quote:
Even niet zeuren, begrepen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef Aurelius. het volgende:
Is al geweest toch?
dacht dat tchock laatst een kecke tt had
Hou je mondquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:23 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Even niet zeuren, begrepen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik las vandaag een verslag van een uitreikingsbijeenkomst bij ons. Had een man 28 jaar over zijn master gedaan.
2 modules per jaar. Wat een prachtige toewijding.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:23 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Even niet zeuren, begrepen?
quote:
Hopelijk ramt-ie een injectie met sodium pentothal in d'r arm. EN NOU VERTELLEN WAAROM JE ALTIJD ZO'N SAAIE KUTSHOW MAAKT.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hopelijk ramt-ie een injectie met sodium pentathal in d'r arm. EN NOU VERTELLEN WAAROM JE ALTIJD ZO'N SAAIE KUTSHOW MAAKT.
Ik vond strafrecht geweldig, geen idee of ik het heb gehaald maar ik vond het echt interessant.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wat vind jij nou eigenlijk een leuk rechtsgebied? Straf toch?
Van Gageldonk gore eikel heeft André Heil daar z'n leugens laten verspreiden, moordenaar is hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb jij Handboek Hooligan gelezen van Paul van Gageldonk. Bazenboek.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Negeer me maar joh, ben het wel gewend
quote:
Haha ja 3:86 krijg je nog veelvuldig mee te maken volgend jaar hoor don't worryquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik vond strafrecht geweldig, geen idee of ik het heb gehaald maar ik vond het echt interessant.
Bestuursrecht vond ik ook heel interessant en privaatrecht ook wel als het niet zo gejaagd in 5 weken was gepropt,het was gewoon to much en kan nog steeds niet geloven dat ik er een 7 voor had. Maar 3:86 en dat soort dingen vond ik prachtig.![]()
Doordat je op de EUR alles opgejaagd in 5 weken moet doen en in de week van het tentamen nog nieuwe stof behandelt, kan je er niet echt van "genieten". Maar die drie vakken vond ik tot nu toe het leukst en zou ik als ik er meer tijd voor had, wel meer over willen weten/lezen/leren. Zonder die druk.
en jij?
Is dat in verband met het doodsteken van die jongen van FC Twente ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Van Gageldonk gore eikel heeft André Heil daar z'n leugens laten verspreiden, moordenaar is het
Ja, die heeft zichzelf daar een ontzettende slachtofferrol aangepraat en gezegd dat ie toevallig een mes bij zich had en het wel moest gebruiken blablablaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is dat in verband met het doodsteken van die jongen van FC Twente ?
Ja blokken van 5 weken en dan meteen tentamen en dan meteen volgende blok.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:41 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha ja 3:86 krijg je nog veelvuldig mee te maken volgend jaar hoor don't worry
Hebben jullie zo'n blokkensysteem?
Ja ik ben ook een groot liefhebber van privaatrecht, romeins privaatrecht en belasting ook sinds kort
Bevalt dat systeem?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja blokken van 5 weken en dan meteen tentamen en dan meteen volgende blok.
Ik vind de Lex Aquilia ook leuk, zelfs het Romeinse staatsbestel is leuk. Mijn enige probleem ligt bij jaartallen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef Speedy_T het volgende:
Hoe vet is dit http://news.cnet.com/8301(...)youngest-black-hole/
Ja, voor mij minder omdat ik van een latere generatie benquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
OK. Gevoelig begrijp ik.
Mij helpt het om een tijdlijn te maken met gebeurtenissen. Jou misschien ook ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja blokken van 5 weken en dan meteen tentamen en dan meteen volgende blok.
Ik vind de Lex Aquilia ook leuk, zelfs het Romeinse staatsbestel is leuk. Mijn enige probleem ligt bij jaartallen.
Nee , (nog) niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb jij Handboek Hooligan gelezen van Paul van Gageldonk. Bazenboek.
Duidelijk. Bedankt voor je toelichting. Las het net.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja, voor mij minder omdat ik van een latere generatie ben
maar voor de oude garde is het nog steeds pijnlijk, men heeft hier ook een grotere hekel aan feyenoord dan Ajax, maar ook om andere redenen (ik zelf ook)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik las vandaag een verslag van een uitreikingsbijeenkomst bij ons. Had een man 28 jaar over zijn master gedaan.
Systeem heb ik veel kritiek op gehad maar inmiddels bevalt het prima, ik moet er niet aan denken om al die vakken tegelijk te hebben. Doe mij maar deze blokken van 5 weken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Bevalt dat systeem?
Jaartallen was bij ons echt niet zo'n groot onderdeel, misschien in het eerste jaar een klein beetje toen we de basis, en alle rechtsbronnen enzo behandelden. Wat vooral van belang is bijvoorbeeld dat je weet wat Justinianus heeft veranderd en hoe de situatie ervoor en erna eruitzag. Bij dat soort dingen moet je wel een beetje jaartallen weten als je dat in de casus ziet.
Blijf het gewoon kinderachtig vinden dat mensen zo een probleem maken vak de bizarre dingen die vele jaren geleden zijn gebeurd. Grow up.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Duidelijk. Bedankt voor je toelichting. Las het net.
We hebben er eentje gekregen, maar misschien inderdaad een goed idee om er zelf eentje te makenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mij helpt het om een tijdlijn te maken met gebeurtenissen. Jou misschien ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |