SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door kurk_droog op 15-02-2013 14:28:53 ]
1: Grens en lijnrechters, vooral die laatste heb ik nog nooit kunnen betrappen op een goede beslissing of uberhaupt een beslissing nemenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:56 schreef TJV het volgende:
3 vragen:
1: Hoeveel kreeg die grensrechter van de voorzitter van Steauauauauau?
2: Die goal was geen buitenspel he?
3: Waarom is Europees voetbal zoveel leuker?
Onzin, Feyenoord heeft de beste sfeer van NL!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef The_Groove het volgende:
Kak wat was het koud. Wel weer een heerlijk sfeertje
Feijenoord -AZ was echt 10x minder qua sfeer
Ongetwijfeld maar afgelopen zondag was het mat vergeleken met de Arena vandaag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1: Grens en lijnrechters, vooral die laatste heb ik nog nooit kunnen betrappen op een goede beslissing of uberhaupt een beslissing nemen
2: nee, voeten gelijk en weet niet hoe het met schouders zit
3: alcohol, avond
[..]
Onzin, Feyenoord heeft de beste sfeer van NL!!!!!![]()
Logisch als heel 410 zijn bek houdt dan is de sfeer in de Arena een stuk minder. De kuip heeft een zwaar overdreven aangepraatte sfeer imoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar afgelopen zondag was het mat vergeleken met de Arena vandaag.
En ja ik was bij beide wedstrijden in het stadion.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca heeft echt nog niets laten zien gewoon Boerrigter weer van het weekend
Gelukkig maar een contract tot 2014quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Door hem speelden we 1-1 tegen Roda JC.
Je extreme vertrouwen in Boerrigter is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Boerrigter kan er geen ene reet van. Geen techniek, kan niet combineren, belachelijk aanname, geen echte actie en elke bal krijgt een tikkie terug nadat hij plichtmatig naar binnen is gelopen.
Zijn snelheid en schot zijn redelijk goed, alleen zijn de keren dat er ruimte was om hem diep te sturen en dat ook daadwerkelijk werd gedaan dit seizoen te tellen op een hand met 2 vingers.
Dat schot aan het eind van de wedstrijd was helemaal belachelijk, meneer wil even laten zien hoe goed hij wel niet is en zorgt er even voor dat het niet 3-0 werd.
Derksen had helemaal gelijk in VI, meneer Boerrigter moet gewoon zijn bek houden en blij zijn dat hij in Ajax 1 mag voetballen.
In het kader van een top selectie bouwen en blijven door selecteren kan ik mij niet voorstellen dat Boerrigter deze zomer een contractverlenging krijgt. Het zou in ieder geval zeer onverstandig zijn.
Vermeer oogt altijd onzeker, vreemd is dat wel. Hij kan het wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat niemand zin heeft in weer die discussie over die jongen...
[..]
Ik vrees bij Vermeer ook altijd meer dan als Cillesssen erin staat![]()
wil je ook zo lang verhaal typen over hoe goed eriksen vandaag wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Je extreme vertrouwen in Boerrigter is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Boerrigter kan er geen ene reet van. Geen techniek, kan niet combineren, belachelijke aanname, geen echte actie en elke bal krijgt een tikkie terug nadat hij plichtmatig naar binnen is gelopen.
Zijn snelheid en schot zijn redelijk goed, alleen zijn de keren dat er ruimte was om hem diep te sturen en dat ook daadwerkelijk werd gedaan dit seizoen te tellen op een hand met 2 vingers.
Dat schot aan het eind van de wedstrijd was helemaal belachelijk, meneer wil even laten zien hoe goed hij wel niet is en zorgt er even voor dat het niet 3-0 werd.
Derksen had helemaal gelijk in VI, meneer Boerrigter moet gewoon zijn bek houden en blij zijn dat hij in Ajax 1 mag voetballen.
In het kader van een top selectie bouwen en blijven door selecteren kan ik mij niet voorstellen dat Boerrigter deze zomer een contractverlenging krijgt. Het zou in ieder geval zeer onverstandig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou je net quoten en zeggen dat hij met deze snelheid niet geschikt is voor dit niveau. Neemt niet weg dat hij met een super seizoen bezig is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
Lekker sfeertje.
Blind
Al was hij vandaag wel matig trouwens. Komt echt snelheid tekort.
Het is gewoon geen linksback al vult hij het goed inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wou je net quoten en zeggen dat hij met deze snelheid niet geschikt is voor dit niveau. Neemt niet weg dat hij met een super seizoen bezig is.
Licht misschien niet alleen aan zijn snelheid. Maar hij staat ook af en toe net een fractie te diep, en dat kan hij echt erg moeilijk compenseren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wou je net quoten en zeggen dat hij met deze snelheid niet geschikt is voor dit niveau. Neemt niet weg dat hij met een super seizoen bezig is.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
wil je ook zo lang verhaal typen over hoe goed eriksen vandaag wasDoe ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door hem loopt het positiespel van ajaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Je extreme vertrouwen in Boerrigter is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Boerrigter kan er geen ene reet van. Geen techniek, kan niet combineren, belachelijke aanname, geen echte actie en elke bal krijgt een tikkie terug nadat hij plichtmatig naar binnen is gelopen.
Dat extreem veeleisende verwachtingspatroon van eriksen is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Eriksen is fantastisch. Uitstekende techniek, goed in de combinatie, prima aanname, en een goede versnelling aan de bal, en bijna elke bal gaat met visie naar voren.
Zijn overzicht en steekballen zijn van hoog niveau, alleen zijn de keren dat de voorste 3 daar adequaat op reageerde dit seizoen te tellen op een hand met 2 vingers.
Dat moment waar hij het de bal met een hakje meegeeft vanavond was fenomenaal, jammer dat de aanval geen goed vervolg kreeg zodat het niet 3-0 werd.
Tyron heeft helemaal gelijk op FOK-forum, die anti-eriksen losers moeten gewoon hun bek houden en blij zijn dat Tyron het accepteert.
In het kader van een top selectie bouwen en werken aan een hoger niveau , kan ik mij niet voorstellen dat Ajax er niet alles aan doet om Eriksen voor ons te behouden. Het zou in ieder geval zeer verstandig zijn.
....![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
Doe ik wel.
[..]
Door hem loopt het positiespel van ajax
Dat extreem veeleisende verwachtingspatroon van eriksen is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Eriksen is fantastisch. Uitstekende techniek, goed in de combinatie, prima aanname, en een goede versnelling aan de bal, en bijna elke bal gaat met visie naar voren.
Zijn overzicht en steekballen zijn van hoog niveau, alleen zijn de keren dat de voorste 3 daar adequaat op reageerde dit seizoen te tellen op een hand met 2 vingers.
Dat moment waar hij het de bal met een hakje meegeeft vanavond was fenomenaal, jammer dat de aanval geen goed vervolg kreeg zodat het niet 3-0 werd.
Tyron heeft helemaal gelijk op FOK-forum, die anti-eriksen losers moeten gewoon hun bek houden en blij zijn dat Tyron het accepteert.
In het kader van een top selectie bouwen en werken aan een hoger niveau , kan ik mij niet voorstellen dat Ajax er niet alles aan doet om Eriksen voor ons te behouden. Het zou in ieder geval zeer verstandig zijn.
....
quote:Daley Blind krijgt geen nieuw contract bij Ajax. De linksback heeft een contract dat komende zomer afloopt en intern bij de titelverdediger is inmiddels het besluit genomen om niet verder te gaan met Blind. Dat werd donderdagavond gemeld in het Radio 1-programma Langs de Lijn.
De gesprekken tussen Ajax enerzijds en Blind en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen anderzijds, vinden komende week plaats. Er zou echter al een besluit genomen zijn over Blind.
Volgens het radioprogramma is hoofdtrainer Frank de Boer niet gecharmeerd van Blind (22) en wordt bij Ajax in de bijna van een zware blessure terugkerende Deen Nicolai Boilesen (20) meer toekomst gezien.
Bijkomend probleem zou zijn dat Blind geen opwaardering van zijn salaris kan krijgen in Amsterdam. Afgelopen seizoen verdiende hij volgens NUsport ruim 660.000 euro, de kampioensbonus van naar verluidt drie ton niet meegerekend.
Blind kreeg de afgelopen jaren veel kritiek - werd meermaals uitgefloten door het eigen publiek - maar vocht zich dit seizoen in de basis. Begin deze maand mocht hij zelfs zijn debuut maken bij het Nederlands elftal.
Ik weet 't niet. Kan me echt niet voorstellen dat Ajax Blind meer gaat betalen dan ze nu doen.quote:
idd, leuk jong die boilesen, maar ik durf er bijna een krat pils op te zetten dat die jongen volgend jaar max 20 wedstrijden speeltquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:58 schreef stoeltafel het volgende:
Geloof echt niet dat Blind ruim 6 ton pakt en dat Ajax van hem af wil. Boilesen kan toch niet serieus een optie zijn? Hij is altijd geblesseerd. Daar kan je toch niet op bouwen.
Rot toch op manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:58 schreef stoeltafel het volgende:
Geloof echt niet dat Blind ruim 6 ton pakt en dat Ajax van hem af wil. Boilesen kan toch niet serieus een optie zijn? Hij is altijd geblesseerd. Daar kan je toch niet op bouwen.
Hij is gewoon te hoog begonnen (hoe zou dat komen papa?)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denkt Blind eigenlijk zo'n goed salaris te kunnen krijgen vraag ik me af? Alleen dit seizoen speelt hij sterk.
Blij toe. Zit ik straks voor niets in Boekarestquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:40 schreef MouzurX het volgende:
Toch wel jammer dat ze de 3-0 dan niet even meepakken.
Ze dachten echt zo van het zit nu wel goed.
Met 3-0 is die return niks meer, nu moet je nog aan de bak om niet ineens 2 goals om je oren te krijgen daar in het oosten.
Omdat toen hij dit contract voorgeschoteld kreeg alle salarissen tenminste dubbel zo hoog waren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is gewoon te hoog begonnen (hoe zou dat komen papa?)
Dat zal wel kloppen maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zijn vader hier wel wat invloed op gehad heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat toen hij dit contract voorgeschoteld kreeg alle salarissen tenminste dubbel zo hoog waren.
Is dat de 2e bekendste song?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens...je hoort soms heel stilletjes que sera sera, waarom zingen niet meer mensen dat![]()
!
Gelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is in ieder geval zeer triest om Boilesen gelijk af te vallen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat de 2e bekendste song?
Na : jajejalujalejljajajajajea AJAX AMSTERDAM!!!! jajejalujalejljajajajajea AJAX AMSTERDAM!!!!
Let maar op, Nicolai gaat het 10x beter doen dan Blindquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:38 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
GelijkHet is juist lachwekkend om op zo'n jongen beleid te voeren. Hij heeft nog nooit meer dan 6 wedstrijden achter elkaar gespeeld. Dat is helaas de pijnlijke waarheid. Maar verdient Blind echt zoveel? Heeft die zulke hoge eisen? Kan het allemaal maar moeilijk geloven. Hij als linksback zal toch niet zoveel eisen?
Voor het eerst weer eens met de trein en die reed op tijd, heen en terug ook! Weliswaar aangepaste dienstregeling, maar tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:43 schreef Saysem het volgende:
Wat een drama trouwens zo'n wedstrijd om 7 uur. 10km file op de A2, een ware speurtocht om nog een parkeerplaats te vinden...
Toch precies op tijd binnen voor de 1-0
In potentie is hij zeker beter maar ik ben het wel met stoeltafel eens dat Boilesen natuurlijk van glas isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let maar op, Nicolai gaat het 10x beter doen dan Blind
Daar ben ik 100% van overtuigd alleen moet hij eerst maar is heel blijven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let maar op, Nicolai gaat het 10x beter doen dan Blind
Dank u Dank u !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
Doe ik wel.
[..]
Door hem loopt het positiespel van ajax
....
Ja echt kut, 4 uur vertrokken voor een ritje van (normaal gesproken) 45 minuten. Ik was er om 6 uur pas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:43 schreef Saysem het volgende:
Wat een drama trouwens zo'n wedstrijd om 7 uur. 10km file op de A2, een ware speurtocht om nog een parkeerplaats te vinden...
Toch precies op tijd binnen voor de 1-0
Voor 6 ton salaris mag hij in zijn huidige vorm naar PSV komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denkt Blind eigenlijk zo'n goed salaris te kunnen krijgen vraag ik me af? Alleen dit seizoen speelt hij sterk.
Blind die naar PSV wilquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor 6 ton salaris mag hij in zijn huidige vorm naar PSV komen.
Ik zie het zo nog gebeuren, misschien dat hij naar Feyenoord of FC Twente vertrekt. Geef mij maar 10 eurocent en ik verdubbel het 10 keer als ik gelijk heb.quote:
Die jongen slaapt onder een Ajax dekentje. Die gaat niet naar Feyenoord of PSVquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het zo nog gebeuren, misschien dat hij naar Feyenoord of FC Twente vertrekt. Geef mij maar 10 eurocent en ik verdubbel het 10 keer als ik gelijk heb.
Dat is volgens mij de enige plek achterin die bij PSV redelijk bezet isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor 6 ton salaris mag hij in zijn huidige vorm naar PSV komen.
Eens, maar met Pieters in het centrum en Willems op de bank kan Blind er zo in. Blins is in deze vorm duidelijk beter dan Willems. Dat is een no-brainer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de enige plek achterin die bij PSV redelijk bezet is
Dat is een weddenschap. Je betaalt dus uit als je zelf gelijk krijgt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het zo nog gebeuren, misschien dat hij naar Feyenoord of FC Twente vertrekt. Geef mij maar 10 eurocent en ik verdubbel het 10 keer als ik gelijk heb.
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is een weddenschap. Je betaalt dus uit als je zelf gelijk krijgt?
Ow. Dan moet je het even uitleggen.quote:
Misschien moet je even een paar weken onderzoek doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ow. Dan moet je het even uitleggen.
Hou op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kleutertje ben je toch ook hè.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je even een paar weken onderzoek doen.
Zou zo maar kunnen (Twente dan), misschien ga ik wat te ver met denken maar zou die Van Gaal met Danny hem hebben opgeroepen om hem nog international te maken voor de onderhandelingenquote:
Nee, gewoon omdat hij de beste linksback is op dit moment.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen (Twente dan), misschien ga ik wat te ver met denken maar zou die Van Gaal met Danny hem hebben opgeroepen om hem nog international te maken voor de onderhandelingen
Te hopen dat ze kunnen ballen want verder zijn het geen aanwinstenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten voor Ajax Vrouwen
Dijks.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
Boilesen. Tuurlijk, een prima back hoor, in potentie ook beter dan Blind, maar die man is nu zo vaak zo lang geblesseerd geweest dat je hem toch niet als linksback voor de basis kan opstellen en Blind kan verkopen? Dan speel je 30 wedstrijden per seizoen met Dijks.
Het feit (als het een feit is) dat ze het niet doen zal wel zijn redenen hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:44 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind het frappant dat je Blind geen nieuw contract aanbiedt. Jongen uit de eigen jeugd, Ajacied in hart en nieren en steekt in de vorm van zijn leven. Op dit moment zie ik niet in wie er op zijn plek van het Nederlands elftal moet spelen.
Onbegrijpelijk.
Edit: Boilesen heeft misschien meer potentie, maar die is volgend jaar weer na vier wedstrijden geblesseerd en dan zit je weer met de gebakken peren.
Enige reden die ze geven is dat ze meer potentie zien in Boilesen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het feit (als het een feit is) dat ze het niet doen zal wel zijn redenen hebben
Ik vind ze maar niks..die rechter..wat is dat voor boerenkop? En die linker heeft ook maar een raar hoofd, nja misschien is haar lichaam wat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten voor Ajax Vrouwen
Dat zijn jouw feiten maar ik neem aan dat het TH er wat meer heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Enige reden die ze geven is dat ze meer potentie zien in Boilesen.
Feit 1: Blind speelt sterk, zelfs NL elftal.
Feit 2: Boilesen is om de haverklap stuk.
Zijn toch allemaal pot.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind ze maar niks..die rechter..wat is dat voor boerenkop? En die linker heeft ook maar een raar hoofd, nja misschien is haar lichaam wat.
Lijkt me toch legitiem om die feiten op tafel te leggen. Supporters begrijpen er anders niets van.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn jouw feiten maar ik neem aan dat het TH er wat meer heeft
Feit 3: Blind vraagt te veel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
quote:
quote:'Wegen dure Blind en Ajax scheiden aan einde seizoen'
Vrijdag, 15 februari 2013 om 07:30
De wegen van Daley Blind en Ajax scheiden aan het einde van het seizoen, zo meldde het radioprogramma Langs de Lijn. De 22-jarige linksback beschikt over een aflopend contract en voor volgende week staan er gesprekken gepland.
Ajax zou echter al de knoop doorgehakt hebben, ook al moeten de gesprekken tussen Ajax, Blind en zaakwaarnemer Rob Jansen nog plaatsvinden. Hoofdtrainer Frank de Boer zou meer in de twintigjarige Nicolai Boilesen, terugkerend na zwaar blessureleed, zien dan in de te dure Blind.
Blind kan bovendien geen opwaardering van zijn salaris krijgen. Afgelopen seizoen verdiende hij volgens NUsport ruim 660.000 euro, de kampioensbonus van naar verluidt drie ton niet meegerekend. Eerder deze maakt maakte de zoon van Danny Blind zijn debuut bij het Nederlands elftal.
Ligt eraan hoe je het bekijkt: als je er vanuit gaat dat Boilesen eerste keus wordt, dan is Blind een erg dure optie om als back-up linksback te hebben. Als back-up heb je liever een goedkoop jong talent (die ook al voorhanden zijn).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk dat het voor een groot deel met salaris te maken heeft. Blind is nu al grootverdiener in de selectie, dankzij een contract uit 2008, toen ze nog met geld smeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja wellicht. Zou het jammer vinden als hij weg gaat. Die Dijks kan misschien nog wel, maar die Koppers heeft het volgens mij echt niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Denk dat het voor een groot deel met salaris te maken heeft. Blind is nu al grootverdiener in de selectie, dankzij een contract uit 2008, toen ze nog met geld smeten.
Ik zie hem heel graag blijven, maar niet als de prijs te hoog is. Dat past niet bij de ingeslagen weg. Met Boilesen, Dijks en Koppers hebben we andere mogelijkheden.
rot toch op manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef Ferdii het volgende:
Potentie zien in boilesen
Heeft hij de afgelopen 2 jaar echt laten zien
Het schijnt dat zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat hij een salarisverhoging wil, dan wordt het moeilijk onderhandelen, zal wel naar Benfica gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat iedereen hier er mee eens is dat Boilessen in potentie een betere speler is. Maar dat de twijfels liggen bij de fitheid van hem. Tot nu toe moet je nog maar zien of die man meer dan 10 wedstrijden gaat spelen. Als hij straks weer geblesseerd zou raken zit je met Dijks en Koppers die echt een maatje minder zijn. Blind daarintegen verkeerd in de vorm van zijn leven, beste Nederlandse lb op dit moment, wk mee pakken en vervolgens lekker verkopen, zou ook niet verkeerd zijn.
Kneusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef Ferdii het volgende:
Potentie zien in boilesen
Heeft hij de afgelopen 2 jaar echt laten zien
beetje meer respect naar je eigen spelers graag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind ze maar niks..die rechter..wat is dat voor boerenkop? En die linker heeft ook maar een raar hoofd, nja misschien is haar lichaam wat.
Heeft ook al van die doping-huid. Net als onze fietstalent.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef Dven het volgende:
Nu die andere Amerikaanse nog
[ afbeelding ]
Acne hoofd die zit zeker aan de testoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen horen niet te voetballen, klaar! Ga lekker handballen of hockey spelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
beetje meer respect naar je eigen spelers graag.
Meid kan overigens zat met een bal. Mooie speelster
H. Soloquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Kneusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet te voetballen, klaar! Ga lekker handballen of hockey spelen.
Ik zou alleen vrouwenvoetbal kijken voor de dames, wat dan weer geen zin heeft met die mannelijke outfits
okquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Kneus
Terwijl je zelf nog zoekgespeeld zou worden ook
Nee, wat mij betreft ben jij de term Ajacied niet meer waardig
Oh, krijgen we dat doelloos geleuter weer dat je supporterschap gemeten wordt aan de hand van hoe vaak je ergens aanwezig bent of nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ok![]()
![]()
Dan zie ik je wel bij de volgende uitwedstrijd of elke week in het stadion? Nee,jij komt als Ajacied natuurlijk alleen bij de vrouwen kijken?
Als ik naar sport kijk, dan wil ik sport op niveau zien. Ik kijk geen hoofdklasse voetbal en ook geen vrouwenvoetbalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Best hoor, dat vrouwenvoetbal. Maar het is toch een beetje als met vrouwentennis. Leuk dat ze het beter kunnen dan ik, maar ik kijk toch liever naar de mannen. Ik wil topsport zien op het hoogste niveau en in de regel zijn vrouwen daar niet voor gemaakt.
Dat komt omdat bij hockey de vrouwensport zich anders (en gelijktijdig met de mannensport) heeft ontwikkeld. Het is bijna een ander spel en bij Hockey kijk ik zelfs liever naar de vrouwen. Het is iets langzamer en technischer dan het mannenhockey.quote:
Maar ritmische gymnastiek is dan ook een 'sport' die gemaakt is voor vrouwen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit balspel zijn ze wel aardig goed
Liever nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar ritmische gymnastiek is dan ook een 'sport' die gemaakt is voor vrouwen.
Ik zie Stijn al met zo'n roze bal over de mat rollen....
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Kneus
Terwijl je zelf nog zoekgespeeld zou worden ook
Nee, wat mij betreft ben jij de term Ajacied niet meer waardig
Nog minder, ik heb er niets op tegen dat vrouwen voetballen, het is alleen geen topsportquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Ongeveer hetzelfde niveau van de gemiddelde A1 amateurclub dat hoofdklasse speelt ofzo.
Als hij blijft ok maar ik vind het niet een speler waar je tot het uiterste voor moet gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:52 schreef Stiggie het volgende:
Vrouwenvoetbal kan me gestolen worden.
Blind moet gewoon blijven. Zie geen enkele goede reden om hem niet langer vast te houden. Dat beetje extra salaris boeit niet als je daardoor wedstrijden wint. Als hij dan ook nog is basisspeler bij oranje word gaat zn transfersom ook de lucht in
Wat is het uiterste is dan de vraag?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij blijft ok maar ik vind het niet een speler waar je tot het uiterste voor moet gaan
Meer dan zijn huidige salaris, lijkt me zo.quote:
Persoonlijk vind ik Blind als back zeker niet minder. In zijn huidige vorm. Maar soms lijkt hij ook aids aan zijn voeten te hebben en dat duurt dan een heel seizoen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:57 schreef Stiggie het volgende:
Geen idee wat Van Rhijn krijgt, maar vergelijkbaar iets lijkt me logisch en ook te beargumenteren.
Het is dezelfde onzin als jij met je vrouwenvoetbal 'waar ik een hekel aan heb' wat mij dan een mindere Ajacied maaktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh, krijgen we dat doelloos geleuter weer dat je supporterschap gemeten wordt aan de hand van hoe vaak je ergens aanwezig bent of niet![]()
Sorry, ik bezoek nooit wedstrijden. Behalve straks de uitwedstrijd tegen Boekarest omdat dat 'maar' tweehonderd kilometer reizen is.
Ik nam het almet een korreltje zout aangezien er heel weinig lekt bij Ajax de laatste tijd. Het leek er meer op dat ze op de lauwe reactie van Frank i.c.m. het salaris van Blind afgingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:34 schreef stoeltafel het volgende:
Tweet van Ajax1.nl (@ajax1nl) - Ajax1.nl (@ajax1nl) heeft getweet om 0:17 PM on vr, feb. 15, 2013:
Technisch directeur Marc Overmars en zaakwaarnemer Rob Jansen spreken tegen dat #Ajax van Daley Blind af wil.
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 12:58:29Marc #Overmars naar aanleiding van berichtgeving op #radio1. ,,We willen door met @BlindDaley en hebben op 7 maart een afspraak." #Ajax reageer retweet
Lekker een wezenlijk onderdeel van je eigen club blijven afblaffen dan. Conservatief knulletje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is dezelfde onzin als jij met je vrouwenvoetbal 'waar ik een hekel aan heb' wat mij dan een mindere Ajacied maakt
Tot zo ver de gasten die hem naar PSV zien gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Wessiej het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 12:58:29Marc #Overmars naar aanleiding van berichtgeving op #radio1. ,,We willen door met @BlindDaley en hebben op 7 maart een afspraak." #Ajax reageer retweet
Wezenlijk onderdeel?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker een wezenlijk onderdeel van je eigen club blijven afblaffen dan. Conservatief knulletje.
Een onderdeel waar Ajax zich van mij niet aan had hoeven branden. Vrouwen die voetballen krijgen dikke kuitenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker een wezenlijk onderdeel van je eigen club blijven afblaffen dan. Conservatief knulletje.
Eerder Twentequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot zo ver de gasten die hem naar PSV zien gaan
Zoals gezegd, een conservatief klein knulletje met een heel grote bekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een onderdeel waar Ajax van mij niet aan had hoeven branden. Vrouwen die voetballen krijgen dikke kuitenEn dan nog, ik ben geen mindere Ajacied omdat ik hun niet support
Maar jij hebt makkelijk praten achter je schermpje daar in dat oostblok.
Ik kijk liever naar dames hockey of dames handbal wat echte sporten zijn voor die dames en waar ze er ook nog als dames rondlopen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Blijft gewoon een leven lang bij Ajax
Net als zijn toekomstige zoons Demy en Dylan Blind
Je kan lang en breed lullen maar vrouwenvoetbal is (nog) geen topsportquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, een conservatief klein knulletje met een heel grote bek
Nog het erger, ondanks de vrouwen, is het gewoon niet om aan te gluren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan lang en breed lullen maar vrouwenvoetbal is (nog) geen topsport
Dus blaffen we de Ajax vrouwen maar af want het zijn vrouwen en brrrrr, dat gaat niet met voetbal samen! Maar dat typeert de gemiddelde voetbalsupporter over het algemeen. Erg conservatief volk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan lang en breed lullen maar vrouwenvoetbal is (nog) geen topsport
Hoe zie jij de jeugd als geen topsport?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus blaffen we de Ajax vrouwen maar af want het zijn vrouwen en brrrrr, dat gaat niet met voetbal samen! Maar dat typeert de gemiddelde voetbalsupporter over het algemeen. Erg conservatief volk.
Ajax hoort leidend te zijn op ieder gebied dus bij het eerste elftal, bij de jeugd (wat ook bij lange na geen topsport is) en dus ook bij de vrouwen.
Ik blaf ze toch niet af, maar we moeten er ook niet meer van maken dan het is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus blaffen we de Ajax vrouwen maar af want het zijn vrouwen en brrrrr, dat gaat niet met voetbal samen! Maar dat typeert de gemiddelde voetbalsupporter over het algemeen. Erg conservatief volk.
Ajax hoort leidend te zijn op ieder gebied dus bij het eerste elftal, bij de jeugd (wat ook bij lange na geen topsport is) en dus ook bij de vrouwen.
En dat is ook het uitgangspunt voor het vrouwenvoetbal, de snelst groeiende sport ter wereld waar nog ongelofelijk veel rek en groei in zit. Een boot waar je nu op moet springen en zorgen dat je ook op dat vlak toonaangevend wordt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blaf ze toch niet af, maar we moeten er ook niet meer van maken dan het is.
Over de jeugd, die wordt opgeleid om het eerste te halen, dat is dus naar de top toe opleiden, en is een ander uitgangspunt.
Maar dan zouden ze net als bij de mannen ook een jeugdopleiding moeten beginnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
En dat is ook het uitgangspunt voor het vrouwenvoetbal, de snelst groeiende sport ter wereld waar nog ongelofelijk veel rek en groei in zit. Een boot waar je nu op moet springen en zorgen dat je ook op dat vlak toonaangevend wordt.
De jeugd kan tot topsport leiden maar is het zeker niet. Zoek anders even de definitie op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe zie jij de jeugd als geen topsport?
Wat ook staat te gebeuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze net als bij de mannen ook een jeugdopleiding moeten beginnen
Is niet echt jeugd natuurlijk maar goed een beginquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)es-Talentendagen.htm
Ze zijn alleen positief naar de buitenwereld toequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
Onze clubiconen zijn allemaal positief over de Ajax-dames, maar een stel pubertjes hier voelen zich bedreigd door een paar meisjes die beter kunnen ballen dan hen
Misschien vinden zij het gewoon oprecht mooi dat de andere 50% van de wereldbevolking nu ook kan dromen van een voetbalcarrière bij Ajax?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze zijn alleen positief naar de buitenwereld toe![]()
Die werkte bij mij bij de AH.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:19 schreef Dven het volgende:
Nou, ik krijg later wel de hots van onze toekomstig keepster Lola Hoots
[ afbeelding ]
Zit toch geen hond op de wachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog minder, ik heb er niets op tegen dat vrouwen voetballen, het is alleen geen topsport
En daarom kijkt er geen hond dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Het erge is nog dat de meeste vrouwen nog lelijk zijn ook die voetballen.
Hockeyfeestenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen we beter hockeyfans worden
Dm de factuur maarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Saind ik heb jouw SCC besteld, naast de mijne.
Oranje Zwart. Heel wat hertjes op de bar zien dansen daar.quote:
Wanneer is dat weer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Oranje Zwart. Heel wat hertjes op de bar zien dansen daar.
Captain Obvious, is that you?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef CaasS het volgende:
Waarom überhaupt een vrouwen team? Onder het mom van emancipatie? of vrouwen kunnen ook voetballen? Waarom dan gelijk niet een G Team? Trek het dan gewoon door. Tenzij het een boel geld opbrengt of gaat opbrengen, dat vind ik het prima. Meer geld is nooit verkeerd.
Vind ik dus ook. Als je het dan toch vanuit een moreel oogpunt doet ga dan wat doen binnen de stad met kansarme kinderen. Lijkt mij een beter plan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef Smoofie het volgende:
Als het geld kost kunnen ze het beter dumpen.
Concurrent.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje kijken bij de concurrent, moet kunnen.
Dan moet je naar het FCT topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje kijken bij de concurrent, moet kunnen.
Al lang niet meer geweest. Vorig jaar hadden ze wel een 'New-Kids' thema feest. Al die kaksletjes verkleed als hoertjes. Echt RETEGEIL. Ik had toevallig een voetbaltoernooi bij de buren.quote:
Mwah jullie komen er weer aan, maar momenteel is Feyenoord een subtopper die boven verwachting presteert en Ajax een kampioenskandidaat. Zit nog een klein verschil in, maar Feyenoord is prima bezig hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als vorig jaar op de plek onder Ajax atm, dus ja concurrent.
Voor het tweede jaar op rij?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef CaasS het volgende:
[..]
Mwah jullie komen er weer aan, maar momenteel is Feyenoord een subtopper die boven verwachting presteert en Ajax een kampioenskandidaat. Zit nog een klein verschil in, maar Feyenoord is prima bezig hoor.
Geen idee, feit is wel dat iedereen binnen Ajax weet dat Boilesen indien fit niet zomaar een back is maar echt buitencategorie. Dat vertrouwen in hem is niet zo gek.quote:
Dat zou wel moeten, anders hoef je op die positie geen speler te scouten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef j0rdiiii het volgende:
feit is wel dat iedereen binnen Ajax weet dat Boilesen indien fit niet zomaar een back is maar echt buitencategorie
Buitencategorie vind ik wel wat overdreven, maar zeker één van de betere backs in de eredivisie. Hij moet eerst maar eens een seizoen fit zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee, feit is wel dat iedereen binnen Ajax weet dat Boilesen indien fit niet zomaar een back is maar echt buitencategorie. Dat vertrouwen in hem is niet zo gek.
Het verschil wordt steeds kleiner, klopt. Maar het is pas weer 100% gelijk als er bij Feyenoord weer wordt verwacht dat men kampioen wordt, en dat is momenteel niet het geval. Is toch lastiger en geeft meer druk. Twente weet er alles van.quote:
Geboren in 1998 is behoorlijk jeugdig hoor. Ik mag er in ieder geval niet mee het bed in duikenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet echt jeugd natuurlijk maar goed een begin
Wat jij wil gozer, Feyenoord is gewoon weer een concurrent van Ajax.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het verschil wordt steeds kleiner, klopt. Maar het is pas weer 100% gelijk als er bij Feyenoord weer wordt verwacht dat men kampioen wordt, en dat is momenteel niet het geval. Is toch lastiger en geeft meer druk. Twente weet er alles van.
Sportief gezien wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat jij wil gozer, Feyenoord is gewoon weer een concurrent van Ajax.
Ik had met alle liefde koopzegeltjes bij haar gekochtquote:
Beetje inderdaad, we moeten het niet overdrijven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sportief gezien wel een beetje ja.
Toch ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren als er daadwerkelijk weer verwacht gaat worden dat Feyenoord kampioen wordt, ipv zoals het nu is. We staan bovenin, dus we doen mee. Twente laat nu ook zien daar moeite mee te hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor het eerst in een paar decennia. Moet een goed gevoel geven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor het eerst in een paar decennia. Moet een goed gevoel geven.
Waarom denk je dat? Die markt dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Geboren in 1998 is behoorlijk jeugdig hoor. Ik mag er in ieder geval niet mee het bed in duiken
En je kan moeilijk ineens 12 elftallen opzetten. Ajax is gefaseerd aan het investeren om ook op damesgebied een grootmacht te worden. En dat is maar goed ook. Gaat een markt worden waar velen zich nog over gaan verbazen
Vrouwen tennis is leuk om naar te kijken, maar het niveau ligt idd 10x zo laag als bij de mannen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:00 schreef CaasS het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Die markt dus.
Het niveauverschil blijft aanzienlijk, kijk maar naar tennis. Daar lijkt me ook meer publiiek voor de mannen te zijn.
Daarom dus. Ik kijk puur voor de sport. Dus kijk ik naar mannentennis. Niveau is gewoon veel hoger, plus je hoeft niet naar dat gekrijs te luisteren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrouwen tennis is leuk om naar te kijken, maar het niveau ligt idd 10x zo laag als bij de mannen.
Zoals gezegd, snelstgroeiende sport ter wereld, één van de weinige sporten waar al professionele vrouwendivisies in zijn. Lang geleden was vrouwenvoetbal bijzonder populair. Tot het op een gegeven moment verboden werd. Zelfs in Engeland was het tot in de jaren 70 verbodenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:00 schreef CaasS het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Die markt dus.
Het niveauverschil blijft aanzienlijk, kijk maar naar tennis. Daar lijkt me ook meer publiiek voor de mannen te zijn.
Welke dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef Stiggie het volgende:
Overige uitslagen EL trouwens. Zitten best paar verrassende uitslagen tussen:
Tottenham Hotspur - Olympique Lyon 2-1
Borussia Mönchengladbach - Lazio Roma 3-3
FC Basel - Dnipro Dnipropetrovsk 2-0
Atlético Madrid - Roebin Kazan 0-2
VfB Stuttgart - Racing Genk 1-1
Newcastle United - Metallist Charkov 0-0
Internazionale - CFR Cluj 2-0
Napoli - Viktoria Plzen 0-3
Bayer Leverkusen - Benfica 0-1
Dinamo Kiev - Girondins Bordeaux 1-1
Levante UD - Olympiakos Pireaus 3-0
BATE Borisov - Fenerbace 0-0
Anzji Machatsjkala - Hannover 96 3-1
Zenit St. Petersburg - Liverpool 2-0
Sparta Praag - Chelsea 1-0
Sparta Praag wint met 1-0 ja..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef Stiggie het volgende:
Overige uitslagen EL trouwens. Zitten best paar verrassende uitslagen tussen:
Tottenham Hotspur - Olympique Lyon 2-1
FC Basel - Dnipro Dnipropetrovsk 2-0
Atlético Madrid - Roebin Kazan 0-2
Internazionale - CFR Cluj 2-0
Napoli - Viktoria Plzen 0-3
Bayer Leverkusen - Benfica 0-1
Levante UD - Olympiakos Pireaus 3-0
Anzji Machatsjkala - Hannover 96 3-1
Zenit St. Petersburg - Liverpool 2-0
Sparta Praag - Chelsea 1-0
Gelijkspel:
Borussia Mönchengladbach - Lazio Roma 3-3
VfB Stuttgart - Racing Genk 1-1
Newcastle United - Metallist Charkov 0-0
Dinamo Kiev - Girondins Bordeaux 1-1
BATE Borisov - Fenerbace 0-0
Dat het achterloopt vanwege sociale acceptatie en dat vrouwen en mannen steeds gelijker worden wist ik ook wel, dat het tot de jaren 70 verboden was in Engeland dan weer niet. Best bizar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, snelstgroeiende sport ter wereld, één van de weinige sporten waar al professionele vrouwendivisies in zijn. Lang geleden was vrouwenvoetbal bijzonder populair. Tot het op een gegeven moment verboden werd. Zelfs in Engeland was het tot in de jaren 70 verboden
Sport is voor vrouwen ongelofelijk lang niet sociaal geaccepteerd geweest, wat dat betreft loopt het jaren achter op sport voor mannen. Dit zorgt er wel voor dat er voor vrouwen nog ongelofelijk veel winst valt te behalen en de wereld zit nu midden in die inhaalslag. De verschillen tussen man en vrouw zullen steeds kleiner worden, zeker bij sporten waarbij het niet puur om fysieke kracht draait.
Voor voetbal zijn dit soort incidenten natuurlijk ook belangrijk![]()
[ afbeelding ]
Zoals? Mannen zullen altijd beter blijven in sport, dat de verschillen kleiner worden gaat nergens over. Op het gebied van atletiek bijvoorbeeld zullen ze nooit in de buurt komen. Ook domme sporten zoals golf, darten of biljart komen ze niet in de buurt en dat gaat ook niet veranderen. Is ook niet erg want mannen zijn fysiek nu eenmaal sterker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, snelstgroeiende sport ter wereld, één van de weinige sporten waar al professionele vrouwendivisies in zijn. Lang geleden was vrouwenvoetbal bijzonder populair. Tot het op een gegeven moment verboden werd. Zelfs in Engeland was het tot in de jaren 70 verboden
Sport is voor vrouwen ongelofelijk lang niet sociaal geaccepteerd geweest, wat dat betreft loopt het jaren achter op sport voor mannen. Dit zorgt er wel voor dat er voor vrouwen nog ongelofelijk veel winst valt te behalen en de wereld zit nu midden in die inhaalslag. De verschillen tussen man en vrouw zullen steeds kleiner worden, zeker bij sporten waarbij het niet puur om fysieke kracht draait.
Voor voetbal zijn dit soort incidenten natuurlijk ook belangrijk![]()
[ afbeelding ]
quote:De Boer: Cuenca, Sigthorsson en Fischer zullen zeker geen hele wedstrijd spelen zondag
15 februari 2013
Volgens Frank de Boer zal Ajax voorzichtig aan blijven doen met Cuenca, Sigthorsson en Fischer. Alledrie kunnen in de ogen van de Ajax coach nog geen drie duels in een week spelen. De Boer liet in het midden of hij met een hele nieuwe aanval zal starten tegen RKC Waalwijk. 'Ze zullen alledrie zeker geen hele wedstrijd spelen zondag,' aldus De Boer over de drie aanvallers.
RKC moet je zelfs met Boerrigter en Lukoki kunnen oprollen, me voetballen heeft het alleen niks te maken dan.quote:
Welk gezeik?quote:
Punten verliezen tegen RKC dan is dit het eerste excuus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat is daar nou gezeik aan? Jij ziet echt in alles iets negatiefs.
Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
RKC moet je zelfs met Boerrigter en Lukoki kunnen oprollen, me voetballen heeft het alleen niks te maken dan.
quote:Marc Overmars heeft zich vandaag opgewonden over de berichtgeving dat Daley Blind aan zijn laatste maanden bezig zou zijn in het shirt van Ajax. De linksback zou volgens Radio 1 gisteravond niet meer worden gepruimd door trainer Frank de Boer.
'Onzin', zegt directeur voetbalzaken Overmars van de Amsterdamse club tegen AT5. 'De gesprekken hebben nog helemaal niet plaatsgevonden, laat staan dat er een beslissing is genomen.'
Overmars liet door De Telegraaf optekenen dat beide partijen de intentie hebben met elkaar door te gaan. Er is een afspraak gemaakt voor 7 maart.
quote:AFC Ajax – The Youth System Everyone Aspires For
Posted on Feb 15, 2013 in Calcio Futbol Voetbal, Features, Main Feature
by Tim Simon
“You need both quality and results. Results without quality is boring; quality without results is meaningless.” – Johan Cruyff
Everyone involved in football has heard of the fine youth academy that AFC Ajax possesses called ‘Die Toekomst’ or ‘The Future’. Founded on 18th March 1900, the club plays the so-called ‘Total Football’ approach in a 4-3-3 system invented by the great Dutch manager Rinus Michels. It is this ideology that makes Ajax stand out across Europe; the adoption of a single philosophy which everyone working at the club gets taught at an early age is admirable. They let their footballers express themselves freely on the pitch without any restrictions.
The basic goal of the club is that they bring through at least three players into the first team every two years, anything less than this is seen as a massive failure. This process begins right at the bottom of the pyramid with player recruitment. Their preferred zone of recruitment is in the 50km area surrounding Amsterdam but they do stretch further if the right player with the correct style of play comes along. For instance, if a player such as Christian Eriksen comes along they would not hesitate to sign him. They have 50 scouts patrolling the Netherlands, looking for the latest talents and 5 more scouts across Europe. The youngsters they find have to go through a test stage called the ‘talentdagen’ where the coaches find out if they are good enough to be signed to a youth contract. Players’ desired skills would be ball control, positioning, technique and intelligence; there is an emphasis at Ajax on technical ability over pure power. The youth team is trained in the same way as the first team, so players who make it are already accustomed to Ajax’s style of play, training, behaviour and house rules. They strive to play the attractive, offensive-minded, creative, fast and fair football that Ajax are recognised for. There are around 220 youth players at the club at all times and in the Eredivisie at least 30% of the players have been trained at Ajax at some point in their careers, a remarkable statistic. The club has all age groups at the club with 5-year-old children up to Under 19s and reserve teams. The ideal coach at the club would be an ex-player who has had experience at the highest level of the game. These coaches have substantial influence on talent development and are trusted with keeping with the Ajax philosophy at all times, the only formation the players are allowed to be taught is 4-3-3 as it is in the clubs tradition. The most talented players are all but guaranteed a first team place by the age of 16 or 17 which is extremely rare in the modern game and should be admired. It is also immediately noticeable that everyone at the club refers to Ajax as ‘we’, a sign that the club is a family focussed on developing youth at all times. It is extremely rare that any player will spend his whole career at the club, all the transfer fees that they receive for the players they sell go towards improving their youth facilities and training.
One of the most prestigious names in UEFA competition, Ajax lifted the European Cup three times on the bounce during the Dutch-defining Total Football era of the early 1970s. And they know a restoration is possible, having reached similar heights under Louis van Gaal in the mid-1990s when they won the Champions League again in 1995. There aren’t many clubs in the world who have any sort of comparison in terms of history and they are extremely proud of the fine history they have.
However, in the last few years they have become a ‘talent factory’ which produces great young talent but is forced to sell to top clubs once the player reaches their potential due to economic pressures of the modern game. There’s no doubt Ajax have suffered from the trend of domestic leagues going global. The modest television revenues drew in by the Eredivisie in recent years leaves them at a disadvantage on the European stage, forcing them to sell most of their rising stars as soon as they reach a particular market value. The most recent examples include Gregory van der Weil and Jan Vertonghen who were sold to PSG and Tottenham Hotspur respectively in the summer of 2012. They are constantly bringing new youth players into the side which allows them to utilise their talents for longer and also get them more exposure to secure larger fees for them when they do go. Ajax stated themselves in a recent match day programme that the modern game hasn’t been kind to the club but the Amsterdammers are making a comeback, as Manchester City found out to their cost in Holland earlier in the 2012-13 season.
Now let’s take a closer look at some of the great players they have brought through their famous system:
Johan Cruyff
Probably the most famous player to come through the ranks of Ajax, Cruyff was a true master of ‘Total Football’ and is recognised as one of the greatest players to ever play football. He won the Ballon d’Or three times and was named European Player of the Century in 1999. He also won 9 Eredivisie titles with Ajax and Feyenoord, 3 European Cups with Ajax and a La Liga title with FC Barcelona. He is famous for his ‘Cruyff turn’, which is copied and mastered by many footballers across the world. After a fine playing career he went on to manage two of his former clubs Ajax and FC Barcelona, where he instilled a similar philosophy to his hometown club. He remains and influential advisor to both clubs and a fine ambassador to football.
Marco van Basten
If van Basten’s career hadn’t have been cut short in 1995 due to a horrific injury he picked up two years earlier, who knows what he could’ve gone onto achieve. He is recognised as one of the finest strikers of all time, scoring a mighty 277 goals in the 1980s and early 1990s for Ajax and AC Milan. He went on to win World Player of the Year in 1992 after an amazing year. He was a scorer of two of the most memorable goals in football history too, his spectacular volley in the Euro 88 final against the Soviet Union and an unbelievable bicycle kick in 1992 against IFK Goteborg.
Frank Rijkaard
Rijkaard was an extremely versatile footballer who represented Holland 73 times, scoring 10 goals. He played for Ajax, Real Zaragoza and Milan where he was deployed in several positions including centre half, right midfield and central midfield. He won five Dutch titles with Ajax in two spells, two Serie A titles and two European Cups with Milan and went onto have a successful managerial career with Barcelona and Holland amongst other posts.
Dennis Bergkamp
What can you say about this man? An amazingly gifted striker who has been described as having ‘the best technique’ of any Dutch international footballer. Signed by Ajax as an 11 year old, he made his debut in 1986. He signed for Inter in 1993 before joining Arsenal in 1995 where he really made his name. He won three Premier League titles, four FA Cups and reached a Champions League final with the Gunners. Bergkamp scored 37 goals for Holland during a ten year international career. His style of play sums up Ajax’s academy perfectly, great touch, intelligent and the finest technique you can ask for as a footballer.
Clarence Seedorf
One of the most respected footballers ever, he has performed wherever he has played. The first player to win the European Cup with three different clubs (Ajax in 1995, Real Madrid in 1998 and Milan in 2003 and 2007). In a playing career which has spanned 20 years and is still going in Brazil with Botafogo, Seedorf has also won 5 league titles with 3 different clubs and has played for some of the biggest clubs on the planet. He must surely be recognised as an all-time great.
Patrick Kluivert
Kluivert was once one of the most feared strikers in Europe, with remarkably impressive quick feet and first touch for such a tall player. He utilised his height and physical presence to dominate in the air. He is Holland’s all time record goal scorer and yet another fine player to come out of this great academy. Kluivert was part of Ajax’s golden generation of the early 1990s and he scored the winner in the 1995 Champions League final after coming off the bench. He also went on to play for A.C. Milan, FC Barcelona, Newcastle United, Valencia CF, PSV Eindhoven, and Lille OSC.
Wesley Sneijder
One of the more recent Ajax graduates; he deserves his place on this list. He is the current Dutch national team captain and has been an international since 2003. His most recognisable season was in 2009-10 when he guided Inter Milan to Champions League glory and Holland to a World Cup Final where he was voted one of the three best midfielders in the world. After leaving Ajax for $27million to join Real Madrid in 2007 he won a La Liga title in his first season but was eventually sold to Inter. He left Inter in January 2013 and joined Galatasaray where he hopes to resurrect his career.
These are all world class players but that is not it, Ajax have been producing fine talent for years and there are several more players who deserve a mention. The fact greats such as Johan Neeskens, Michael Reiziger, Edwin van der Sar, Edgar Davids, Ruud Gullit, Danny Blind, Marc Overmars, Frank de Boer, Ronald de Boer, Nigel de Jong, Rafael van der Vaart and Thomas Vermaelen didn’t make the list is testimony to just how great ‘Die Toekomst’ really is. They have also developed players in their early careers such as Ronald Koeman, Zlatan Ibrahimovic, Christian Chivu, Jesper Gronkjaar, Klaas-Jan Huntelaar, Kanu who had their careers resurrected after leaving the club. They don’t only produce young talent; they bring players to the club whose careers are faltering and give them a new belief in their abilities and allow them to express themselves.
Let’s hope the new generation can live up to what their predecessors did. They always produce top class talent and that has no sign of stopping. Look out for players such as Christian Eriksen, Siem de Jong, Tony Alderweireld, Daley Blind, Ricardo van Rhijn, Davy Klaassen and Viktor Fischer in the future as they are more than likely to be in and around some top European clubs if they continue to develop at the rate they are. No doubt in generations to come there will be more talent surfacing from Ajax’s fine academy. The philosophy will always stay the same and the way the players are trained will to, the production process shows no sign of stopping working. Without Ajax’s youth system we would have been starved of some of the greatest players football has ever seen, let’s just hope this great club can one day challenge for Europe’s top honours again.
quote:Could Danish Star Christian Eriksen Leave Defending Dutch Champions Ajax this Summer?
For the last two seasons, Ajax have reigned supreme in the Dutch Eredivisie, winning the championship in both 2011 and 2012. A large factor to their success has been young star Christian Eriksen. But it appears his time with the club may be coming to an end sooner than expected.
The 20-year-old has shown extreme promise and improvement over the last few seasons, putting up his best numbers in the current campaign with 6 goals in 21 league games. T
Though the Danish phenom’s contract does not expire until the summer of 2014, talks of a contract extension are already on the table. As one would expect, Ajax are doing everything possible to try and keep the young star for the long-term. However, club director of football Marc Overmars seem skeptical about the future. (Via ESPN):
“We would like Christian to sign a new contract, but it’s not something he wants. We will see what happens after this year.”
Eriksen’s side of this story is a bit different. The attacking midfielder claims he is just keeping his options open, explaining to local reporters (Via ESPN):
“I have not actually said I won’t stay but what I have said to them is that I want to keep my options open. I will leave at some time but when it happens I don’t know.”
There have been rumors about the potential of Eriksen making a move to the Premier League to play for Arsenal. The 21-year-old’s skills would be a perfect match to the versatility of Santi Carzola. Ericksen’s vision and touch with the long ball would also be a great fit for the speed of Theo Walcott. For now, though, the Dane is just trying to stay focused on the present. (Via ESPN):
“I still have a contract until 2014 and I feel fine at Ajax. I understand that they will try to extend my deal but I also feel that eventually I will try something new. My agent is currently talking to the club and I have not said yes or no to anything.”
At this time, Ajax will simply need to maintain same attitude and focus on the present that they have throughout this season, whether Eriksen stays or leaves. The side have won their last two matches very handily, but are currently tied for second in the table with Feyenoord on 44 points; three points behind leaders PSV Eindhoven. And, Eriksen will be a key factor if Ajax are to usurp their rivals and claim a third consecutive title.
Read more at http://soccerwithoutlimit(...)#ZRCXmdIgUJe0zj0J.99
Hehe. So true.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
Onze clubiconen zijn allemaal positief over de Ajax-dames, maar een stel pubertjes hier voelen zich bedreigd door een paar meisjes die beter kunnen ballen dan hen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat vrouwenvoetbal stelt geen moer voor. Mooiste voorbeeld daarvan is dat een paar jaar geleden de dames van toenmalig eredivisionist Willem II verloren van een B1-elftal van de Jeugd Voetbal Opleidingen Zeeland. Met 10-0.
Wel met sjempions legue hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef tammepiet het volgende:
Kenker geile cijfers. 27 miljoen winst over eerste half jaar.
Eigen vermogen naar 82 miljoen.
Overmars _0_
Mickey de deur uit komende zomer. 1 of 2 spelers verkopen en een hoop middelmaat dumpen.quote:Ajax heeft vrijdag de halfjaarcijfers per 31 december 2012 bekendgemaakt. Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2012/2013 een netto winst van ¤ 27,0 miljoen geboekt, een stijging van ¤ 15,2 miljoen.
Kerncijfers
• Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2012/2013 een netto winst van
¤ 27,0 miljoen geboekt, een stijging van ¤ 15,2 miljoen.
• Het operationele resultaat bedraagt ¤ 19,1 miljoen positief, een stijging van ¤ 4,4 miljoen.
• Het saldo vergoedingssommen bedraagt ¤ 16,6 miljoen positief. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen vergoedingssommen van ¤ 5,5 miljoen en uit het resultaat vergoedingssommen van ¤ 22,1 miljoen. Het resultaat vergoedingssommen betreft met name de transfers van Vurnon Anita, Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel.
• De netto omzet is gestegen met ¤ 6,1 miljoen naar ¤ 65,4 miljoen.
• De totale bedrijfslasten bedragen ¤ 46,3 miljoen, een stijging van ¤ 1,7 miljoen, door de eenmalig opgelegde crisisheffing.
• Het totaal eigen vermogen stijgt met ¤ 26,7 miljoen naar ¤ 81,4 miljoen, 66,8% van het balanstotaal.
• De selectie van het eerste elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn 8 spelers verhuurd en hebben 29 spelers een jeugdcontract.
Tsja als je dat ziet dan snap ik wel dat ze blind niet willen houden, qua salaris.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
http://ajax1.nl/archief/ajax1-nl-presenteert-de-inkomens-top10/
Dit is van een jaar geleden, veel grootverdieners afgevloeid als dit klopt zo.
de Jong sowieso niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen en Sulejmani vertrekken beide zo goed als zeker of een half jaar.
Komt er weer enorm veel ruimte in de salarishuishouding. Zit iedereen onder het miljoen denk ik.
zoveel verdient eriksen niet tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen en Sulejmani vertrekken beide zo goed als zeker of een half jaar.
Komt er weer enorm veel ruimte in de salarishuishouding. Zit iedereen onder het miljoen denk ik.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van dat geld mogen ze weer wat talenten kopen. Maher als opvolger van Eriksen zou leuk zijn.
Maher zei dat ie graag naar Ajax wil en al in A'dam woont. Kan je weinig mis mee doen. We moeten doorgroeien naar een stabiele factor in Europa.quote:
Verder zijn er een hoop van Almere City nu op stage bij Ajax.quote:Jorg kiest voor Ajax
Jorg Ooievaar (C1) weet het nu zeker, hij gaat volgend seizoen naar Ajax. Jorg kon uit meerdere clubs, o.a. sc Heerenveen en FC Groningen kiezen en Ajax is het geworden. Wij vinden het jammer dat we zo’n goede speler moeten missen, maar we wensen hem het allerbeste toe.
Waarom dan, omdat we haten op vrouwenvoetbal? Hou toch op man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:06 schreef Artillerieschaap het volgende:
Er zitten echt een paar simpele zielen in dit topic hè, fucking hell.
Gaat die jongen eindelijk goed voetballen, haalt zelfs het NL elftal, laat je hem alsnog tot maart wachten om hem vervolgens geen contract aan te biedenquote:Marc Overmars heeft zich vandaag opgewonden over de berichtgeving dat Daley Blind aan zijn laatste maanden bezig zou zijn in het shirt van Ajax. De linksback zou volgens Radio 1 gisteravond niet meer worden gepruimd door trainer Frank de Boer.
'Onzin', zegt directeur voetbalzaken Overmars van de Amsterdamse club tegen AT5. 'De gesprekken hebben nog helemaal niet plaatsgevonden, laat staan dat er een beslissing is genomen.'
Overmars liet door De Telegraaf optekenen dat beide partijen de intentie hebben met elkaar door te gaan. Er is een afspraak gemaakt voor 7 maart.
Ja, zoiets maakt je met recht al een simpele ziel. 'Haten' op iets waar miljoenen plezier aan hebben en verder geen hond mee kwaad doen. Sterker nog, iets waar zelfs je favoriete club groot in wil worden. Maar goed, ik zal verder niet meer op die personen reageren want ik kan namelijk ongelofelijk chagrijnig worden van al dat domme gelul van dom volkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom dan, omdat we haten op vrouwenvoetbal? Hou toch op man.
Mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:01 schreef tammepiet het volgende:
VIKTOR FISCHER akkoord met contract tot en met 2017
Lees je je eigen berichten zeker niet terug dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zoiets maakt je met recht al een simpele ziel. 'Haten' op iets waar miljoenen plezier aan hebben en verder geen hond mee kwaad doen. Sterker nog, iets waar zelfs je favoriete club groot in wil worden. Maar goed, ik zal verder niet meer op die personen reageren want ik kan namelijk ongelofelijk chagrijnig worden van al dat domme gelul van dom volk
Ergens niet voor je lol naar kijken is compleet anders dan ergens op haten. Ik mag hopen dat je dat verschil zelf ook in kan zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lees je je eigen berichten zeker niet terug dan?
Eenieder mag zelf bepalen waar hij graag naar kijkt en waar hij graag op haat. Vrouwenvoetbal is qua niveau gewoon minder dan mannenvoetbal. Sterker nog, de absolute top aan vrouwenvoetbal is amper van het niveau Topklasse.
Als ik niet voor mijn lol naar de Topklasse kijk, waarom zou ik dan wel naar vrouwenvoetbal willen kijken? Daarbij nemen die vrouwen zichzelf veel te serieus. Tijdens de lichtstadderby in Eindhoven de presentatie gezien van de meiden van Eindhoven/PSV. Alsof ze net de CL hadden gewonnen, zo stonden ze er bij te kijken. Terwijl iedere B-speler bij een BVO ze er uit loopt, kapt en poort.
Wat ga je met een groter aandeel in de Arena doen? Wat ga je met teruggekochte aandelen doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:13 schreef Smoofie het volgende:
Oh en van al dat geld kunnen ze beter een groter aandeel in de arena kopen of aandelen terugkopen
Inderdaad, van die aandelen heb je weinig last momenteel. Aandelen in de Arena is helemaal niet nodig aangezien Ajax eigenlijk een best goede contructie heeft zo in de Arena, helemaal nu de Arena meer Ajax gezind is..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ga je met een groter aandeel in de Arena doen? Wat ga je met teruggekochte aandelen doen?
Daarom, is zinloos en er komen echt wel weer wat magere jaren aan zonder CL inkomsten dus een buffer is welkomquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Inderdaad, van die aandelen heb je weinig last momenteel. Aandelen in de Arena is helemaal niet nodig aangezien Ajax eigenlijk een best goede contructie heeft zo in de Arena, helemaal nu de Arena meer Ajax gezind is..
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:01 schreef tammepiet het volgende:
bron?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:01 schreef tammepiet het volgende:
neh, kost te veelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:19 schreef tammepiet het volgende:
Maher is welkom, gewoon rustig brengen is minstens gelijkwaardig aan iemand als Aisatti.
Chivu en Sjon lekker laten lopen. Heb het idee dat ze Mathijsentje zijn.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:04 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen moet je gewoon komende zomer lozen. Uitgeleerd, te nonchalant, nooit een grote meneer geworden in Amsterdam.
Met elke cent boven de 10 miljoen blij zijn.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:04 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen moet je gewoon komende zomer lozen. Uitgeleerd, te nonchalant, nooit een grote meneer geworden in Amsterdam.
Met elke cent boven de 10 miljoen blij zijn.
Moisander doet het anders aardig goed in de competitie, vond hem donderdag wat minder, maar gewoon een goeie aankoop.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:05 schreef tammepiet het volgende:
[..]
We moeten ons jaarlijkse az-ertje toch halen. Kies dan maar hem en stuur Moisander terug.
Ik heb geen AZ'er nodig die 10 miljoen euro kost. Tevens, Moisander doet het gewoon erg goed, verdedigend niet altijd. Nuttig voor in de opbouw + aanval.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:05 schreef tammepiet het volgende:
[..]
We moeten ons jaarlijkse az-ertje toch halen. Kies dan maar hem en stuur Moisander terug.
Hoe bedoel je een uitkaart overnemen? Je hebt volgend jaar een Ajaxlife kaart met NL en EU dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ey kurk mooi man. Ik heb wel ff een vraagje, weet jij hoe t zit met een uitkaart overnemen? Ik heb volgend seizoen,ajaxlife met EU en NL, maar vaak kan je dan niet kopen voor uitwedstrijden.
Hij kost te veel, simpele.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Maher zei dat ie graag naar Ajax wil en al in A'dam woont. Kan je weinig mis mee doen. We moeten doorgroeien naar een stabiele factor in Europa.
Klopt, dat weet ik, maar op Ajax.nl staat bij uitwedstrijden (nationale) dat er bij overname ook de kaart van de koper gescand dient te worden. Wat ik me daarbij voorstel is dat als (bijvoorbeeld) jij niet gaat je als scc NL houder toch een kaart koopt, en dan mij jouw uitkaart leent. Zodat ik met Ajaxlife toch kan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een uitkaart overnemen? Je hebt volgend jaar een Ajaxlife kaart met NL en EU dus?
Je moet natuurlijk niet vergeten dat eerst de voorrangsuitkaarthouders kaarten kopen ( NL+ ) en dat daarna de NL uitkaathouders ( SCC NL ) en het dan al vaak uitverkocht is. Ik denk dat er maar weinig wedstrijden zijn waarbij de Ajaxlife uitkaarthouders kaarten kunnen kopen binnen NL, dat moet je dan in de gaten houden. Europees maak je wel meer kans, helemaal bij wedstrijden in het oostblok of die wat verder weg zijn...
Je hebt EU, logisch idd dat je dan geen probleem hebt met kaarten..las er automatisch overheenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik, maar op Ajax.nl staat bij uitwedstrijden (nationale) dat er bij overname ook de kaart van de koper gescand dient te worden. Wat ik me daarbij voorstel is dat als (bijvoorbeeld) jij niet gaat je als scc NL houder toch een kaart koopt, en dan mij jouw uitkaart leent. Zodat ik met Ajaxlife toch kan.
Europees heb ik EU en die heb ik gewoon zelf verdiend door naar city-uit te gaan dus daar zit ik goed mee vanaf volgend seizoen.
krijgt ajsx alle inkoksten uitnwedstrijddagen? Dus gaan alle horeca inkomsyen naar ajax? Zo ja dan is t niet nodig , zo niet dan is het juist handig om een meerderheid te kiigen in denarenaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Inderdaad, van die aandelen heb je weinig last momenteel. Aandelen in de Arena is helemaal niet nodig aangezien Ajax eigenlijk een best goede contructie heeft zo in de Arena, helemaal nu de Arena meomer Ajax gezind is..
Denk je dat de Arena alle inkomsten krijgt? Die zijn voor de ondernemer. Daarbij zijn dan niet alle inkomsten voor jou maar ook alle kosten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
krijgt ajsx alle inkoksten uitnwedstrijddagen? Dus gaan alle horeca inkomsyen naar ajax? Zo ja dan is t niet nodig , zo niet dan is het juist handig om een meerderheid te kiigen in denarena
Ik weet niet hoe die constructie gaat,de huur die ze betalen zal wel naar Arena/Ajax gaan. Ik kijk meer naar de kosten van onderhoud en andere investeringen waar Ajax weinig last van heeft in deze constructie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
krijgt ajsx alle inkoksten uitnwedstrijddagen? Dus gaan alle horeca inkomsyen naar ajax? Zo ja dan is t niet nodig , zo niet dan is het juist handig om een meerderheid te kiigen in denarena
Oh ok dat werkt wel nice dan. Diegene zelf krijgt geen scanpunt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je hebt EU, logisch idd dat je dan geen probleem hebt met kaarten..las er automatisch overheen
Maar het klopt zoals jij het zegt ja. Je neemt zijn uitkaart mee die scannen ze dan en daarna scannen ze jouwe om het scanpunt op jouw kaart te zetten en dergelijke.
Nee, want hij gaat immers niet. Die krijg jij dan gewoon.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Oh ok dat werkt wel nice dan. Diegene zelf krijgt geen scanpunt?
Klopt, daarom ben ik blij dat het dus ook zo mogelijk is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:08 schreef Tjacka het volgende:
Uit eigen ervaring is het niet te doen om met een AJCC NL naar een uitwedstrijd te gaan.
Alleen VVV uit, Willem II uit en Grunn uit in de beker.
Maar als ik volgend jaar een SCC neem, kan ik zeker niet mijn AJCC NL overnemen op mijn SCC?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik blij dat het dus ook zo mogelijk is.
Aan de andere kant mooi, 99% van de tijd een vol uitvak
quote:'Er zijn zes, zeven clubs die serieus geïnteresseerd zijn in Sulejmani'
Het is nog niet duidelijk waar Miralem Sulejmani zijn loopbaan na dit seizoen zal vervolgen. De duurste speler ooit in de Eredivisie beschikt over een aflopende verbintenis bij Ajax en deze week werd beweerd dat Sulejmani een voorcontract heeft getekend bij het Portugese Benfica. Dat nieuws wordt echter ontkend door zaakwaarnemer Dejan Mitrovic.
Volgens Mitrovic is er geen akkoord bereikt met Benfica of een andere club: "De informatie over een vijfjarig contract bij Benfica is niet juist", zegt hij tegen Pressonline. "Er is nog geen akkoord bereikt met een andere club. Miralem is in de zomer transfervrij en er zijn zes, zeven clubs die serieus geïnteresseerd zijn." Naast Benfica zou ook FC Porto de aanvaller op de korrel hebben.
De 24-jarige Sulejmani staat sinds de zomer van 2008 onder contract bij Ajax, maar heeft zijn transfersom van ongeveer zestien miljoen euro nooit waar kunnen maken. De aanvaller speelde tot dusver 103 competitiewedstrijden voor de Amsterdammers en houdt momenteel zijn conditie op peil bij de beloften. Frank de Boer doet geen beroep meer op Sulejmani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |