abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122918220
Topic niet gelezen. Hun program ook niet overigens :@

Ergens verbaasd het me niks; die zullen ongetwijfeld dingen roepen over van pensioenen afblijven en dergelijke. En dan wordt het straks een grote partij, want er zijn er nogal wat die binnen nu en 15 jaar tegen hun pensioen aanhikken en dan gaat de pot op aan hun.

En wij hebben dikke vette pech straks }:| :r

Kaffers :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122918237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Die kans krijg je zeker wel van mij, maar ben bescheiden in je oordeel tot je zelf wat bijgedragen hebt, in plaats van gebruik maken van geld wat je nog niet verdiend hebt.
Dat is mijn punt. Ik gun iedereen een gezond, gelukkig en rijk leven. Maar kan boos worden als iemand nog niets zelf bijgedragen heeft zich nu zo uitspreekt over een generatie die heel hard heeft moeten werken
Wat een onzin. Door dit soort kortzichtigheid gaat Nederland kapot. Het is juist heel goed dat jongeren nu én hun eigen verantwoordelijkheid nemen en daarbij ook eisen dat de veroorzakers van al deze ellende (50+) eraan meebetalen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:19:42 #228
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_122918238
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Geef het beestje maar een naam, feit is dat er heel veel geld naar ouderen gaat en dat zij zonder iemand de schuld te geven best wat mogen bijdragen. Zij hebben ook een voorschot genomen met hun welvaart. Jij geeft de jongeren wel de schuld van een plezierig leven, maar bij de ouderen is het allemaal verdient en terecht, ik vind dat hypocriet.

Deze leuke generatie heeft trouwens ook de pensioenfondsen leeggegraaid in de jaren '90.
Dat klopt, dat hebben ze na een leven van hard werken verdient. De pensioenfondsen zijn door de overheid en bedrijven leeggegraaid. Iets waar over valt te twisten want als de overheid dat niet had gedaan zaten we eerder in de ellende. (Even voor de duidelijkheid: Ik ben daar dus echt tegen!)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:20:52 #229
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_122918290
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:19 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat klopt, dat hebben ze na een leven van hard werken verdient. De pensioenfondsen zijn door de overheid en bedrijven leeggegraaid. Iets waar over valt te twisten want als de overheid dat niet had gedaan zaten we eerder in de ellende. (Even voor de duidelijkheid: Ik ben daar dus echt tegen!)
En daarom moet de rekening bij de jonge generatie worden neergelegd en niet bij de doorsnee, zeer rijke babyboom generatie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_122918295
En allemaal maar doen alsof 50+ zou hard hebben gewerkt. Dat is dus dikke onzin. Genoeg mensen in die categorie die helemaal niet hard hebben gewerkt.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:21:00 #231
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_122918299
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Een eindloonregeling hebben en dan beweren dat je dat zelf betaald hebt? _O-
Het is ze door de bedrijven voorgespiegeld.
Als jij een auto besteld met alle opties en vervolgens leveren ze je een auto met minder opties voor dezelfde prijs, neem jij daar genoegen mee?
pi_122918328
Ik ga er, voor nu, mee stoppen. Mijn huishoudelijke plicht roept, eten koken voor mijn hard werkende man. :) Ik zou zeggen, Ga lekker serieus studeren, van je eigen geld natuurlijk, daarna een mooie baan zoeken en veel sparen... Maak vooral geen gebruik van wat voor subsidie dan ook ,want dan kan de kas niet hebben. Als een ieder dan op eigen kracht een goed, rijk leven heeft opgebouwd, inclusief eigen huis zonder HRA, krijgen die mensen van mij een dikke pluim _O_
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_122918332
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En daarom moet de rekening bij de jonge generatie worden neergelegd en niet bij de doorsnee, zeer rijke babyboom generatie?
Die veel langer zal moeten gaan werken dan de gemiddelde babyboomer :'). Die is namelijk et 60 al op kosten van z'n collega's met de VUT en pre-pensioen gegaan....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:22:09 #234
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_122918351
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef betyar het volgende:

[..]

Als jij een auto besteld met alle opties en vervolgens leveren ze je een auto met minder opties voor dezelfde prijs, neem jij daar genoegen mee?
Als ik een auto rij is het dan redelijk dat ik van jou verwacht dat jij hem betaald?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:22:42 #235
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_122918375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef kaatje50 het volgende:
Ik ga er, voor nu, mee stoppen. Mijn huishoudelijke plicht roept, eten koken voor mijn hard werkende man. :) Ik zou zeggen, Ga lekker serieus studeren, van je eigen geld natuurlijk, daarna een mooie baan zoeken en veel sparen... Maak vooral geen gebruik van wat voor subsidie dan ook ,want dan kan de kas niet hebben. Als een ieder dan op eigen kracht een goed, rijk leven heeft opgebouwd, inclusief eigen huis zonder HRA, krijgen die mensen van mij een dikke pluim _O_
Dat was zonder HRA misschien ook gelukt nu....
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_122918386
quote:

[..]

Als die auto me voor een habbekrats is verkocht begin ik wel zo een vermoeden te krijgen dat ik opgelicht ben, dat betekent dan echter niet dat ik mensen die er helemaal geen schuld aan hebben dat ik ben opgelicht (mijn kinderen bijvoorbeeld) daar dan maar daar voor op laat draaien.
pi_122918394
quote:

[..]

Dat is het punt niet. Feit is dat ze er nauwelijks aan betaald hebben (aan wat wel, eigenlijk?) en daar wel altijd prat op gaan.
pi_122918395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Maar kan boos worden als iemand nog niets zelf bijgedragen heeft zich nu zo uitspreekt over een generatie die heel hard heeft moeten werken
Babyboomers hebben nooit harder hoeven te werken dan de huidige dertigers en veertigers, dat heeft de generatie vóór hun (die van hun ouders dus) nl. gedaan...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:23:15 #239
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_122918403
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Yep, hadden de bedrijven en overheden maar eerlijk moeten zijn tegen de mensen.
pi_122918412
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die veel langer zal moeten gaan werken dan de gemiddelde babyboomer :'). Die is namelijk et 60 al op kosten van z'n collega's met de VUT en pre-pensioen gegaan....
En die babyboomer had een vast contract vanaf jonge leeftijd in plaats van jaar na jaar een flexcontract.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:23:30 #241
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_122918417
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik een auto rij is het dan redelijk dat ik van jou verwacht dat jij hem betaald?
Dat is geen antwoord op de vraag.
pi_122918455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag.
Je bent bij die vraag dan ook vergeten te melden dat het om een auto gaat voor een prijs die te mooi is om waar te zijn.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:25:39 #243
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_122918499
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Feit is dat ze er nauwelijks aan betaald hebben (aan wat wel, eigenlijk?) en daar wel altijd prat op gaan.
Eind jaren 80 zat er een godsvermogen in de pensioenpotten, iets waar de jongeren niet aan of zeer beperkt hebben meebetaald.
pi_122918543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef betyar het volgende:

[..]

Eind jaren 80 zat er een godsvermogen in de pensioenpotten, iets waar de jongeren niet aan of zeer beperkt hebben meebetaald.
Dan gebruikt men dat vermogen toch gewoon voor pensioenen? Laat de jongeren dan maar prima in hun eigen fonds sparen en beleggen.
pi_122918571
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat hebben de werkgevers dan ook betaald. :)
pi_122918580
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef betyar het volgende:

[..]

Yep, hadden de bedrijven en overheden maar eerlijk moeten zijn tegen de mensen.
Oh, maar dan kunnen seniorenflats enz. ook opgedoekt worden. Waarom zouden de huidige dertigers en veertigers dan immers over een paar jaar bejaarde babyboomers verzorgen?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_122918583
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Door dit soort kortzichtigheid gaat Nederland kapot. Het is juist heel goed dat jongeren nu én hun eigen verantwoordelijkheid nemen en daarbij ook eisen dat de veroorzakers van al deze ellende (50+) eraan meebetalen.
Ze willen natuurlijk hun vol pensioentje houden.
Hypotheekrente moet natuurlijk blijven zoals het is, laat de volgende generatie maar lekker het dubbele betalen dan wat ze er zelf voor hebben neergelegd.
Gaat het been ineens doormidden dan moet dat natuurlijk ook 100% vergoed worden, want.. geld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:20 schreef Nielsch het volgende:
En allemaal maar doen alsof 50+ zou hard hebben gewerkt. Dat is dus dikke onzin. Genoeg mensen in die categorie die helemaal niet hard hebben gewerkt.
Mooie tijd leek me dat. Je rechter wijsvinger erafgerukt en dan gewoon 100% worden afgekeurd.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:27:56 #248
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_122918591
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:24 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Je bent bij die vraag dan ook vergeten te melden dat het om een auto gaat voor een prijs die te mooi is om waar te zijn.
Nee hoor. Kijk ik ben van mening dat degene die zijn geboren voor 1950 ook best wat kunnen inleveren, de babyboomers van na 1950 zijn de lul net als ons.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:28:31 #249
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_122918619
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat hebben de werkgevers dan ook betaald. :)
Achterstallig loon bedoel je.
pi_122918631
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef karton2 het volgende:

Mooie tijd leek me dat. Je rechter wijsvinger erafgerukt en dan gewoon 100% worden afgekeurd.
Precies. 1 miljoen mensen in de WAO 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')