Het is niet goed of slecht, het is gewoon goed vermaak. En als iemand daar niet van gediend is, dan is dan zijn of haar goed recht natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso hypocriete reacties. Het meisje wil graag genomen worden en verzwijgt iets. So what. Heb ook wel eens gezegd tegen een meisje dat ik haar leuk vind terwijl ik alleen maar geil was. Boeie.
Ach, dat is gewoon pubergedrag. Zo oud zijn ze nog niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Yuki het volgende:
Tsja. Dat vage maakt idd wel dat iedereen er zo over valt, denk ik.
Vertel het gewoon, of houd je mond. Dat half-half "kijkonseensmysterieuszijnhihi" gedoe
Om jouw vraag van net te beantwoorden, contact is gewoon beetje doodgebloed. Maar heb hier wel dingen gelezen die voor mij een eye-opener zijn ten opzichte van hoe zij overkwam en anderzijds herken ik wel dingen in het verhaal van Shenkie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat iedereen hier van mening is dat ze beiden lekker moeten doen (dizorn en perz) wat ze zelf willen. Het is enkel dat het hier zo'n 'issue' is omdat er vaag over gedaan wordt ( al was dizorn gister wel duidelijker vanaf zijn kant).
Of mensen het voor zichzelf zouden willen is een tweede en kan een discussie opleveren, maar dat het ze verder niet boeit lijkt me wel duidelijk. Tis enkel dat mensen hier de verschillende verhalen van de mensen volgen. En als ze dan ook nog eens vaag / onduidelijk gaan doen dan krijg je nu eenmaal vragen.
Dat dingejte erop inspeelt, kan zijn omdat het nu dus aan bod komt en hij wat te vertellen heeft.
Of het is nep. Gebeurd idd vaak genoeg.
Al zegt het ook wel een boel dat niemand echt aan het verhaal lijkt te twijfelen
Omdat iedereen het graag wilt geloven, ze willen hun gedachte bevestigd zien worden. Kan ook hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:
Of het is nep. Gebeurd idd vaak genoeg.
Al zegt het ook wel een boel dat niemand echt aan het verhaal lijkt te twijfelen
Zoals je kon lezen ben ik het daar ook niet mee oneensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:48 schreef ook_gek het volgende:
Omdat iedereen het graag wilt geloven, ze willen hun gedachte bevestigd zien worden. Kan ook he
Ik heb de hele discussie niet gevolgd, dus ik wil helemaal niets bevestigd zien wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat iedereen het graag wilt geloven, ze willen hun gedachte bevestigd zien worden. Kan ook he
Doet me denken aan een That 70's show quote: "You've gotta juggle them both until it all blows up in your face!"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daten tijdens relatieverhalen, spannend toch, het moet ooit flink de mist in gaan
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:58 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Oeps. Heb per ongeluk een bericht gestuurd naar een dame die 110 kilo weegt (zag je op foto's niet, goh). Maar in dat bericht maakte ik een grapje over zelf zwaar wegen. En ik me maar afvragen waarom er geen reactie kwam.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:58 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Oeps. Heb per ongeluk een bericht gestuurd naar een dame die 110 kilo weegt (zag je op foto's niet, goh). Maar in dat bericht maakte ik een grapje over zelf zwaar wegen. En ik me maar afvragen waarom er geen reactie kwam.
Onder andere dit stond erin (FYI: Ik ben slank, en dus geen 130 kilo)quote:
quote:Ik heb m'n twijfels na het lezen van je oproep of ik daar wel aan voldoe. Want je zoekt iemand die stevig in zijn schoenen staat. Maar ik ben bang dat ik met m'n 130 kilo iets te stevig erin sta. Of is dat nog acceptabel?![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Onder andere dit stond erin (FYI: Ik ben slank, en dus geen 130 kilo)
[..]
Mwoah, niet echt een foute opmerking. Ik denk dat ik me juist gemotiveerd zou voelen om erop te reageren, zo van: oh hij is ook stevig, dan vindt 'ie dat van mij vast ook niet ergquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
[..]
Niet zo zwaar aan tillen, zit er dik in dat ze het nog niet gelezen heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet zo zwaar aan tillen, zit er dik in dat ze het nog niet gelezen heeft.
True, maar op mijn profiel kan ze duidelijk zien dat ik dus totaal niet stevig ben. Achja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Mwoah, niet echt een foute opmerking. Ik denk dat ik me juist gemotiveerd zou voelen om erop te reageren, zo van: oh hij is ook stevig, dan vindt 'ie dat van mij vast ook niet erg.
Oh you.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
Niet zo zwaar aan tillen, zit er dik in dat ze het nog niet gelezen heeft.
Oh, maar waarom zeg je dat dan? Snap het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:04 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
True, maar op mijn profiel kan ze duidelijk zien dat ik dus totaal niet stevig ben. Achja.
[..]
Oh you.
Hij wilde de boel een beetje aandikken....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, maar waarom zeg je dat dan? Snap het niet.
In haar oproep had ze staan dat ze iemand zocht die 'stevig in zijn schoenen staat'. Ik dacht dat ze het figuurlijk bedoelde, en grapte juist met letterlijk stevig in schoenen staan. Maar kwam dus achteraf achter dat ze zelf wel letterlijk stevig in haar schoenen staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zat er dik in dat hij gewoon een nieuwe tacktiek wou testen op wat hij dacht dat een lekker wijf wasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Flauwe humor op de vrijdag. Love it.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij wilde de boel een beetje aandikken....
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze is sowsieso vet onzeker en zal dik lang wachten voor een gewichtig antwoord
Jullie pestenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
@ Spezza: wat doe jij hier
@ Shenkie: kan ze lekker neuken
@ Viking: foto gezien?
Zuip ze! En er valt daar niet zoveel te beleven hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben een weekend weg vanaf zo, chicks versieren als het meezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |