Vrind, wat doe je in dagelijks leven? Een jongen die ik ken is belastingadviseur (ook ISTJ, misschien overeenkomsten te vinden?)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:46 schreef msacras het volgende:
ESFPHoef je toch niet in een spoiler te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was zo'n lange tekst, die zet ik zelf liever in een spoiler. Ik vind het iig fijner om van iedereen in zo'n topic alleen te lezen welk type ze zijn (gewoon om de verhoudingen te zien) en die verhalen hoef ik niet allemaal te weten, maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:51 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Hoef je toch niet in een spoiler te zetten
Oeh, weet je wat? Ik maak een poll ! Je hebt me geïnspireerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Het was zo'n lange tekst, die zet ik zelf liever in een spoiler. Ik vind het iig fijner om van iedereen in zo'n topic alleen te lezen welk type ze zijn (gewoon om de verhoudingen te zien) en die verhalen hoef ik niet allemaal te weten, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:54 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Oeh, weet je wat? Ik maak een pol! Je hebt me geïnspireerd
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat een ideeën op de zaterdagmiddag.
Het verschilt bij mij overigens ook wel per onderwerp, bij sommige topics vind ik het juist leuk om verhalen te lezen maar hier ging het me meer om de vier lettertjes dan om het hele verhaal er achter.
Over Thinking en Feeling heb je misschien wel gelijk. Ik maak keuzes in beginsel op gevoel, maar "controleer" mijn gevoel wel altijd, zeg maar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:30 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Interessant. Verschil tussen Thinking en Feeling zit meestal in waarmee je besluiten neemt. In dit geval hou je waarschijnlijk rekening met het gevoel van anderen óf juist je eigen idealen (wat je zelf over een situatie voelt, wat je waarden zijn) bij het maken van een beslissing.
Trouwens, je kunt dan extraverted of introverted feeling hebben, jij hebt in dit geval introverted feeling. Introverted feeling houdt in dat je vooral keuzes maakt op basis van wat jouw waarden zijn, je zult bvb niet gauw een collega in een kwaad daglicht stellen om een promotie te krijgen (iets wat iemand met introverted thinking misschien wel zou doen)
Als je extraverted feeling had, zou je meer geven om wat anderen van je zouden vinden. Dus zou je besluiten nemen op basis van wat je denkt dat je sociale kring zou goedkeuren.
Dit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:59 schreef Re het volgende:
Laten we het geen opsomtopic worden? Al is het zeker wel interessant maar wel wat self fullfilling
Ik herken mezelf er ook heel erg in.quote:ISTJ'ers zijn systematisch, ijverig en grondig. Het zijn serieuze en oprechte mensen. Ze volbrengen hun taak en nog op tijd ook! Ze houden van werken in een vaste structuur, zijn praktisch en logisch ingesteld, betrouwbaar, ordelijk en goed georganiseerd. Ze laten zich niet makkelijk afleiden.
Ze hebben duidelijke ideeën over hoe werk gedaan moet worden, zonder zich veel aan te trekken van protesten van buitenaf. Ze hebben een goed oog voor details en functioneren goed in een stabiele omgeving. Ze houden niet van onverwachte of lichtzinnige dingen. Ze zijn geduldig en redelijk.
Valkuilen
Voor ISTJ'ers kan het nuttig zijn zich wat meer voor anderen open te stellen. En door af en toe nieuwe benaderingen uit te proberen, kunnen ze voorkomen dat ze blijven steken in routine.
Ik heb dezelfde uitslag en dezelfde mening als jijquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:18 schreef fathank het volgende:
ESTJ
Vond de vragen wel een bepaalde kant op sturen, en ook met enige regelmaat 2 antwoorden die allebei niet van toepassing zijn. Niet zo heel representatief imho.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |