abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122882494

Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

Of ga eens voor een andere subtielere look

pi_122882613
Wat was er met die inglot kerel?
pi_122882686
Volgens mij zijn vrouw hoor, even zoeken.
pi_122882697
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Pvoesss het volgende:
Wat was er met die inglot kerel?
quote:
Deze morgen bericht De Telegraaf dat bestuurslid Erwin de K. van het Quality of Life Gala, 600 duizend euro heeft ontvreemd uit de kas van dit kinder kankerfonds. Hij gebruikte het geld om zijn eigen schulden af te lossen, zo meldt de krant en om te investeren in het bedrijf van zijn vrouw Bianca de Kruiff, die in 2011 de licentie kreeg om in de Benelux Inglot Cosmetics winkels te open.
ondertussen is die vent er dus uitgetrapt en is er een nieuwe eigenaar, die vrouw werkt er nog wel, maar alsnog :r
pi_122882779
Ja, dat is wel misselijk :r.
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:24:11 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122883018
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[..]

ondertussen is die vent er dus uitgetrapt en is er een nieuwe eigenaar, die vrouw werkt er nog wel, maar alsnog :r
die vrouw is toch net zo schuldig man :N
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122883098
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

die vrouw is toch net zo schuldig man :N
Yeah, ik geloof er echt geen pleur van dat die vrouw van niets wist :r
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:28:01 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122883236
quote:
5s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik weet niet of hier mag, maar heb een vraagje..... heb ineens best veel lijntjes onder mijn ogen waarschijnlijk soort van rimpeltjes/droogte lijntjes... alleen ze lijken niet weg te gaan ook al gebruik ik soms de douglas oogcreme. weet Iemand een goede creme die het wel verhelpt?
Een creme die je rimpels weg haalt? Bestaat niet.
als je droogtelijntjes hebt kun je gewoon een wat voedendere creme nemen, hoeft geen specifieke oogcreme te zijn, dagcreme voor droge huid is ook goed.
Meeste cremes zijn marketingbommetjes en doen niet zoveel voor je huid.
Belangrijk is om 's avonds je ogen schoon te maken en dan cremetje op te doen, 's ochtends na het reinigen ook. Niet teveel in de zon zitten, stoppen met roken, minder alcohol zuipen, gewoon normaal gezond eten en drinken en gewoon veel lachen, dan vallen rimpeltjes die je al hebt minder op ;)

quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Mag niet, TR gedaan.
LOL :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122883355
Dat is wel een heel naar verhaal inderdaad. :X

Wat ik wel zie is dat Inglot melding heeft gemaakt van fraude, dus wat dat betreft zou ik Inglot nog wel vertrouwen.

Kan trouwens geen kleurnaam vinden op het potje of doosje.

Het is in ieder geval 273 :) De verkoopster had aangegeven dat dit een nieuwe collectie is. Ze hadden 'm verkeerd geleverd gekregen dus moest eerst een weekje wachten voor ik 'm kon ophalen omdat ze 'm uit Amsterdam moesten laten komen :)
pi_122885205
quote:
5s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik weet niet of hier mag, maar heb een vraagje..... heb ineens best veel lijntjes onder mijn ogen waarschijnlijk soort van rimpeltjes/droogte lijntjes... alleen ze lijken niet weg te gaan ook al gebruik ik soms de douglas oogcreme. weet Iemand een goede creme die het wel verhelpt?
Je kan MAC prep & prime line filler proberen. Alleen gebruik je dit in combinatie met make-up.
pi_122885280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je kan MAC prep & prime line filler proberen. Alleen gebruik je dit in combinatie met make-up.
+ dat is camoufleren, als je ze weg wil hebben moet je aan de botox :D
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:04:44 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122885431
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

+ dat is camoufleren, als je ze weg wil hebben moet je aan de botox :D
of fillers :P

maar doe het gewoon niet, oud worden met rimpels is best mooi. Dan zie je dat je ouder wordt, da's altijd beter dan het alternatief voor ouder worden ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 februari 2013 @ 20:05:05 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122885450
Maar goed, ik werd laatst 45 geschat terwijl ik 30 ben dusssss....... :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:12:13 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_122889779
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar goed, ik werd laatst 45 geschat terwijl ik 30 ben dusssss....... :')
ik ook! :')
disclaimer
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:18:54 #16
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122890229
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ook! :')
we have so much in common O+
pi_122895143
Voortaan inderdaad nog maar iets erbij bestellen, ja. Voor nu is het in elk geval opgelost :)

Ik heb juist het omgekeerde, ik ben 24 en word nooit ouder geschat dan 17 :')
pi_122898599
Bij mij ligt de leeftijd waarop ik word geschat op de conditie van m'n huid. Vorige paar jaar - geen probleem. Iedereen schatte me mijn leeftijd of iets ouder (22).

Sinds ik geloof driekwart jaar heb ik (waarschijnlijk door stress) weer last van puistjes
(vlieg op, ondingen! ga een puber lastig vallen! :( )....

Tegenwoordig kom ik dus de supermarkt niet eens meer uit met een fles wijn zonder m'n ID te showen, tenzij ik een dikke laag foundation en concealer heb opgesmeerd.

Ach, ik weet het (schijnbaar) tenminste te verbergen wanneer het nodig is. Vond het allang knap dat ik een studente visagie om de tuin heb weten te leiden met kerst. *) Ze kwam er pas achter dat ik een probleemhuid had nadat we samen in de badkamer onze gezichten stonden te poetsen.

Dat vond ik een goed compliment voor een newbie-make-upper. :Y
  vrijdag 15 februari 2013 @ 06:34:23 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122902932
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef Cheerful het volgende:
Voortaan inderdaad nog maar iets erbij bestellen, ja. Voor nu is het in elk geval opgelost :)

Ik heb juist het omgekeerde, ik ben 24 en word nooit ouder geschat dan 17 :')
Was 1 malloot bij mij (en bij SQ ook weet ik toevallig ;) ), meestal schatten ze me tussen de 25 en 30 ofzo. Prima huid zonder problemen gelukkig, als ik maar geen agressieve reinigers gebruik en trouw mijn dagcremetjes (simpel spul) smeer, anders krijg ik een droge rooie schilferbakkes :P
pi_122904868
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef Hitomi het volgende:
Bij mij ligt de leeftijd waarop ik word geschat op de conditie van m'n huid. Vorige paar jaar - geen probleem. Iedereen schatte me mijn leeftijd of iets ouder (22).

Sinds ik geloof driekwart jaar heb ik (waarschijnlijk door stress) weer last van puistjes
(vlieg op, ondingen! ga een puber lastig vallen! :( )....

Tegenwoordig kom ik dus de supermarkt niet eens meer uit met een fles wijn zonder m'n ID te showen, tenzij ik een dikke laag foundation en concealer heb opgesmeerd.

Ach, ik weet het (schijnbaar) tenminste te verbergen wanneer het nodig is. Vond het allang knap dat ik een studente visagie om de tuin heb weten te leiden met kerst. *) Ze kwam er pas achter dat ik een probleemhuid had nadat we samen in de badkamer onze gezichten stonden te poetsen.

Dat vond ik een goed compliment voor een newbie-make-upper. :Y
Dat zou er bij mij ook wel mee te maken kunnen hebben, mijn huid is ook vrij onrustig. De laatste dagen gaat het weer wat beter, maar het wisselt nogal onder invloed van allerlei dingen (huidverzorging, stress, hormonen, slaaptekort, suiker, vitaminen...). Ik denk dat ik gewoon een heel gevoelige huid heb.
pi_122905249
Gisterochtend de beautyblender van Essence gekocht! :D
ben heel benieuwd, het The Nude palette van Catrice hadden ze niet (meer)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:48:20 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_122906541
ik snap de hype rondom dat catrice nude palette niet zo, ik heb het vastgehad in de winkel maar vond het echt pet to the max :@
disclaimer
pi_122906717
De meningen lopen nogal uiteen wat betreft dat palette, toch zou ik het ook zelf
willen beoordelen. Al zou ik`m niet aanschaffen want ik heb al belachelijk veel
palettes :D
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:57:53 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_122906865
De swatches die ik van dit palette zag vond ik veelbelovend:

http://www.muastore.co.uk/index.php/undress-me-too-palette

Een dupe van UD Naked2 voor 4 pond... :D
Ik heb naked2 zelf al, dus ik koop dit niet, maar wellicht iets voor de mensen hier?
disclaimer
pi_122906894
Meh, creditcard niet toegekend, inderdaad omdat ik geen vaste baan heb. Nou ja, tegenwoordig kan je toch bijna overal met Paypal betalen.

Ik wil Catrice Nude ook niet, ik heb Naked 2 en ik kan me niet voorstellen dat hij er zelfs maar in de buurt komt. Ik zag wel de Essence Stays No Matter What oogpotloden voorbij komen op Twitter, die wil ik wel proberen. Schijnen dupes van UD Glide On Eye te zijn.
pi_122906931
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb naked2 zelf al, dus ik koop dit niet, maar wellicht iets voor de mensen hier?
Mooi O+
pi_122908203
Ik had Sephora gemaild of er plannen zijn voor een gewoon filiaal, dus geen shop-in-shop, maar die hebben ze momenteel niet.
De Sephora in Parijs is echt super. Zo'n mooi rode loper, geurtjes rechts, potpourri die je samen kon stellen in verschillen soorten mandjes en verder naar achter heel veel soorten (on)bekende soorten make-up.
Ik vroeg hier bij Sephora Utrecht een keer of ze ook merken als NARS, Laura Mercier, en Bobbi Brown zouden gaan verkopen. Toen keek ze me toch raar aan en antwoordde ze dat ze er echt nog nooit van gehoord had. Ik heb een paar keer van dat personeel gehad. Die het meer interessant vonden om daar te werken dan er voor de klant te zijn.
Sephora Nederland is wel leuk voor af en toe ding, maar om nou te spreken dat het echt tof is, nee. Ik vind bijvoorbeeld de huismerk oogschaduw niet echt goed.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:42:29 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_122908248
het enige dat leuk is aan sephora Nederland is dat ze een paar merken hebben die ze niet bij ICI Paris XL en Douglas verkopen :')
disclaimer
pi_122908386
Ja, even uitproberen en dan kijken of voordeliger is om het goedkoper te bestellen uit het buitenland.
pi_122908978
Sephora is voor mij meer synoniem aan Too Faced en Urban Decay dan aan hun eigen merk. Ik hoor daar nooit veel goeds over, al schijnt de kwaliteit iets verbeterd te zijn.

Maar inderdaad, als ze TF en UD bij Douglas/Ici Paris XL zouden verkopen, is Sephora voor mij persoonlijk compleet overbodig.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:45:22 #31
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122910204
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Mylene het volgende:
Ik had Sephora gemaild of er plannen zijn voor een gewoon filiaal, dus geen shop-in-shop, maar die hebben ze momenteel niet.
De Sephora in Parijs is echt super. Zo'n mooi rode loper, geurtjes rechts, potpourri die je samen kon stellen in verschillen soorten mandjes en verder naar achter heel veel soorten (on)bekende soorten make-up.
Ik vroeg hier bij Sephora Utrecht een keer of ze ook merken als NARS, Laura Mercier, en Bobbi Brown zouden gaan verkopen. Toen keek ze me toch raar aan en antwoordde ze dat ze er echt nog nooit van gehoord had. Ik heb een paar keer van dat personeel gehad. Die het meer interessant vonden om daar te werken dan er voor de klant te zijn.
Sephora Nederland is wel leuk voor af en toe ding, maar om nou te spreken dat het echt tof is, nee. Ik vind bijvoorbeeld de huismerk oogschaduw niet echt goed.
Hier ook, en volgens mij was dat zelfs de manager van de shop :')
Hadden ze dus net UD binnen dus ik stond daar bij te kijken, zegt ze "Ja mooi merk he! En nu hebben we dit en dan gaan de mensen alweer naar een anders merk vragen. Nars (?) Of zoiets?"
;(
吴 曼 迪
pi_122921350
Na veel twijfelen toch maar de UD Naked 2 gekocht. Ze worden hier zo de hemel in geprezen dat ik ze wel moet proberen :+. Stond wel erg lang te twijfelen tussen de gewone Naked en 2. Zitten daar nog essentiële verschillen tussen, behalve kleur?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:38:57 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_122921389
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Na veel twijfelen toch maar de UD Naked 2 gekocht. Ze worden hier zo de hemel in geprezen dat ik ze wel moet proberen :+. Stond wel erg lang te twijfelen tussen de gewone Naked en 2. Zitten daar nog essentiële verschillen tussen, behalve kleur?
de verpakking :+
disclaimer
pi_122921407
En de mini die erbij zit :P
pi_122921533
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:45 schreef megamandy het volgende:

[..]

Hier ook, en volgens mij was dat zelfs de manager van de shop :')
Hadden ze dus net UD binnen dus ik stond daar bij te kijken, zegt ze "Ja mooi merk he! En nu hebben we dit en dan gaan de mensen alweer naar een anders merk vragen. Nars (?) Of zoiets?"
;(
ik vind de sephora nog wel meevallen als je het vergelijkt met ICI paris of douglas :') bij ICI paris vroeg ik ooit of ik een blush mocht proberen en toen het meisje het aan ging brengen wist ze niet eens welke kwast ze het best kon gebruiken:') :')

ik heb overigens vorige week een lipstick van de lentecollectie van chanel gekocht. beetje een paarsige, donkerdere kleur. echt prachtig O+
pi_122926251
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Naked 2 heeft een stevigere verpakking (metaal-achtig waar Naked 1 karton-achtig is) en 2 heeft ook wat koelere tinten dan 1.
pi_122928869
Vandaag de Rimmel Apocalyps in de nude-kleur en een nieuw Essence oogpotlood in zwart gekocht. Essence 'beautyblenders' waren op :(
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:44:47 #38
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122928975
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef electronique het volgende:

[..]

ik vind de sephora nog wel meevallen als je het vergelijkt met ICI paris of douglas :') bij ICI paris vroeg ik ooit of ik een blush mocht proberen en toen het meisje het aan ging brengen wist ze niet eens welke kwast ze het best kon gebruiken:') :')

ik heb overigens vorige week een lipstick van de lentecollectie van chanel gekocht. beetje een paarsige, donkerdere kleur. echt prachtig O+
:|W
吴 曼 迪
pi_122930137
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef megamandy het volgende:

[..]

:|W
bedoel Je dit nu positief of negatief?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:10:05 #40
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122930274
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef electronique het volgende:

[..]

bedoel Je dit nu positief of negatief?
Dat ze niet eens wist welke kwast te gebruiken :'(
吴 曼 迪
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:20:18 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122933671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef Cheerful het volgende:
Vandaag de Rimmel Apocalyps in de nude-kleur en een nieuw Essence oogpotlood in zwart gekocht. Essence 'beautyblenders' waren op :(
ik heb dat oogpotlood in bruin gekocht, en vervolgens issie uit mijn tasje gevallen toen ik naar mijn auto liep :')

wel de bb-cream gekocht van Essence en zo'n nieuwe duo-oogschaduw, in de kleur chocolate-nog-iets :P
morgen eens uitproberen. Toffe van die bruine duo-oogschaduw vind ik dat er een koele kleur bruin in zit, vaak zijn het warme tinten, maar koele staan mij beter.
pi_122942912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik heb dat oogpotlood in bruin gekocht, en vervolgens issie uit mijn tasje gevallen toen ik naar mijn auto liep :')

wel de bb-cream gekocht van Essence en zo'n nieuwe duo-oogschaduw, in de kleur chocolate-nog-iets :P
morgen eens uitproberen. Toffe van die bruine duo-oogschaduw vind ik dat er een koele kleur bruin in zit, vaak zijn het warme tinten, maar koele staan mij beter.
Was dat ook dat 'Stays no matter what' potlood? Want ze hebben er meerdere.

Dan heb je vast ook Naked 2? Daar zitten ook een paar koele bruintinten in.

Ik heb ook staan twijfelen bij die duo's van Essence (die met zo'n mooi patroontje, toch?) maar aangezien ik net Glinda had besteld, maar niet gedaan :+
  zaterdag 16 februari 2013 @ 13:29:31 #43
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122947456
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:24 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Was dat ook dat 'Stays no matter what' potlood? Want ze hebben er meerdere.

Dan heb je vast ook Naked 2? Daar zitten ook een paar koele bruintinten in.

Ik heb ook staan twijfelen bij die duo's van Essence (die met zo'n mooi patroontje, toch?) maar aangezien ik net Glinda had besteld, maar niet gedaan :+
:Y

Ik kwam vanochtend langs een Kruidvat, dus ik heb de "Stunning brown – Bruin" eyeliner nog maar een keer voor die 1,59 meegenomen ;)

En de knalroze lip/wang kleurcreme van de Catrice Neo Geisha collectie. Tof kleurtje, wel heftig veel pigment.

Ja ik heb Naked 2 ook, tofste palette wat ik heb :Y

Die duo oogschaduw "irresistible chocolates" (koel bruin) is trouwens tof, komt best veel pigment ook vanaf. Ik heb 'm vandaag even snel opgegooid zonder primer eronder, maar met komt het nog beter tot zijn recht. Best onder de indruk, is fijn spul en goeie kleurcombi :Y
pi_122949699
Dat potloodje is ook wel nice, ik heb hem zonder oogschaduwbasis opgedaan op mijn waterlijn en een lijntje boven m'n bovenste wimperrand, maar hij geeft niet af in de arcadeboog, dat vind ik al een mega pluspunt.

Naked 2 is ook mijn favoriet, samen met Too Faced Natural Eye, maar die pak ik toch wel minder.
pi_122949863
O, en die Rimmel Apocalyps is ook erg mooi, veel pigment! Je moet er alleen supergladde lippen zonder velletjes voor hebben, want die accentueert hij nogal (gisteren even geprobeerd op ietwat schrale lippen). Maar ja, dat doet eigenlijk elke lippenstift...
  zaterdag 16 februari 2013 @ 22:37:07 #46
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122969360
Ik denk dat jullie het allang weten, maar ik was vanochtend bij de Sephora en die hadden 2e makeupartikel 50%korting
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_122979048
Volgens mij was dat al bekend, ja :)
  zondag 17 februari 2013 @ 10:39:45 #48
211040 Uccie
pi_122979267
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:23 schreef Cheerful het volgende:
Volgens mij was dat al bekend, ja :)
Haha, ik had de laatste pagina's van het vorige topic niet meer doorgelezen.

Ik werd daar trouwens belaagd door een meisje die Benefit moest promoten, maar ik ken het merk eigenlijk niet zo. Hebben jullie er ervaring mee?
  zondag 17 februari 2013 @ 10:51:07 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_122979473

Essence matte lipcreams zijn baas.
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 10:51:29 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_122979483
En ja, ik ben oud :')
disclaimer
pi_122979582
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Het staat je erg goed. En je bent mooi!
  zondag 17 februari 2013 @ 11:00:34 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_122979608
:D tnx O+
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 11:06:41 #53
211040 Uccie
pi_122979698
quote:
En ja, ik ben oud :')
Die kleur staat je heel fris en volgens mij ben je helemaal niet oud.
  zondag 17 februari 2013 @ 11:07:48 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_122979718
Nee, niet stokoud, maar wel bovengemiddeld indit topic met mijn 31 lentes :P
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 11:09:39 #55
211040 Uccie
pi_122979748
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Aangenaam, hier 33 winters ;)
Ik had je 2 jaar jonger geschat trouwens.
  zondag 17 februari 2013 @ 11:32:28 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_122980148
Moooi Skjoe O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_122980829
Staat je goed, Stormqueen! Lijkt me een fijn product!

En over Benefit: ik heb er alleen zo'n lip- en cheekstain van (Benetint heet die, geloof ik) en dat is wel een fijn product. Hun mascara schijnt ook heel goed te zijn, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
pi_122980925
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ohw...... Hier dit jaar 33 ;)
  zondag 17 februari 2013 @ 12:22:04 #59
211040 Uccie
pi_122981273
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:03 schreef Cheerful het volgende:
Staat je goed, Stormqueen! Lijkt me een fijn product!

En over Benefit: ik heb er alleen zo'n lip- en cheekstain van (Benetint heet die, geloof ik) en dat is wel een fijn product. Hun mascara schijnt ook heel goed te zijn, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
Dankje, ik vond de prijzen iets te hoog om zo maar van alles te kopen.
De verkoopster had de highlighterstick opgebracht en bij thuiskomst was ik echt wel verrast hoe goed dat eruit zag. Ik durf niet meer iets meteen aan te schaffen in winkels, nadat ze me bij de MAC counter eens als wortel de straat op hebben gestuurd (en ik de oranje bronzer dus ook gekocht heb).
  zondag 17 februari 2013 @ 12:49:32 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_122982043
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:09 schreef Uccie het volgende:

[..]

Aangenaam, hier 33 winters ;)
Ik had je 2 jaar jonger geschat trouwens.
LOL :D
fijn om te weten dat ik niet alleen sta O+
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 13:22:47 #61
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122983200
30 is de nieuwe 20 *O*

:')
  zondag 17 februari 2013 @ 13:25:28 #62
211040 Uccie
pi_122983297
Het leven begint pas bij 30 *O*
  zondag 17 februari 2013 @ 13:25:32 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_122983300
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef BBQ-kip het volgende:
30 is de nieuwe 20 *O*

:')
de? ;(
disclaimer
pi_122983839
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dankje, ik vond de prijzen iets te hoog om zo maar van alles te kopen.
De verkoopster had de highlighterstick opgebracht en bij thuiskomst was ik echt wel verrast hoe goed dat eruit zag. Ik durf niet meer iets meteen aan te schaffen in winkels, nadat ze me bij de MAC counter eens als wortel de straat op hebben gestuurd (en ik de oranje bronzer dus ook gekocht heb).
Dat is de High Beam of zo, toch? Lijkt me ook wel fijn.

Irritant is dat, als verkoopsters je een verkeerde kleur aansmeren. Zeker bij Mac, want dat zijn ook nog eens keidure producten. Zo'n bronzer zal jou wel minimaal 20 euro hebben gekost, vermoed ik.

En dat 30 het nieuwe 20 is: ^O^ (Ik word in juni 25, goed om te weten dat ik de goede kant uit ga qua leeftijd!)
  zondag 17 februari 2013 @ 13:58:55 #65
211040 Uccie
pi_122984557
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Dat is de High Beam of zo, toch? Lijkt me ook wel fijn.

Irritant is dat, als verkoopsters je een verkeerde kleur aansmeren. Zeker bij Mac, want dat zijn ook nog eens keidure producten. Zo'n bronzer zal jou wel minimaal 20 euro hebben gekost, vermoed ik.

En dat 30 het nieuwe 20 is: ^O^ (Ik word in juni 25, goed om te weten dat ik de goede kant uit ga qua leeftijd!)
Het is deze highlighter: http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000048687.html

Ik heb een getinte huid en niet iedereen kan er wat mee. Gelukkig kan je van een te donkere en een te lichte foundation nog een prima kleur mengen _O-
pi_122985002
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef Uccie het volgende:

[..]

Het is deze highlighter: http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000048687.html

Ik heb een getinte huid en niet iedereen kan er wat mee. Gelukkig kan je van een te donkere en een te lichte foundation nog een prima kleur mengen _O-
O, die ken ik niet.

Mengen is wel handig, ja, maar dan heb je weer 2 producten nodig i.p.v. 1.
  zondag 17 februari 2013 @ 14:25:13 #67
211040 Uccie
pi_122985647
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef Cheerful het volgende:

[..]

O, die ken ik niet.

Mengen is wel handig, ja, maar dan heb je weer 2 producten nodig i.p.v. 1.
Ik had toevallig twee keer een miskoop dus ik kon het samen op gebruiken.
Het heeft echt jaren geduurd voor ik een goede foundation vond.
pi_122993071
Oh dear, ik geloof dat ik allergisch ben voor het Naked palette :o. Had vanochtend een dik oog, na het gisteren voor het eerst gebruikt te hebben... Hoop dat het niet doorzet...

Ik vind oogschaduw overigens nog heel heel erg moeilijk. Ben er een newbie in. Ik heb best grote, donkere ogen en lange wimpers, dus wil het zeker voor op werk redelijk basic houden, omdat het al snel te uitgebreid is. Ik wil binnenkort eens opgemaakt worden door iemand die dat wél kan. Dat betekent dus per definitie niemand in de Douglas ed :'). Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen bij de counters in de Bijenkorf, en dan mn de Mac en Chanel. Dat zijn dan ook mijn go to merken, op dit moment. Mac mascara O+.
  zondag 17 februari 2013 @ 16:45:08 #69
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122993163
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de? ;(
uhmmmm, laten we het op een zondagse caffeïnedip houden :@ :')
  zondag 17 februari 2013 @ 16:46:49 #70
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122993273
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dear, ik geloof dat ik allergisch ben voor het Naked palette :o. Had vanochtend een dik oog, na het gisteren voor het eerst gebruikt te hebben... Hoop dat het niet doorzet...

Ik vind oogschaduw overigens nog heel heel erg moeilijk. Ben er een newbie in. Ik heb best grote, donkere ogen en lange wimpers, dus wil het zeker voor op werk redelijk basic houden, omdat het al snel te uitgebreid is. Ik wil binnenkort eens opgemaakt worden door iemand die dat wél kan. Dat betekent dus per definitie niemand in de Douglas ed :'). Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen bij de counters in de Bijenkorf, en dan mn de Mac en Chanel. Dat zijn dan ook mijn go to merken, op dit moment. Mac mascara O+.
Basics doen ze bij de Bobbi Brown counter ook mooi aanbrengen :Y

en hoop dat je kwasten vies waren, verrotte primer ofzo, of het van iets anders komt, zou wel zuur zijn als je allergisch zou zijn voor Urban Decay ;(
pi_122993341
quote:

Het ligt er heel erg aan wie je treft bij Mac vind ik :') laatst boos weggelopen nog in Eindhoven. Bij bobbi Brown en Chanel en dat soort counters zijn ze wel altijd heeeeel aardig en behulpzaam. Mac moet je maar net treffen :N
pi_122993661
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Basics doen ze bij de Bobbi Brown counter ook mooi aanbrengen :Y

en hoop dat je kwasten vies waren, verrotte primer ofzo, of het van iets anders komt, zou wel zuur zijn als je allergisch zou zijn voor Urban Decay ;(
Nja, het kan alleen nog de primer Painterly van Mac zijn. Die valt op mijn huid sowieso nogal tegen. Ik heb een drogere huid dan ik dacht, op mijn ogen, en dan wordt het met Painterly wel erg droog allemaal.

Mocht iemand dus nog een goede primer voor vette oogleden zoeken, is de mijne maar 2 keer gebruikt.
pi_122993760
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Het ligt er heel erg aan wie je treft bij Mac vind ik :') laatst boos weggelopen nog in Eindhoven. Bij bobbi Brown en Chanel en dat soort counters zijn ze wel altijd heeeeel aardig en behulpzaam. Mac moet je maar net treffen :N
Bij de Mac staan hier steeds vaker mannen, die dan meer make-up dragen dan ik. Het zal vast bekrompen van me zijn, maar dat vind ik toch vrij eng :@. Chanel is wel echt geweldig. Ik heb er een heerlijke dag- en nachtcreme van ook.
pi_122993916
quote:

Ik denk (en hoop voor je!) dat er misschien per ongeluk een beetje in je oog is gekomen/het aan je kwast ligt/het aan andere make-upproducten ligt. Probeer erachter te komen door het met een schone, beetje stijve oogschaduwkwast deppend aan te brengen.
Een troost: ik heb nog nooit iemand gehoord die puur voor 1 soort oogschaduw allergisch was.

Kijk ook eens op Youtube voor filmpjes met dagelijkse make-up!
  zondag 17 februari 2013 @ 17:02:07 #75
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122994173
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bij de Mac staan hier steeds vaker mannen, die dan meer make-up dragen dan ik. Het zal vast bekrompen van me zijn, maar dat vind ik toch vrij eng :@. Chanel is wel echt geweldig. Ik heb er een heerlijke dag- en nachtcreme van ook.
dat je ze zo aan kijkt en denkt....

zondag 17 februari 2013 @ 17:11:15 #76
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122994651
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bij de Mac Pro Store is daar geen twijfel over mogelijk. Sowieso Ultra gay :Y :D
吴 曼 迪
pi_122994801
Je hebt homo's en nichten inderdaad, en dat zijn dan toch echt wel nichten heur. Niets mannelijks meer aan.
pi_122994940
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hehehehe :D
  zondag 17 februari 2013 @ 17:15:45 #79
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122994960
Ach, als ze me goed adviseren over make up vind ik een ultra gay geen enkel probleem :D

"Meid, wat heb je me toch een prrrrrrrrrrrrrrrrrrachtige oooooogen!!!"

:P
pi_122995025
Edit: plaatje doet het niet :( Wilde de Ultra Gay Seal posten ;)
  zondag 17 februari 2013 @ 17:16:56 #81
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122995036
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, als ze me goed adviseren over make up vind ik een ultra gay geen enkel probleem :D

"Meid, wat heb je me toch een prrrrrrrrrrrrrrrrrrachtige oooooogen!!!"

:P
Zelf vind ik het juist grappig :D Bij de Sephora werkte ook een tijdje een jongen die was ook leuk, maar die werkt nu bij de Lush.
吴 曼 迪
  zondag 17 februari 2013 @ 17:23:27 #82
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122995407
Ik vind het allemaal prima, of ze nou zwaaaar over the top opgemaakt zijn of niet, zolang ze maar geen caramel geplamuurd hoofd en spierwitte nek hebben ofzo.
Tattoos, rare eyeliners, weirdo make up, allemaal prima :)
pi_122995524
Inderdaad, als ze zelf netjes opgemaakt zijn, weet ik dat ze er wel wat verstand van hebben (ook bij vrouwen).
  zondag 17 februari 2013 @ 17:54:55 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_122996924
Die opperhomo van mijn mac workshop toen O+
disclaimer
  zondag 17 februari 2013 @ 18:24:22 #85
211040 Uccie
pi_122998236
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:26 schreef Cheerful het volgende:
Inderdaad, als ze zelf netjes opgemaakt zijn, weet ik dat ze er wel wat verstand van hebben (ook bij vrouwen).
Ik vertrouw dat ook meer dan zo'n kerel die dat spul nog nooit op zijn gezicht heeft gehad en mij verteld dat het zo licht en luchtig voelt _O-
  zondag 17 februari 2013 @ 18:25:24 #86
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122998277
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Was het de neger? :D :') In de winkel zelf was hij niet zo leuk :N
吴 曼 迪
pi_122998326
quote:
De donkere of het george micheal type? Heerlijke kerels zijn dat O+
  zondag 17 februari 2013 @ 18:31:10 #88
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_122998469
quote:
Dat was echt fantastisch O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 17 februari 2013 @ 18:50:56 #89
211040 Uccie
pi_122999124
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef An24 het volgende:

[..]

De donkere of het george micheal type? Heerlijke kerels zijn dat O+
Die George Michael heeft mij ook al eens geholpen, maar hij staat nu nooit meer inDen Haag :(
pi_122999380
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
nachtcreme
Ik heb liever de mannen dan de vrouwen tbh :')
  zondag 17 februari 2013 @ 19:19:31 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123000364
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse. Leuk winkeltje ook. Op de wishlist gezet O+ (ff 0,00,- op dit moment)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 17 februari 2013 @ 19:31:24 #92
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123000993
quote:
[ afbeelding ]

Je krijgt een smal bekkie :D Mooie lipkleur :Y
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 17 februari 2013 @ 19:57:39 #93
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123002369
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef megamandy het volgende:

[..]

Was het de neger? :D :') In de winkel zelf was hij niet zo leuk :N
cappuccinoneger zoals SQ 'm noemde :D

de rechter

de like a sir variant van ultra gay :P

zondag 17 februari 2013 @ 19:59:32 #94
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123002462
met zijn kleurlenzen :D

Maar wel eindelijk de goeie kleur poederfoundation door hem en de workshop was tof :D *O*
pi_123002486
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Die George Michael heeft mij ook al eens geholpen, maar hij staat nu nooit meer inDen Haag :(
Vorige week vrijdag nog in Rotterdam :Y
pi_123002510
Wat een foute foto op vele fronten :D Leuke meme erbij ook :P
  zondag 17 februari 2013 @ 20:01:16 #97
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123002543
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

de rechter

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja hij :') Toen ik daar was had hij het te druk met praten met Lieke Van Lexmond :{w
Zijn brushroll wil ik wel :9
吴 曼 迪
pi_123002602
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja hij :') Toen ik daar was had hij het te druk met praten met Lieke Van Lexmond :{w
Zijn brushroll wil ik wel :9
Jaa, ik ook!
pi_123002623
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

de rechter

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
In Groningen staat een mengeling van beide heren
  zondag 17 februari 2013 @ 20:02:40 #100
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123002625
Erwin heet hij. Ik vond 'm toen erg tof en geduldig met al die domme hysterische wijven :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')