waarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jaik had zelfs een rel met AJ veroorzaakt
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat een slechte TT's maken jullie
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
tegen wie was de rel dan, of tegen elkaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jong![]()
Pizza ken jij Supertramp? Saxofoon daar![]()
Jammerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wilde bijna meedoen Hypo maar deed het maar niet
echt vreselijk hequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik heb altijd post 300quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:26 schreef Hypocriet het volgende:
Mijn TT's zijn altijd superieur, maar ik krijg nooit lapo.
arme jijquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:26 schreef Hypocriet het volgende:
Mijn TT's zijn altijd superieur, maar ik krijg nooit lapo.
AJ-Hypo en Fok-it-Sof/JRRYquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tegen wie was de rel dan, of tegen elkaar
gewoon omdat je de saxofoon bijna niet opmerkt behalve als je ernaar gaat luisteren, zo natuurlijk
Waar ging de rel dan over?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AJ-Hypo en Fok-it-Sof/JRRY
jaaaen logical song
nee hele nacht wakker liggen enzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik hoop dat je nog kan slapen vannacht
Over wie kurt cobain was.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar ging de rel dan over?
Geluksvogel, ik heb geen platenspeler, ik moet het doen met CD'squote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef Hypocriet het volgende:
Breakfast in America heb ik op lp
Ja het was gezellig jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
was erg leuk ja.Twee rellen tegelijk ook
JRRY zei 'Hypo lief doen AJ heeft het moeilijk'quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar ging de rel dan over?
anders leer je lapo hebben ofzo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee hele nacht wakker liggen enzo
Ja ik zou me daar ook wel druk over maken, dat niet wetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Over wie kurt cobain was.
Gaat zij nou zeggen kut coban
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb je back
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Je had gelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JRRY zei 'Hypo lief doen AJ heeft het moeilijk'
en ik zei 'AJ heeft het niet moeilijk'
en toen werd ze boos.
MAAR IK HAD HET ALLEEN OVER DAT MET DIE JONGEN.
Waarom vond AJ dan dat ze het moeilijk hadquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en toen werd ze boos.
Tegen mij altijd zeggen dat ik stappen moet zetten enzo en dan ditquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en toen werd ze boos.
awwquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geluksvogel, ik heb geen platenspeler, ik moet het doen met CD's
Ik kende alleen nirvana ;s. niet de forntzangerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik zou me daar ook wel druk over maken, dat niet weten
omdat ze het nummer van die jongen niet durfde te vragenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom vond AJ dan dat ze het moeilijk had
leadsinger*quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kende alleen nirvana ;s. niet de forntzanger
Nirvana = Kurt Cobainquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kende alleen nirvana ;s. niet de forntzanger
truequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is zo duur
Maar Cd's kunnen ook wel een beetje
jongens denken eigenlijk ook 24/7 aan meisjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat ze het nummer van die jongen niet durfde te vragen![]()
Kan ik er wat aan doen dat zij 24/7 aan jongens moet denken
Sowieso zijn de hoezen veel mooier jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
truemaar lp's zijn groter en die hoezen omggg
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat ze het nummer van die jongen niet durfde te vragen![]()
Kan ik er wat aan doen dat zij 24/7 aan jongens moet denken
dus net zoiets als:quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nirvana = Kurt Cobain
Foo Fighters = Dave Grohl
jongens mogen datquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jongens denken eigenlijk ook 24/7 aan meisjes
Want dat is zo zwaar ofzo?![]()
Linkquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AJ-Hypo en Fok-it-Sof/JRRY
jaaaen logical song
Ander formatquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
dus net zoiets als:
Destiny's Child = Beyonce & achtergrondzangeressen?
oke gelukkig maarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jongens mogen dat
ja want onzeker en zo
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oke gelukkig maar
Ja want dat is meteen heel zwaar hebben
hihi :$quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik vond het juist grappig wat je zei
Maar eigenlijk denken jongens ook aan andere dingenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja!
ja enorm want dat heeft met haar verleden te maken en zoIK HAD HET ALLEEN OVER DIE JONGEN. NIET OVER HAAR VERLEDEN. ECHT.
stoerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar eigenlijk denken jongens ook aan andere dingenzoals eten
HEEFT AJ OOKAL EEN VERLEDEN
Hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
Deze is baas
Verleden week op de radio gehoord, maar die liedjes!!
link?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
jeej heb de rellen gevonden
:$$$$quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja he;;$
VERKNIPTE MENSEN SC
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Jonge meisjes op internet fora vallen massaal ten prooi aan wat oudere jongetjes
JNG / [JNG slowchat #495] take me down like i'm a dominooooquote:
Ik weet niet of we daar een hi5 om zouden moeten gevenquote:
*meldtquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Jonge meisjes op internet fora vallen massaal ten prooi aan wat oudere jongetjes
OHquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Was jij daar niet bij dan nee?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
jeej heb de rellen gevonden
maar ik heb geen oudere jongenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig als ik 20 ben kies ik hier meisjes van 16 uit dus is alles weer in balans
Okej. Je hebt wel veel gemist hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee alleen bij de opzet
cougarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik heb geen oudere jongen
tax niet ouder?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat?quote:
Mentaal niet, neequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax is 25 januari 19 geworden en ik word 10 april 20quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wachtwacht. hoe oud zijn tax en jij?
JE BENT OUDERquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax is 25 januari 19 geworden en ik word 10 april 20
O RLY?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
10 en 12 april liggen dicht bij elkaar
dus?quote:
Niet huilie doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En ik heb ook geen jonger meisje
of iemand in het algemeen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet huilie doenGewoon toegeven aan je gevoelensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
ze verschelen nog geen jaar, dus zo erg is het ook weer neit enzo toch? ik zou zo met iemand van 17 nemenquote:
Dat gaat niet helpenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon toegeven aan je gevoelens
verschillenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
ze verschelen nog geen jaar, dus zo erg is het ook weer neit enzo toch? ik zou zo met iemand van 17 nemen
ook goed.quote:
ja echt awesomequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
''O gaaguyim wat toevallig dat je geboortedatum zo dicht bij die van mij mag liggen''
hihi, ben je daar dan als 15-jarige met een bijna 20-jarige vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
was dat maar zo manquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
promisionxexposed en zoidberg zitten in een boom....
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hihi, ben je daar dan als 15-jarige met een bijna 20-jarige vriendPedo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hihi, ben je daar dan als 15-jarige met een bijna 20-jarige vriendpedofilie ieuwkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
De jouwe toch schmoopyquote:
de dikstequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Welke tentakel zou je als eerste nemen?
gewoon mad jelly dat ik met Hypo hebquote:
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die met scharen, voor de extra prikkelingen?
stiekem welquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon mad jelly dat ik met Hypo heb
quote:
schmoopyschmoopyschmoopyquote:
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent echt smerig en ranzig weet je dat
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom quote je mij promexespes, wil je mij besmetten met je ranzigheid?
quote:
hipster tochquote:
Alleen de Beatles.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet haten op Hypo's muzieksmaak, die is goed
KIJK NOU NAAR PI HOMO.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WE HEBBEN ZO ONGEVEER DEZELFDE MUZIEK SMAAK HOER![]()
![]()
Ga haar lekker hoer noemenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
Beetje neurofunk danquote:
JOUW GEZICHT IS EEN HOERquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
![]()
Oke drinkzequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben weg. Biertje drinken met een vriend
Veel plezierquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben weg. Biertje drinken met een vriend
Neh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We gaan weer rellen hoor
WEL ALS IK KLAAR BEN MET JOUW GEZICHT TE VERNEUKENquote:
Neuh ik ben wegquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We gaan weer rellen hoor
relluuuhhhhquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We gaan weer rellen hoor
Wat een kwajongen ben jij toch ook, vlegel! Ik begrijp niet hoe je dit durft te zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bakkes houwe ouwe [ afbeelding ]
NEEquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We gaan weer rellen hoor
DOE EENS LIEF. HOER.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WEL ALS IK KLAAR BEN MET JOUW GEZICHT TE VERNEUKEN
Ach ik heb autoriteitsproblemen, ik snap mijzelf ook niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een kwajongen ben jij toch ook, vlegel! Ik begrijp niet hoe je dit durft te zeggen. [ afbeelding ]
DAT BEPAAL IK GVD ZELF WELquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:57 schreef Taexon het volgende:
IEDEREEN MET HOOIVORKEN ACHTER LOMPEHORK AAN RENNEN!!!
NEE JIJ. SLET.quote:
KOM VECHTEN DAN MET JE BERGSCHOENEN EN JE OBLIVIONquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WEL ALS IK KLAAR BEN MET JOUW GEZICHT TE VERNEUKEN
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach ik heb autoriteitsproblemen, ik snap mijzelf ook niet. [ afbeelding ]
JA BEETJE HATEN JIJ WEER HE WORD ER ZIEK VAN GVDquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:57 schreef Taexon het volgende:
IEDEREEN MET HOOIVORKEN ACHTER LOMPEHORK AAN RENNEN!!!
Geef ze geen ongelijk, ik stond 9 uur op en ben zo gaar als een biefstukquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die niet de kroeg in willen omdat ze om half 8 opstonden
KAN IK LEKKER MEE TRAPPEN, OBLIVION > SKYRIMquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN MET JE BERGSCHOENEN EN JE OBLIVION
onlief jijquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN SLET. EN JE HAAR IS ONGESTELD.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KAN IK LEKKER MEE TRAPPEN, OBLIVION > SKYRIM
Ik stond om 6 uur op, still flaming.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geef ze geen ongelijk, ik stond 9 uur op en ben zo gaar als een biefstuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stond om 6 uur op, still flaming.Ik kon niks beters verzinnen laat meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
GAAT HEEN VROUWquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FLIKKER NOU ES OP MET DIE GAMES. JIJ OOK PIZZA.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb mijn biefstuk altijd doorbakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morrowind > Oblivionquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KAN IK LEKKER MEE TRAPPEN, OBLIVION > SKYRIM
Jij kan dingen gewoon niet meer normaal zeggen in mijn hoofdquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb mijn biefstuk altijd doorbakken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FLIKKER NOU ES OP MET DIE GAMES. JIJ OOK PIZZA.
TEVENS 2HAPPY4U SKYRIM HEEFT BETERE GRAPHICSquote:
Dat is ook weer waar, maar Oblivion > Skyrimquote:
Kan jij wel normaal doen, ze doen apart hier manquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
Ik werd alweer om 11 uur wakker![]()
slapen
IK GAAT WEL NAAR JOUquote:
Mwaaaaah, vond Oblivion wat te lineair vergeleken met Skyrim.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar Oblivion > Skyrim
ja nogalquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan jij wel normaal doen, ze doen apart hier man
Alsof dat uitmaaktquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
TEVENS 2HAPPY4U SKYRIM HEEFT BETERE GRAPHICS
disssquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
GAAT IS EEN IMPERATIEF JE KAN NIET ZEGGEN IK GAAT
Jij weetquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwaaaaah, vond Oblivion wat te lineair vergeleken met Skyrim.
Qua gameplay wel stukken beter trouwens, Oblivion
heh wat? ik snap je nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan jij wel normaal doen, ze doen apart hier man
IK GAAT JOU EEN SCHOP ONDER JE REET GEVENquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
GAAT IS EEN IMPERATIEF JE KAN NIET ZEGGEN IK GAAT
ze zijn aan het all caps ragen over gamesquote:
Zo heel goed zijn de graphics van Skyrim nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, een mooi spel is een blij spel.
HIJ HEEFT WEL GEWOON GELIJK.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IK GAAT JOU EEN SCHOP ONDER JE REET GEVEN
Verschrikkelijkquote:
True, maar het speelde IMHO wel soepeler dan Skyrim, Skyrim is dan weer té open op sommige momenten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij weet
Nee man Oblivion had veel minder combatmogelijkheden.
Ik nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze zijn aan het all caps ragen over games
NEEN, GEHEELONTHOUDINGquote:
ooh, ja ik volg het niet helemaal want ik kijk ook widmquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze zijn aan het all caps ragen over games
Gemerkt jaquote:
BEST WELquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo heel goed zijn de graphics van Skyrim niet
DANKJE JIJ SNAPT TENMINSTE NEDERLANDSquote:
Beter dan jij.quote:
Toon maar een screenshot waarop skyrim mooi isquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
BEST WEL
[..]
DANKJE JIJ SNAPT TENMINSTE NEDERLANDS
Ik vraag me altijd of hoe ze opeens op morrowind kwamen, zoveel beter dan de andere twee delenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
wel gespeeld trouwens, alle delen overigens.
[..]
True, maar het speelde IMHO wel soepeler dan Skyrim, Skyrim is dan weer té open op sommige momenten.
godsamme heppie hou eens op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toon maar een screenshot waarop skyrim mooi is
CHALLENGE ACCEPTEDquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toon maar een screenshot waarop skyrim mooi is
Is goed.quote:
NEEN, IK HEB GELIJKquote:
3D enginequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of hoe ze opeens op morrowind kwamen, zoveel beter dan de andere twee delen
JA ik ga ook maar eens wat anders doen:')quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh, ja ik volg het niet helemaal want ik kijk ook widm
Het was de tijd wel waardquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
3D engineheeft trouwens ziek veel tijd in gezeten om te ontwikkelen
seks van heppiequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oké. Wat krijg ik als ik win?
mooi plaatjequote:
Mijn eer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oké. Wat krijg ik als ik win?
ja ik kom later wel terugquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA ik ga ook maar eens wat anders doen:')
Ik zeg niet dat die van Oblivion beter zijn, enkel dat die van Skyrim slecht zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja oblivion is veel slechter
jij neemt het slechtste plaatjequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die van Oblivion beter zijn, enkel dat die van Skyrim slecht zijn.
gelijk heb jequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA ik ga ook maar eens wat anders doen:')
Het ziet er sowieso niet zo heel goed uit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij neemt het slechtste plaatje
best wel hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso niet zo heel goed uit.
ja gaat ook als je er de ballen verstand van hebtquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee joh, gewoon lekker mee praten
dus je kan niet verliezenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik ook als ik verlies.
Nah, geheelonthouding weet je nog?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
viespeuk jijquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet beter dan de gemiddelde PC game.quote:
wat speel jij dan zoal?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet beter dan de gemiddelde PC game.
ja jij welquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, geheelonthouding weet je nog?
mens erger je nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat speel jij dan zoal?
Dawn of War, Planetside, The Witcher 2quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat speel jij dan zoal?
Mobaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echte mannen spelen DOTA2
Ditquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij die namens echte mannen spreekt
Ik ga jou maar niet in het openbaar quoten.quote:
Zeg maar doei tegen mijn mannelijkheid, krijg je niet meer.quote:
wat nou mobaquote:
alleen de laatste is leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dawn of War, Planetside, The Witcher 2
je weet toch wel wat moba is?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat nou moba
[..]
alleen de laatste is leuk
Maar ik ben beterquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is goed maar ik ben wel goed
Dat betwijfel ik jongedamequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben beter
Heppie zemmel
WAAROM GELIJK WEER ZO GEMEEN REAGEREN GIJ TRUTquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben beter
Heppie zemmel
de eerste wel, de tweede nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je weet toch wel wat moba is?
je weet niet eens wat de eerste 2 zijn
Het erge is dat ik exact weet waar dit over gaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga jou maar niet in het openbaar quoten.
Wollah ik zeg het je. Is echt zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik jongedame
Wajoo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WAAROM GELIJK WEER ZO GEMEEN REAGEREN GIJ TRUT
ga spelen, allebei veel beter dan moba meukquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
de eerste wel, de tweede niet
multi online nog wattes dinges
ik ben al 100 potjes ongeslagen, ik heb tactiekquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah ik zeg het je. Is echt zo.
[..]
Wajoo.
Gij
Hihiquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het erge is dat ik exact weet waar dit over gaat.
ZE LIEGT, DE DOBBELSTENEN ZIJN IN HAAR VOORDEELquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben al 100 potjes ongeslagen, ik heb tactiek
misschien wel een goed idee, moet toch nog nieuwe games uit proberenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga spelen, allebei veel beter dan moba meuk
planetside is f2p dus dat kan je sowieso proberenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
misschien wel een goed idee, moet toch nog nieuwe games uit proberen
Tactiek? Je moet gewoon geluk hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er zit geen tacktiek in mens erger je nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo niet dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zeg nooit meer iets liefs tegen jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |