quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer aan het projecteren Tal?
Lid!!,quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goed dat danny versiebeheer gebruikt ipv op de server te hacken. Oh, wacht....
Meer valt er niet van te weten eigenlijk. Dat is misschien ook juist het probleem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis wel een rel waar ik graag het fijne van zou willen weten maar dat zit er vast niet in Danny kennende
Er is altijd meer te weten Tal, altijd. Al is het maar de versie van GM zelf.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Meer valt er niet van te weten eigenlijk. Dat is misschien ook juist het probleem.
Tal! Kan je je lange tenen nog zien zonder spiegel?quote:
O maar de versie van GM staat er. En word aangepast/toegevoegd als hij vind dat het niet klopt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is altijd meer te weten Tal, altijd. Al is het maar de versie van GM zelf.
Lid ik heb alleen in de badkamer een spiegel. En als ik geluk heb kan ik net mijn hoofd zien. Dus mijn tenen zie ik alleen met mijn benen in de lucht. En zelfs dat gaat moeilijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tal! Kan je je lange tenen nog zien zonder spiegel?.
Das het linkje wat Mevrouw weer verwijderd had na mijn vraag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooooh, een hele bitchfight zelfs geplaatst! FB / Glowmouse #6
Uhhu.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Debiel", "verwrongen wereldje", "chantage". Yep, dit is een rel!
Mja meer valt er ook niet over te zeggen denk ik. Beide partijen moeten om de tafel met of zonder advocaat.quote:
Ik heb Danny nooit gesnaptquote:
Sommige mensen blijven hangenquote:
Dat riep ik ook meteenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb Danny nooit gesnapt
Maar FOK! from scratch lijkt me wel wat
Hoe'st met de buik en inhoud?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja meer valt er ook niet over te zeggen denk ik. Beide partijen moeten om de tafel met of zonder advocaat.
Ik denk dat we het stadium 'zonder advocaat' wel voorbij zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja meer valt er ook niet over te zeggen denk ik. Beide partijen moeten om de tafel met of zonder advocaat.
Beide?quote:
Leuk jullie gekend te hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er al een topic waar je in kunt zetten op de winnaar?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we het stadium 'zonder advocaat' wel voorbij zijn.
Zwarte Kip!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we het stadium 'zonder advocaat' wel voorbij zijn.
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar ik vind het al een hele tijd soepel lopen. Wat features betreft zijn ze volgens mij ook alle grote fora die ik ken voorbij gestreefd. En over het algemeen werkt iig de basisfunctionaliteit nog goed ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CherryLips2.0, MissMSX2.0, Danny2.0quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk jullie gekend te hebben
Dat is nu afgelopen blijkbaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar ik vind het al een hele tijd soepel lopen. Wat features betreft zijn ze volgens mij ook alle grote fora die ik ken voorbij gestreefd. En over het algemeen werkt iig de basisfunctionaliteit nog goed ook
Een neut kunnen we wel gebruiken jaquote:
Daar pleuren ze toch gelijk een slotje op, dus dat gaan we clandestien doen. Ik ben wel booky. Je kan je weddenschappen per DM aan me doorgeven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er al een topic waar je in kunt zetten op de winnaar?
Daar ben ik ook bang voor eerlijk gezegdquote:
Of een stukje paardenvlees!quote:
Slotjes kunnen niet meerquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar pleuren ze toch gelijk een slotje op, dus dat gaan we clandestien doen. Ik ben wel booky. Je kan je weddenschappen per DM aan me doorgeven.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooooh, een hele bitchfight zelfs geplaatst! FB / Glowmouse #6
mn leven wat doe je!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Gaat FOK! nu weer een week down om compleet nieuwe sourcecode uit de grond te stampen? [ afbeelding ]
Daar had je wel op kunnen houden, jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij is het trouwens onzin wat GM hier flikt
Ach, m'n vakantie zit er over een dagen toch weer op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Gaat FOK! nu weer een week down om compleet nieuwe sourcecode uit de grond te stampen? [ afbeelding ]
Vandaar dat ze laatst die excursie organiseerden om FOK!ers weer aan het echte leven te laten wennen!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mn leven wat doe je!
Ach het was toch saai de laatste tijd.
De buik groeit goed. De inhoud minder goed. Dus extra check ups. Geen reden tot paniek nog.quote:
Nee. Alleen dat laatstequote:
Aan de wátquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moeten we allemaal weer aan de MSN.
Cold turkey de echte wereld in, dat is net moordquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vandaar dat ze laatst die excursie organiseerden om FOK!ers weer aan het echte leven te laten wennen!
ICQquote:
Hyves heb ik zowaar overgeslagen. Met mijn social-media-paranoia.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja, dat was zo'n programmatje van tussen het ICQ en het Hyves tijdperk toch?
Ik heb er ooit wel een pagina op aangemaakt, maar daar is het ook bij gebleven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hyves heb ik zowaar overgeslagen. Met mijn social-media-paranoia.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
De buik groeit goed. De inhoud minder goed. Dus extra check ups. Geen reden tot paniek nog.
Idd en sindskort heb ik ook heel erg het gevoel dat ze veel eerder gaat komenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]Geen paniek misschien, maar leuk is anders
En de opstartstoombootquote:
Hoe ver ben je nu?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd en sindskort heb ik ook heel erg het gevoel dat ze veel eerder gaat komen
30 weken en ja we krijgen er nog een meisje bij!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu?
En je weet al dat het een meisje is?
Dan moet ze nog wel even blijven zitten jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef Tally het volgende:
[..]
30 weken en ja we krijgen er nog een meisje bij!
Totaal geen last van hier.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef MissMSX het volgende:
M'n eierstokken gaan er spontaan van rammelen
Typisch.quote:
Arme vader...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet ze nog wel even blijven zitten ja
ZusjesWat leuk.
Twee lesbische zusjes die leuke vriendinnetjes mee naar huis nemen...quote:
Jaja, klinkt allemaal heel leuk maar mijn ouders hebben kennissen die vijf dochters hebben. Wilden doorgaan totdat ze een jongetje hadden. Je zou de blik in de ogen van die man moeten zien, an empty shell of a man!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Twee lesbische zusjes die leuke vriendinnetjes mee naar huis nemen...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaja, klinkt allemaal heel leuk maar mijn ouders hebben kennissen die vijf dochters hebben. Wilden doorgaan totdat ze een jongetje hadden. Je zou de blik in de ogen van die man moeten zien, an empty shell of man!
Wonen die toevallig naast mij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jaja, klinkt allemaal heel leuk maar mijn ouders hebben kennissen die vijf dochters hebben. Wilden doorgaan totdat ze een jongetje hadden. Je zou de blik in de ogen van die man moeten zien, an empty shell of a man!
Ik heb het gewoon meteen goed gedaanquote:
Daar willen ze ook juist jongetjes hè!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou er op zijn minst 3 te koop zetten in china ofzo.
...waardoor ze een gigantisch mannenoverschot hebben die weer voor veel geld vrouwen importeren om mee te trouwen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar willen ze ook juist jongetjes hè!
Dan willen ze niet meer. Nee, je moet stiekem zwanger zijn en bevallen en dan via louche figuren die baby 'hup naar het buitenland'!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...waardoor ze een gigantisch mannenoverschot hebben die weer voor veel geld vrouwen importeren om mee te trouwen.
Ellende is dus dat je ze eerst een jaar of 18 moet stallen voordat je ze goed kwijt kunt.
Nu gaat het me even te langzaamquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Tegan het volgende:
Ik ben zelf erwtensoep aan het maken. Voor het eerst ooit. Hoe briljant. Met lekker veel vlees
.
Ik zou overwegen er ook erwten in te doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef Tegan het volgende:
Volgens het recept moet er alleen een schep zout en een laurierblad in. Zal ik er ook een schep peper door roeren?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou overwegen er ook ewrten in te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |