Die opmerking viel mij ook op ja, opvallend.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef DaMart het volgende:
Opmerkelijke uitspraak van Paulien: vandaag had ze het over enge aangelegde bossen toen ze over de naaldbossen sprak. Een mol voelt zich ook veel beter thuis in een loofbos.
Tweet van Tim naar Daniel gistertwitter:Tim_Haars twitterde op woensdag 13-02-2013 om 08:51:01@daboiss ja he?? Is voor @VillaAchterwerk.spreek je morgen! #geheim reageer retweet
Die tweet gaat over de finale uitzending die ze vandaag hebben opgenomen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
Tweet van Tim naar Daniel gistertwitter:Tim_Haars twitterde op woensdag 13-02-2013 om 08:51:01@daboiss ja he?? Is voor @VillaAchterwerk.spreek je morgen! #geheim reageer retweet
Fixedquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef Goodbye het volgende:
Ah, arme Daniël!Gelukkig heeft 'ie de laatste opdracht nog vanuit een vet coole helicopter mogen schieten met zo'n grote modderfokking lasergun!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fixed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Een valentijnskaart met lieveheersbeestjes er op.. De tekst aan "A" stond wél in een hart meen ik..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:41 schreef MolFan het volgende:
Bij MolTalk was er een valentijnskaart met een hart erop. Goh wat toevalig dat Zarayda een ring om had bij de test met precies hetzelfde hartje en ook shirts droeg met daarop ogen en in de kaart staat Of je een oogje op haar hebt....
Hoop het niet maar vrees van wel dat Zarayda de mol is.
De enige reden waarom ik Carolien verdacht vind is omdat ik haar als enige niet verdenk of verdacht heb de laatste afleveringenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Carolien steeds verdachter eigenlijk
Wie ze hem wel/niet gunde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef JustD1984 het volgende:
Carolien was ook aan het vertellen over de vrijstelling alsof ze zelf niet deelnam aan de strijd. Weet.niet meer precies wat ze zei ging volgens mij over kees en Daniel. Weet iemand wat ze.precies zei?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:41 schreef MolFan het volgende:
Bij MolTalk was er een valentijnskaart met een hart erop. Goh wat toevalig dat Zarayda een ring om had bij de test met precies hetzelfde hartje en ook shirts droeg met daarop ogen en in de kaart staat Of je een oogje op haar hebt....
Hoop het niet maar vrees van wel dat Zarayda de mol is.
Zowel Tim als Daniel zaten op Paulien als mol...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:29 schreef MrManiak het volgende:
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 7!!! :
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-7.html
Het is geen grote pagina geworden omdat er gewoon weinig te vinden was
Ja dat zei ik ook tegen mijn man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Ja zoiets kan wel. Maar vooral de manier waarop, alsof ze m zelf toch niet hoefde..
Nope, Zarayda.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Huh.. Daniël klikte bij de test niet op Zarayda toch.. Maar op Carolien dacht ik ???
(Ik zag op de fp staan dat Daniël Zarayda aanklikte)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |