Huilie.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:15 schreef Bombshell het volgende:
Ik haat jullie
Hebben jullie al gedouched stinkerds!
Samen met je moeder ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:15 schreef Bombshell het volgende:
Ik haat jullie
WATquote:Op zondag 17 februari 2013 11:15 schreef Bombshell het volgende:
Ik haat jullie
Gewoon een gefrustreerd menneke die dat niet irl kan zeggen, laat 'm lekker zielig doen.quote:
WAT WATquote:Op zondag 17 februari 2013 12:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon een gefrustreerd menneke die dat niet irl kan zeggen, laat 'm lekker zielig doen.
WAT IN DA BUTT A SAHBIIquote:
WAT WAT WAT WAT IN THA BUTT, BEN JIJ HOMEUWX OFZEUW?quote:
EWA JA IS KK GRAPPIG JA A 7MARquote:Op zondag 17 februari 2013 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
WAT WAT WAT WAT IN THA BUTT, BEN JIJ HOMEUWX OFZEUW?
Oh ja, man.. Goed dat je er gelijk over begint weetje..quote:
Zijn letters van het Arabisch alfabet die moeilijk te vertalen zijn naar het Latijns alfabet.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh ja, man.. Goed dat je er gelijk over begint weetje..
Waar staan die cijfers voor als jullie in het latijns typen, zoals 7MAR of z3hma ofzo..
soundsample..?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Zijn letters van het Arabisch alfabet die moeilijk te vertalen zijn naar het Latijns alfabet.
De 7 staat voor de letter ح wat die moeilijk harde H is.
De 3 staat voor de letter ع wat die achter de keel klank is wat je hier totaal niet hebt.
http://translate.google.com/#en/ar/donkey = 7imarquote:
Oh, daarom dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef o.us het volgende:
[..]
http://translate.google.com/#en/ar/donkey = 7imar
http://translate.google.com/#en/ar/eyes = 3youn
thanks..quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef o.us het volgende:
[..]
http://translate.google.com/#en/ar/donkey = 7imar
http://translate.google.com/#en/ar/eyes = 3youn
Alles wat ik in de loop der jaren heb gekeken was omdat het verplicht was mee te kijken met mammaquote:Op zondag 3 maart 2013 02:56 schreef Vaatwastablet het volgende:
Zijn hier liefhebbers van Marokkaanse series? Ben zelf weg van Bnat Lala Menana van 2M, no homo. Maar die vind ik echt tof. Gaat over een meisje dat zich los probeert te maken van een übertraditionele Marokkaanse familie uit de bergen dat haar uit wilde huwelijken en wilt trouwen met de jongen waar zij verliefd op is, waarop haar zussen haar steunen en langzamerhand ook uit de traditie proberen te stappen. Mooi verhaal om het te volgen.
Mazeltov!quote:
Dafuq heb jij het over..?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:44 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mazeltov!
[/quo te] ik ben ook nog maar een halfboedje. Alsof ik alles weet. Sizko
En toch slikte je gisteravond nog?quote:
Als ik dit tegen een man had gezegd dan was ik opeens wel dapper geweest?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:56 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
hoe praat je tegen een meisje man, lafaard!
kowed tabbonquote:
Rot op man, scheinheiligerd.. :/quote:
Ja ja, autocorrect.. sissyquote:Op zondag 10 maart 2013 23:40 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
scheinheiligerd? Woeuhauahau. " Schijnheiligerd" yeh snturk!
Walou activiteit hier @ Mocro topic, besides that: Als jij de gastvrijheid van de Marokkanen hier moest vertegenwoordigen dan denk ik niet dat zij erg tevreden zouden zijn met jou..quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Kifesh met deze Turk? Wat doe jij überhaupt hier. Ik verwijs je naar -» Turken op FOK!
jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:05 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Semi kibi finfim kiram yanam tabelim pusku kubela yaklasam mwa mwam
thanks, hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:08 schreef fonkeymonkey het volgende:
Jalla mwimi dimi polikurwvavodka alleskani dulla abdul
Gewoon proberenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan het niveau wat je hier nu hebt moeilijk opruimen naar toentertijd.
Mmmm gel ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:16 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Hadim hgel hadim hadim hadim gel mmm sekerim ebnim
Sie musse iest weize ich habe keine schule , ich doe daahr nich onquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:39 schreef sneeuwtjeem het volgende:
klein, sollten Sie nicht schlafen? morgen Ihre Schule zu gehen
Whahhahahahahahahahahh LOLquote:Op maandag 25 maart 2013 03:57 schreef KingRoland het volgende:
Woellah ik zag wahed man praten mt sow sahbi
Ik ben vuilnisman.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Djibril het volgende:
Watvoor opleiding/studie doen jullie of hebben jullie gedaan? Ikzelf ben bezig met geneeskunde.
Mezian! Technische wis..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Djibril het volgende:
Watvoor opleiding/studie doen jullie of hebben jullie gedaan? Ikzelf ben bezig met geneeskunde.
Akhi.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef Mim0un het volgende:
[..]
Mezian! Technische wis..
[..]
Akhi.![]()
Ik voel me hier niet thuis, mis m.nl nu al.
Mar7abihoumquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:44 schreef Mim0un het volgende:
[..]
Haha, ken veel leden daar in het echt. Maar zal fok wel een kans geven!
Allemaal fake Marokkanen hier. Daarom.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef Mim0un het volgende:
Hh shokran voor de warme verwelkoming. Wat is er hier gebeurd, topic bestaat een maand en slechts 5 pagina's?!
Nice man! Kunnen niet veel zeggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef Mim0un het volgende:
[..]
Mezian! Technische wis..
[..]
Akhi.![]()
Ik voel me hier niet thuis, mis m.nl nu al.
Als we willen komen we er wel. Hoeveelste jaar zit je?quote:
Jammer..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Allemaal fake Marokkanen hier. Daarom.
In mijn ogen is de conducteur hier de ezel. Vooral over je heen laten lopen, kansloos.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef Micson het volgende:
Ik zat net in de trein, kwamen er twee Marokkanen in de coupé zitten met zo'n moskeemuziek keihard uit hun telefoon. De hele coupé inclusief ikzelf natuurlijk te laf om er iets van te zeggen.
Later kwam de conducteur en hadden ze ook nog met zijn 2en maar één kaartje gekocht, want ze 'dachten' dat je maar een kaartje nodig had per 2 personen. En die conducteur gewoon ook te laf om hen te beboeten.
Weet zeker dat ik gewoon een vette boete had gekregen met zo'n kutsmoes. Tot zover mijn avonturen met Marokkanen van vandaag.
Enorm laffe haas inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:29 schreef Mim0un het volgende:
[..]
In mijn ogen is de conducteur hier de ezel. Vooral over je heen laten lopen, kansloos.
En terecht. De kaarten zijn in verhouding veel te duur. Het is ook veel efficiënter om op 1 kaart te reizen. Daarnaast hebben de ingezetenen van de trein de vrijheid om muziek uit hun telefoon ten gehore te brengen. Wat er dan te gehore wordt gebracht is niet relevant.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef Micson het volgende:
Ik zat net in de trein, kwamen er twee Marokkanen in de coupé zitten met zo'n moskeemuziek keihard uit hun telefoon. De hele coupé inclusief ikzelf natuurlijk te laf om er iets van te zeggen.
Later kwam de conducteur en hadden ze ook nog met zijn 2en maar één kaartje gekocht, want ze 'dachten' dat je maar een kaartje nodig had per 2 personen. En die conducteur gewoon ook te laf om hen te beboeten.
Weet zeker dat ik gewoon een vette boete had gekregen met zo'n kutsmoes. Tot zover mijn avonturen met Marokkanen van vandaag.
Niet echt veel inhoud in deze post.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:36 schreef Santello het volgende:
[..]
En terecht. De kaarten zijn in verhouding veel te duur. Het is ook veel efficiënter om op 1 kaart te reizen. Daarnaast hebben de ingezetenen van de trein de vrijheid om muziek uit hun telefoon ten gehore te brengen. Wat er dan te gehore wordt gebracht is niet relevant.
Ik denk dat jij inderdaad een boete zou krijgen. Jij mist de uitstraling en charisma die wij Marokkanen wel bezitten. Ik begrijp je frustratie.
Halal topic broeder. Welkom welkom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef wickedmen het volgende:
Een eigen Marokkanen thread?![]()
Mijn leven is compleet!
Hoezo lafheid van de conducteur? Misschien is hij niet zo’n strikte persoon en vindt hij de kaartjes ook duur waardoor hij hen actie kan begrijpen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Niet echt veel inhoud in deze post.
De prijs van een kaartje is gewoon bedoeld voor één persoon, als je dat te duur vindt moet je maar op een andere manier reizen. Als je de trein instapt ga je akkoord met de prijs. Het is puur de lafheid van de conducteur dat deze mensen ermee weg kunnen komen. Helemaal niet terecht dus.
Verder is het niet de bedoeling dat er luide muziek wordt geluisterd in de trein. Dit staat in de huisregels en sowieso denk ik ook niet dat jij het zou waarderen als mensen luide muziek zouden afspelen die niet jouw smaak is.
Ik denk niet dat het aan het charisma ligt, maar aan jullie criminele imago en het trainingspak-uiterlijk van beiden heren.
Wij moeten dan wachten op Saudi Arabië danquote:
Woensdag pas kerels.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij moeten dan wachten op Saudi Arabië dan
http://allrecipes.nl/recept/4450/harira--marokkaanse-soep-.aspxquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:09 schreef Ambipur het volgende:
Ik zoek een authentieke Harira recept. Wie gaat mij er aan helpen
Hoe maak je soep zonder meel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
http://allrecipes.nl/recept/4450/harira--marokkaanse-soep-.aspx
AUB : doe er geen meel in!
Dat verklaart waarom jij zo melig bentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe maak je soep zonder meel?Met meel wordt het lekker wat dikkig..
Diss je nou mijn gewicht?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom jij zo melig benthaha, sorry ama het lag zo voor de hand..
het was de bedoeling dat je de conclusie zelf zou trekken, maargoed..quote:
Hahahahahahaah, melig, want soep wordt dikkig met meel en ik ben ook dikkig hihihihhhahahhahohohohoh.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het was de bedoeling dat je de conclusie zelf zou trekken, maargoed..
Jeeeejquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahahahahahaah, melig, want soep wordt dikkig met meel en ik ben ook dikkig hihihihhhahahhahohohohoh.
mijn beste maat is mocro, maar vind je het mocro humor omdat je me niet moet of begin ik langzaam mocro te worden..quote:
Mijn bestie, mijn sister from another mister is Mocro, een schone Berbertje. Zij heeft humor en ik lach me dood met haar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
mijn beste maat is mocro, maar vind je het mocro humor omdat je me niet moet of begin ik langzaam mocro te worden..
A sahbii, thalla zina
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe maak je soep zonder meel?Met meel wordt het lekker wat dikkig..
Ik ben geen baas, ik ben een Turk die het wil proberenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]moet niet dikkig zijn,dat is de goedkope crap, echte bazen stampen dit vol met groenten en kruiden
niet teveel doen hé!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben geen baas, ik ben een Turk die het wil proberen![]()
Ik zal het iig vol stampen met groenten en een beetje meel
Ik ben grappig..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn bestie, mijn sister from another mister is Mocro, een schone Berbertje. Zij heeft humor en ik lach me dood met haar.
Je mag het zelf invullen.
Ga je gang maat..quote:
Ok, dus wat kan je aan een b-series blok doen om meer kracht te hebben (zonder al een turbo erop te plakken)quote:
Overal en nergens I guess. De meeste zitten wel nog op het forum gewoon hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Aww! Je leeft nog!
Waar is iedereen gebleven?
Daar zouden wij verandering in moeten brengen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overal en nergens I guess. De meeste zitten wel nog op het forum gewoon hoor. Men komt hier alleen niet zo vaak meer :p.
Best jammer. Het was eerst best gezellig hierquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overal en nergens I guess. De meeste zitten wel nog op het forum gewoon hoor. Men komt hier alleen niet zo vaak meer :p.
Ewaaaa! Niet teveel vrijgeven he.quote:
Koekjes meenemen +Oquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh nee. Wat kan ik doen om het goed te maken?
Ik ga naar al-Yaban dit jaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
Wie gaat deze zomer op vakantie naar Marokko?
Deze zomer. Hopelijk vind ik daar een stage en blijk ik daar langer als ik dit jaar genoeg ECTS weet te scoren.quote:
Niet zo'n grote bek a tefe7aquote:
Supervet! Geen China meer op de planning dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze zomer. Hopelijk vind ik daar een stage en blijk ik daar langer als ik dit jaar genoeg ECTS weet te scoren.
Ewa ik niet marokane zijn ik niet nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mensen die geen "eh" of "na3am" zeggen.
Ouss, wat zegt deze beer! Scheld hij mij uit???quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek a tefe7a
[..]
Supervet! Geen China meer op de planning dus?
Neuh, na die paar keer China wil ik ook andere landen verkennen. Al hoewel Chinaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek a tefe7a
[..]
Supervet! Geen China meer op de planning dus?
Jij bent zeker Turkse.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ewa ik niet marokane zijn ik niet niet
GRS een beer noemenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ouss, wat zegt deze beer! Scheld hij mij uit???
half turkcequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jij bent zeker Turkse.
Yaksamlar ablacim.
Een konijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
GRS een beer noemenWat ben jij dan
Ik snap hetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Neuh, na die paar keer China wil ik ook andere landen verkennen. Al hoewel Chinablijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iyi aksamlarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jij bent zeker Turkse.
Yaksamlar ablacim.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap hetIn welke branche wil je stage gaan lopen.
Of in de bank-/handel of in the business/economics media. AmateurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs ik weet dat je een 360-verslaving hebt
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 18-01-2014 22:43:58 ]
Ja sorry mevrouwquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iyi aksamlar
Yaksamlaarrrr is van Borat.
Ah oké. Waarom Egypte?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Of in de bank-/handel of in the business/economics media. Amateur
Zelfs ik weet dat je een 360-verslaving hebt
Je weet niet wat Al-Yaban is?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ah oké. Waarom Egypte?
Ik ben helemaal niet verslaafd joh. Ik heb vandaag BF4 voor het eerst sinds een maand gespeeld
Tis zaterdag. Die zijn nu mensen ah beroven of gaan naar Smokey in Damsco.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef groenappeltje20 het volgende:
Waarom zijn er zo weinig marokkanen hier op t forum!
Dat is Arabisch voor Japan, gekkiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Holy shit, het is niet in Egypte??![]()
![]()
Ik heb ff google maps gedaan![]()
Damn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is Arabisch voor Japan, gekkie
Deze Turkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Tss, zelfs ik weet dat dat Japan is.
Japan...
Druk leven zeker?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Damn.
Nu weet je tenminste dat ik je niet stalk op Facebook enzo.
I'm genuinely disappointed in youquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sinds maandag niet meer echt
Mijn excuses voor mijn onwetendheid
Serieus, dat ben ik ook. Mijn hele zaterdagavond is gewoon verpestquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
I'm genuinely disappointed in you.
*gaat naar een hoekje om te huilen*quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Serieus, dat ben ik ook. Mijn hele zaterdagavond is gewoon verpest
Hehe, mijn Arabisch is eenmaal fucked up helaasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
*gaat naar een hoekje om te huilen*
Geen motivatie om te leren zeker?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hehe, mijn Arabisch is eenmaal fucked up helaas
Barbaren United.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hehe, mijn Arabisch is eenmaal fucked up helaas
Ze noemt je appel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ouss, wat zegt deze beer! Scheld hij mij uit???
BF4 net gekocht. Ff checken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ah oké. Waarom Egypte?
Ik ben helemaal niet verslaafd joh. Ik heb vandaag BF4 voor het eerst sinds een maand gespeeld
Een olifant is er nix bij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goed, goed. Nog steeds groot. Met de jouwe?
We moeten iedereen wekker geven ablaquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah lastig want meesten worden nu pas wakker.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef o.us2.0 het volgende:
Ahlan wa sahlan bikoum f had nahar zouina.
ja alhamdoulilah.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja met jou
Kifesh eigelijk dit topic niemand post enz
Marhbaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
ja alhamdoulilah.
Ik ben nieuw hier, iemand gaf me dit topic toen ik bij een Turkentopic belandde
Haha oke.. bedanktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Marhba
vermaak je en neem niemand serieus
topics lezenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Haha oke.. bedankt
wat doen jullie hier zoal
Allemaal marokkanen in deze topic? hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef klawie het volgende:
[..]
topics lezenen al voel je de behoefte kan je reageren soms serieus eb soms slaat het nergens op
Meestal wel soms post er een verdwaald iemand maar hier wordt bijna nooit gepostquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Allemaal marokkanen in deze topic? haha
Jij ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Meestal wel soms post er een verdwaald iemand maar hier wordt bijna nooit gepost
Ik ook Marokkaanse haha. ehm, wat wil je weten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon marokkaan
Jij ??? Stel jezelf eens voor
Hoe oud je bent en wat je interesse's zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik ook Marokkaanse haha. ehm, wat wil je weten?
Weyoooooooooo check deze smoothboy eens hosselenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoe oud je bent en wat je interesse's zijn
whahahaha tis ramadan he abla dan mag je niet hosselenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weyoooooooooo check deze smoothboy eens hosselen
Je zei ablaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef klawie het volgende:
[..]
whahahaha tis ramadan he abla dan mag je niet hosselen
te persoonlijk, ehm koken, lezen en zwemmen. En jij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoe oud je bent en wat je interesse's zijn
Culinesse à gogoquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
te persoonlijk, ehm koken, lezen en zwemmen. En jij?
Haha bedankt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Culinesse à gogo
SPT / [Centraal] Zwemmen #5 Einde van het seizoen
Veel lees plezier
Auto's en motorenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:43 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Haha bedankt.
Wat zijn jouw interesses?
Ik rijd geen motor. Lijkt me wel leuk, wat voor motor heb je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja hij is tekoop je mag in v en a een bod doen
V&A / [TK]kawasaki zr7s uit 2001 35kwquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:27 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik rijd geen motor. Lijkt me wel leuk, wat voor motor heb je?
Hoe dansen mocro's eigenlijk op bruiloften? Nooit naar gevraagd of gekeken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
Wie wilt hier nou trouwen? http://www.mykech.nl/gallery.php
Wordt geadverteerd als trouwlocatie
Eyyyyyquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dansen mocro's eigenlijk op bruiloften? Nooit naar gevraagd of gekeken eerlijk gezegd.
In deze zaal heb je alleen ruimte voor.. breakdance!
Mocro topic toch.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Eyyyyy
Wat is deze ouwe. Zomaar quote je me hier !
Zijn veel verschillende manieren. Waaronder dit.
OMG, plaatsvervangende schaamte dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Eyyyyy
Wat is deze ouwe. Zomaar quote je me hier !
Zijn veel verschillende manieren. Waaronder dit.
Af en toe wel ja. Dan gaan alle vrienden van de bruidegom in een cirkel staan zodat de gasten niet kunnen zien wat er gaande is. Vervolgens gaan de mannen als wijven los. Zoals op het filmpjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mocro topic toch.![]()
gekke dans
Dansen ze ook zo op bruiloften in NL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |