Ik ook (31-32) maar dat was er bij Cali niet meer toen ik keek. Of is het bijgevuld in de tussentijd?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik zit in de 32-34 inmiddels (was vroeger stukkie meer), maar was er gelukkig nog.
Ik heb bij Hideout besteld, support your local! Die hadden gisteren nog 32, nu enkel 30 en 34.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ook (31-32) maar dat was er bij Cali niet meer toen ik keek. Of is het bijgevuld in de tussentijd?
Ik zit nu rond de 31. Misschien ook maar kijken voor een nieuwe broek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik zit in de 32-34 inmiddels (was vroeger stukkie meer), maar was er gelukkig nog.
Zie dat Cali 32 heeft, maar m'n auto is net naar de APK geweest en heb twee dingen moeten laten fixen, dus nu geen geld.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb bij Hideout besteld, support your local! Die hadden gisteren nog 32, nu enkel 30 en 34.
Lekker, veel minder dan 32 wordt het bij mij nooit, denk ik. Boeit ook niet, gezond zo. Nog ff wat andere sales checken...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 31. Misschien ook maar kijken voor een nieuwe broek.
Niet mijn ding, maar trek het je niet aan, je moet het zelf mooi vinden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:08 schreef Jonathon het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ link | afbeelding ]
My shoes by Osirison, on Flickr
Waar twijfel je nog over?!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:27 schreef Atta-boy het volgende:
Vind die veters wel cool, jammer dat ze zo lang zijn.
Ben m'n kamer op aan het ruimen. Nu ook ziek veel kleding gefotografeerd voor de verkoop.
Daarna nog een keertje langs alle schoenen en alle kleding om de knoop door te hakken bij een paar twijfelgevallen en van dat geld kan ik in de tussentijd hoop ik wat andere dingen oppikken
Het levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn paartjes waardoor ik verslaafd () werd is een paar icecreams toen die net uit waren.
Pharrell en snoop dogg in icecreams, dus toen moest ik ze ook hebben.
En ik had ook een keer gehoord dat nike een collabo had met gucci, toen had ik die opgezocht en meteen gekocht. Schoenen waren zo fake als het maar kon maar dat wist ik toen niet en ik en m'n hele school vonden ze super awesome.
/coolstory bro
[ Bericht 32% gewijzigd door Atta-boy op 15-02-2013 19:56:15 ]Faka G
180 vond ik altijd zo baas al kiddo zijnde.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef Modus het volgende:
1e Nike
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna nog een paar AM1s gehad, toen Stabs, toen180s
en verder o.a. de Huaraches van hierboven, nog een paar 180s, de AM93s die Don postte, Huarache Plus en nog veel meer zoals deze AM1/90 hybrid uit 93 geloof ik.
[ afbeelding ]
Die heb ik nog steeds maar zijn helemaal vergaan.
Precies dit. Leuke reclame wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Bajskorv het volgende:
Leuk dat Kanye ze aan heeft, maar die Patta's blijven niet echt najs. Vind ik.
Oh thats okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niet mijn ding, maar trek het je niet aan, je moet het zelf mooi vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |