quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer aan het projecteren Tal?
Lid!!,quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goed dat danny versiebeheer gebruikt ipv op de server te hacken. Oh, wacht....
Meer valt er niet van te weten eigenlijk. Dat is misschien ook juist het probleem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis wel een rel waar ik graag het fijne van zou willen weten maar dat zit er vast niet in Danny kennende
Er is altijd meer te weten Tal, altijd. Al is het maar de versie van GM zelf.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Meer valt er niet van te weten eigenlijk. Dat is misschien ook juist het probleem.
Tal! Kan je je lange tenen nog zien zonder spiegel?quote:
O maar de versie van GM staat er. En word aangepast/toegevoegd als hij vind dat het niet klopt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is altijd meer te weten Tal, altijd. Al is het maar de versie van GM zelf.
Lid ik heb alleen in de badkamer een spiegel. En als ik geluk heb kan ik net mijn hoofd zien. Dus mijn tenen zie ik alleen met mijn benen in de lucht. En zelfs dat gaat moeilijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tal! Kan je je lange tenen nog zien zonder spiegel?.
Das het linkje wat Mevrouw weer verwijderd had na mijn vraag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooooh, een hele bitchfight zelfs geplaatst! FB / Glowmouse #6
Uhhu.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Debiel", "verwrongen wereldje", "chantage". Yep, dit is een rel!
Mja meer valt er ook niet over te zeggen denk ik. Beide partijen moeten om de tafel met of zonder advocaat.quote:
Ik heb Danny nooit gesnaptquote:
Sommige mensen blijven hangenquote:
Dat riep ik ook meteenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb Danny nooit gesnapt
Maar FOK! from scratch lijkt me wel wat
Hoe'st met de buik en inhoud?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja meer valt er ook niet over te zeggen denk ik. Beide partijen moeten om de tafel met of zonder advocaat.
Ik denk dat we het stadium 'zonder advocaat' wel voorbij zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja meer valt er ook niet over te zeggen denk ik. Beide partijen moeten om de tafel met of zonder advocaat.
Beide?quote:
Leuk jullie gekend te hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er al een topic waar je in kunt zetten op de winnaar?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we het stadium 'zonder advocaat' wel voorbij zijn.
Zwarte Kip!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we het stadium 'zonder advocaat' wel voorbij zijn.
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar ik vind het al een hele tijd soepel lopen. Wat features betreft zijn ze volgens mij ook alle grote fora die ik ken voorbij gestreefd. En over het algemeen werkt iig de basisfunctionaliteit nog goed ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CherryLips2.0, MissMSX2.0, Danny2.0quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk jullie gekend te hebben
Dat is nu afgelopen blijkbaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar ik vind het al een hele tijd soepel lopen. Wat features betreft zijn ze volgens mij ook alle grote fora die ik ken voorbij gestreefd. En over het algemeen werkt iig de basisfunctionaliteit nog goed ook
Een neut kunnen we wel gebruiken jaquote:
Daar pleuren ze toch gelijk een slotje op, dus dat gaan we clandestien doen. Ik ben wel booky. Je kan je weddenschappen per DM aan me doorgeven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er al een topic waar je in kunt zetten op de winnaar?
Daar ben ik ook bang voor eerlijk gezegdquote:
Of een stukje paardenvlees!quote:
Slotjes kunnen niet meerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar pleuren ze toch gelijk een slotje op, dus dat gaan we clandestien doen. Ik ben wel booky. Je kan je weddenschappen per DM aan me doorgeven.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooooh, een hele bitchfight zelfs geplaatst! FB / Glowmouse #6
mn leven wat doe je!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Gaat FOK! nu weer een week down om compleet nieuwe sourcecode uit de grond te stampen? [ afbeelding ]
Daar had je wel op kunnen houden, jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij is het trouwens onzin wat GM hier flikt
Ach, m'n vakantie zit er over een dagen toch weer op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Gaat FOK! nu weer een week down om compleet nieuwe sourcecode uit de grond te stampen? [ afbeelding ]
Vandaar dat ze laatst die excursie organiseerden om FOK!ers weer aan het echte leven te laten wennen!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mn leven wat doe je!
Ach het was toch saai de laatste tijd.
De buik groeit goed. De inhoud minder goed. Dus extra check ups. Geen reden tot paniek nog.quote:
Nee. Alleen dat laatstequote:
Aan de wátquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moeten we allemaal weer aan de MSN.
Cold turkey de echte wereld in, dat is net moordquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vandaar dat ze laatst die excursie organiseerden om FOK!ers weer aan het echte leven te laten wennen!
ICQquote:
Hyves heb ik zowaar overgeslagen. Met mijn social-media-paranoia.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja, dat was zo'n programmatje van tussen het ICQ en het Hyves tijdperk toch?
Ik heb er ooit wel een pagina op aangemaakt, maar daar is het ook bij gebleven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hyves heb ik zowaar overgeslagen. Met mijn social-media-paranoia.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
De buik groeit goed. De inhoud minder goed. Dus extra check ups. Geen reden tot paniek nog.
Idd en sindskort heb ik ook heel erg het gevoel dat ze veel eerder gaat komenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]Geen paniek misschien, maar leuk is anders
En de opstartstoombootquote:
Hoe ver ben je nu?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd en sindskort heb ik ook heel erg het gevoel dat ze veel eerder gaat komen
30 weken en ja we krijgen er nog een meisje bij!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu?
En je weet al dat het een meisje is?
Dan moet ze nog wel even blijven zitten jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef Tally het volgende:
[..]
30 weken en ja we krijgen er nog een meisje bij!
Totaal geen last van hier.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef MissMSX het volgende:
M'n eierstokken gaan er spontaan van rammelen
Typisch.quote:
Arme vader...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet ze nog wel even blijven zitten ja
ZusjesWat leuk.
Twee lesbische zusjes die leuke vriendinnetjes mee naar huis nemen...quote:
Jaja, klinkt allemaal heel leuk maar mijn ouders hebben kennissen die vijf dochters hebben. Wilden doorgaan totdat ze een jongetje hadden. Je zou de blik in de ogen van die man moeten zien, an empty shell of a man!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Twee lesbische zusjes die leuke vriendinnetjes mee naar huis nemen...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaja, klinkt allemaal heel leuk maar mijn ouders hebben kennissen die vijf dochters hebben. Wilden doorgaan totdat ze een jongetje hadden. Je zou de blik in de ogen van die man moeten zien, an empty shell of man!
Wonen die toevallig naast mij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaja, klinkt allemaal heel leuk maar mijn ouders hebben kennissen die vijf dochters hebben. Wilden doorgaan totdat ze een jongetje hadden. Je zou de blik in de ogen van die man moeten zien, an empty shell of a man!
Ik heb het gewoon meteen goed gedaanquote:
Daar willen ze ook juist jongetjes hè!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou er op zijn minst 3 te koop zetten in china ofzo.
...waardoor ze een gigantisch mannenoverschot hebben die weer voor veel geld vrouwen importeren om mee te trouwen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar willen ze ook juist jongetjes hè!
Dan willen ze niet meer. Nee, je moet stiekem zwanger zijn en bevallen en dan via louche figuren die baby 'hup naar het buitenland'!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...waardoor ze een gigantisch mannenoverschot hebben die weer voor veel geld vrouwen importeren om mee te trouwen.
Ellende is dus dat je ze eerst een jaar of 18 moet stallen voordat je ze goed kwijt kunt.
Nu gaat het me even te langzaamquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Tegan het volgende:
Ik ben zelf erwtensoep aan het maken. Voor het eerst ooit. Hoe briljant. Met lekker veel vlees
.
Ik zou overwegen er ook erwten in te doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef Tegan het volgende:
Volgens het recept moet er alleen een schep zout en een laurierblad in. Zal ik er ook een schep peper door roeren?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou overwegen er ook ewrten in te doen.
zomfgquote:Vice-premier wil systeem om ruimte-objecten af te wenden
Het voorval leidde tot verschillende reacties van prominente politieke figuren in Rusland. Premier Dmitri Medvedev merkte op een economisch forum in Krasnojarsk op dat “niet alleen de economie kwetsbaar is, maar de hele planeet”.
De nationalist Vladimir Zjirinovski zei tegen RIA-Novosti dat het helemaal geen meteoor was, maar een “test van een nieuw wapen door de Amerikanen”.
NRC-correspondent in Rusland Thalia Verkade laat weten dat vice-premier Rogozin op Twitter zegt een internationaal systeem te willen ontwikkelen om buitenaardse objecten af te wenden. “Rusland noch de VS zijn daar op dit moment toe in staat”, zegt hij.
alleen hier mocht Wilder meeregerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
zomfg![]()
En wij maar denken dat Wilders erg is
Neem ontslag, dan heb je de rest van je leven weekend!quote:
Lekker romantisch onder een brug wonen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem ontslag, dan heb je de rest van je leven weekend!
Ik probeer slechts constructief mee te denken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:19 schreef Barbusse het volgende:
Lekker romantisch onder een brug wonen!![]()
Nee, dank je Air. Ik vind mijn baan nog steeds leuk
En het wordt gewaardeerd hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer slechts constructief mee te denken.
Zoals slapen. Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, dan moet iedereen ineens net doen alsof'ie betere dingen te doen heeft.
Ik vind het een teken van God dat A de paus niet zo bekrompen moet zijn en B Rusland die nieuwe wet moet herzien. He's on my sidequote:
en Groningen?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een teken van God dat A de paus niet zo bekrompen moet zijn en B Rusland die nieuwe wet moet herzien. He's on my side
Inmiddels wel oud bier en oude tietenquote:Op maandag 18 februari 2013 06:49 schreef Q. het volgende:
HW is jarig! Dat vraagt om bier en tieten!
Wat is er in groningen?!quote:
De deur is ook dicht voor boeren. 30 april gaat die weer openquote:Op maandag 18 februari 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
HW jarig? ja daaaaag, ik ga echt niet naar Amsterdam hoor!
O, dat is juist een dag dat ik er bewust NIET heen gaquote:Op maandag 18 februari 2013 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
De deur is ook dicht voor boeren. 30 april gaat die weer open
Alsof je niet naar je nieuwe koning komt zwaaien! Bitch please!quote:Op maandag 18 februari 2013 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat is juist een dag dat ik er bewust NIET heen ga
1x gedaan, nooit meer
Amour moet ik nog steeds zien! Zag dat er een divx uit was. Maar dat is me te min.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Ow Godtje, ik heb gisteren AMOUR van Haneke gekeken
Is dat voor die nieuwe show "Make me a Polish hooker"?quote:
Nee, dit is niet te filmenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat voor die nieuwe show "Make me a Polish hooker"?
Ik had hem ook gedownload, was op zich goede kwaliteit. Ik vind een beetje korrelig bij een filmhuis film heul niet erg. Was even pongelen om mijn PS3 de NL ondertiteling te laten herkennen, maar uiteindelijk gelukt.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amour moet ik nog steeds zien! Zag dat er een divx uit was. Maar dat is me te min.
Ik wil hem zeker nog zien.
Vanavond ga ik naar Django
Ik krijg e rhoop vanquote:
Traag had ik al begrepen ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:14 schreef Ang3l het volgende:
even pongelen om mijn PS3 de NL ondertiteling te laten herkennen, maar uiteindelijk gelukt.
Hij is terrrrrgend traag de film. Had een half uur korter gemogen. Maar wel enorm
Nee, moest ook nog ff in de PS3 media server de term NL of NED er in zetten want stond nu alleen JP, EN en nog iets in. En ik heb beide bestanden ff in dezelfde map gezet. 1 van de 2 deed de truc, geen idee welke. Want daarvoor (ook al hadden ze dezelfde naam) wilde ie niks doenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Traag had ik al begrepen ja.
De ondertitel dezelfde naam geven als de bestandsnaam en het werkt toch?
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, hoofd ontvangststation banjert net binnen met "Heey Valentijntje van me!" .... maar die was ff vergeten dat ik tegenwoordig samenhok met de CFO
Ah ok. Ik gebruik de PS3 niet voor media. Sindskort wel voor youtubequote:Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef Ang3l het volgende:
est ook nog ff in de PS3 media server de term NL of NED er in zetten want stond nu alleen JP, EN en nog iets in. En ik heb beide bestanden ff in dezelfde map gezet. 1 van de 2 deed de truc, geen idee welke. Want daarvoor (ook al hadden ze dezelfde naam) wilde ie niks d
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ok. Ik gebruik de PS3 niet voor media. Sindskort wel voor youtube
Werkt heel goed. Ik zie alleen niet dat ik het vanaf de iPad/iPhone app naar de tv kan zenden?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja ik heb de youtube applicatie gister ook gedownload. Werkt best fijn!
Oh ja! Nou bij deze dan weer een correctie voor jequote:Op maandag 18 februari 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Kijk ons nou mannelijk over tech-shit praten man
Zag wel ergens dat je je iPad en iPhone kon koppelen, maar nog niet gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werkt heel goed. Ik zie alleen niet dat ik het vanaf de iPad/iPhone app naar de tv kan zenden?
Alleen via de website? Werkt ook goed maar liever ook via de app.
Ja die miste ik ook! Wel m'n playlists, die stana er. Maar geen favorieten.quote:En ik zag geen mogelkijkheid om mijn favorieten er heen te zenden. Moest ze stuk voor stuk weer toevoegen aan TV playlist?
What. The. Hell.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja! Nou bij deze dan weer een correctie voor je
[ afbeelding ]
Ik vind het juist fijn om het via de ipad te doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zag wel ergens dat je je iPad en iPhone kon koppelen, maar nog niet gedaan.
[..]
Ja die miste ik ook! Wel m'n playlists, die stana er. Maar geen favorieten.
Zat ook al te denken dat ik dan al die fav's aan een lijst moet toevoegen
Ik heb geen iPad, geen idee wat sonos is en spotify nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn om het via de ipad te doen.
Ik ga ook dit halfjaar nog een sonos systeem kopen.
Ideaal samen met spotify
Ik ben een nerdquote:Op maandag 18 februari 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen iPad, geen idee wat sonos is en spotify nog nooit gebruikt.
Tot zover de tech-talk
Pffff lees je eens in!quote:Op maandag 18 februari 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen iPad, geen idee wat sonos is en spotify nog nooit gebruikt.
Tot zover de
Wanneer? Tussen m'n hoofdrol in Rent, m'n zangsolo in Lichtstad, m'n filmproject en m'n werk in ergens? Dan ben ik toch potdorie aan het rammen op de X, O en de andere 2 knopjes van de PS3!!!quote:
Ja dat deed ik bij Deus Exquote:Op maandag 18 februari 2013 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doet dat met beleid. Headshots uitdelen
Onze game smaak komt niet overeenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat deed ik bij Deus Ex
Met de silencer. PLOP. Klaar
Deus ex is niet mijn standaard game smaakquote:
dat zakt langzaam wegquote:Op maandag 18 februari 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er in groningen?!De IJstijd?
O ja, dat trilt en zo.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik word lesbisch. Ben er klaar mee
Heb dit afgelopen half jaar 2 mannen gedate waarbij ik geen vonk voelde en dus maar gestopt ben.
Heb dit afgelopen jaar 2 mannen op stap leren kennen, enorme klik, zoenen etc, sms'jes sturen... die achteraf bekenden dat ze al bezet waren!
Gister gvd weer. "Had ik je verteld dat...?" NEE DAT HAD JE NIET!
I QUIT!!!!!!!!!!!
Gimme some pussy.
Spread your legs woman!quote:
Doen we geen voorspel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spread your legs woman!
I'm coming in! Get ready for impact!
Ik kleed me uit. Dat is voorspel.quote:
*legt z'n hhoofd op mama's borstjes*quote:
Raaawrquote:
*Aait Angel's hoofdje*quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*legt z'n hhoofd op mama's borstjes*
Hold me.
Ik leef nog en kijk naar de uitdrijving uit. Das alles wat ik kan melden op het momentquote:
Mwah, been better..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik leef nog en kijk naar de uitdrijving uit. Das alles wat ik kan melden op het moment
En met jou?
Gisteren gefietst in een soort van lentezonnetje, was tof inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Fijn om te horen.![]()
Hier gaat ook alles lekker.De zomer komt er aan!
![]()
Officieel 9 weken maar dat ga ik niet redden. Keizersnede word vanaf week 38 gedaan en hopelijk mag ik dan ook. De vorige keer was het (net op tijd) week 39. Maar sinds twee weken terug heb ik al (oefen?) weeen. Dus zal me niets verbazen als ze al met de uitdrijving bezig is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, been better..
Hoe lang moet je nog? Moeten we al een priester bellen ofzo?
Zo voel ik me de laaste tijd welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week the Devil Inside ofzo gekeken.
Wat een slechte film
Ja dat weet ik. Al heb de vorige keer helemaal geen wee gehad. Het zijn niet alleen de weeen die me dat gevoel geven. Gewoon het plaatje compleet (de gesprekken, de vorige keer, de pijn en gevoelens die ik er bij heb).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:04 schreef L-E het volgende:
Oefenweeën hoeven niet persé een eerdere bevalling te betekenen he, maar dat weet je vast al.
Nee maar zou dat helpen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat nog geen GET OUT op je buik gekerfd?
Nou die laatste loodjes nog even dus. En leuk, oefen weeënquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Officieel 9 weken maar dat ga ik niet redden. Keizersnede word vanaf week 38 gedaan en hopelijk mag ik dan ook. De vorige keer was het (net op tijd) week 39. Maar sinds twee weken terug heb ik al (oefen?) weeen. Dus zal me niets verbazen als ze al met de uitdrijving bezig is.
Dus ik maak snel alles in orde hierMoet je werken vandaag?
The Ward al gedelete?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week the Devil Inside ofzo gekeken.
Wat een slechte film
Oe lekker! Die rust dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou die laatste loodjes nog even dus. En leuk, oefen weeën
Ja vandaag werken, maar wat afleiding is niet verkeerd. En boss man is onbereikbaar vandaag, de rust
Heel goed, laat ze je lekker met rust latenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe lekker! Die rust dus.
Afleiding.. Ja dat zou welkom zijn, hier ook. Maar mijn afleiding komt straks terug!
Werken doe ik niet meer, althans ik werk thuismaar bellen doen ze niet. En ik heb daar vrede mee
Die heb ik geloof ik nog niet gezien, of is dat die met dat meisje en die kist? Hij was gewoon boring en het verhaal was stom.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was ie zo slecht?
Slechter dan the Devil Inside?
Nee, dit ging over een meisje dat op bezoek ging bij haar bezeten moeder in Rome en toen raakte ineens iedereen bezeten. Zo'n found footage film.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik nog niet gezien, of is dat die met dat meisje en die kist? Hij was gewoon boring en het verhaal was stom.
Oh nee, dat was The Possession. Die viel me eigenlijk nog wel mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Al klinkt 'het meisje en die kist' ook wel gezellig![]()
O ja, dat was wel geinig. Al had ik dat kind al tien keer op d'r bek gerost.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, dat was The Possession. Die viel me eigenlijk nog wel mee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dat was wel geinig. Al had ik dat kind al tien keer op d'r bek gerost.
Mag het niet over taart gaan?quote:
Moet goed komen toch!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze een keer maken:
http://www.smulweb.nl/rec(...)s-cake-zonder-eieren
Ja? Issie zo goed?quote:
Wat is het voordeel van het ontbreken van de eieren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ook jij hebt grenzen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Any tips? (Nee, niet de vakantievideo van Heatwave in Amsterdam)
Purrrrr..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
MissB, poesje van me. Jij bent nogal van de horror.
Het is een tijd geleden dat ik weer eens een goee heb gezien.
Any tips? (Nee, niet de vakantievideo van Heatwave in Amsterdam)
Dat hij niet de oven in hoeft?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van het ontbreken van de eieren?
Ik heb vroeger wel eens milkshakes gemaakt met rauw ei, chocolade.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De versie met eieren hoeft ook de oven niet in, maar dat vind ik een beetje link
En dat mag Tally niet als zwangerequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De versie met eieren hoeft ook de oven niet in, maar dat vind ik een beetje link
Je vergeet de ergste, geen biefstuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Och ja, het hele geendropjes, geen schimmelkaas, geen alcohol, niet parasurvivaldiven,niet roken, niet free style cage fighten... zucht.
Geen dropjes?!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Och ja, het hele geendropjes, geen schimmelkaas, geen alcohol, niet parasurvivaldiven,niet roken, niet free style cage fighten... zucht.
Jawel. Lekker geheel droog doorbakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vergeet de ergste, geen biefstuk.
Tenzij taai doorbakken tot een lederen lapje?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vergeet de ergste, geen biefstuk.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij taai doorbakken tot een lederen lapje?
Film 't, ik kijk t.quote:
Wil je foto's van de nageboorte zien?quote:
Daar ga ik als het goed is morgen eindelijk naartoequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik poste een recensie van Django hier
Ik gisteren dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ga ik als het goed is morgen eindelijk naartoe
Ik ken mensen die met hun eigen vinger hun poepgat leeg scheppenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zich daar heel streng aan houden.
Ik ken ook mensen die heel streng nooit varkensvlees eten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn dat leuke mensen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat Miss hier eens buiten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die heel streng nooit varkensvlees eten.
Niet zo vaak he, niet nooit. Baconquote:
Dat doen ze eigenlijk nooit zoquote:
Je stelt me teleur.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo vaak he, niet nooit. Bacon
quote:
Oke, oke. Point made.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Had je niet goed gelezen? BACON!
Escobar zou het zo gewild hebben. Hell die zou ook geen bacon afslaan.quote:
Nee. Ik heb het ook gewoon doorgegeten, hoe komen ze er bij? Mmm in de ajam ketjapquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Niemand wordt leuker van een gebrek aan kaneel.
Over de bacon!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het ook gewoon doorgegeten, hoe komen ze er bij? Mmm in de ajam ketjap
Ik mis eigenlijk alleen de biefstuk en carpaccio.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zwangerschap zou niks zijn voor mij, dat gaat echt drie weken goed ofzo.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk alleen de biefstuk en carpaccio.
Het is oke, ik gun het jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Vorige week nog carpaccio gegeten, met echt zo'n lekkere dressing
True. Als je nou eens uitgelegd bent, kan ik het wel eens voor je makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is oke, ik gun het jeHet is mijn eigen schuld ook.
Trouwen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zwangerschap zou niks zijn voor mij,
'Het een plekje geven.'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die steeds antwoorden met "Alle problemen hebben oplossingen" en "ja da leer je hier iets van" en "het raakt je alleen als je je LAAT raken" ... die mogen ze echt afschieten!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die steeds antwoorden met "Alle problemen hebben oplossingen" en "ja da leer je hier iets van" en "het raakt je alleen als je je LAAT raken" ... die mogen ze echt afschieten!
Zo'n iemand afschieten en dan roepen; geen zorgen, ik raak je alleen als jij je LAAT raken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Dat weet ik. Ik las hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik poste een recensie van Django hier
Dat zou ik niet zwanger ook niet zo maar doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef missbehavin het volgende:
Straks zeg je nog dat ze geen seks mag hebben
Hup, seks- en biefstukloos in een hoekje zitten jijquote:
Dan sterf ik echt langzaam af hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hup, seks- en biefstukloos in een hoekje zitten jij
Hahaha ja dat snap ik.quote:
De vorige zwangerschap 'moest' het zo'n beetje. Das nu totaaaaaaaaal anders.quote:
arretjescake, dat ziet er zoooooo lekker uit. Wanneer kan ik komen proeven?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb ik nooit zin in eigenlijk.quote:
Dat soort crap ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |