abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2013 @ 07:00:53 #101
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_123020312
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]
maar richting het midden en einde , jezuuuus inderdaad woehoeee
Daryl baddass _O_ en hopelijk komt Rick ook weer een beetje bij zinnen :Y
Trouwens dat busje dat inreed, zeker was dat bitch Andrea
dafuq is zij mee bezig dan?! :{w

quote:
[ OMG ]

Oh, en jammer van Axel, ik begin 'em net tof te vinden.
Ja echt he!
"Do the monkey with me"
pi_123020360
Ep van vandaag nog niet gezien, maar ik weet al waar Daryl was gebleven!

In mijn droomslaap. :9~
pi_123020467
Hmm klopt het dat hij nog niet te downloaden is op usenet :P ?
De nieuwste aflevering dus ?
  maandag 18 februari 2013 @ 09:31:18 #104
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123021619
Oh shit, ik ben vergeten te kijken vanmorgen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_123022052
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm klopt het dat hij nog niet te downloaden is op usenet :P ?
De nieuwste aflevering dus ?
Zie hm nog niet staan op binsearch
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_123022627
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Zie hm nog niet staan op binsearch
Die ziet hem inderdaad niet. Zoek via NZBindex, daar staat hij al 5 uur.
pi_123022639
Eerste half uur was overigens heel matig. Laatste 10 minuten waren top!
pi_123022654
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:

maar ze waren al weg voordat ze erachter kwam, en volgens mij was het ook een kleinere vrouw.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:36:40 #109
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_123022946
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

maar ze waren al weg voordat ze erachter kwam, en volgens mij was het ook een kleinere vrouw.
Mwaah , ik weet het niet. Ze was wel naar gov natuurlijk opzoek en met haar acties de laatste tijd :o
"Do the monkey with me"
pi_123023238
Dr zit nu iemand naast mij in de trein 'the zombie survival guide' te lezen _O_ en ze is raakbaar
  maandag 18 februari 2013 @ 10:49:54 #111
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_123023270
Ohja, vandaag nieuwe ep.
pi_123026373
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]
maar richting het midden en einde , jezuuuus inderdaad woehoeee
Daryl baddass _O_ en hopelijk komt Rick ook weer een beetje bij zinnen :Y
dafuq is zij mee bezig dan?! :{w

Ik had hetzelfde gevoel, wat een baggeraflevering was het. Tot die laatste 10 minuten ^O^ al vond ik het erg vreemd dat The Governor en zijn goon squad vertrok terwijl ze het gewoon hadden kunnen afmaken. En die meid (althans, daar leek het op) die dat bestelbusje bestuurde is zeker geen Andrea, dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
pi_123026735
Is het wel zeker een vrouw dan?

To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:42:03 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_123026739
eindelijk lorie eruit en komt ze terug in waanbeelden :')
pi_123027122
Hoe kwam die schutter van de Governor op hun eigen wachttoren?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_123027485
De hele episode had alles van een filler tot die compleet onverwachte headshot op Axel en daarna gingen ze los _O_.

Die kofferbak-scene was ook wel tof :D
Get it and Bet it
pi_123028027
Axel... :o Dit einde kreeg mij wel op het puntje van m'n stoel :Y

Kan me niet voorstellen dat het Andrea was, diegene schoot op Michonne toen hij/zij het busje uit was o|O Oogde dun/licht, misschien een heel nieuw karakter?

Straks #107 van de strip en The Governor Special lezen c_/
pi_123029190
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe kwam die schutter van de Governor op hun eigen wachttoren?
Dat vroeg ik mij ook af, alsook hoe die auto van The Governor zo dichtbij kwam zonder dat iemand het in de gaten had voordat ze beschoten werden. Maar hey, soms moet je je dit soort dingen gewoon niet afvragen :P
pi_123029313
Hershell ouwe eindbaas.

Beetje jammer dat de recoil zo overduidelijk afwezig was.

Beth en Maggy die gewoon lekker schieten zonder problemen, en the Governor zonder problemen met 1 hand :').
Geen referral hier.
pi_123031306
In het begin dacht ik, godver alweer zo'n trage aflevering met veel gezwets en ineens werd het een stuk beter. Ook wel grappig dat iedereen heel gericht kan schieten van de governor zijn kant en dat de rest enorm veel moeite heeft om door het vizier te schieten. En dan als je geen vizier hebt je headshot aan headshot ziet :P.

Ik kijk er wel doorheen, want zo erg is het niet maar in dat vuurgevecht met de governor viel het wel op.
Feyenoord Rotterdam
pi_123032774
Andrea moet dood asap, wat een slecht geacteerde onrealistisch karakter is dat zeg. Zij is echt de laatste naar wie ik zou luisteren in z'n situatie, domme kut die denk alles wel even te weten. Jammer van dat vuur gevecht dat het zo nep was, governor die gewoon open en bloot staat en niemand die hem kan raken, en ook dat ze dekking zoeken en dan alsnog bijna geraakt worden maar als er dan walkers aan komen springen ze gewoon op en is er niemand meer die ze onder vuur neemt. Wel vet dat Axel als schild gebruikt werd. Maar waar de fuk bleef die persoon met body armor en alles? Die verdwijnt gewoon in het niets zonder dat iemand het door heeft ofzo? Zal volgende aflevering wel infiltreren/saboteren
pi_123032796
quote:
19s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:54 schreef Fuszy het volgende:
In het begin dacht ik, godver alweer zo'n trage aflevering met veel gezwets en ineens werd het een stuk beter. Ook wel grappig dat iedereen heel gericht kan schieten van de governor zijn kant en dat de rest enorm veel moeite heeft om door het vizier te schieten. En dan als je geen vizier hebt je headshot aan headshot ziet :P.

Ik kijk er wel doorheen, want zo erg is het niet maar in dat vuurgevecht met de governor viel het wel op.
Dat viel ook wel mee. De enige persoon die geraakt werd aan de kant van Rick was Axel, en dat was door een verrassingsschot. Dus eigenlijk kan Maggie / Carol / Carl of wie dan ook die de gozer op de wachttoren neerknalde beter schieten dan wie dan ook van governor's kant, aangezien die na Axel niks meer hebben geraakt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_123032898
OMG wat een aflevering, vooral dat einde! :D
tss weer een hele week wachten
pi_123033129
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:37 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat viel ook wel mee. De enige persoon die geraakt werd aan de kant van Rick was Axel, en dat was door een verrassingsschot. Dus eigenlijk kan Maggie / Carol / Carl of wie dan ook die de gozer op de wachttoren neerknalde beter schieten dan wie dan ook van governor's kant, aangezien die na Axel niks meer hebben geraakt.
Sowieso :') Bij de boerderij vlogen de headshots uit rijdende auto's je om de oren en nu gingen alle schoten meters naast _O-
pi_123033875
ben benieuwd hoe dat zal gaan met merle erbij, hilarische personage btw :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')