Purrlion heeft PKRSquote:Op zondag 7 april 2013 08:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oké, ik heb je net ook toegevoegd zit nu in de wifi club, die aardige dame wijst me even de weg.
O shit, per ongeluk beëindigdquote:Op zondag 7 april 2013 08:51 schreef roy9 het volgende:
[..]
Oke, voeg je even toe!
EDIT:
Toegevoegd, kom eraan!
Moet nu weg, blij met shiny Zorua en Latios, dankje!quote:
Ja, ik doe niet echt aan Somgon regels en Tiers, Double Team zit in de game, dus mag je het gebruiken (Empoleon met Flamethrower mag bijvoorbeeld niet, want het zit niet in de game) en btw, er zijn genoeg moves om het weer te counteren!quote:
Tsja ... ik vind er weinig aan. Ik wacht het allemaal maar af.quote:Op zondag 7 april 2013 12:53 schreef Eenskijken het volgende:
Nieuwe info van Pokemon X en Y
Er komt een nieuwe versie/evolutie van Mewto
[ afbeelding ]
edit: oh, het was al gepost
Naja persoonlijk vind ik 'm wel tegenvallen, de originele pokemon kunnen ze toch niet benaderen, laat die gewoon met rust zou ik zeggen.
YES! Beide. Ja, doordat ik had geruild was ik vergeten om Pokémon te switchenquote:Op zondag 7 april 2013 09:28 schreef roy9 het volgende:
[..]
Moet nu weg, blij met shiny Zorua en Latios, dankje!
Battle was leuk, Lucario gebruikte ik alleen om Gardevoir te counteren, en Deerling en Tranquil om het af te maken, volgende keer een battle met sterkere Pokemon?
Of juist een battle met alleen 10-20 pokemon, voor de uitdaging?
Leer+scratch![]()
![]()
Ik zou het niet leuk vindenquote:Op zondag 7 april 2013 15:46 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zou het leuk vinden om een speciale ability voor kyurem te hebben, dat als ie een vuursoort aanval ontvangt dat ie white kyurem wordt, en als ie een elektrisch soort aanval ontvangt dat ie black kyurem wordt.
Tuurlijk wel, elke game kun je hier discuseren, en Black, White, BW2 worden hier juist het meest besproken.quote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef Maraca het volgende:
Een Pokémon topicOf mag je niet mee doen met Pokemon Black?
Kijkquote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef roy9 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, elke game kun je hier discuseren, en Black, White, BW2 worden hier juist het meest besproken.
kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 7 april 2013 19:25 schreef Maraca het volgende:
Een Pokémon topicOf mag je niet mee doen met Pokemon Black?
Ja, kom niet zo vaak in GAMquote:
Daarvoor heeft men het grindenquote:Op zondag 7 april 2013 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, kom niet zo vaak in GAMProbleem is ook dat ik maar niet voorbij de Elite 4 kom. Je mag gewoon niet meer terug om even te healen ofzo. Echt waardeloos
Dat moet je even uitleggenquote:
hij bedoelt kansloos je pokemon overlvlenquote:
Wat bedoel je met kansloos? Bedoel je gewoon met brute kracht E4 verslaan ipv strategie? In dat geval moet ik zeggen: Ik grind nooitquote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij bedoelt kansloos je pokemon overlvlen
of je kan gewoon een shitload aan potions bij je hebben. Waar moet je je geld anders aan besteden
Ik vind 'm echt belachelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 12:53 schreef Eenskijken het volgende:
Nieuwe info van Pokemon X en Y
Er komt een nieuwe versie/evolutie van Mewto
[ afbeelding ]
edit: oh, het was al gepost
Naja persoonlijk vind ik 'm wel tegenvallen, de originele pokemon kunnen ze toch niet benaderen, laat die gewoon met rust zou ik zeggen.
iddquote:Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef roy9 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kansloos? Bedoel je gewoon met brute kracht E4 verslaan ipv strategie? In dat geval moet ik zeggen: Ik grind nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |