Is Ares ook geen tandarts of dokter?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:54 schreef The_Dean het volgende:
Dat zal een reden hebben
Verder is mijn Golf verre van mainstream.
Voorts is Ares geen ambtenaar
Kleine e is de hoge e-snaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef Flaminginferno het volgende:
[..]
dankuwel!
En die kleine e is de lage? ikzal dit topic bij hem aanbevelen (Vraag me af wat hij er van zal vinden) ben blij met de aardige mensen hier
Ok dankuwelik ga even oefenen zometeen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef starla het volgende:
[..]
Kleine e is de hoge e-snaar.
Van onder naar boven is van laag naar hoog, eigenlijk hoe je op je nek kijkt als je aan het spelen bent. Een 1 betekent niets anders dan 1ste fret, dus 3 is 3de fret enz. Dan kijk je op welke snaar je die ingedrukt moet houden. Dus bij F5 (het eerste 'akkoord') is dat de eerste fret van de lage E-snaar (dat is een F), de 3de fret van de A-snaar (dat is een C) en de 3de fret van de D-snaar, dat is opnieuw een F.
Als hij slim is, koopt hij, net zoals ik, een Lexus:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu wel een échte auto (ahum VW), hoop ik?
Hey! Die van mij weegt maar 1335kg hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Flaminginferno het volgende:
Lexus! gemiddeld 1 op 10 rijden boven de 1400 kilo wegen en dus heel duur in de wegenbelasting JAAAAAAA DAT WILLEN WE ALLEMAAL
1335quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hey! Die van mij weegt maar 1335kg hoor
Ach, die paar tientjes per maand...
nope, geen VW of ander europees merk, Nissan Primeraquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu wel een échte auto (ahum VW), hoop ik?
Mijn vriendin rijdt ook zo'n invalidenwagen, meer dan een veredeld 45km-autootje is het niet... Ik zou er ook niet graag een ongeval in meemaken, als je op de snelweg crasht heb je een grote kans dat je het niet overleeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:33 schreef Flaminginferno het volgende:
[..]
1335
Mijn moeder rijd een fiat koekblik (Cinquecento/Seicento die weeg iets van 700 kilo en betaal 28 euro in de 3 maanden)
Ik werk wel voor een oud staatsbedrijf, telt dat ook mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:54 schreef The_Dean het volgende:
Dat zal een reden hebben
Verder is mijn Golf verre van mainstream.
Voorts is Ares geen ambtenaar
Je moet er inderdaad geen ongeluk mee krijgen nee, volgens mij áls je 45 rijd en je crasht heb je al grote problemenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn vriendin rijdt ook zo'n invalidenwagen, meer dan een veredeld 45km-autootje is het niet... Ik zou er ook niet graag een ongeval in meemaken, als je op de snelweg crasht heb je een grote kans dat je het niet overleeft.
Ja!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ik werk wel voor een oud staatsbedrijf, telt dat ook mee?
dus, dan zou ik een half soort ambtenaar zijnquote:
Genoeg voor een Volvo dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus, dan zou ik een half soort ambtenaar zijn
hmmm, eigenlijk dan maar een kwart ofzo, ben ook nog eens parttimer...
Helaas, dat is het dus niet geworden.quote:
denk op de lange termijn wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Was dat goedkoper dan de oude oplappen?
Bah, schiet niet op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Even checken: http://www.ishetalvrijdag.nl/
Nee dus...
Dat moet jij nog vragen?quote:
Heb niet mijn dag vandaag. Ik kom hier ook even niet op.quote:
Dan gaan ze de site van GFS updatenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb niet mijn dag vandaag. Ik kom hier ook even niet op.
Helemaal niet meegekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan gaan ze de site van GFS updaten
quote:
quote:Hope to have this entire product line up on the site for sale and IN STOCK by Friday-
Zelfde hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef brother52 het volgende:
Ben benieuwd hoe die single coil dingen zullen zijn. Dan moet ik er misschien nog een strat bij halen...
Juist.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef brother52 het volgende:
Eerst maar eens een setje van die humbuckers proberen. Daarna kijk ik wel weer verder.
Lekker boeiend wat een ander roept!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef Flaminginferno het volgende:
Strats
Les Pauls![]()
Heb mijn zinnen gezet op een Les Paul Standard en zoals het er nu uitziet (het word me door iedereen afgeraden trouwens omdat ik amper powerchords kan spelen) gaat het me nog lukken ook kwa aanschaf
Is er nieuws over hem?quote:
Vandaag 65!quote:
Stratsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef Flaminginferno het volgende:
Strats
Les Pauls![]()
Heb mijn zinnen gezet op een Les Paul Standard en zoals het er nu uitziet (het word me door iedereen afgeraden trouwens omdat ik amper powerchords kan spelen) gaat het me nog lukken ook kwa aanschaf
Dure gitarenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:48 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Strats
Les Pauls
Gitaren
En lekker boeien wat je kan spelen, een mooie gitaar is een mooie gitaar en als jij hem wil en kan kopen moet je dat gewoon doen.
Ach, en niet dure gitarenquote:Op woensdag 20 februari 2013 06:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dure gitaren![]()
Geen tijd hebben om te spelen
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:49 schreef brother52 het volgende:
Die tele II custom is met P90's toch?
Ik ook!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:12 schreef brother52 het volgende:
Ik ken alleen de gewone tele custom en die zijn te gek.
Was ik rechts geweest, had ik al lang eentje gehad.
Dan had je die van Brian moeten kopenquote:
Ja, toen geen geld voorquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je die van Brian moeten kopen
Als mij neefje die van hem in de verkoop gooit, laat ik het weten
Deze dan!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:20 schreef The_Dean het volgende:
Of....
http://www.thomann.de/nl/harley_bentonhbt1500tbk_egitarre.htm
Wat een gaaf ding
Bekend probleem.quote:
7 snaar, moet eerst maar overweg kunnen met mijn huidigequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze dan!
http://www.schecterguitars.com/International/Products/Guitar/Chris-Garza.aspx
wtf? Heeft epiphone dat op al z'n V's?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Die nieuwe Epiphone V van Rob Flynn [Machine Head] is ook supervet, alleen dan komt Epiphone weer met dan hondslelijke steunrubber
http://www.thomann.de/nl/epiphone_robb_flynn_lovedeath.htm
Ja, voor dat geld heb je ongeveer 4 squiers denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
7 snaar, moet eerst maar overweg kunnen met mijn huidige
En daar zit ook een klein prijsverschil in denk ik
Weet het niet zeker, maar aangezien ze het op zo'n signature doen ben ik bang van wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
wtf? Heeft epiphone dat op al z'n V's?
Zoals Nerf Herder zegt:quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, voor dat geld heb je ongeveer 4 squiers denk ik.
De Jeff Waters sig heeft het ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar aangezien ze het op zo'n signature doen ben ik bang van wel.
En dan ga je hem verbouwen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef The_Dean het volgende:
Ook niet gek, voor 120 euro heb je een set neck Explorer... dat is het betere starten
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_ex76_bk_classic_series.htm
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan ga je hem verbouwen...
Andere pups, andere tuners, andere brug, andere tailpiece, andere pots, body van beter hout....
Een band met een nummer als 'Led Zeppelin Rules' heeft natuurlijk altijd gelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals Nerf Herder zegt:
Don't stop believin'
That you can't do nothin'
Get yourself a second-hand guitar
And set the world on fire
Any old axe will do
Anything but a Squier
Juist.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een band met een nummer als 'Led Zeppelin Rules' heeft natuurlijk altijd gelijk.
Ook een tof ding.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:40 schreef The_Dean het volgende:
Maar deze moet er ook nog eens komen
http://www.thomann.de/nl/epiphonetom_delonge.htm
Ja maar, deel van de awesomeheid is de paintjobquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook een tof ding.
Je zou ook een Dot van marktplaats kunnen trekken en daar een dirty fingers in proppen.
En nee, niet mijn Dot en ook niet mijn Dirty fingers. P
Dat is ook goed zelf te doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja maar, deel van de awesomeheid is de paintjob
Nieuw zijn ze ook maar rond de ¤300.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef The_Dean het volgende:
Shit, zo'n DOT heb je ook al voor 150 euro
http://link.marktplaats.nl/643349355
120
http://link.marktplaats.nl/639724349
Damnit! In utrecht ook nog... grrr... Must... resist...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef The_Dean het volgende:
Shit, zo'n DOT heb je ook al voor 150 euro
http://link.marktplaats.nl/643349355
120
http://link.marktplaats.nl/639724349
Suicide silencequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze dan!
http://www.schecterguitars.com/International/Products/Guitar/Chris-Garza.aspx
Waarom, gewoon kopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:15 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Damnit! In utrecht ook nog... grrr... Must... resist...
De zanger is sinds wel sinds kort doodquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef brother52 het volgende:
Ik moet er toch maar eens naar gaan luisteren want die naam zegt me helemaal niks.
Ja, ik las het net. Dat is het grote risico van motorrijden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef genakt het volgende:
[..]
De zanger is sinds wel sinds kort dood
quote:
Haha, maar men... Had ik net besloten dat ik teveel gitaren had, ben ik 2 dagen later bezig met gitaar 6. Eens kijken hoe ik dit thuis weer ga brengen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:03 schreef brother52 het volgende:
[..]goed bezig.
Ik ben nog steeds erg blij met mijn dot.
Je hebt nooit te veel gitarenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:06 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, maar men... Had ik net besloten dat ik teveel gitaren had, ben ik 2 dagen later bezig met gitaar 6. Eens kijken hoe ik dit thuis weer ga brengen.
Iets prijziger om op te lossen, maar zeker niet onmogelijk... (en waarschijnlijk wel weer leuker).quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:17 schreef brother52 het volgende:
Als ik naar mijn gitaarstands kijk, heb ik juist weer te weinig gitaren.
Dat is juist erg goedkoop om op te lossen. Gewoon een paar stands in de kliko donderen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Iets prijziger om op te lossen, maar zeker niet onmogelijk... (en waarschijnlijk wel weer leuker).
Doe dat maar niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is juist erg goedkoop om op te lossen. Gewoon een paar stands in de kliko donderen.
Dat is waar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:31 schreef brother52 het volgende:
Nou, de rest allemaal zwart en dan witte pups is ook wel tof.
Jep!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef brother52 het volgende:
En zo te zien moet ik er ook een nieuwe Tele bij hebben...
Is t al zaterdag?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef The_Dean het volgende:
Zwart, duh.
Fucking hell, is het al vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |