quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ergens nog steeds wel vaag of het met Mr. Date ergens naar toe gaat en zo ja, waar...
Maar gisteren is hij weer bij mij langs is geweestVoor hem gekookt en uiteindelijk ging hij vanochtend om iets na zessen de deur weer uit... Dus
op werk nu, iets met een gebroken nacht ofzo
.
Dit ja. Beiden posten hier nu ruim een jaar mee, en ik was ook gewoon nieuwsgierig. Niet zo gek toch, DP? Ik hang er ook geen waardeoordeel aan verder.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ik het recht hebt om er iets van te vinden.
Of zij er mee moeten zitten; nee. Het was gewoon interesse, ik vind het een interessant concept.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]wel met een big smile neem ik aan? Altijd mooi die dag erna
Tja waar het heengaat is altijd een kwestie van aankijken
Heeft'ie krassen in z'n rugquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En zo heb ik er wel genoeg over gezegd lijkt me
Ik ook...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ik kwam er per toeval achter wat de situatie was.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft'ie krassen in z'n rug?
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
Ik laat me niet verleiden tot uitspraken
![]()
Da's goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het gevoel hebt van: damn, ga eens naar huis ofzo
Dan is't niet goed
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dateverslagje? Altijd leuk om te lezen.quote:
Ik denk dat hier een kern van waarheid in zit. Ken ze verder niet, maar iets met vrouwelijke intuïtie ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
Ik krijg het idee dat Dizorn helemaal niet zo nodig anderen hoeft te daten, maar dat Perz dat graag wil, en hij zich er maar naar te schikken heeft als hij haar niet kwijt wil?
Gezonde relatie wel.
Nou.. Waar zal ik eens beginnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dateverslagje? Altijd leuk om te lezen.
Jij hebt haar gedate?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ik kwam er per toeval achter wat de situatie was.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:01 schreef Shenkie het volgende:
[..]
Nou.. Waar zal ik eens beginnen... Het is tenslotte het datingsite-ervaringen topic:
Ook ik heb een tijd zitten internetdaten (via paiq). Zo ben ik ook met ene J. in contact gekomen:
Leuke babbel online, zag er goed uit op foto's, ofwel datemateriaal om haar eens beter te leren kennen. 8)
Dus toen het kwam op het onderwerp ‘daten’ was een afspraak zo gemaakt. Lekker een drankje gedaan en gepraat over van alles en geëindigd met een zoen; Kortom een top eerste date, zoals jullie waarschijnlijk zullen herkennen.
Daarna bleef er prima contact via whats-app, dus er was genoeg vruchtbare grond voor een tweede date… zo geschiedde
Deze date eindigde uiteindelijk in bed waarbij de lichaamssappen rijkelijk vloeide tot in de kleine uurtjes en de volgende ochtend bij het wakker worden gewoon weer werd gegaan waar we gebleven waren. Kortgezegd een top nacht.
Tot daarna op een rustig middagje hier in dit topic ging lurken om te kijken hoe mijn mede-fokkers het er vanaf brengen online… Herken ik de schrijfstijl van Perzephone met die van J. op de whats-app. Klik op het fotoboek; zie ik een foto op d’r profiel die ik ken.
Tot zover niks aan de hand zou je zeggen, er zaten net als ik natuurlijk zat fokkers op paiq. Echter gingen haar datingsite ervaringen in het topic alleen over ene Dizorn, terwijl ze ook met mij aan het daten was… vreemd…. Ik had het daardoor eigenlijk wel gezien en wachtte het af.
Toen ze weer contact met me opnam met de vraag om weer te gaan daten, vroeg ik aan d’r of ze me niet wat moest vertellen. (De exacte bewoordingen weet ik niet meer.) Ze bleef maar ontkennen, ook na hints. Totdat ik zo stellig bleef volhouden dat ik het toch echt zeker wist, viel langzaam bij haar het kwartje, en was ik een aansteller.
Ik date zelf niet meerder mensen tegelijk, omdat ik dat niet eerlijk vind ten opzichte van anderen, dus vond ’t wel mooi geweest toen.
Ouchquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:01 schreef Shenkie het volgende:
[..]
Nou.. Waar zal ik eens beginnen... Het is tenslotte het datingsite-ervaringen topic:
Ook ik heb een tijd zitten internetdaten (via paiq). Zo ben ik ook met ene J. in contact gekomen:
Leuke babbel online, zag er goed uit op foto's, ofwel datemateriaal om haar eens beter te leren kennen. 8)
Dus toen het kwam op het onderwerp ‘daten’ was een afspraak zo gemaakt. Lekker een drankje gedaan en gepraat over van alles en geëindigd met een zoen; Kortom een top eerste date, zoals jullie waarschijnlijk zullen herkennen.
Daarna bleef er prima contact via whats-app, dus er was genoeg vruchtbare grond voor een tweede date… zo geschiedde
Deze date eindigde uiteindelijk in bed waarbij de lichaamssappen rijkelijk vloeide tot in de kleine uurtjes en de volgende ochtend bij het wakker worden gewoon weer werd gegaan waar we gebleven waren. Kortgezegd een top nacht.
Tot daarna op een rustig middagje hier in dit topic ging lurken om te kijken hoe mijn mede-fokkers het er vanaf brengen online… Herken ik de schrijfstijl van Perzephone met die van J. op de whats-app. Klik op het fotoboek; zie ik een foto op d’r profiel die ik ken.
Tot zover niks aan de hand zou je zeggen, er zaten net als ik natuurlijk zat fokkers op paiq. Echter gingen haar datingsite ervaringen in het topic alleen over ene Dizorn, terwijl ze ook met mij aan het daten was… vreemd…. Ik had het daardoor eigenlijk wel gezien en wachtte het af.
Toen ze weer contact met me opnam met de vraag om weer te gaan daten, vroeg ik aan d’r of ze me niet wat moest vertellen. (De exacte bewoordingen weet ik niet meer.) Ze bleef maar ontkennen, ook na hints. Totdat ik zo stellig bleef volhouden dat ik het toch echt zeker wist, viel langzaam bij haar het kwartje, en was ik een aansteller.
Ik date zelf niet meerder mensen tegelijk, omdat ik dat niet eerlijk vind ten opzichte van anderen, dus vond ’t wel mooi geweest toen.
Benieuwd of ze hier nog durft te komen nuquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Vooral dat ze er gewoon niet eerlijk voor uit komt.
Dat is gewoon spelen met gevoelens van anderen. En bewust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |