Is dat net zoiets als: de geit is gemolken en we sturen nu een long-distance-duck?quote:
Alle selectiviteit is bij mij weg als het om uitbesteden van zuigen gaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef Luigi het volgende:
Ik wil overigens wel selectief zijn qua buurvrouw dan. Ik bedoel als we dan toch uitbesteding aan het bespreken zijn he.
Welke buurvrouw. Die van je "insert locatie" of die van hier?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:25 schreef Luigi het volgende:
Ik wil overigens wel selectief zijn qua buurvrouw dan. Ik bedoel als we dan toch uitbesteding aan het bespreken zijn he.
+1quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Alle selectiviteit is bij mij weg als het om uitbesteden van zuigen gaat.
Nouja, anders gezegd, ik denk dat beide buurvrouwen prima inzetbaar zijn voor ieder één vorm van zuigen. Maar dan wel ieder zijn eigen expertise.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Alle selectiviteit is bij mij weg als het om uitbesteden van zuigen gaat.
Van [betreffende lokatie] dus. De ene buurvrouw is 58 en oud enzo, de ander is 22 en een godin. Met een grote mond. Maar da's misschien juist weer handig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Welke buurvrouw. Die van je "insert locatie" of die van hier?
Ligt eraan of die grote mond letterlijk of figuurlijk is, natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Van [betreffende lokatie] dus. De ene buurvrouw is 58 en oud enzo, de ander is 22 en een godin. Met een grote mond. Maar da's misschien juist weer handig..
Zo lang jij maar niet vervangen wordt, is het goed, toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef lady-wrb het volgende:
de stofzuiger is één van de weinige huishoudelijke dingen die hier eerder was dan ik
de rest is allemaal al minimaal één keer vervangen ondertussen.
zegt genoeg, denk ik.
Ze zitten vol ijs en dat smelt.quote:
Sure.... sure....quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
En hij wist niet dat het over seks gaat. Zegt ie.
heb je een ereader?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ze zitten vol ijs en dat smelt.
Ik heb van N 50 tinten donkerder gekregen.En ik heb deel 1 niet eens.
![]()
En hij wist niet dat het over seks gaat. Zegt ie.
Nee als je deel twee leest ga je naderhand niets hebben aan deel een, en daar komt nogal wat in voor. Een groot stuk voorgeschiedenis.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:48 schreef -Spring het volgende:
Neen. Kun je deel twee wel eerst lezen? Áls ik eraan begin wil ik het eigenlijk wel in de goede volgorde.
Hm. Jammer. Dank!quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee als je deel twee leest ga je naderhand niets hebben aan deel een, en daar komt nogal wat in voor. Een groot stuk voorgeschiedenis.
Wat de milfs betreft wrs niet ?quote:
iets met vult geen gaatjes ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Altijd jammer he. Al die geile praat...
Ik zou eerst 1 lezen. Heb je een ipad? Daar kun je hem ook op lezenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:48 schreef -Spring het volgende:
Neen. Kun je deel twee wel eerst lezen? Áls ik eraan begin wil ik het eigenlijk wel in de goede volgorde.
Ik lees liever op de bank maar vooruit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou eerst 1 lezen. Heb je een ipad? Daar kun je hem ook op lezen
of andere tablet..quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou eerst 1 lezen. Heb je een ipad? Daar kun je hem ook op lezen
flauwwwwquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik lees liever op de bank maar vooruit.
In bed!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik keek even letterlijk zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Blij dat het gaatje net weer leeg is.quote:
Er is ook een partyg bordspel van!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef -Spring het volgende:
Oh, graag, Bar! Kan ik m meenemen op vakantie.
Mooi! Er gaat vaak wat mis met herhaal recepten. Beter dan geen tabletten slikkenquote:
Ik ga op vakantie met mn schoonouders.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Er is ook een partyg bordspel van!
Heus!
Leuk toch. Is weer eens wat anders dan trivianten in de voortentquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie met mn schoonouders.
We gaan naar de sneeuw. Maar daar kunnen we vast ook wel wat in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Leuk toch. Is weer eens wat anders dan trivianten in de voortent.
Ja maar met wie speel je zoiets dan? Het is een spel voor vier personen. Zelfs met vrienden is het aaaaaaaawkward to say the least?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
We gaan naar de sneeuw. Maar daar kunnen we vast ook wel wat in.
Omg. Met mn schoonmoeder.
Is het echt een sexspel dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja maar met wie speel je zoiets dan? Het is een spel voor vier personen. Zelfs met vrienden is het aaaaaaaawkward to say the least?
Een of ander slap aftreksel?quote:
quote:We hebben het spel ondertussen in huis. Voor het spel begint moeten de spelers 8 namen van vriendinnen op een lijstje schrijven. Bij die 8 namen mogen de spelers ook je hun eigen namen opschrijven. Dan geld wel "of alle spelers zetten hun naam op de lijst, of geen van de spelers zet de naam op de lijst". Iedereen moet dezelfde lijst vriendinnen opschrijven en het moeten mensen zijn die alle spelers kennen.
Het spel gaat uit van alleen vrouwelijke spelers, maar wij willen het gemengd gaan spelen. Volgens ons kan dat best :-)
Er is een stapel kaarten met vragen die om beurten door de spelers worden voorgelezen. Voor de helft van de vragen moet je minstens deel 1 van 50 tinten hebben gelezen omdat die vragen gaan over de personages of gebeurtenissen in het boek. Bijvoorbeeld "Welke vriendin zou kunnen vallen op een man als Cristian Grey".
De andere helft van de vragen gaan niet over het boek bijvoorbeeld "Welke vriendin zou het snelst een spannende on-line seksrelatie aangaan"
Nadat een vraag is voorgelezen kiezen de spelers 1 van de 8 vooraf vastgestelde vriendinnen die het beste bij het kaartje past. De spelers die dezelfde vriendin hebben gekozen als de speler die de vraag voorleest krijgen een punt.
Wie de meeste punten heeft wint natuurlijk.
Het spel is denk ik het leukst als alle spelers in ieder geval deel 1 hebben gelezen.
We gaan het spel binnenkort spelen en ik zal nog wel laten weten hoe het is gegaan. Ik verwacht dat het best hilarisch zal worden :-) En ik hoop flink pikant haha.
Doodzonde dus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:46 schreef Ticootje het volgende:
Dus het is niet zo dat je je buurvrouw vastbind om ff met je bek in t natte gras haring te happen als opdracht.
Ja dat dus. Totaal niet spannend. En als ik wil weten hoe het sex leven van vriendinnen is vraag ik het wel. Dat ik het niet vraag wil denk genoeg zeggen dat ik het niet wil weten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef livelink het volgende:
Meer een vriendinnengiechelspel dus.
Sowieso, dat soort spontane spelletjes. Je hebt toch ook van die sex dobbelstenen. Echtquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Doodzonde dus.
Wederom afhankelijk van welke buurvrouw we het over hebben he. Maar toch.
Omdat je zo aandringt dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:52 schreef Ticootje het volgende:
Oh laat ik nu spontaan je tepels likken.
Nu of moet ik eerst ff gooien? Misschien komt er nog wat beters uit?quote:
Zoals buizen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu of moet ik eerst ff gooien? Misschien komt er nog wat beters uit?
Wat klinkt dat romantisch.quote:
En toch vond je het vast leuk en lief enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:57 schreef Luigi het volgende:
Had ik al verteld dat ik een kaart in m'n tas had?.
Wel in een vak waar ik nooit in kijk zodat ik er op gewezen moest worden, maar ok?
Jahoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En toch vond je het vast leuk en lief enzo.
Snoezig, maar die zijn momenteel in gebruik door m'n 2e liefde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef Luigi het volgende:
Zal ik je tepels likken ter felicitatie?
Jij helemaal gelukkig want valentijnsdag is jouw mooiste dag van het jaar?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:57 schreef Luigi het volgende:
Had ik al verteld dat ik een kaart in m'n tas had?.
Wel in een vak waar ik nooit in kijk zodat ik er op gewezen moest worden, maar ok?
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij helemaal gelukkig want valentijnsdag is jouw mooiste dag van het jaar?
Jeweetog.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij helemaal gelukkig want valentijnsdag is jouw mooiste dag van het jaar?
Je bent dan jarigquote:
quote:
Ja. 24 alweer!quote:
Of een mooie knutsel?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar voor het eerst in 12 jaar iets gehad van hem waat hij zelf aan heeft gedacht. Niet gevraagd heb wat ik wil hebben of last minute nog even wat halen of een briefje met: tegoedbon voor avondje samen.
Uhm jeweettog. Hijs nie handigquote:
Ik ga behoorlijk richting de 30. Dat vind ik zo oud klinken. Alsof ik nu volwassen moet zijn. Waar als ik later groot ben nu is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Luigi het volgende:
Pffffft. Ik weet nog wel toen ik 24 was. Toen was ik nog geeneens 25. Zo lang geleden is dat wel niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |