Hij voelt zich niet goed en wil optijd naar bed.quote:
Tis dat je een mannetje bent, anders dacht ikd at je met viking had afgesproken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef habitue het volgende:
[..]
We gaan eerst ff wat drinken in stad. Daarna ga ik koken voor haar bij mij thuis. Als het klikt dan tenminste.
Miss is dat ook wel zo, ze had geen foto gestuurd kon ik me herinnerenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis dat je een mannetje bent, anders dacht ikd at je met viking had afgesproken.
Iemand die kwaad wil zal vast en zeker iets anders overkomen dan gemiddelde leukerd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is echt schijnveiligheid![]()
Want iemand die kwaad wil doen kan dat ook na of tijdens een kroeg bezoekje..
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand die kwaad wil zal vast en zeker iets anders overkomen dan gemiddelde leukerd.
Hmm balen idd, de lul!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hij voelt zich niet goed en wil optijd naar bed.
Ik baal echt, het is al een bijna 2 weken geleden dat we voor het laatst gedate hebben.
Eergisteren zei hij nog dat hij pas in het weekend kon dus vond ik het al jammer dat het zo lang zou duren.
Gisteren wilde hij toch wel vanavond afspreken, dus ik blij. Zegt hij vanmiddag weer af
Ik denk dat je veel aan gedrag kunt merken ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat je dat er echt niet aan de buitenkant vanaf gaat kunnen zien, of dacht jij serieus van wel?
Snel, vluchtquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Toevallig heb ik afgelopen zondag bij iemand afgesproken die ik nog nooit eerder in het echt gesproken heb. Alleen via de webcam dan. Was hartstikke leuk. Alleen kom ik er nunet achter dat ze zwanger is van der ex >.>
Ik merk aan jou dat je een soort autist bent, maar gevaarlijk? Nah...quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel aan gedrag kunt merken ja.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik merk aan jou dat je een soort autist bent, maar gevaarlijk? Nah...
Autisten zijn gevaarlijk voor je gemoedstoestand, dat vooral.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Dizorn het volgende:
Autisten zijn retegevaarlijk.
Vorig jaar werd mijn hart nog gebroken tijdens valentijnGaat dit jaar toch al stukken beter
Vlucht dan op het moment dat het te serieus gaat wordenquote:
Nee dus absoluut nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel aan gedrag kunt merken ja.
Handelingen zijn onderdeel van gedrag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee dus absoluut niet![]()
Er zijn warning signs maar die zitten in handelingen niet in gedrag of vertoning.
Dit jaar heb je idd een vriendin die je moet delen met tig anderen. Dat is idd een verbeteringquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef Dizorn het volgende:
Vorig jaar werd mijn hart nog gebroken tijdens valentijnGaat dit jaar toch al stukken beter
Mooiboyquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef Photomorti het volgende:
Inmiddels 87 x een gebruiker vind jouw leuk op pepper nu alleen ik vind er geen 1 leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |