PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Denk dat ik zo maar eens naar huis rijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef Thorb het volgende:
Al dat ijs overal, echt alles zit eronder
Onderweg waren er ook al 2 ongelukken.
echt manneglad overal jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef Thorb het volgende:
Al dat ijs overal, echt alles zit eronder
Onderweg waren er ook al 2 ongelukken.
Prima te doen hoor. Net ook gedaan. M'n autotje weer van de startonderbreking afgekregenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar eens naar huis rijd
Maar wat is je traject? Mijne is Gouda - Breda...quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Prima te doen hoor. Net ook gedaan. M'n autotje weer van de startonderbreking afgekregen
succesquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar eens naar huis rijd
Wel waarquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan je zeggen, alleen zou het nergens op slaan
Die was echt misselijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/151372071
Gister deze goal gemaakt met Bocchetti
Ik scoor de laatste tijd echt rare goals met CB's. Laatst ook een omhaal met Osborne tegen Fuszy.
hahahahahahahahahahahahahaha goede trollquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die OP chick van suits is overigens lelijk.
Hoe heet die red head ook alweer van Suits? Die is stukken beter dan die lelikke sproetenkopquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahaha goede troll
Donnaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe heet die red head ook alweer van Suits? Die is stukken beter dan die lelikke sproetenkop
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe heet die red head ook alweer van Suits? Die is stukken beter dan die lelikke sproetenkop
True thatquote:
Moeder van Djeetjequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
True that
Sowieso vrouwen met rood haar
Picsquote:
Rood haar kan ook echt fucking lelijk zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
True that
Sowieso vrouwen met rood haar
Delft - Den Haag. Duurt nog geen 10 minutenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar wat is je traject? Mijne is Gouda - Breda...
Blond en bruin ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rood haar kan ook echt fucking lelijk zijn
Mooi team hoor!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef vandermar het volgende:
Mocht die 451 kut spelen dan ga ik deze maken
[ afbeelding ]
Barzagli is een baas hoor en moet ook voor de chemquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mooi team hoor!
Al zou ik Barzagli wisselen voor iemand anders en sowieso Sirigu eruit wippen, maakt bij mij de ene blunder na de andere
Bij andere haar kleuren is het verschil iets minder drastisch. Bij redheads is het of heel mooi of fucking lelijk dat heb je bij blond en bruin toch iets minder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blond en bruin ook
#yolo
[ afbeelding ]
Stond er net op, de goedkoopste
Dat is wel waar, ertussenin zit meestal nietsquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij andere haar kleuren is het verschil iets minder drastisch. Bij redheads is het of heel mooi of fucking lelijk dat heb je bij blond en bruin toch iets minder.
Nope nooit gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:16 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand ook wel eens dit gehad, terwijl je daarvoor al gewoon gehandeld hebt op dezelfde account?
[ afbeelding ]
En dan zeggen: mevrouw mevrouw, u heeft uw pen laten vallen. En dat ze dan buktquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel waar, ertussenin zit meestal niets
Ik heb trouwens een leuke docente
Onder de 30, ziet er prima uit
Kelly schijnt ook een man te zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
een man?
wist ik helemaal niet
Kijk dat hoofd danquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
een man?
wist ik helemaal niet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
een man?
wist ik helemaal niet
Volgens mij volgende week de laatste ep alweerquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:22 schreef Fuszy het volgende:
Ter ere van Rachel Zane ga ik even mijn oude UI terugnemen. brb
al vind ik het ook prima als iemand die .gif van daar boven voor me kleiner maakt
Serieus? Het is net weer begonnenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Volgens mij volgende week de laatste ep alweeren dan weer een half jaar eruit oid.
yupquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus? Het is net weer begonnen
Kan je moeder je wel brengen dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
Training gaat bij mij vandaag niet door.
Kan ik mooi even FIFA doen en vanavond maar naar me vriendin als ik dit keer niet word weg gestuurd door haar ouders.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
Kan ik mooi even FIFA doen en vanavond maar naar me vriendin als ik dit keer niet word weg gestuurd door haar ouders.
Hoezo sturen ze je weg dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
Ben je al eens alleen naar buiten geweest?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je moeder je wel brengen dan?
[/quote
Ja natuurlijk anders moest ze me te trainen brengen, moet namelijk 20km rijden voor me training.
En anders heb altijd nog eek zus
Pics van je zusquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je moeder je wel brengen dan?
[/quote
Ja natuurlijk anders moest ze me te trainen brengen, moet namelijk 20km rijden voor me training.
En anders heb altijd nog eek zus
Ze denken dat ik er voor zorg dat ze minder haar vriendinnen ziet en vaker mij ofzo.quote:
Niet erg geliefd bij je schoonouders dusquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze denken dat ik er voor zorg dat ze minder haar vriendinnen ziet en vaker mij ofzo.
karig. hoe oud is ze?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze denken dat ik er voor zorg dat ze minder haar vriendinnen ziet en vaker mij ofzo.
loverboyquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb ook zoiets meegemaakt. Man man, wat een ellende. Gingen we doen of het uit was, maar bleven we elkaar zien. Hadden dr ouders haar een keer achtervolgd en ons op het stadhuisplein betrapt. Stonden dr koffers weer voor de deur, etc etc. Uiteindelijk heeft ze het toch maar uitgemaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik ken er ook nog een. Vriendin van een maat van me moest kiezen. Haar vriendje en uit huis gaan (18 jaar) of het uitmaken en thuis blijven wonen.
Die gast moest alles betalen voor haar. Als ze naar hem kwam het treinkaartje, eten/drinken. Als hij bij hen was moest hij mee betalen aan het eten.
![]()
Paar weken is het uit geweest na het ultimatum maar nu is het weer 'aan'. Hij mag daar alleen nooit meer komen. Dat is pas fucked up.
15 3 maandjes ouder als mij.quote:
Waarom de fuck doen die ouders dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb ook zoiets meegemaakt. Man man, wat een ellende. Gingen we doen of het uit was, maar bleven we elkaar zien. Hadden dr ouders haar een keer achtervolgd en ons op het stadhuisplein betrapt. Stonden dr koffers weer voor de deur, etc etc. Uiteindelijk heeft ze het toch maar uitgemaakt.
Kan me voorstellen dat mensen niet vrolijk worden van jou.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
15 3 maandjes ouder als mij.
Maar het is voornamelijk die moeder die mij gewoon niet mag en ik mag haar ook niet.
Ook altijd als ik daar kom doet ze met een chagrijnige kop de deur open om vervolgens te zeggen dat mijn vriendin boven is en dat is het einde van het gesprek.
Omdat ouders van een meisje van 15 liever niet willen dat ze neukt denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom de fuck doen die ouders dat?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat mensen niet vrolijk worden van jou.
quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb ook zoiets meegemaakt. Man man, wat een ellende. Gingen we doen of het uit was, maar bleven we elkaar zien. Hadden dr ouders haar een keer achtervolgd en ons op het stadhuisplein betrapt. Stonden dr koffers weer voor de deur, etc etc. Uiteindelijk heeft ze het toch maar uitgemaakt.
precies als die ouders er achter komen dan ben ik me leven niet meer zeker.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat ouders van een meisje van 15 liever niet willen dat ze neukt denk ik.
beter toch! Irritant als je schoon ouders van alles gaan vragen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
15 3 maandjes ouder als mij.
Maar het is voornamelijk die moeder die mij gewoon niet mag en ik mag haar ook niet.
Ook altijd als ik daar kom doet ze met een chagrijnige kop de deur open om vervolgens te zeggen dat mijn vriendin boven is en dat is het einde van het gesprek.
ja sowieso lijkt me legitquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:45 schreef Keukendrol het volgende:
Iemand waar ik tegen speel vraagt me of ik mijn shaarawy 76 wil ruilen tegen zijn torres. Doen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet je er nog een van grotere afstand ?
zal ze leuk vinden ditquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet je er nog een van grotere afstand ?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:45 schreef Keukendrol het volgende:
Iemand waar ik tegen speel vraagt me of ik mijn shaarawy 76 wil ruilen tegen zijn torres. Doen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
naaktfoto's zijn ook in de aanbieding.
Is wat anders dan op fokquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ze zet ze toch zelf op Facebook
Haha het is dat je de foto's zelf postquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ze zet ze toch zelf op Facebook
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
precies als die ouders er achter komen dan ben ik me leven niet meer zeker.
ik heb dus seks met gevaar voor eigenleven.
Ik vind je een echte baasquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
naaktfoto's zijn ook in de aanbieding.
quote:
Hoe heet ze dan, kijken we zelf wel even op fb, geen probleem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de laatste naakt foto's kosten 1 euro per stuk.
Welke regio ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
kan je moeder me op komen halen djeetje?
Dit ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe heet ze dan, kijken we zelf wel even op fb, geen probleem.
Nee weet nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
Wie had me trouwens de tip gegeven om me laptop open te halen en de ventilatie schoon te spuiten ?
Had ik afgelopen zomer ook een keer gedaan. Even compressor aanzetten en oude tv, pc etc allemaal uitstoffenquote:
18 jaar en nu al zo verzuurd als Toefjes over vrouwentwitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 14-02-2013 om 09:59:38Vandaag vieren jullie Valentijn, morgen houd hij/ze je voor de gek,, reageer retweet
Ja een nadeel bij mij was dat ik het beeld er af heb gehaald wat achteraf niet nodig was en doordat ik mijn laptop een keer heb laten vallen is het een beetje kapot bij 1 scharnier.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had ik afgelopen zomer ook een keer gedaan. Even compressor aanzetten en oude tv, pc etc allemaal uitstoffenWas wel nodig
Die tweede komt toch ook van eenaparte post. Dus dan gewoon 3500 naar bank en 3500 van die post af.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:19 schreef Fuszy het volgende:
Iemand expert in de herinvesteringsreserve?
Ik hoef geen fiscale balans op te stellen, maar wle een vennootschappelijke.
Daarbij krijg ik deze vraag.
Machine is gekocht voor ¤ 11.500 excl btw
In 2010 is een machine verkocht met een (fiscale) boekwinst van ¤ 3.500
Hoe geef je dit dan aan in journaalposten?
De standaardaankoop snap ik wel, maar ik vraag me af hoe ik die fiscale boekwinst moet verwerken bij de nieuwe aankoop.
Die is ten gunste van een herinvesteringsreserve geboekt, maar die zie je dus niet op de vennootschappelijke balans? Althans ik zie hem niet te staanquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die tweede komt toch ook van eenaparte post. Dus dan gewoon 3500 naar bank en 3500 van die post af.
Dit is lang geleden hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:19 schreef Fuszy het volgende:
Iemand expert in de herinvesteringsreserve?
Ik hoef geen fiscale balans op te stellen, maar wle een vennootschappelijke.
Daarbij krijg ik deze vraag.
Machine is gekocht voor ¤ 11.500 excl btw
In 2010 is een machine verkocht met een (fiscale) boekwinst van ¤ 3.500
Hoe geef je dit dan aan in journaalposten?
De standaardaankoop snap ik wel, maar ik vraag me af hoe ik die fiscale boekwinst moet verwerken bij de nieuwe aankoop.
In principe dacht ik dat het zo moest:quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is lang geleden hoor![]()
Ik zit echt mee te denken, maar te lang geleden
Huh? Machines verminder je toch? Dan is het toch "Aan machine"?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In principe dacht ik dat het zo moest:
Machine 8000
Herinvesteringsreserve 3500
BTW
A/ Crediteuren volledige bedrag?
En dan nog iets met je latente belastingen?
zoietsquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zentral offenzieve mietfielder?
Btw neem je toch nooit mee in journaal posten of op een balansquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In principe dacht ik dat het zo moest:
Machine 8000
Herinvesteringsreserve 3500
BTW
A/ Crediteuren volledige bedrag?
En dan nog iets met je latente belastingen?
Tuurlijk wel. Althans, in bepaalde situaties.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Btw neem je toch nooit mee in journaal posten of op een balans
Ik koop een machine, maar ik heb nog een fiscale boekwinst -> Herinvesteringsreserve van vorig jaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Machines verminder je toch? Dan is het toch "Aan machine"?
Danku, even met zo'n kneuzenduitser zn torres tegen mijn sharawy ruilenquote:
Bij ons was het altijd te vorderen / te betalen en uiteindelijk komt er op de balans 1 post te staan wat je nog terug moet krijgen of moet betalen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Btw neem je toch nooit mee in journaal posten of op een balans
Je krijgt toch zoiezo 2 journaalposten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik koop een machine, maar ik heb nog een fiscale boekwinst -> Herinvesteringsreserve van vorig jaar.
Alleen die zie ik nergens te staan op de vennootschappelijke balans dus ik weet niet eens of het zo goed is
Als het goed is is die machine die verkocht is al geboekt. Dus waar die 3500 aan fiscale winst in zitquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je krijgt toch zoiezo 2 journaalposten?
Machines 11.000
Aan crediteuren 11.000
Maar dan...
I give upquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als het goed is is die machine die verkocht is al geboekt. Dus waar die 3500 aan fiscale winst in zit. Kan het alleen niet terugvinden.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:08 schreef DutchSL het volgende:
18 jaar en nu al zo verzuurd als Toefjes over vrouwentwitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 14-02-2013 om 09:59:38Vandaag vieren jullie Valentijn, morgen houd hij/ze je voor de gek,, reageer retweet
Lijkt me zijn zusquote:
Net nog wel ff snel verstuurd naar Andijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:32 schreef Jonnsie het volgende:
Dag mensen!
Hebben jullie ook al zoveel rozen ontvangen?
Zat er ook al over na te denken om hem te halen voor mijn BPL team...quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef UltimateTeam het volgende:
Stats van IF Sagna zal ik hem kopen ipv Kaboul?
INGAME STATS: Acceleration 80, Agility 80, Balance 79, Jumping 81, Reactions 89, Sprint Speed 80, Strength 79, Stamina 80, Aggression 79, Att. Position 69, Interceptions 84,Vision 67, Ball Control 80, Crossing 82, Curve 71, Dribbling 79, Finishing 52, FK Acc. 50, Heading Acc. 80, Long Passing 72, Long Shots 66, Marking 90, Penalties 63, Short Passing 87, Shot Power 74, Sliding Tackle 85, Standing Tackle 92, Volleys 60.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef UltimateTeam het volgende:
Stats van IF Sagna zal ik hem kopen ipv Kaboul?
INGAME STATS: Acceleration 80, Agility 80, Balance 79, Jumping 81, Reactions 89, Sprint Speed 80, Strength 79, Stamina 80, Aggression 79, Att. Position 69, Interceptions 84,Vision 67, Ball Control 80, Crossing 82, Curve 71, Dribbling 79, Finishing 52, FK Acc. 50, Heading Acc. 80, Long Passing 72, Long Shots 66, Marking 90, Penalties 63, Short Passing 87, Shot Power 74, Sliding Tackle 85, Standing Tackle 92, Volleys 60.
Hoezo? Hij heeft gewoon gelijk. Willems met de bal aan de voet is een blind paardquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Die Willems is nog vager dan Depay op twitter
[..]
ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Net nog wel ff snel verstuurd naar Andijk.
Die man is niet goed in zijn kopquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Die Willems is nog vager dan Depay op twitter
[..]
Zijn twitter staat ook vol met van die "wijze" spreuken als:quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft gewoon gelijk. Willems met de bal aan de voet is een blind paard
quote:"Je moet iets zelf iets verliezen om iets voor een ander te winne!! REALTALK!! L0ve,,"
Die gast is ook pas 18 ofzo he... misschien moeten we dit soort onzin gewoon nog een jaar of 2 door de vingers zienquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn twitter staat ook vol met van die "wijze" spreuken als:
[..]
Zoiets zie ik Fischer enzo toch niet doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast is ook pas 18 ofzo he... misschien moeten we dit soort onzin gewoon nog een jaar of 2 door de vingers zien
ik dacht meteen aan Fischer die al veel volwassener is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoiets zie ik Fischer enzo toch niet doen
Klopt...maar kijk naar Babel op zijn 18e (hoewel er toen nog geen Twitter was)quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoiets zie ik Fischer enzo toch niet doen
Zal ook wel een beetje met de achtergrond van die jongens te maken hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik dacht meteen aan Fischer die al veel volwassener is.
Babel ging pas raar doen bij Liverpoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt...maar kijk naar Babel op zijn 18e (hoewel er toen nog geen Twitter was)
wordt*quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
Ik denk dat Depay een gevalletje Elia word.
Ik zie hem de 27 interlands nog niet halen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
Ik denk dat Depay een gevalletje Elia word.
Ik vind Depay wel het type dat er met de pet naar gaat gooien als hij de kans niet krijgtquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie hem de 27 interlands nog niet halen.
Ik heb meer vertrouwen in Locadia wat PSV jeugd betreft.
+1quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Depay gaat er wel komen hoor, hij wil er wel voor werkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Depay gaat er wel komen hoor, hij wil er wel voor werken
Elia had een prima carrière tot hij een fout maakte om naar Juventus te gaan en nu is hij vaak geblesseerd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Depay wel het type dat er met de pet naar gaat gooien als hij de kans niet krijgt
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef donnie1992 het volgende:
Ik rol nu met dit:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#f66XCqvnnI1Fp:ps3
Grabban +1quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef donnie1992 het volgende:
Ik rol nu met dit:
Hij schijnt ook wel beetje foute matties te hebben en van een drankje te houdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elia had een prima carrière tot hij een fout maakte om naar Juventus te gaan en nu is hij vaak geblesseerd.
Depay is een wannabe gangstah die amper 30 goede minuten heeft gespeeld.
Ik zou Jervis eruit halen en een andere LMquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef donnie1992 het volgende:
Ik rol nu met dit:
Elia is zo vaak geblesseerd en dan weer uit de picture, al vind ik het wel een goede speler tough..quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:48 schreef UltimateTeam het volgende:
Zijn ook hele goede vrienden Depay en Elia. Ik verwacht overigens ook nog wel wat van de carrière van Elia.
Heb je de bench gezien ^^quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Jervis eruit halen en een andere LM
heb je er wat tegen gangster ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:51 schreef donnie1992 het volgende:
[..]
Zegt de man die pics van zijn zus post.
Is er al even hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaat Monreal ooit nog een Arsenal-versie krijgen? Ik wil van Maxwell IF - Lucas af.. enige fatsoenlijke alternatief is Clichy en Nasri, volgens mij. (4231 en perfect chem)
Ja die wil ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaat Monreal ooit nog een Arsenal-versie krijgen? Ik wil van Maxwell IF - Lucas af.. enige fatsoenlijke alternatief is Clichy en Nasri, volgens mij. (4231 en perfect chem)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja no shitquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:54 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Die is er al toch de arsenal versie?
Neuj, dat niet,quote:
Waar rol je dan vanaf, de trap ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:55 schreef donnie1992 het volgende:
[..]
Neuj, dat niet,
Trouwens het dit is hoe ik rol is even iets wat de laatste dagen is blijven hangen uit een tv programma :p.
Wel slim van hem om naar een team te gaan wat ook 4-3-3 speeltquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:57 schreef Jonnsie het volgende:
Sulejmani voor 5 jaar naar Benfica'
Door sv, 14 februari 2013 16:45, 235 views, Bron: O'Jogo | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Steeds meer media uit Portugal melden dat Miralem Sulejmani inmiddels tot een akkoord is gekomen met Benfica. De Servische aanvaller zou volgens het doorgaans betrouwbare O'Jogo een contract hebben getekend voor 5 seizoenen, dat per 1 juli in gaat.
Marc Overmars vermoedde in januari al dat Sulejmani contact had met een club en de Servische media meldden in diezelfde periode dat het zou gaan om Benfica.
bron:
http://www.ajaxshowtime.c(...)r-naar-benfica-.html
Waarschijnlijk wel tegen een vergelijkbaar loon, scheelt dat hij dan weer 5 jaar niks kan doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel slim van hem om naar een team te gaan wat ook 4-3-3 speelt!
Ik denk dat hij in een 4-4-2 systeem best nog wel goed kan spelen jammer dat hij dan nu weer een foute keuze maakt. Ajax had die pipo nooit moeten halen heb het altijd een belachelijke aankoop gevondenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel tegen een vergelijkbaar loon, scheelt dat hij dan weer 5 jaar niks kan doen
quote:
Dak stort deze keer wel inquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:03 schreef laucas het volgende:
Zou het vanavond ook sneeuwen in de Arena?
Als je wint mag je tegen Ozz-03.quote:
Kopen, slet. Xbox?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef zerokil het volgende:
Wil misschien weer beginnen met FUT.
Heb alleen geen coins meer.
Iemand wat coins over voor deze arme stakker?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Doelpunt van net in een drop-in match. Volgens mij heeft de keeper 1 of andere speciale gave ofzo.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151444760
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Doelpunt van net in een drop-in match. Volgens mij heeft de keeper 1 of andere speciale gave ofzo.
w t fquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoezo is hij nu ineens zo duur dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Ajacied7 het volgende:
DS2 zou hier trots op zijn:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 750! Misschien had ik er nog wel meer voor kunnen vangen.
Hij is niet bijzonder duur maar mensen zijn gewoon te lui om kaartjes te kopen en letten gewoon echt niet op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo is hij nu ineens zo duur dan?
Dat is nu wel weer gebleken ja. Ik heb nog een Yelen in CM maar niemand wil hem hebben ook al is CAM>CM duurder dan waarvoor ik hem erop zetquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij is niet bijzonder duur maar mensen zijn gewoon te lui om kaartjes te kopen en letten gewoon echt niet op.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:03 schreef Philos het volgende:
Heeft er iemand een leuk 3-5-2'tje voor mij?
Enigste vereisten
<200k
wingers met een redelijke cross en niet tegenvoetig.
Spelers die er NIET in mogen: Buffon, Ramos, Chiellini, Ogbonna, Palacio, Guarin, Rofriguez, Alonso, Pedro, Falcao, Martinez
Bijna exact mijn teamquote:
En waarom Chiellini niet centraal..quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nice team, maar waarom geen Marchetti (if) ?
Ik vind Buffon beter http://www.futwiz.com/player-compare/11772/40quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nice team, maar waarom geen Marchetti (if) ?
stats zeggen niks.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:42 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik vind Buffon beter http://www.futwiz.com/player-compare/11772/40
hoeft niet persee de IF versie te zijn hoor vandaar dat ik dat tussenhaakjes deed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:43 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik vind Buffon zowieso al een fijne keeper. Waarom zou ik meer betalen voor IF Marchetti
marchetti werkt echt voor geen meter bij mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoeft niet persee de IF versie te zijn hoor vandaar dat ik dat tussenhaakjes deed.
probeer eerst maar eens de gewone versie.
Ik heb NIF Marchetti wel eens gehad, vind Buffon beter. Vind je Marchetti beter dan Buffon?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoeft niet persee de IF versie te zijn hoor vandaar dat ik dat tussenhaakjes deed.
probeer eerst maar eens de gewone versie.
siriguquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:45 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik heb NIF Marchetti wel eens gehad, vind Buffon beter. Vind je Marchetti beter dan Buffon?
ja bij mij hield hij echt alles.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:45 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ik heb NIF Marchetti wel eens gehad, vind Buffon beter. Vind je Marchetti beter dan Buffon?
Sirigu heb ik ook eens gehad, was wel een fijne keeper. Ik vind Buffon, Cech en De Gea de beste keepers die ik heb gehad in mijn team.quote:
Owja en Neuer was ook een baas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja bij mij hield hij echt alles.
De beste is nog steeds Neuer.
Ik zie het al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Schöne, Eriksen, Cuenca, Sigthórsson, Fischer
Jedi keeperquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Een 8 tot 9k?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand op de xbox voor hoeveel een CAM > CM gaat ?
Prijzen zijn nu wel aardig hoog dus zou het zelf even checken voordat je voor te goedkoop een kaartje weg doet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand op de xbox voor hoeveel een CAM > CM gaat ?
Ze hebben je getrolltquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:06 schreef Fuszy het volgende:
![]()
krijg je van health city een code om een product in een speciale nike store te kopen met 15% korting. Werkt die code niet eens.
okquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:06 schreef quer het volgende:
Ging net weer ff op hyves kijken tering wat een kut zooi daar, gelukkig is niemand van me vrienden daar nog actief anders zou ik me schamen
![]()
hyveskneusjes
typ em dan goed in skkltjequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:06 schreef Fuszy het volgende:
![]()
krijg je van health city een code om een product in een speciale nike store te kopen met 15% korting. Werkt die code niet eens.
kijk ff op je hyves account als je die hebtquote:
Lens?quote:
Ik vind het prima, als ze maar verliezen in de competitiequote:
Mij kan het ook vrij weinig schelen hoe ze in Europa presterenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als ze maar verliezen in de competitie
Halve finale zou wel leuk voor ze zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mij kan het ook vrij weinig schelen hoe ze in Europa presteren. Hoe verder ze komen hoe zwaarder het seizoen voor ze wordt.
Hé baars, ik heb een geniaal team en het speelt zo soepelquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Kutteam.
Ik wil Zlatan in een skill 352.
Posten die handel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé baars, ik heb een geniaal team en het speelt zo soepel
Not bad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel maar 3 5* skillers maar je kan Ibra in de spits met Lucas doen.
[ afbeelding ]
Nais. Ik wilde eigenlijk zonder Lucas, maar zo ziet het er wel soepel uit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sirigu voor handovic en dan is dit team topquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee man, Handanovic was vorig jaar mijn favoriete keeper en dit jaar ook (budget)quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:34 schreef quer het volgende:
[..]
sirigu voor handovic en dan is dit team top
kopen danquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Origineel is die eerste ¤ 80,- in Nederland en ¤ 85,- in de fanshop van PSG. Die tweede is in Nederland ¤ 80,- en 45 pond in de officiele fanshop.
Dus die van Arsenal is nog wel te doen als ik mijn maat weet. Waarom zijn die krengen zo duur
.
Ik wil ook nog dat uitshirt van Feyenoord en die kost ¤ 50,-.
-zucht-
Gewoon uit Thailand importeren tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Origineel is die eerste ¤ 80,- in Nederland en ¤ 85,- in de fanshop van PSG. Die tweede is in Nederland ¤ 80,- en 45 pond in de officiele fanshop.
Dus die van Arsenal is nog wel te doen als ik mijn maat weet. Waarom zijn die krengen zo duur
.
Ik wil ook nog dat uitshirt van Feyenoord en die kost ¤ 50,-.
-zucht-
Ja, maar ik ben bang dat ze niet passen of ze er te fake uitzien. Ondanks dat er best vaak positieve ervaringen tussen zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon uit Thailand importeren toch
maar dat mag niet
Post eens. Geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
En een ragequit nadat ik Kompany in de lucht versla met Derkie![]()
Dit team
deed ik volgens mij ook altijd. Wat is het precies?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
In divisie 2 stikt het trouwens ook van de contained spelers
liever containers dan dubbel containersquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
In divisie 2 stikt het trouwens ook van de contained spelers
Ik won daarnet 5-4 die ander scoorde 3x uit een cornerhij was echt een try hard verdediger
Ik wil wel eens lekker trucken maar nu moet je lange combo's doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
liever containers dan dubbel containersBij containers kan je er nog half omheen lopen
Marokkaansquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef BDIL het volgende:
Brazil 5* skill team of een Marokaans/RPL skill team ?
http://www.futhead.com/fifa/squads/5140300/#squad-playerquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef BDIL het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:50 schreef BDIL het volgende:
7 chem spitsenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/5140300/#squad-player
Heb zon vermoeden dat hij de verkeerde gekozen heeftquote:
Carlos Eduardo Flamengo versie neer zetten en ze hebben 9 chem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |