abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167018967
quote:
12s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm, als zijn post, die ik als leek een beetje gek vind, nog in dit topic staat, blijft de kans natuurlijk bestaan dat er op gereageerd wordt. Daarbij 'naar je toe trekken' is in een oud, bijna vergeten topic nu niet echt een groot probleem, lijkt mij. Als leek.
:@
Lambo of Rekt
  donderdag 1 december 2016 @ 12:40:18 #177
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167020754
Ik zou t zo vet vinden zo'n programma in NL of zo te maken, maar de afstanden zijn hier veel kleiner en volgens mij hebben wij in NL geen systeem waar je nummers aan personen en of adressen kan koppelen waar iedereen zo bij kan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_167065760
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:@
Waarom verwijder je mijn enige post die on topic ging en laat je de rest staan?

Ik ben een soort catfish, ik heb vrouwelijke contacten op whatsapp staan die denken dat ik een ander persoon ben. Maar dit is dan ook de enige mogelijkheid die ik heb dus mij valt niets kwalijk te nemen. Nu chat ik eigenlijk amper met ze... want ik heb weinig behoefte meer aan vrouwelijke contacten. Maar er zijn wel 2 van die personen die constant willen afspreken en ik verzin elke keer smoesjes waarom ik niet kan. Het alleen chatten bevalt me eigenlijk wel. Vaak willen ze rollenspellen spelen... nou vind ik prima hoor als ik wat gedronken heb.
Graag verwijderen
pi_167072564
weg. open zelf maar een catfish topic als je erover wilt praten deluzion, dit topic is een beetje over de datum.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')