quote:
ondertussen is die vent er dus uitgetrapt en is er een nieuwe eigenaar, die vrouw werkt er nog wel, maar alsnogquote:Deze morgen bericht De Telegraaf dat bestuurslid Erwin de K. van het Quality of Life Gala, 600 duizend euro heeft ontvreemd uit de kas van dit kinder kankerfonds. Hij gebruikte het geld om zijn eigen schulden af te lossen, zo meldt de krant en om te investeren in het bedrijf van zijn vrouw Bianca de Kruiff, die in 2011 de licentie kreeg om in de Benelux Inglot Cosmetics winkels te open.
die vrouw is toch net zo schuldig manquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ondertussen is die vent er dus uitgetrapt en is er een nieuwe eigenaar, die vrouw werkt er nog wel, maar alsnog
Yeah, ik geloof er echt geen pleur van dat die vrouw van niets wistquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die vrouw is toch net zo schuldig man
Een creme die je rimpels weg haalt? Bestaat niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik weet niet of hier mag, maar heb een vraagje..... heb ineens best veel lijntjes onder mijn ogen waarschijnlijk soort van rimpeltjes/droogte lijntjes... alleen ze lijken niet weg te gaan ook al gebruik ik soms de douglas oogcreme. weet Iemand een goede creme die het wel verhelpt?
LOLquote:
Je kan MAC prep & prime line filler proberen. Alleen gebruik je dit in combinatie met make-up.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik weet niet of hier mag, maar heb een vraagje..... heb ineens best veel lijntjes onder mijn ogen waarschijnlijk soort van rimpeltjes/droogte lijntjes... alleen ze lijken niet weg te gaan ook al gebruik ik soms de douglas oogcreme. weet Iemand een goede creme die het wel verhelpt?
+ dat is camoufleren, als je ze weg wil hebben moet je aan de botoxquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je kan MAC prep & prime line filler proberen. Alleen gebruik je dit in combinatie met make-up.
of fillersquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
+ dat is camoufleren, als je ze weg wil hebben moet je aan de botox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik ook!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar goed, ik werd laatst 45 geschat terwijl ik 30 ben dusssss.......
we have so much in commonquote:
Was 1 malloot bij mij (en bij SQ ook weet ik toevalligquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef Cheerful het volgende:
Voortaan inderdaad nog maar iets erbij bestellen, ja. Voor nu is het in elk geval opgelost![]()
Ik heb juist het omgekeerde, ik ben 24 en word nooit ouder geschat dan 17
Dat zou er bij mij ook wel mee te maken kunnen hebben, mijn huid is ook vrij onrustig. De laatste dagen gaat het weer wat beter, maar het wisselt nogal onder invloed van allerlei dingen (huidverzorging, stress, hormonen, slaaptekort, suiker, vitaminen...). Ik denk dat ik gewoon een heel gevoelige huid heb.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef Hitomi het volgende:
Bij mij ligt de leeftijd waarop ik word geschat op de conditie van m'n huid. Vorige paar jaar - geen probleem. Iedereen schatte me mijn leeftijd of iets ouder (22).
Sinds ik geloof driekwart jaar heb ik (waarschijnlijk door stress) weer last van puistjes
(vlieg op, ondingen! ga een puber lastig vallen!)....
Tegenwoordig kom ik dus de supermarkt niet eens meer uit met een fles wijn zonder m'n ID te showen, tenzij ik een dikke laag foundation en concealer heb opgesmeerd.
Ach, ik weet het (schijnbaar) tenminste te verbergen wanneer het nodig is. Vond het allang knap dat ik een studente visagie om de tuin heb weten te leiden met kerst.Ze kwam er pas achter dat ik een probleemhuid had nadat we samen in de badkamer onze gezichten stonden te poetsen.
Dat vond ik een goed compliment voor een newbie-make-upper.
Mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
De swatches die ik van dit palette zag vond ik veelbelovend:
http://www.muastore.co.uk/index.php/undress-me-too-palette
[ afbeelding ]
Een dupe van UD Naked2 voor 4 pond...
Ik heb naked2 zelf al, dus ik koop dit niet, maar wellicht iets voor de mensen hier?
Hier ook, en volgens mij was dat zelfs de manager van de shopquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Mylene het volgende:
Ik had Sephora gemaild of er plannen zijn voor een gewoon filiaal, dus geen shop-in-shop, maar die hebben ze momenteel niet.
De Sephora in Parijs is echt super. Zo'n mooi rode loper, geurtjes rechts, potpourri die je samen kon stellen in verschillen soorten mandjes en verder naar achter heel veel soorten (on)bekende soorten make-up.
Ik vroeg hier bij Sephora Utrecht een keer of ze ook merken als NARS, Laura Mercier, en Bobbi Brown zouden gaan verkopen. Toen keek ze me toch raar aan en antwoordde ze dat ze er echt nog nooit van gehoord had. Ik heb een paar keer van dat personeel gehad. Die het meer interessant vonden om daar te werken dan er voor de klant te zijn.
Sephora Nederland is wel leuk voor af en toe ding, maar om nou te spreken dat het echt tof is, nee. Ik vind bijvoorbeeld de huismerk oogschaduw niet echt goed.
de verpakkingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Na veel twijfelen toch maar de UD Naked 2 gekocht. Ze worden hier zo de hemel in geprezen dat ik ze wel moet proberen. Stond wel erg lang te twijfelen tussen de gewone Naked en 2. Zitten daar nog essentiële verschillen tussen, behalve kleur?
ik vind de sephora nog wel meevallen als je het vergelijkt met ICI paris of douglasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier ook, en volgens mij was dat zelfs de manager van de shop![]()
Hadden ze dus net UD binnen dus ik stond daar bij te kijken, zegt ze "Ja mooi merk he! En nu hebben we dit en dan gaan de mensen alweer naar een anders merk vragen. Nars (?) Of zoiets?"
Naked 2 heeft een stevigere verpakking (metaal-achtig waar Naked 1 karton-achtig is) en 2 heeft ook wat koelere tinten dan 1.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Na veel twijfelen toch maar de UD Naked 2 gekocht. Ze worden hier zo de hemel in geprezen dat ik ze wel moet proberen. Stond wel erg lang te twijfelen tussen de gewone Naked en 2. Zitten daar nog essentiële verschillen tussen, behalve kleur?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef electronique het volgende:
[..]
ik vind de sephora nog wel meevallen als je het vergelijkt met ICI paris of douglasbij ICI paris vroeg ik ooit of ik een blush mocht proberen en toen het meisje het aan ging brengen wist ze niet eens welke kwast ze het best kon gebruiken:')
ik heb overigens vorige week een lipstick van de lentecollectie van chanel gekocht. beetje een paarsige, donkerdere kleur. echt prachtig
Dat ze niet eens wist welke kwast te gebruikenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef electronique het volgende:
[..]
bedoel Je dit nu positief of negatief?
ik heb dat oogpotlood in bruin gekocht, en vervolgens issie uit mijn tasje gevallen toen ik naar mijn auto liepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef Cheerful het volgende:
Vandaag de Rimmel Apocalyps in de nude-kleur en een nieuw Essence oogpotlood in zwart gekocht. Essence 'beautyblenders' waren op
Was dat ook dat 'Stays no matter what' potlood? Want ze hebben er meerdere.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb dat oogpotlood in bruin gekocht, en vervolgens issie uit mijn tasje gevallen toen ik naar mijn auto liep
wel de bb-cream gekocht van Essence en zo'n nieuwe duo-oogschaduw, in de kleur chocolate-nog-iets
morgen eens uitproberen. Toffe van die bruine duo-oogschaduw vind ik dat er een koele kleur bruin in zit, vaak zijn het warme tinten, maar koele staan mij beter.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:24 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Was dat ook dat 'Stays no matter what' potlood? Want ze hebben er meerdere.
Dan heb je vast ook Naked 2? Daar zitten ook een paar koele bruintinten in.
Ik heb ook staan twijfelen bij die duo's van Essence (die met zo'n mooi patroontje, toch?) maar aangezien ik net Glinda had besteld, maar niet gedaan
Haha, ik had de laatste pagina's van het vorige topic niet meer doorgelezen.quote:
Het staat je erg goed. En je bent mooi!quote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Essence matte lipcreams zijn baas.
Die kleur staat je heel fris en volgens mij ben je helemaal niet oud.quote:
Aangenaam, hier 33 wintersquote:Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, niet stokoud, maar wel bovengemiddeld indit topic met mijn 31 lentes
Ohw...... Hier dit jaar 33quote:Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, niet stokoud, maar wel bovengemiddeld indit topic met mijn 31 lentes
Dankje, ik vond de prijzen iets te hoog om zo maar van alles te kopen.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:03 schreef Cheerful het volgende:
Staat je goed, Stormqueen! Lijkt me een fijn product!
En over Benefit: ik heb er alleen zo'n lip- en cheekstain van (Benetint heet die, geloof ik) en dat is wel een fijn product. Hun mascara schijnt ook heel goed te zijn, maar dat heb ik alleen van horen zeggen.
LOLquote:Op zondag 17 februari 2013 11:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aangenaam, hier 33 winters
Ik had je 2 jaar jonger geschat trouwens.
Dat is de High Beam of zo, toch? Lijkt me ook wel fijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dankje, ik vond de prijzen iets te hoog om zo maar van alles te kopen.
De verkoopster had de highlighterstick opgebracht en bij thuiskomst was ik echt wel verrast hoe goed dat eruit zag. Ik durf niet meer iets meteen aan te schaffen in winkels, nadat ze me bij de MAC counter eens als wortel de straat op hebben gestuurd (en ik de oranje bronzer dus ook gekocht heb).
Het is deze highlighter: http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000048687.htmlquote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Dat is de High Beam of zo, toch? Lijkt me ook wel fijn.
Irritant is dat, als verkoopsters je een verkeerde kleur aansmeren. Zeker bij Mac, want dat zijn ook nog eens keidure producten. Zo'n bronzer zal jou wel minimaal 20 euro hebben gekost, vermoed ik.
En dat 30 het nieuwe 20 is:(Ik word in juni 25, goed om te weten dat ik de goede kant uit ga qua leeftijd!)
O, die ken ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is deze highlighter: http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000048687.html
Ik heb een getinte huid en niet iedereen kan er wat mee. Gelukkig kan je van een te donkere en een te lichte foundation nog een prima kleur mengen
Ik had toevallig twee keer een miskoop dus ik kon het samen op gebruiken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef Cheerful het volgende:
[..]
O, die ken ik niet.
Mengen is wel handig, ja, maar dan heb je weer 2 producten nodig i.p.v. 1.
uhmmmm, laten we het op een zondagse caffeïnedip houdenquote:
Basics doen ze bij de Bobbi Brown counter ook mooi aanbrengenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dear, ik geloof dat ik allergisch ben voor het Naked palette. Had vanochtend een dik oog, na het gisteren voor het eerst gebruikt te hebben... Hoop dat het niet doorzet...
Ik vind oogschaduw overigens nog heel heel erg moeilijk. Ben er een newbie in. Ik heb best grote, donkere ogen en lange wimpers, dus wil het zeker voor op werk redelijk basic houden, omdat het al snel te uitgebreid is. Ik wil binnenkort eens opgemaakt worden door iemand die dat wél kan. Dat betekent dus per definitie niemand in de Douglas ed. Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen bij de counters in de Bijenkorf, en dan mn de Mac en Chanel. Dat zijn dan ook mijn go to merken, op dit moment. Mac mascara
.
Het ligt er heel erg aan wie je treft bij Mac vind ikquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dear, ik geloof dat ik allergisch ben voor het Naked palette. Had vanochtend een dik oog, na het gisteren voor het eerst gebruikt te hebben... Hoop dat het niet doorzet...
Ik vind oogschaduw overigens nog heel heel erg moeilijk. Ben er een newbie in. Ik heb best grote, donkere ogen en lange wimpers, dus wil het zeker voor op werk redelijk basic houden, omdat het al snel te uitgebreid is. Ik wil binnenkort eens opgemaakt worden door iemand die dat wél kan. Dat betekent dus per definitie niemand in de Douglas ed. Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen bij de counters in de Bijenkorf, en dan mn de Mac en Chanel. Dat zijn dan ook mijn go to merken, op dit moment. Mac mascara
.
Nja, het kan alleen nog de primer Painterly van Mac zijn. Die valt op mijn huid sowieso nogal tegen. Ik heb een drogere huid dan ik dacht, op mijn ogen, en dan wordt het met Painterly wel erg droog allemaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Basics doen ze bij de Bobbi Brown counter ook mooi aanbrengen
en hoop dat je kwasten vies waren, verrotte primer ofzo, of het van iets anders komt, zou wel zuur zijn als je allergisch zou zijn voor Urban Decay
Bij de Mac staan hier steeds vaker mannen, die dan meer make-up dragen dan ik. Het zal vast bekrompen van me zijn, maar dat vind ik toch vrij engquote:Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het ligt er heel erg aan wie je treft bij Mac vind iklaatst boos weggelopen nog in Eindhoven. Bij bobbi Brown en Chanel en dat soort counters zijn ze wel altijd heeeeel aardig en behulpzaam. Mac moet je maar net treffen
Ik denk (en hoop voor je!) dat er misschien per ongeluk een beetje in je oog is gekomen/het aan je kwast ligt/het aan andere make-upproducten ligt. Probeer erachter te komen door het met een schone, beetje stijve oogschaduwkwast deppend aan te brengen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
.
dat je ze zo aan kijkt en denkt....quote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij de Mac staan hier steeds vaker mannen, die dan meer make-up dragen dan ik. Het zal vast bekrompen van me zijn, maar dat vind ik toch vrij eng. Chanel is wel echt geweldig. Ik heb er een heerlijke dag- en nachtcreme van ook.
Bij de Mac Pro Store is daar geen twijfel over mogelijk. Sowieso Ultra gayquote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat je ze zo aan kijkt en denkt....
[ afbeelding ]
Hehehehequote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat je ze zo aan kijkt en denkt....
[ afbeelding ]
Zelf vind ik het juist grappigquote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, als ze me goed adviseren over make up vind ik een ultra gay geen enkel probleem
"Meid, wat heb je me toch een prrrrrrrrrrrrrrrrrrachtige oooooogen!!!"
Ik vertrouw dat ook meer dan zo'n kerel die dat spul nog nooit op zijn gezicht heeft gehad en mij verteld dat het zo licht en luchtig voeltquote:Op zondag 17 februari 2013 17:26 schreef Cheerful het volgende:
Inderdaad, als ze zelf netjes opgemaakt zijn, weet ik dat ze er wel wat verstand van hebben (ook bij vrouwen).
Was het de neger?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Die opperhomo van mijn mac workshop toen
De donkere of het george micheal type? Heerlijke kerels zijn datquote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dat was echt fantastischquote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Die George Michael heeft mij ook al eens geholpen, maar hij staat nu nooit meer inDen Haagquote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef An24 het volgende:
[..]
De donkere of het george micheal type? Heerlijke kerels zijn dat
Ik heb wel interesse. Leuk winkeltje ook. Op de wishlist gezetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
De swatches die ik van dit palette zag vond ik veelbelovend:
http://www.muastore.co.uk/index.php/undress-me-too-palette
[ afbeelding ]
Een dupe van UD Naked2 voor 4 pond...
Ik heb naked2 zelf al, dus ik koop dit niet, maar wellicht iets voor de mensen hier?
Je krijgt een smal bekkiequote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Essence matte lipcreams zijn baas.
cappuccinoneger zoals SQ 'm noemdequote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was het de neger?![]()
In de winkel zelf was hij niet zo leuk
Vorige week vrijdag nog in Rotterdamquote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die George Michael heeft mij ook al eens geholpen, maar hij staat nu nooit meer inDen Haag
Ja hijquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cappuccinoneger zoals SQ 'm noemde
de rechter
[ afbeelding ]
de like a sir variant van ultra gay
[ afbeelding ]
Jaa, ik ook!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hijToen ik daar was had hij het te druk met praten met Lieke Van Lexmond
![]()
Zijn brushroll wil ik wel
In Groningen staat een mengeling van beide herenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cappuccinoneger zoals SQ 'm noemde
de rechter
[ afbeelding ]
de like a sir variant van ultra gay
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |