abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2013 @ 09:14:07 #226
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122904252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ergens nog steeds wel vaag of het met Mr. Date ergens naar toe gaat en zo ja, waar...
Maar gisteren is hij weer bij mij langs is geweest :Y Voor hem gekookt en uiteindelijk ging hij vanochtend om iets na zessen de deur weer uit... Dus :Z op werk nu, iets met een gebroken nacht ofzo ;).
^O^ wel met een big smile neem ik aan? Altijd mooi die dag erna :D
Tja waar het heengaat is altijd een kwestie van aankijken :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_122904478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 07:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik denk sowieso dat ik het recht hebt om er iets van te vinden. :Y
Of zij er mee moeten zitten; nee. Het was gewoon interesse, ik vind het een interessant concept.
Dit ja. Beiden posten hier nu ruim een jaar mee, en ik was ook gewoon nieuwsgierig. Niet zo gek toch, DP? Ik hang er ook geen waardeoordeel aan verder.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122904530
Ach ik kwam er per toeval achter wat de situatie was.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122904599
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

^O^ wel met een big smile neem ik aan? Altijd mooi die dag erna :D
Tja waar het heengaat is altijd een kwestie van aankijken :P
:s) :9 ;)

En zo heb ik er wel genoeg over gezegd lijkt me :@
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 09:30:09 #230
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122904628
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

:s) :9 ;)

En zo heb ik er wel genoeg over gezegd lijkt me :@
Heeft'ie krassen in z'n rug :D?

Sorry :@
pi_122904705
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ook... :9
pi_122904714
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Heeft'ie krassen in z'n rug :D?

Sorry :@
:o :P Ik laat me niet verleiden tot uitspraken :6 ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 09:39:13 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122904836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

:o :P Ik laat me niet verleiden tot uitspraken :6 ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's goed ^O^
Als je het gevoel hebt van: damn, ga eens naar huis ofzo :P
Dan is't niet goed :D
pi_122904945
Ik krijg het idee dat Dizorn helemaal niet zo nodig anderen hoeft te daten, maar dat Perz dat graag wil, en hij zich er maar naar te schikken heeft als hij haar niet kwijt wil?
Gezonde relatie wel.
pi_122905034
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:34 schreef Shenkie het volgende:

[..]

Ik ook... :9
Dateverslagje? Altijd leuk om te lezen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:38:30 #236
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122906271
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
Ik krijg het idee dat Dizorn helemaal niet zo nodig anderen hoeft te daten, maar dat Perz dat graag wil, en hij zich er maar naar te schikken heeft als hij haar niet kwijt wil?
Gezonde relatie wel.
Ik denk dat hier een kern van waarheid in zit. Ken ze verder niet, maar iets met vrouwelijke intuïtie ofzo :7
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:41:31 #237
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122906351
En zoals verwacht: Bij laatste berichtje alsnog e-mail toegevoegd op relatieplanet, en nu ineens wel reactie. :)
pi_122906970
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dateverslagje? Altijd leuk om te lezen.
Nou.. Waar zal ik eens beginnen :)... Het is tenslotte het datingsite-ervaringen topic:

Ook ik heb een tijd zitten internetdaten (via paiq). Zo ben ik ook met ene J. in contact gekomen:
Leuke babbel online, zag er goed uit op foto's, ofwel datemateriaal om haar eens beter te leren kennen. 8)
Dus toen het kwam op het onderwerp ‘daten’ was een afspraak zo gemaakt. Lekker een drankje gedaan en gepraat over van alles en geëindigd met een zoen; Kortom een top eerste date, zoals jullie waarschijnlijk zullen herkennen. :9
Daarna bleef er prima contact via whats-app, dus er was genoeg vruchtbare grond voor een tweede date… zo geschiedde :)
Deze date eindigde uiteindelijk in bed waarbij de lichaamssappen rijkelijk vloeide tot in de kleine uurtjes en de volgende ochtend bij het wakker worden gewoon weer werd gegaan waar we gebleven waren. Kortgezegd een top nacht.
Tot daarna op een rustig middagje hier in dit topic ging lurken om te kijken hoe mijn mede-fokkers het er vanaf brengen online… Herken ik de schrijfstijl van Perzephone met die van J. op de whats-app. Klik op het fotoboek; zie ik een foto op d’r profiel die ik ken.
Tot zover niks aan de hand zou je zeggen, er zaten net als ik natuurlijk zat fokkers op paiq. Echter gingen haar datingsite ervaringen in het topic alleen over ene Dizorn, terwijl ze ook met mij aan het daten was… vreemd…. Ik had het daardoor eigenlijk wel gezien en wachtte het af.
Toen ze weer contact met me opnam met de vraag om weer te gaan daten, vroeg ik aan d’r of ze me niet wat moest vertellen. (De exacte bewoordingen weet ik niet meer.) Ze bleef maar ontkennen, ook na hints. Totdat ik zo stellig bleef volhouden dat ik het toch echt zeker wist, viel langzaam bij haar het kwartje, en was ik een aansteller.

Ik date zelf niet meerder mensen tegelijk, omdat ik dat niet eerlijk vind ten opzichte van anderen, dus vond ’t wel mooi geweest toen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:08:36 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122907160
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Spezza19 het volgende:
Jij hebt haar gedate?
pi_122907371
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij hebt haar gedate?
Is er niet van gekomen.
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:15:57 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122907382
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:01 schreef Shenkie het volgende:

[..]

Nou.. Waar zal ik eens beginnen :)... Het is tenslotte het datingsite-ervaringen topic:

Ook ik heb een tijd zitten internetdaten (via paiq). Zo ben ik ook met ene J. in contact gekomen:
Leuke babbel online, zag er goed uit op foto's, ofwel datemateriaal om haar eens beter te leren kennen. 8)
Dus toen het kwam op het onderwerp ‘daten’ was een afspraak zo gemaakt. Lekker een drankje gedaan en gepraat over van alles en geëindigd met een zoen; Kortom een top eerste date, zoals jullie waarschijnlijk zullen herkennen. :9
Daarna bleef er prima contact via whats-app, dus er was genoeg vruchtbare grond voor een tweede date… zo geschiedde :)
Deze date eindigde uiteindelijk in bed waarbij de lichaamssappen rijkelijk vloeide tot in de kleine uurtjes en de volgende ochtend bij het wakker worden gewoon weer werd gegaan waar we gebleven waren. Kortgezegd een top nacht.
Tot daarna op een rustig middagje hier in dit topic ging lurken om te kijken hoe mijn mede-fokkers het er vanaf brengen online… Herken ik de schrijfstijl van Perzephone met die van J. op de whats-app. Klik op het fotoboek; zie ik een foto op d’r profiel die ik ken.
Tot zover niks aan de hand zou je zeggen, er zaten net als ik natuurlijk zat fokkers op paiq. Echter gingen haar datingsite ervaringen in het topic alleen over ene Dizorn, terwijl ze ook met mij aan het daten was… vreemd…. Ik had het daardoor eigenlijk wel gezien en wachtte het af.
Toen ze weer contact met me opnam met de vraag om weer te gaan daten, vroeg ik aan d’r of ze me niet wat moest vertellen. (De exacte bewoordingen weet ik niet meer.) Ze bleef maar ontkennen, ook na hints. Totdat ik zo stellig bleef volhouden dat ik het toch echt zeker wist, viel langzaam bij haar het kwartje, en was ik een aansteller.

Ik date zelf niet meerder mensen tegelijk, omdat ik dat niet eerlijk vind ten opzichte van anderen, dus vond ’t wel mooi geweest toen.
:X
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:18:26 #242
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122907477
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:01 schreef Shenkie het volgende:

[..]

Ouch :X
pi_122907521
:o

*pakt popcorn
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:20:00 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122907545
Vooral dat ze er gewoon niet eerlijk voor uit komt.
Dat is gewoon spelen met gevoelens van anderen. En bewust.
pi_122907593
The fuck. :r
pi_122907628
Priceless :D
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:23:11 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122907649
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Vooral dat ze er gewoon niet eerlijk voor uit komt.
Dat is gewoon spelen met gevoelens van anderen. En bewust.
Benieuwd of ze hier nog durft te komen nu :P.

Dat is echt een verrot verhaal, zeg. Wees gewoon eerlijk :N.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:29:23 #248
141482 Q.
JurassiQ
pi_122907821
Leuk verhaaltje. :')
For great justice!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:30:48 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122907877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:15 schreef Spezza19 het volgende:
Is er niet van gekomen.
Omdat toen je het hoorde niet meer wou?
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2013 @ 11:31:17 #250
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122907891
nog een keer de vraag wat een goeie datingsite is voor jongeren 18-25 (behalve paiq). Ik weet het namelijk echt niet :@
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')