Nee, ben aan het werkquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef Adelante het volgende:
Was je naar de handwerkbeurs minthy?
Nope, vooral Valentijns-crapquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is #snil nog geen trending topic?
Het staat niet eens op de eerste pagina in de zoekresultaten van Googlequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is #snil nog geen trending topic?
Hoe zijn de wegen in dit gebied? met name de rond weg ri A 2 en A2quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:02 schreef Lemans24 het volgende:
In Utrecht ligt ook weer een centimetertje snil. Was alweer een tijd geleden natuurlijk...
Weet iemand waar ik een staafdiagram met het aantal dagen met een snil (of sneeuw)dek in De Bilt kan vinden?
Omgeving Venlo ook, en ging best hard op een gegeven momentquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef fotostarter het volgende:
In Wijchen is een behoorlijk pak gevallen nog. Had het niet verwacht, zoveel.
Zwartsluisquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:43 schreef WEST het volgende:
in Zwartsluis worden de straten nu langzamerhand ook wit. Het is net 45 minuten geleden echt begonnen met sneeuwen
Geen idee, ik ben niet eens buiten geweest vandaagquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe zijn de wegen in dit gebied? met name de rond weg ri A 2 en A2
Ahh nouja ik ga het straks ervarenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet eens buiten geweest vandaag
Ja, het was een bende! Ik vrees voor morgenochtend...quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Vreselijk gevaarlijk op de wegoprotten met die meuk
Voorjaar!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Mug gespot in de woonkamer, beginnen die kutbeesten nu al?
In het voorjaar valt het nog mee, maar als de temp boven de 20 graden komt dan explodeert het. Het kan mij niet boeien dat het warmer wordt, maar die muggen, vliegen etc.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voorjaar prima, maar opbokken met die beesten.
Nooit last van hier.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:59 schreef aloa het volgende:
[..]
In het voorjaar valt het nog mee, maar als de temp boven de 20 graden komt dan explodeert het. Het kan mij niet boeien dat het warmer wordt, maar die muggen, vliegen etc.
Die heeft er de hele winter gezeten dan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Mug gespot in de woonkamer, beginnen die kutbeesten nu al?
En een VIERDE koude periode dus. Denk je alles gehad te hebben, maar nee, helaas...quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef aloa het volgende:
Voorlopig nog geen lente.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die heeft er de hele winter gezeten dan.
Kans is groter van wel dan nietquote:
Volgens mij hebben we de laatste 5 jaar niet verlegen gezeten om echte winters men sneeuw en kou. En hier in het oosten sneeuwde het al in December.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Perrin het volgende:
Was toch uiteindelijk weer eens een echte winter-winter. Maar laat de lente inmiddels maar komen idd
Ja idd, de laatste paar jaar lijkt het weer ergens op. Maar als ik 't me goed herinner waren de winters tussen 2000-2010 vaak een soort verlengde herfst.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de laatste 5 jaar niet verlegen gezeten om echte winters men sneeuw en kou. En hier in het oosten sneeuwde het al in December.
soit, winter 2005/2006 stond in November heel Nederland vast, en viel de stroom op sommige plekken uit door de sneeuwvalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja idd, de laatste paar jaar lijkt het weer ergens op. Maar als ik 't me goed herinner waren de winters tussen 2000-2010 vaak een soort verlengde herfst.
Wij zijn logistiek ook niet ingericht op meer dan 10 cm sneeuw. Als hier 30-50 cm sneeuw zou vallen, wat in bv Beieren geen issue is, vallen hier de stroommasten op, zakken daken door, etc etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:35 schreef INViCTuS het volgende:
Ze nemen hier de woorden een ( dik ) pak sneeuw al in de mond als er 5-10 valt of gaat vallen..![]()
Da's wel lekker:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:10 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het lijkt met het uur erger te worden.
Over een uurtje kan je het met een mes snijden denk ik.
Inderdaad, een mug die in een vorstperiode van buiten komt , is nogal onwaarschijnlijk.quote:
Met de nadruk op *weer*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Perrin het volgende:
Was toch uiteindelijk weer eens een echte winter-winter. Maar laat de lente inmiddels maar komen idd
Medio november 2009 was echt behoorlijk slechte timing om te beginnen met rijlessenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Met de nadruk op *weer*
2010, 2011, 2012, 2013.
Die van 2010 was het ergst, met al die sneeuw.
Al 30 jaarquote:
nou, ik zag die takkebeesten net gewoon buiten, geen flauw idee waar ze vandaan komen, maar ze zijn er gewoonquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Inderdaad, een mug die in een vorstperiode van buiten komt , is nogal onwaarschijnlijk.
Waarom denken mensen altijd dat in hún huis geen insecten overwinteren?
Nee zomaar, nog niet zoveel Sluzigers hier op FOK! gezien. Ik speel bij Voorwaarts, daarom Zwartsluisquote:
ah oke op die fiets.., Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee zomaar, nog niet zoveel Sluzigers hier op FOK! gezien. Ik speel bij Voorwaarts, daarom Zwartsluis![]()
Nieuwleusenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef WEST het volgende:
[..]
ah oke op die fiets.., Waar woon jij dan?
met koninginnedag sta ik meestal bij de C1000quote:
Hier is wel eens 30 - 50 com sneeuw gevallen. Maart 2005 hadden we hier in het noorden ook zo ziek veel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij zijn logistiek ook niet ingericht op meer dan 10 cm sneeuw. Als hier 30-50 cm sneeuw zou vallen, wat in bv Beieren geen issue is, vallen hier de stroommasten op, zakken daken door, etc etc.
Zo kunnen wij hier logistiek redelijk veel regen aan, als de hoeveelheid regen die we hier in een jaar krijgen in Spanje of Tunesie valt hebben ze een enorm probleem
Ik heb er ook één gezien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, ik zag die takkebeesten net gewoon buiten, geen flauw idee waar ze vandaan komen, maar ze zijn er gewoon
Het was vandaag ook ver boven nul. Gisteren niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, ik zag die takkebeesten net gewoon buiten, geen flauw idee waar ze vandaan komen, maar ze zijn er gewoon
Dat de wind gaat toenemen met het dalen van de temperatuur is minder leuk. Geen zin in zo'n schrale (noord-)ooster wind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |