quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die extras.
quote:
SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Die wetenschapper lijkt icm met dat brilletje erg op de leider van de bad guys uit Lost :-)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:17 schreef kensei het volgende:
[..]
De enige die uberhaupt kan acteren, met Merle erbij dan
Oh die scientist speelt ook wel ok imo
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]Fout. Het is Sophia PeletierSPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus![]()
En nee, in de verste verte niet.
Vind ik ook niet. Onder dat nerveuze schilletje was Ben 100% badass. Dat zit er bij deze gast niet in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus![]()
En nee, in de verste verte niet.
Ik dacht dat je het over het uiterlijk had.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.
Hij is in TWD gewoon de big leader die alles plant ;-)
Meh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
Let op, dat gaat vast nog wel komen! :-)
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Meh.Is Milton btw echt zo klein? Vond het echt een smurfje wat uit die bus rende.
[..]SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin was fucking saai, werd echt gek wat Rick, hoopte dat Hershell hem op z'n muil zou rammen met z'n krukken net zo lang tot die weer normaal deed.quote:
Ja ze kunnen midden in een salto zombies tussen hun ogen raken, rijdend in een auto enkel bullseyes raken. Maar met een machinegeweer kunnen ze geen mannetjes uit een toren schietenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:00 schreef One_conundrum het volgende:
Toen ergerde ik me vooral aan het dramatisch slechte schieten van iedereen.
[..]Lijkt me aannemelijk.SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wilde hij een horde zombie's aantrekken door een bak herrie te maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:10 schreef Jivis het volgende:
Tergend saaie aflevering, waarbij de laatste vijf minuten nog wel enigszins spannend waren. Toch erger ik me aan die mini-burgeroorlog, het voelt zo doelloos aan.
En wat was die Governour tof aan het doen met z'n geweersalvo's in de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |