SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door kurk_droog op 15-02-2013 14:28:53 ]
1: Grens en lijnrechters, vooral die laatste heb ik nog nooit kunnen betrappen op een goede beslissing of uberhaupt een beslissing nemenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:56 schreef TJV het volgende:
3 vragen:
1: Hoeveel kreeg die grensrechter van de voorzitter van Steauauauauau?
2: Die goal was geen buitenspel he?
3: Waarom is Europees voetbal zoveel leuker?
Onzin, Feyenoord heeft de beste sfeer van NL!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef The_Groove het volgende:
Kak wat was het koud. Wel weer een heerlijk sfeertje
Feijenoord -AZ was echt 10x minder qua sfeer
Ongetwijfeld maar afgelopen zondag was het mat vergeleken met de Arena vandaag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1: Grens en lijnrechters, vooral die laatste heb ik nog nooit kunnen betrappen op een goede beslissing of uberhaupt een beslissing nemen
2: nee, voeten gelijk en weet niet hoe het met schouders zit
3: alcohol, avond
[..]
Onzin, Feyenoord heeft de beste sfeer van NL!!!!!![]()
Logisch als heel 410 zijn bek houdt dan is de sfeer in de Arena een stuk minder. De kuip heeft een zwaar overdreven aangepraatte sfeer imoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar afgelopen zondag was het mat vergeleken met de Arena vandaag.
En ja ik was bij beide wedstrijden in het stadion.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca heeft echt nog niets laten zien gewoon Boerrigter weer van het weekend
Gelukkig maar een contract tot 2014quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Door hem speelden we 1-1 tegen Roda JC.
Je extreme vertrouwen in Boerrigter is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Boerrigter kan er geen ene reet van. Geen techniek, kan niet combineren, belachelijk aanname, geen echte actie en elke bal krijgt een tikkie terug nadat hij plichtmatig naar binnen is gelopen.
Zijn snelheid en schot zijn redelijk goed, alleen zijn de keren dat er ruimte was om hem diep te sturen en dat ook daadwerkelijk werd gedaan dit seizoen te tellen op een hand met 2 vingers.
Dat schot aan het eind van de wedstrijd was helemaal belachelijk, meneer wil even laten zien hoe goed hij wel niet is en zorgt er even voor dat het niet 3-0 werd.
Derksen had helemaal gelijk in VI, meneer Boerrigter moet gewoon zijn bek houden en blij zijn dat hij in Ajax 1 mag voetballen.
In het kader van een top selectie bouwen en blijven door selecteren kan ik mij niet voorstellen dat Boerrigter deze zomer een contractverlenging krijgt. Het zou in ieder geval zeer onverstandig zijn.
Vermeer oogt altijd onzeker, vreemd is dat wel. Hij kan het wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat niemand zin heeft in weer die discussie over die jongen...
[..]
Ik vrees bij Vermeer ook altijd meer dan als Cillesssen erin staat![]()
wil je ook zo lang verhaal typen over hoe goed eriksen vandaag wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Je extreme vertrouwen in Boerrigter is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Boerrigter kan er geen ene reet van. Geen techniek, kan niet combineren, belachelijke aanname, geen echte actie en elke bal krijgt een tikkie terug nadat hij plichtmatig naar binnen is gelopen.
Zijn snelheid en schot zijn redelijk goed, alleen zijn de keren dat er ruimte was om hem diep te sturen en dat ook daadwerkelijk werd gedaan dit seizoen te tellen op een hand met 2 vingers.
Dat schot aan het eind van de wedstrijd was helemaal belachelijk, meneer wil even laten zien hoe goed hij wel niet is en zorgt er even voor dat het niet 3-0 werd.
Derksen had helemaal gelijk in VI, meneer Boerrigter moet gewoon zijn bek houden en blij zijn dat hij in Ajax 1 mag voetballen.
In het kader van een top selectie bouwen en blijven door selecteren kan ik mij niet voorstellen dat Boerrigter deze zomer een contractverlenging krijgt. Het zou in ieder geval zeer onverstandig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou je net quoten en zeggen dat hij met deze snelheid niet geschikt is voor dit niveau. Neemt niet weg dat hij met een super seizoen bezig is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
Lekker sfeertje.
Blind
Al was hij vandaag wel matig trouwens. Komt echt snelheid tekort.
Het is gewoon geen linksback al vult hij het goed inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wou je net quoten en zeggen dat hij met deze snelheid niet geschikt is voor dit niveau. Neemt niet weg dat hij met een super seizoen bezig is.
Licht misschien niet alleen aan zijn snelheid. Maar hij staat ook af en toe net een fractie te diep, en dat kan hij echt erg moeilijk compenseren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wou je net quoten en zeggen dat hij met deze snelheid niet geschikt is voor dit niveau. Neemt niet weg dat hij met een super seizoen bezig is.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
wil je ook zo lang verhaal typen over hoe goed eriksen vandaag wasDoe ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door hem loopt het positiespel van ajaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Je extreme vertrouwen in Boerrigter is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Boerrigter kan er geen ene reet van. Geen techniek, kan niet combineren, belachelijke aanname, geen echte actie en elke bal krijgt een tikkie terug nadat hij plichtmatig naar binnen is gelopen.
Dat extreem veeleisende verwachtingspatroon van eriksen is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Eriksen is fantastisch. Uitstekende techniek, goed in de combinatie, prima aanname, en een goede versnelling aan de bal, en bijna elke bal gaat met visie naar voren.
Zijn overzicht en steekballen zijn van hoog niveau, alleen zijn de keren dat de voorste 3 daar adequaat op reageerde dit seizoen te tellen op een hand met 2 vingers.
Dat moment waar hij het de bal met een hakje meegeeft vanavond was fenomenaal, jammer dat de aanval geen goed vervolg kreeg zodat het niet 3-0 werd.
Tyron heeft helemaal gelijk op FOK-forum, die anti-eriksen losers moeten gewoon hun bek houden en blij zijn dat Tyron het accepteert.
In het kader van een top selectie bouwen en werken aan een hoger niveau , kan ik mij niet voorstellen dat Ajax er niet alles aan doet om Eriksen voor ons te behouden. Het zou in ieder geval zeer verstandig zijn.
....![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
Doe ik wel.
[..]
Door hem loopt het positiespel van ajax
Dat extreem veeleisende verwachtingspatroon van eriksen is lachwekkend. Zal het nog een keer zeggen, Eriksen is fantastisch. Uitstekende techniek, goed in de combinatie, prima aanname, en een goede versnelling aan de bal, en bijna elke bal gaat met visie naar voren.
Zijn overzicht en steekballen zijn van hoog niveau, alleen zijn de keren dat de voorste 3 daar adequaat op reageerde dit seizoen te tellen op een hand met 2 vingers.
Dat moment waar hij het de bal met een hakje meegeeft vanavond was fenomenaal, jammer dat de aanval geen goed vervolg kreeg zodat het niet 3-0 werd.
Tyron heeft helemaal gelijk op FOK-forum, die anti-eriksen losers moeten gewoon hun bek houden en blij zijn dat Tyron het accepteert.
In het kader van een top selectie bouwen en werken aan een hoger niveau , kan ik mij niet voorstellen dat Ajax er niet alles aan doet om Eriksen voor ons te behouden. Het zou in ieder geval zeer verstandig zijn.
....
quote:Daley Blind krijgt geen nieuw contract bij Ajax. De linksback heeft een contract dat komende zomer afloopt en intern bij de titelverdediger is inmiddels het besluit genomen om niet verder te gaan met Blind. Dat werd donderdagavond gemeld in het Radio 1-programma Langs de Lijn.
De gesprekken tussen Ajax enerzijds en Blind en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen anderzijds, vinden komende week plaats. Er zou echter al een besluit genomen zijn over Blind.
Volgens het radioprogramma is hoofdtrainer Frank de Boer niet gecharmeerd van Blind (22) en wordt bij Ajax in de bijna van een zware blessure terugkerende Deen Nicolai Boilesen (20) meer toekomst gezien.
Bijkomend probleem zou zijn dat Blind geen opwaardering van zijn salaris kan krijgen in Amsterdam. Afgelopen seizoen verdiende hij volgens NUsport ruim 660.000 euro, de kampioensbonus van naar verluidt drie ton niet meegerekend.
Blind kreeg de afgelopen jaren veel kritiek - werd meermaals uitgefloten door het eigen publiek - maar vocht zich dit seizoen in de basis. Begin deze maand mocht hij zelfs zijn debuut maken bij het Nederlands elftal.
Ik weet 't niet. Kan me echt niet voorstellen dat Ajax Blind meer gaat betalen dan ze nu doen.quote:
idd, leuk jong die boilesen, maar ik durf er bijna een krat pils op te zetten dat die jongen volgend jaar max 20 wedstrijden speeltquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:58 schreef stoeltafel het volgende:
Geloof echt niet dat Blind ruim 6 ton pakt en dat Ajax van hem af wil. Boilesen kan toch niet serieus een optie zijn? Hij is altijd geblesseerd. Daar kan je toch niet op bouwen.
Rot toch op manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:58 schreef stoeltafel het volgende:
Geloof echt niet dat Blind ruim 6 ton pakt en dat Ajax van hem af wil. Boilesen kan toch niet serieus een optie zijn? Hij is altijd geblesseerd. Daar kan je toch niet op bouwen.
Hij is gewoon te hoog begonnen (hoe zou dat komen papa?)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denkt Blind eigenlijk zo'n goed salaris te kunnen krijgen vraag ik me af? Alleen dit seizoen speelt hij sterk.
Blij toe. Zit ik straks voor niets in Boekarestquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:40 schreef MouzurX het volgende:
Toch wel jammer dat ze de 3-0 dan niet even meepakken.
Ze dachten echt zo van het zit nu wel goed.
Met 3-0 is die return niks meer, nu moet je nog aan de bak om niet ineens 2 goals om je oren te krijgen daar in het oosten.
Omdat toen hij dit contract voorgeschoteld kreeg alle salarissen tenminste dubbel zo hoog waren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is gewoon te hoog begonnen (hoe zou dat komen papa?)
Dat zal wel kloppen maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zijn vader hier wel wat invloed op gehad heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat toen hij dit contract voorgeschoteld kreeg alle salarissen tenminste dubbel zo hoog waren.
Is dat de 2e bekendste song?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens...je hoort soms heel stilletjes que sera sera, waarom zingen niet meer mensen dat![]()
!
Gelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is in ieder geval zeer triest om Boilesen gelijk af te vallen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat de 2e bekendste song?
Na : jajejalujalejljajajajajea AJAX AMSTERDAM!!!! jajejalujalejljajajajajea AJAX AMSTERDAM!!!!
Let maar op, Nicolai gaat het 10x beter doen dan Blindquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:38 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
GelijkHet is juist lachwekkend om op zo'n jongen beleid te voeren. Hij heeft nog nooit meer dan 6 wedstrijden achter elkaar gespeeld. Dat is helaas de pijnlijke waarheid. Maar verdient Blind echt zoveel? Heeft die zulke hoge eisen? Kan het allemaal maar moeilijk geloven. Hij als linksback zal toch niet zoveel eisen?
Voor het eerst weer eens met de trein en die reed op tijd, heen en terug ook! Weliswaar aangepaste dienstregeling, maar tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:43 schreef Saysem het volgende:
Wat een drama trouwens zo'n wedstrijd om 7 uur. 10km file op de A2, een ware speurtocht om nog een parkeerplaats te vinden...
Toch precies op tijd binnen voor de 1-0
In potentie is hij zeker beter maar ik ben het wel met stoeltafel eens dat Boilesen natuurlijk van glas isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let maar op, Nicolai gaat het 10x beter doen dan Blind
Daar ben ik 100% van overtuigd alleen moet hij eerst maar is heel blijven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let maar op, Nicolai gaat het 10x beter doen dan Blind
Dank u Dank u !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
Doe ik wel.
[..]
Door hem loopt het positiespel van ajax
....
Ja echt kut, 4 uur vertrokken voor een ritje van (normaal gesproken) 45 minuten. Ik was er om 6 uur pas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:43 schreef Saysem het volgende:
Wat een drama trouwens zo'n wedstrijd om 7 uur. 10km file op de A2, een ware speurtocht om nog een parkeerplaats te vinden...
Toch precies op tijd binnen voor de 1-0
Voor 6 ton salaris mag hij in zijn huidige vorm naar PSV komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom denkt Blind eigenlijk zo'n goed salaris te kunnen krijgen vraag ik me af? Alleen dit seizoen speelt hij sterk.
Blind die naar PSV wilquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor 6 ton salaris mag hij in zijn huidige vorm naar PSV komen.
Ik zie het zo nog gebeuren, misschien dat hij naar Feyenoord of FC Twente vertrekt. Geef mij maar 10 eurocent en ik verdubbel het 10 keer als ik gelijk heb.quote:
Die jongen slaapt onder een Ajax dekentje. Die gaat niet naar Feyenoord of PSVquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het zo nog gebeuren, misschien dat hij naar Feyenoord of FC Twente vertrekt. Geef mij maar 10 eurocent en ik verdubbel het 10 keer als ik gelijk heb.
Dat is volgens mij de enige plek achterin die bij PSV redelijk bezet isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor 6 ton salaris mag hij in zijn huidige vorm naar PSV komen.
Eens, maar met Pieters in het centrum en Willems op de bank kan Blind er zo in. Blins is in deze vorm duidelijk beter dan Willems. Dat is een no-brainer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de enige plek achterin die bij PSV redelijk bezet is
Dat is een weddenschap. Je betaalt dus uit als je zelf gelijk krijgt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het zo nog gebeuren, misschien dat hij naar Feyenoord of FC Twente vertrekt. Geef mij maar 10 eurocent en ik verdubbel het 10 keer als ik gelijk heb.
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is een weddenschap. Je betaalt dus uit als je zelf gelijk krijgt?
Ow. Dan moet je het even uitleggen.quote:
Misschien moet je even een paar weken onderzoek doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ow. Dan moet je het even uitleggen.
Hou op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kleutertje ben je toch ook hč.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je even een paar weken onderzoek doen.
Zou zo maar kunnen (Twente dan), misschien ga ik wat te ver met denken maar zou die Van Gaal met Danny hem hebben opgeroepen om hem nog international te maken voor de onderhandelingenquote:
Nee, gewoon omdat hij de beste linksback is op dit moment.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen (Twente dan), misschien ga ik wat te ver met denken maar zou die Van Gaal met Danny hem hebben opgeroepen om hem nog international te maken voor de onderhandelingen
Te hopen dat ze kunnen ballen want verder zijn het geen aanwinstenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten voor Ajax Vrouwen
Dijks.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
Boilesen. Tuurlijk, een prima back hoor, in potentie ook beter dan Blind, maar die man is nu zo vaak zo lang geblesseerd geweest dat je hem toch niet als linksback voor de basis kan opstellen en Blind kan verkopen? Dan speel je 30 wedstrijden per seizoen met Dijks.
Het feit (als het een feit is) dat ze het niet doen zal wel zijn redenen hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:44 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind het frappant dat je Blind geen nieuw contract aanbiedt. Jongen uit de eigen jeugd, Ajacied in hart en nieren en steekt in de vorm van zijn leven. Op dit moment zie ik niet in wie er op zijn plek van het Nederlands elftal moet spelen.
Onbegrijpelijk.
Edit: Boilesen heeft misschien meer potentie, maar die is volgend jaar weer na vier wedstrijden geblesseerd en dan zit je weer met de gebakken peren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |