Die komt dan meteen zo onvriendelijk over!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Sarcasme heeft een eigen smiley (), leer hem gebruiken.
Eens. En niet iedereen zit de hele dag met zijn telefoon in zijn hand.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Andromache het volgende:
in het mailstadium, beetje aftasten, de eerste week ofzo, vind ik om de 2 dagen reageren niet zo heel gedk. als je eenmaal elkaars nummer hebt, wil je toch vaak contact om concreet die date te plannen, lijkt mij.
'Trucjes' van te voren verzinnen is inderdaad nogal oncharmantquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef Andromache het volgende:
nou, in dat geval was het vooral erg 'bedacht' allemaal, niet op de spontane flirtmanier. ik kan het niet zo goed uitleggen, het voelde gewoon niet goed.
Dat is zeker zo, maar er zit wel degelijk een verschil tussen dát of consequent om de 2 dagen reageren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:16 schreef eefje801 het volgende:
niet iedereen zit de hele dag met zijn telefoon in zijn hand.
Dat is ook heel consequent andersquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar er zit wel degelijk een verschil tussen dát of consequent om de 2 dagen reageren.
Je kunt imo niet echt spreken van goed contact zo sporadisch, dan denk je sowieso niet aan elkaar, dan log je in en denk je, oh die hadden we ook nogquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar er zit wel degelijk een verschil tussen dát of consequent om de 2 dagen reageren.
Ergo, dus als een meisje je écht leuk vindt reageert ze veel sneller.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je kunt imo niet echt spreken van goed contact zo sporadisch, dan denk je sowieso niet aan elkaar, dan log je in en denk je, oh die hadden we ook nog
Dat is wel veel invullen voor de ander hoor, je hebt elkaar nog niet eens ontmoet dan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kunt imo niet echt spreken van goed contact zo sporadisch, dan denk je sowieso niet aan elkaar, dan log je in en denk je, oh die hadden we ook nog
Als ik iemand/interessant vind ga ik echt niet 2 dagen wachten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Andromache het volgende:
in het mailstadium, beetje aftasten, de eerste week ofzo, vind ik om de 2 dagen reageren niet zo heel gedk. als je eenmaal elkaars nummer hebt, wil je toch vaak contact om concreet die date te plannen, lijkt mij.
Vroeger kon je voor 5 cent een heel brood kopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Telefooncel het volgende:
Vroeger had men geen whatsapp en zelfs geen telefoon en internet heb ik gehoord, toen duurde het soms weken voordat je elkaar zag en sprak.
Ik geef je gelijk hoor, maar het vrijblijvende/makkelijke van Paiq strookte in mijn beleving niet helemaal met het afspreken van een tijd van online komen. Beetje laksigheid, én wederom, de wederpartij is niet leuk genoeg om tijd voor te maken, denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef eefje801 het volgende:
Ligt het nou aan mij of kun je ook gewoon iemand vragen: hé we lopen elkaar steeds mis hier, wanneer ben je weer online? Lijkt me gezellig om dan verder te praten.
In plaats van gaan invullen waarom iemand snel of langzaam reageert. Hoor je er niks meer van? Block. Zo simpel is het.
Dr Who is hier zie ik. Met de Tardis.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Telefooncel het volgende:
Vroeger had men geen whatsapp en zelfs geen telefoon en internet heb ik gehoord, toen duurde het soms weken voordat je elkaar zag en sprak.
Nee hoor, dan ging je gewoon langs om te vragen wanneer iemand tijd had om af te spreken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Telefooncel het volgende:
Kan best, ik was er niet bij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ging je gewoon langs om te vragen wanneer iemand tijd had om af te spreken.
Een jaar of anderhalf geleden voor het laatst opgestaan. Date aanbod genoeg, maar je verzuipt vaak in een woud aan profielen. Werkt dat nog steeds met die hartjes?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Wat zijn de ervaringen hier van mannen betreffende Relatieplanet? Ben enkele dagen lid, maar vind het allemaal wat traag/onduidelijk gaan. Krijg wel interesse berichten, maar niet echt reacties op mijn berichten. Of moet de vrouw ook betalend gebruiker zijn voordat ze kan reageren?
Het is dus geen systeem waarbij er maar eentje moet betalen voor gewoon berichten contact? Maar je theorie lijkt wel te kloppen, want ik kan ook niet chatten met gratis members.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een jaar of anderhalf geleden voor het laatst opgestaan. Date aanbod genoeg, maar je verzuipt vaak in een woud aan profielen. Werkt dat nog steeds met die hartjes?
Bij mijn weten moet de vrouw ook betalend lid zijn in ieder geval. Dat zie je dan weer aan dat grijze of gouden balletjes (sic); mailadres meesturen dus.
Nee hoor, daar kiest ze toch voor als ze niet-betalend lid is en jij wel? Hoe wil ze anders contacten leggen? Ze is niet verplicht met je te mailen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:00 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Is het daarbij niet raar om meteen bij een eerste bericht als een e-mailadres te sturen? Ik bedoel, vind het geen probleem. Maar kan me voorstellen dat vrouwen dat ietwat snel kunnen vinden gaan.
Kost dat niet allemaal veel geld? Die sites? Aanmelden is gratis en dan begint de pret?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:00 schreef Andromache het volgende:
Het nadeel van RP vind ik dat je in de matchmails alleen een foto, een regio en een leeftijd zit. Het is allemaal eender.... En dat vind ik meestal weinig info om enthousiast bij te raken. Bij E-matching krijg je direct de profieltekst in je mailbox, dan gaat het verhaal achter die persoon sneller levenVolgens mij heeft Knuz dat laatste ook.
Nouja. Ik ben een oplettende internetter en had er nog niet eens aan gedacht. Maar je hebt een punt. Dan wordt het gewoon e-mailadres erbij vermelden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee hoor, daar kiest ze toch voor als ze niet-betalend lid is en jij wel? Hoe wil ze anders contacten leggen? Ze is niet verplicht met je te mailen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef Telefooncel het volgende:
Kost dat niet allemaal veel geld? Die sites? Aanmelden is gratis en dan begint de pret?
Het is maar net wat je 'online daten' budget is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef Andromache het volgende:
Je moet ook niet van meerdere betaalsites tegelijkertijd lid zijn, dat houd je toch niet bij. Dan kost het net zo veel als een leuke avond in de kroeg. En dat moet er toch af kunnen.
Mijn budget is banaan. Dus dat word hem niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:07 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
[..]
Het is maar net wat je 'online daten' budget is.
Vervelend. Want als je niet betaald moet je, helaas, behoorlijk wat geduld gaan hebben. Zeker als man zijnde. Lang leve de scheve verhoudingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:08 schreef Telefooncel het volgende:
[..]
Mijn budget is banaan. Dus dat word hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |