abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126181413
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:06 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Laagdrempeliger.
daten? :Y)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:23:20 #152
401564 Mr-A..Game
blijf gewoon jezelf
pi_126181444
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:21 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Zie hier.
very funny , okay dus makkelijk bereikbaar
[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
[IMG]http://i62.tinypic.com/icifx1.jpg[/IMG]
[/CENTER]
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:24:23 #153
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126181476
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:22 schreef dawg het volgende:

[..]

daten? :Y)
Goed hoor :7
  FOK!fotograaf dinsdag 7 mei 2013 @ 18:26:11 #154
13368 NiGeLaToR
pi_126181525
Scam City kijken, aflevering Bangkok. Meiden die 3+ 'vriendjes' hebben en ze allemaal voor de centjes aan de lijn hoidt. Huurt zelfs schooldocent engels in om te chatten. Dan zie je haar, terwijl hij zit te typen :') zit je dan, helemaal blij te zijn, terwijl je feitelijk beroofd wordt :D
pi_126478744
Zo iets heb ik ook gezien toen ik op de middelbare school zat, ergens wel amusant.

Een onpopulair meisje werd ontzettend gepest en besloot een nep Hyves-profiel aan te maken waarmee ze haar pesters ging versieren. De pesters bestond uit een groepje populaire jongens. De jongens vielen voor het nep profiel en ze werden zelfs tegen elkaar opgezet. Na een aantal weken bleek dat het profiel nep was en het lelijke onpopulaire meisje de catfish was. De chatgesprekken waarin de jongens hun liefde toonden had ze geprint en op de kluisjes in school gehangen. De jongens waren inmiddels geen vrienden meer met elkaar.

Ik heb erg moeten lachen.
Blub
pi_126490819
Dat is een eindbazenactie. :Y)
pi_126491858
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef CatfishNL het volgende:
Wie heeft de documentaire Catfish gezien? Dit gaat over een jongen die verliefd wordt op een meisje. Hij heeft haar echter nooit in het echt gezien, en spreekt haar alleen via Facebook en de telefoon. Als hij besluit haar op te zoeken, blijkt dat ze helemaal niet de persoon op haar profielfoto is. Ze had een online personage gecreëerd, compleet met neppe vrienden en familie, die in werkelijkheid dus helemaal niet bestaan. Heeft iemand dit hier in Nederland ook wel eens meegemaakt? Zo ja, kan je a.u.b je verhaal hier onder vertellen?

Thanks!

P.S Ik zoek wat ervaringen om te gebruiken in mijn afstudeerscriptie, over nieuwe media en de manieren waarop relaties daardoor veranderen. Namen hoeven jullie niet te noemen. Verhalen behandel ik anoniem en ik houd vaag waar ik de verhalen vandaan heb. Als je dus ervaring met een catfish hebt, zou ik dat erg graag horen!
tja als je elkaar zo lang spreekt en geen echt bewijs gaat vragen (bijv via webcam) dan krijg je dit :p wel zielig. ik ken alleen een jongen die ooit met een vrouw op een datingsite sprak en allerlei foto's van haar kreeg, ook aan de telefoon met haar sprak. Zij stelde afspreken telkens uit, uiteindelijk kwam ze nooit opdagen :D , gewoon iemand die aandacht zocht en in t echt waarschijnlijk lelijk was. maar k weet de details niet verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2013 19:49:06 ]
pi_126756322
Ik heb ooit zelf iemand voor de gek gehouden. Ik had een relatie en woonde samen; relatie liep niet goed, kreeg geen aandacht meer (hoe cliché) en uit verveling en eenzaamheid ging ik chatten. Kwam via de chat in contact met een vrolijk type met wie het klikte. Omdat ik dacht dat het een lolletje op de chat was, gaf ik een andere naam e.d. op. Om een lang verhaal kort te maken: we bleven maar mailen, chatten en bellen. En toen zat ik met een probleem want ik was niet degene die ik zei dat ik was. Uiteindelijk na een paar maanden verteld, toen nog wel wat ontmoetingen gehad maar ik schaamde me dood. Is uiteindelijk ook verwaterd. Als ik er nu aan terug denk dan schaam ik me kapot. Niet omdat ik verliefd was (helemaal niet) maar door wat ik gedaan heb.

Ik was toen wel eenzaam in mijn relatie, had weinig vrienden en creerde wel iemand die ik graag wilde zijn. Triest? Ja misschien wel maar ach, heb ervan geleerd, het is al jaren geleden en het is helemaal goed gekomen met mij.
pi_126759023
Zelfs in het echte leven kan je je sterk vergissen in iemand, dus soms moet je afentoe een gokje wagen :). Maar vooral je eigen gezonde verstand gebruiken en je niet over in laten meeslepen!
<<Overwin de vrek met vrijgevigheid, overwin de leugenaar met de waarheid>>
pi_126777676
Doe aan jellyfishing, of te wel catfish hunten :9
pi_147641059
Het is al een tijdje geleden dat hier berichten op zijn geplaatst! Toch ga ik even proberen om weer een beetje interactie te creëren.

Ik zal open kaart spelen. Net zoals het allereerste bericht hier ben ik voor een (ANDER!) tv-programma op zoek naar mensen die momenteel of in het verleden last hebben gehad van een online relatie die nep bleek te zijn.. Of misschien zat je er zelf wel achter. Ik ben benieuwd naar je verhaal. Ook als je liever niet voor de camera verschijnt maar toch je verhaal wilt doen, ik hoor het allemaal heel graag aan.

Stuur me een privé bericht voor meer informatie!
pi_147641388
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Tanja1234 het volgende:
Het is al een tijdje geleden dat hier berichten op zijn geplaatst! Toch ga ik even proberen om weer een beetje interactie te creëren.

Ik zal open kaart spelen. Net zoals het allereerste bericht hier ben ik voor een (ANDER!) tv-programma op zoek naar mensen die momenteel of in het verleden last hebben gehad van een online relatie die nep bleek te zijn.. Of misschien zat je er zelf wel achter. Ik ben benieuwd naar je verhaal. Ook als je liever niet voor de camera verschijnt maar toch je verhaal wilt doen, ik hoor het allemaal heel graag aan.

Ja ja dat kan iedereen wel zeggen.
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:38:34 #163
436421 Pauper_Bob
Ik ben een pauper
pi_147643132
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Tanja1234 het volgende:

Hallo Tanja.

Volgens mij ben jij geen Tanja maar een werkeloze Willem met een dikke bierpens en een trainingsbroek om je dikke reet.
Waarom?
pi_166984417
Wtf..
pi_166984475
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:27 schreef Atemno het volgende:
Wtf..
nvm my bad, zie nu pas dat de op is aangemaakt in 2013.
Graag verwijderen
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:30:55 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166984485
Ziek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_166984594
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:30 schreef Copycat het volgende:
Ziek.
De OP bedoel je neem ik aan?
Graag verwijderen
pi_166985984
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:01 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ben zelf een catfish, ik heb wat chat contacten met vrouwelijke personen waarbij ik foto's van anderen heb laten zien en mezelf voordoe als diegene. Maar je kan mij niks kwalijk nemen omdat dit de enige manier is om vrouwelijke contacten te hebben, in real life ben ik te onaantrekkelijk.
Echter is alles redelijk onschuldig, al merk ik dat sommige van die vrouwen wel gefrustreerd raken dat ik nooit wil afspreken.
Ondertussen experimenteer ik ook met medicatie om de sociale kant/behoeftes van mezelf uit te schakelen zodat ik een verhoogde kwaliteit leven kan leiden.
Wat ik vooral merk is dat medicatie in het begin na een maand of 2 heel goed werkt maar dat mijn lichaam na ongeveer een jaar ongevoelig of immuun wordt voor deze effecten.
In combinatie met medicatie en het proces van het ouder worden hoop ik dat ik op een gegeven moment helemaal nooit meer behoefte heb aan contacten in mijn leven.
Je zal je leven maar zo willen leiden zeg. :N
1 + 1 = blauw
pi_166987789
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:41 schreef Kamina het volgende:
Inmiddels gaat het niet meer over catfishen.

Weet je wat jij moet doen Deluzion? Meer interesse in anderen tonen ipv jezelf.
Prima, laten we het eens over jou hebben?
Graag verwijderen
pi_166987860
Vertel kamina, wat vind jij nou van het hele catfish gebeuren?
Graag verwijderen
pi_166988240
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:44 schreef -Deluzion- het volgende:
Vertel kamina, wat vind jij nou van het hele catfish gebeuren?
Zielig van de ene, treurig voor de ander.
1 + 1 = blauw
pi_166993973
Volgens mij is Deluzion een goede troller die ons catfished in een vernieuwde vorm :')
pi_166994212
Kunnen we het ontopic houden over catfishes svp, het topic blijft open ondanks de kick zolang het ontopic blijft. Catfish is een interessant fenomeen maar gaarne niet het topic naar je toe trekken, Deluzion.

Bedankt. Ik verwijder de offtopic.
Lambo of Rekt
pi_167017677
Maar het topic is al jaren oud.
  donderdag 1 december 2016 @ 09:50:53 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167017806
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:37 schreef EggsTC het volgende:
Kunnen we het ontopic houden over catfishes svp, het topic blijft open ondanks de kick zolang het ontopic blijft. Catfish is een interessant fenomeen maar gaarne niet het topic naar je toe trekken, Deluzion.

Bedankt. Ik verwijder de offtopic.
Uhm, als zijn post, die ik als leek een beetje gek vind, nog in dit topic staat, blijft de kans natuurlijk bestaan dat er op gereageerd wordt. Daarbij 'naar je toe trekken' is in een oud, bijna vergeten topic nu niet echt een groot probleem, lijkt mij. Als leek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')