flauw hequote:
oke dat is een goede redenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is leuk en interessant...
Hey dat heb ik ook gehadquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:16 schreef msacras het volgende:
Ze denken dat ik een acute blindedarmontsteking heb en nu moet ik wachten op uitslagen en m'n buik doet godvertyfus veel pijn
oke lullig. diegene daarna nog gesproken?quote:
quote:
Dat wil ze nu net wetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oke dat is een goede reden
Hoe ga je het leren?
[..]
Hey dat heb ik ook gehad
Na de operatie doet het nog heel veel meer pijn, zoveel pijn dat je waarschijnlijk niets meer kan verder.
Ik dacht liever nu dan dan pasquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Dat wil ze nu net weten
alcohol?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
misschien moet ik wat drinken vandaag__!
Internetquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oke dat is een goede reden
Hoe ga je het leren?
[..]
Hey dat heb ik ook gehad
Na de operatie doet het nog heel veel meer pijn, zoveel pijn dat je waarschijnlijk niets meer kan verder.
Dan droog je uit joh!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
misschien moet ik wat drinken vandaag__!
Nope, had ik ook niet echt behoefte aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oke lullig. diegene daarna nog gesproken?
in het algemeenquote:
ik vergeet dat ik moet drinkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan droog je uit joh!
ook niet aangesproken van, hee waarom was je er niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nope, had ik ook niet echt behoefte aan
drinken, krengquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vergeet dat ik moet drinkenbijna elke dag
nou zegquote:
Ja toen zei hij dat hij bezig was met iets en dat hij dat al gezegd had en ik me niet moest aanstellen, terwijl we half 5 hadden afgesproken en hij toen gewoon op FOK! zatquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ook niet aangesproken van, hee waarom was je er niet?
huh okequote:Op donderdag 14 februari 2013 16:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja toen zei hij dat hij bezig was met iets en dat hij dat al gezegd had en ik me niet moest aanstellen, terwijl we half 5 hadden afgesproken en hij toen gewoon op FOK! zat
kut taex ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja toen zei hij dat hij bezig was met iets en dat hij dat al gezegd had en ik me niet moest aanstellen, terwijl we half 5 hadden afgesproken en hij toen gewoon op FOK! zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |