Geeft niet, was aan het uitzoeken hoe het moestquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:57 schreef Copycat het volgende:
Sorry.
Ik dacht dat je zo'n topicopenweigeraar was.
[ afbeelding ]
Volgende keer op 'open nieuw deel' drukken, titel aanpassen (nummertje wordt vanzelf verhoogd), eventueel de OP nog aanpassen en op invoeren drukken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Geeft niet, was aan het uitzoeken hoe het moest
Thnx!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende keer op 'open nieuw deel' drukken, titel aanpassen (nummertje wordt vanzelf verhoogd), eventueel de OP nog aanpassen en op invoeren drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er eik een topic over de meest slechte films die je gezien hebt, die dan zelfs weer leuk worden van slechtheidIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
voorbeschouwing is al begonnenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:32 schreef Toverheks het volgende:
In mijn mooie Arena![]()
![]()
![]()
Ajax met Sigthorsson tegen Steaua
Kolbeinn Sigthorsson begint donderdagavond om 19.00 uur met Ajax aan de thuiswedstrijd tegen Steaua Boekarest in de zestiende finale van de Europa League. De spits uit IJsland is volgens trainer Frank de Boer voldoende fit om aan de krachtmeting met de koploper van Roemenië te beginnen.
Sigthorsson stond nagenoeg de hele eerste helft van het seizoen aan de kant met een schouderblessure. Hij mocht de laatste duels van Ajax steeds invallen. De spits vormt een voorhoede met Isaac Cuenca en Viktor Fischer.Siem de Jong start op het middenveld, net als de jarige Christian Eriksen en Lasse Schöne. Christian Poulsen begint op de bank.Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander en Blind; De Jong, Schöne en Eriksen; Cuenca, Sigthorsson en Fischer.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
Haha UshiDie film ga ik zeker kijken met een vette joint op.
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er eik een topic over de meest slechte films die je gezien hebt, die dan zelfs weer leuk worden van slechtheid
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ja ja Joost is al in mijn huiskamerquote:
Ik heb het over echt slechtquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)
Ik ookquote:
Ik vond overigens de Bourne Identity met Richard Chamberlain een stuk beter als die met Matt Damonquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)
Wendy..quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:38 schreef Toverheks het volgende:
de naam Wendy v D of Ushi, liever niet meer laten vallen hier, krijg de kriebels van die griet over het paard getild denkt dat ze heel wat voorstelt. ( sorry voor haar *fans*)
Huh, ik kijk toch echt naar Gijp en Johanquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ja Joost is al in mijn huiskameren daar is mijn droomnegert Umberto
ik kijk eredivisie, ja verschil moet er zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, ik kijk toch echt naar Gijp en Johan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |