Nam al geen moeite om na de laatste post iets nieuws te makenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef Gwunnik het volgende:
Gelukkig hebben we hier mensen klaarzitten die een nieuw topic openen... duurt allemaal zo lang anders
Inderdaad, we mogen Stijn weleens een compliment geven ipv hem weer af te krakenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef Gwunnik het volgende:
Gelukkig hebben we hier mensen klaarzitten die een nieuw topic openen... duurt allemaal zo lang anders
Ik zou zijn kop nu willen zien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De voorzitter van Steau is niet zo blij dat hij ingemaakt wordt door joden
hoezo dat? nazi?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De voorzitter van Steau is niet zo blij dat hij ingemaakt wordt door joden
Haha, heb ik ook al lang geleden gedaan... voordeel is dat je je er iig niet meer mee bezig hoeft te houden...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nam al geen moeite om na de laatste post iets nieuws te maken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef dieselnoi het volgende:
Cuenca vooralsnog een gigantische miskoophuur
Is geen koopquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef dieselnoi het volgende:
Cuenca vooralsnog een gigantische miskoop
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef dieselnoi het volgende:
ach zo"n figuur, wordt genieten dus.voor onsquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man heeft gezegd dat hij homo's zwarten en joden haat enzo
ah daar ben je weerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef dieselnoi het volgende:
Niets raars hier in Roemenie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man heeft gezegd dat hij homo's zwarten en joden haat enzo
Had verwacht dat ik jou het veld in zou zien rennen om die gast een tik te gevenquote:
Vol op de bal van de voetquote:
Je doet 422 even dunnetjes na? Houd kanker maar in de sc anders moeten we jou ook missenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
KANKERLIJER WAT HET IS!
FUCKING ROOD MAN!
Nee dat is Van Halstquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nicolich. Da's toch die asociale zigeunerfamilie uit Utrecht?
Houd je mond eens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ze beginnen te trappen hoor bij een achterstand, komop Joden rellen!
Hee daar is ons 13-jarige e-hooli weer eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ze beginnen te trappen hoor bij een achterstand, komop Joden rellen!
Hahaha das bijna 300km verderop manquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij schijnt eigenlijk in het nabijgelegen plaatsje Bâcu te wonen.
Grappen over je eigen naam makenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De rust is niet Ver meer.
Nee, en ik denk ook niet dat ze Ver hoeven te lopen naar de kleedkamer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De rust is niet Ver meer.
Het schijnt dat de keeper van Ajax zo heet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Grappen over je eigen naam maken
Da's net als met Theo, hij krijgt heimwee als hij niet in zijn stadje woont.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Hahaha das bijna 300km verderop man
Helaas dat de fcm bacau failliet isquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Da's net als met Theo, hij krijgt heimwee als hij niet in zijn stadje woont.
Het gaat om de stand van de voeten he, niet de armenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
Je kan gewoon toegeven dat het buitenspel is hoor, Leo.
jaloers dat psv niet hoeft te spelen vandaag ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
Je kan gewoon toegeven dat het buitenspel is hoor, Leo.
Laat zich ook echt door iedereen piepelen hequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eriksen van de bal gezet door de scheids
Nee, alleen maar blij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef dadabeans het volgende:
[..]
jaloers dat psv niet hoeft te spelen vandaag ?
Nou nou nouquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:42 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een vuile, schele teringlijers
Bulgarijequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef Sala-adin het volgende:
Uit welk kankerland komen die refs?
Zegt een kakkiequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef Typisch het volgende:
![]()
Altijd de joden die de scheids mee hebben, mag dit ook wel eens.
Rot jij lekker op met al je debiele uitspraken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef Shreyas het volgende:
Cuenca, nu is het klaar. Wisselen die gast, hij moet eerst even zijn plaats kennen.
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij lekker op met al je debiele uitspraken.
twitter:aad300 twitterde op donderdag 14-02-2013 om 16:53:17Lekker door de sneeuw naar de sportschool en vna op t bankie naar #ajaste kijken#euroleague. reageer retweet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef Shreyas het volgende:
Cuenca, nu is het klaar. Wisselen die gast, hij moet eerst even zijn plaats kennen.
Goed leven... met Aad300.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 14-02-2013 om 16:53:17Lekker door de sneeuw naar de sportschool en vna op t bankie naar #ajaste kijken#euroleague. reageer retweet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
Cuenca mag best even gewisseld worden, hij voelt zich gelijk het mannetje. Eerst iets presteren!
Alaska Aad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
En Cuenca weer na de rust?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef dieselnoi het volgende:
Wat een gigantische falert is die cuwanker ook. doe maar boerrigter in de rust
Helemaal niet als ajax de bal zo rond blijft laten gaan, kan steaua nog een kwartiertje mee inde 2e helft, en dan is t gwbeurtquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef Jivis het volgende:
Die 1-1 gaat zo wel vallen als het niet snel 2-0 wordt.
Zijn spel ziet er nog niet zo goed uit hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]door hem hebben ze 1-1 gespeeld tegen roda jc
Anders gewonnen inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]door hem hebben ze 1-1 gespeeld tegen roda jc
dus? jij zegt dat hij niks gepresteerd heeft wat dus niet kloptquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn spel ziet er nog niet zo goed uit hoor
Maar Ajax heeft altijd het manke zwaar in te zakken wanneer ze een tijdje een kleine marge hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Helemaal niet als ajax de bal zo rond blijft laten gaan, kan steaua nog een kwartiertje mee inde 2e helft, en dan is t gwbeurt
Zijn individuele kwaliteiten zijn beter dan die van de restquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
Cuenca mag best even gewisseld worden, hij voelt zich gelijk het mannetje. Eerst iets presteren!
maar hij kan hard rennen ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Sommigen snappen het niet.
Met Boerrigter haal je juist de activiteit uit het spel. Komt net als Lukoki voetballend veel te kort.
Presteren zie ik als 2 goal maken in 1 helft, het team op sleeptouw nemen. Prachtige actie's (al was er 1 zeer redelijk tegen Roda). Tot nu toe is het vrij matig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dus? jij zegt dat hij niks gepresteerd heeft wat dus niet klopt
Hij speelt pas anderhalve wedstrijd bij Ajax, gek.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Presteren zie ik als 2 goal maken in 1 helft, het team op sleeptouw nemen. Prachtige actie's (al was er 1 zeer redelijk tegen Roda). Tot nu toe is het vrij matig.
Dat zal de voorzitter weer niet leuk vinden, een beetje in de ballen graaienquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef Rodawa het volgende:
Heel grappig hoor Kenneth, die imitatie van Lucille Werner.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Presteren zie ik als 2 goal maken in 1 helft, het team op sleeptouw nemen. Prachtige actie's (al was er 1 zeer redelijk tegen Roda). Tot nu toe is het vrij matig.
Gast, hij heeft er nu net 1,5 wedstrijd opzitten in totaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fijn, en wie wil je op zijn plek? Jij wil De Boer zeker ook ontslagen zien na 3 verloren wedstrijden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
lukokiquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn, en wie wil je op zijn plek? Jij wil De Boer zeker ook ontslagen zien na 3 verloren wedstrijden?
Dus tot nu toe is het vrij matig. De klasse zie je ervan af, maar het komt er tot nu totaal niet eruit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt pas anderhalve wedstrijd bij Ajax, gek.
Boerrichterquote:
Mag ik zo ombeleefd zijn en vragen hoe je zostraks op de plaats bacau kwam? :$quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft altijd het manke zwaar in te zakken wanneer ze een tijdje een kleine marge hebben.
Logisch om hem dan te wisselen omdat hij zich in jouw optiek al het mannetje voelt, de tering zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus tot nu toe is het vrij matig. De klasse zie je ervan af, maar het komt er tot nu totaal niet eruit.
[..]
ja tuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu even fappen op het geweldige spel van Eriksen?
Boerrigter is een vriend van Sierd de Vos.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef mij minstens 3 goede redenen om Boerrigter of Lukoki in te zetten.
Twee wedstrijden achterelkaar na acht maanden blessureleed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus tot nu toe is het vrij matig. De klasse zie je ervan af, maar het komt er tot nu totaal niet eruit.
En van LitmanenAFCA. Of dat is hem zelf, ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boerrigter is een vriend van Sierd de Vos.
Voor Lukoki heb je maar 1 reden nodig, dat hij heel hard kan rennen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef mij minstens 3 goede redenen om Boerrigter of Lukoki in te zetten.
Aan hard rennen heb je niets als je techniek voor de rest om te huilen is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor Lukoki heb je maar 1 reden nodig, dat hij heel hard kan rennen.
Nou ja sensatie wordt hij zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee wedstrijden achterelkaar na acht maanden blessureleed.
Ajax is even anders dan Barça.
Boerrigter en Lukoki is nog meer aids aan je ogen. Wat wil je nou?
Tja, je kan niet alles hebben he.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan hard rennen heb je niets als je techniek voor de rest om te huilen is.
Dat telt wel als 3 redenen, minstens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boerrigter is een vriend van Sierd de Vos.
Ook als hij zo speelt is hij beter dan Lukoki en Boerrigter. Dus nee, het is niet denderend, maar tenzij hij niet verder kan zou ik hem er toch lekker in laten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja sensatie wordt hij zeker![]()
Maar ik mag toch wel zeggen dat ik het tot nu toe nog niet echt denderend vind? Ik weet ook wel dat het nog komt, maar ik beoordeel op wat ik nu zie.
Je mag dat heus wel zeggen, alleen is het een beetje raar om dit nú te doen terwijl hij een zware tijd heeft gehad met revalideren, en moet nu in een ander voetbalklimaat wennen. Jullie doen alsof het een CR7/Messi is die er gelijk MOET staan, jullie geven hem niet eens de kans om even rustig te wennen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja sensatie wordt hij zeker![]()
Maar ik mag toch wel zeggen dat ik het tot nu toe nog niet echt denderend vind? Ik weet ook wel dat het nog komt, maar ik beoordeel op wat ik nu zie.
Over wie had hij het daar denk je?quote:
Google Mapsquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Mag ik zo ombeleefd zijn en vragen hoe je zostraks op de plaats bacau kwam? :$
zoek een levenquote:
Ik denk dat ze schrikken hoe zuur ze nou eigenlijk zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Een PH-meter voor je vagina, perfecte valentijn cadeau.
hoe oudquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Tyron het volgende:
Christian Eriksen is vandaag jarig btw
Je hebt hem een van je slipjes toegestuurd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Tyron het volgende:
Christian Eriksen is vandaag jarig btw
Heb je hem nog een cadeautje gestuurd?quote:
Met een druppeltje voorvochtquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Je hebt hem een van je slipjes toegestuurd?
die krijgt hij nogquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je hem nog een cadeautje gestuurd?
Hij heeft vandaag voor het eerst legaal bier in de albert heijn mogen kopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je hem nog een cadeautje gestuurd?
als hij de bottum wil zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ontmaag je hem voor z'n verjaardag?
Hoe moet ie dan eten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dan zal hij wel trek krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
jebenttelaat.jpgquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan zal hij wel trek krijgen
Hij is toch allang uitgeleerd bij Ajax joh, maar als er geen leuke aanbieding komt tekent hij wel bij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Wel kut dat dat ventje niet wil bijtekenen
Uitgeleerd? Doe normaal nu.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij is toch allang uitgeleerd bij Ajax joh, maar als er geen leuke aanbieding komt tekent hij wel bij.
Beste kijkcijfers ooit voor sbs, sinds hij weg is is het niks meer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste SBS6 presentator ooit.
En er zijn er een hoop.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste SBS6 presentator ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |