okcupid maybe?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog een keer de vraag wat een goeie datingsite is voor jongeren 18-25 (behalve paiq). Ik weet het namelijk echt niet
Afgaande op dit verhaal zal het 'r weinig schelen denk ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze hier nog durft te komen nu.
Denk dat die enorm gaat tegenvallenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef Yuki het volgende:
Dit ja. Ik ga eens even lekker zitten voor het vervolg
Ze willen alleenmaar sex, getverdemme!xquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen zijn net mannenen al helemaal geen haar beter
Dit is een van de vele bevestigingen voor mij
als dat zo is horen we het vanzelf. Of nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat een bepaalde user handig gebruikt maakt van een discussie en daar een heel verhaal bij verzind om reacties uit te lokken en te stoken?
Seksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze willen alleenmaar sex, getverdemme!x
Het is echt net GTST hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat een bepaalde user handig gebruikt maakt van een discussie en daar een heel verhaal bij verzind om reacties uit te lokken en te stoken?
It wasn't mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef ook_gek het volgende:
Het valt iets te veel op namelijk. Iedereen is opeens druk met hoe hun relatie is, het is het omderwerp van het moment. De discussie zit al op het punt van dit en dat kan niet, ja maar....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als dat zo is horen we het vanzelf. Of niet
Waarom is dat hypocriet? Ik zou het niet bij een ander doen en het ook niet op prijs stellen dat een ander het bij mij deed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso hypocriete reacties. Het meisje wil graag genomen worden en verzwijgt iets. So what. Heb ook wel eens gezegd tegen een meisje dat ik haar leuk vind terwijl ik alleen maar geil was. Boeie.
Denk dat iedereen hier van mening is dat ze beiden lekker moeten doen (dizorn en perz) wat ze zelf willen. Het is enkel dat het hier zo'n 'issue' is omdat er vaag over gedaan wordt ( al was dizorn gister wel duidelijker vanaf zijn kant).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:37 schreef ook_gek het volgende:
Het valt iets te veel op namelijk. Iedereen is opeens druk met hoe hun relatie is, het is het omderwerp van het moment. De discussie zit al op het punt van dit en dat kan niet, ja maar....
Dan is het heel makkelijk om een leuk verhaaltje te verzinnen die precies inspeelt op wat velen hier graag willen horen, lezen. Perfect om reacties uit te lokken.
Zal niet de eerste keer zijn
Zou ik niet doen, wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso hypocriete reacties. Het meisje wil graag genomen worden en verzwijgt iets. So what. Heb ook wel eens gezegd tegen een meisje dat ik haar leuk vind terwijl ik alleen maar geil was. Boeie.
Het is niet goed of slecht, het is gewoon goed vermaak. En als iemand daar niet van gediend is, dan is dan zijn of haar goed recht natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef BeamofLight het volgende:
Ach, dat is gewoon pubergedrag. Zo oud zijn ze nog niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Yuki het volgende:
Tsja. Dat vage maakt idd wel dat iedereen er zo over valt, denk ik.
Vertel het gewoon, of houd je mond. Dat half-half "kijkonseensmysterieuszijnhihi" gedoe
Om jouw vraag van net te beantwoorden, contact is gewoon beetje doodgebloed. Maar heb hier wel dingen gelezen die voor mij een eye-opener zijn ten opzichte van hoe zij overkwam en anderzijds herken ik wel dingen in het verhaal van Shenkie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat iedereen hier van mening is dat ze beiden lekker moeten doen (dizorn en perz) wat ze zelf willen. Het is enkel dat het hier zo'n 'issue' is omdat er vaag over gedaan wordt ( al was dizorn gister wel duidelijker vanaf zijn kant).
Of mensen het voor zichzelf zouden willen is een tweede en kan een discussie opleveren, maar dat het ze verder niet boeit lijkt me wel duidelijk. Tis enkel dat mensen hier de verschillende verhalen van de mensen volgen. En als ze dan ook nog eens vaag / onduidelijk gaan doen dan krijg je nu eenmaal vragen.
Dat dingejte erop inspeelt, kan zijn omdat het nu dus aan bod komt en hij wat te vertellen heeft.
Of het is nep. Gebeurd idd vaak genoeg.
Al zegt het ook wel een boel dat niemand echt aan het verhaal lijkt te twijfelen
Omdat iedereen het graag wilt geloven, ze willen hun gedachte bevestigd zien worden. Kan ook hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:
Of het is nep. Gebeurd idd vaak genoeg.
Al zegt het ook wel een boel dat niemand echt aan het verhaal lijkt te twijfelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |