PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Denk dat ik zo maar eens naar huis rijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef Thorb het volgende:
Al dat ijs overal, echt alles zit eronder
Onderweg waren er ook al 2 ongelukken.
echt manneglad overal jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef Thorb het volgende:
Al dat ijs overal, echt alles zit eronder
Onderweg waren er ook al 2 ongelukken.
Prima te doen hoor. Net ook gedaan. M'n autotje weer van de startonderbreking afgekregenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar eens naar huis rijd
Maar wat is je traject? Mijne is Gouda - Breda...quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Prima te doen hoor. Net ook gedaan. M'n autotje weer van de startonderbreking afgekregen
succesquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar eens naar huis rijd
Wel waarquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan je zeggen, alleen zou het nergens op slaan
Die was echt misselijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/151372071
Gister deze goal gemaakt met Bocchetti
Ik scoor de laatste tijd echt rare goals met CB's. Laatst ook een omhaal met Osborne tegen Fuszy.
hahahahahahahahahahahahahaha goede trollquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die OP chick van suits is overigens lelijk.
Hoe heet die red head ook alweer van Suits? Die is stukken beter dan die lelikke sproetenkopquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahaha goede troll
Donnaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe heet die red head ook alweer van Suits? Die is stukken beter dan die lelikke sproetenkop
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe heet die red head ook alweer van Suits? Die is stukken beter dan die lelikke sproetenkop
True thatquote:
Moeder van Djeetjequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
True that
Sowieso vrouwen met rood haar
Picsquote:
Rood haar kan ook echt fucking lelijk zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
True that
Sowieso vrouwen met rood haar
Delft - Den Haag. Duurt nog geen 10 minutenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar wat is je traject? Mijne is Gouda - Breda...
Blond en bruin ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rood haar kan ook echt fucking lelijk zijn
Mooi team hoor!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef vandermar het volgende:
Mocht die 451 kut spelen dan ga ik deze maken
[ afbeelding ]
Barzagli is een baas hoor en moet ook voor de chemquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mooi team hoor!
Al zou ik Barzagli wisselen voor iemand anders en sowieso Sirigu eruit wippen, maakt bij mij de ene blunder na de andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |