SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
(1 maart wel Aldo ovb)
[ Bericht 0% gewijzigd door Faxie op 14-02-2013 21:37:23 ]![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fuck off met je Valentijnsdag![]()
QFT.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fuck off met je Valentijnsdag![]()
Het is commercieel, je kan ieder dag je liefde aan een ander verklaren. Snap niet waarom het op de 14de van februari uitgebreid moet gebeurenquote:![]()
Zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat werkt niet als je chocolade hebt wat dichtgroeit of een tijd level heb![]()
![]()
sexquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is commercieel, je kan ieder dag je liefde aan een ander verklaren. Snap niet waarom het op de 14de van februari uitgebreid moet gebeurenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Daar is inderdaad niks mis mee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
Maar niks mis met Carnaval natuurlijk![]()
Nou, ik heb echt niet meer kans op seks op Valentijnsdag dan op andere dagen hoorquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Word er geslapen op meets dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, maar dan kan ik nooit meer rustig in slaap vallen op meets.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Dan heb ik toch echt iets gemist op de meet van Huppel. Wat hebben jullie gedaan in die tijd dat ik op bed lag?
What you forget, you are gonna repeat.
Ja als de meet over is tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zo af en toe moet je ook slapen he.
Genaaid dusquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan heb ik toch echt iets gemist op de meet van Huppel. Wat hebben jullie gedaan in die tijd dat ik op bed lag?![]()
Dacht je dat Blind guardian aan het woelen was?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan heb ik toch echt iets gemist op de meet van Huppel. Wat hebben jullie gedaan in die tijd dat ik op bed lag?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hou ik toch niet meer vol, ik ben geen 18 meer he.
Snap ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Faxie het volgende:
Maar niks mis met Carnaval natuurlijk![]()
![]()
![]()
De meet bij Roy is legendarisch wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan heb ik toch echt iets gemist op de meet van Huppel. Wat hebben jullie gedaan in die tijd dat ik op bed lag?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben 's nachts vaak genoeg wakker geweest om te weten dat er toen niets is gebeurd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht je dat Blind guardian aan het woelen was?
Toen ik in bed lag zei ik.What you forget, you are gonna repeat.
Ik bleef niet slapen, maar heb de verhalen gehoordquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meet bij Roy is legendarisch wat dat betreft.![]()
En de WC actie was ik nog wel bij![]()
![]()
En dan hebben jullie het niet eens op het biljart gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meet bij Roy is legendarisch wat dat betreft.![]()
Ow datquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben 's nachts vaak genoeg wakker geweest om te weten dat er toen niets is gebeurd.
Toen ik in bed lag zei ik.![]()
![]()
Oke.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meet bij Roy is legendarisch wat dat betreft.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee al een jaar of 11 niet meer.
Ach, ook daar zijn middelen voorquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben een oude lul aan het worden..
![]()
Ik bleef ook niet slapen. Zat met Mur, Joy en C_M in de auto toen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bleef niet slapen, maar heb de verhalen gehoord![]()
En de WC actie was ik nog wel bijIk heb het sowieso niet gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hebben jullie het niet eens op het biljart gedaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heyquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ook daar zijn middelen voor.
Met de werkzaamheid van mijn lul is nog steeds niks mis hoor.![]()
Ja aan het worden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben een oude lul aan het worden.
Haha, ik dacht dat je het over een nacht doorhalen had, niet een nachtlang neukenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Met de werkzaamheid van mijn lul is nog steeds niks mis hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |