Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Sneuneus.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:40 schreef Diemux het volgende:
En wat als je dat gewoon tegen die commissie zegt? Dus dat de huisarts geen verklaring uitschrijft i.v.m. beroepsgeheim?
Echt, mensen die eisen dat je alleen kan verzuimen met doktersverklaring bluffen je er gewoon uit waar je bijstaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Imperative het volgende:
De dokters doen dat niet, om bepaalde redenen. Zie info:
-http://knmg.artsennet.nl/(...)he-gegevens-2010.htm
- http://www.nicolayenbakker.nl/geneeskundige_verklaring
Dan zeggen ze dat een huisarts die idd niet verstrekt en dat hij daarom een onafhankelijk arts moet raadplegen. Zoals iedereen weetquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:40 schreef Diemux het volgende:
En wat als je dat gewoon tegen die commissie zegt? Dus dat de huisarts geen verklaring uitschrijft i.v.m. beroepsgeheim?
Misschien vinden ze dat TS eigenlijk geen herkansing verdient en maar even op de blaren moet zitten zodat hij leert zich wat verantwoordelijker te gedragen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:26 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat de examencommissie dit vraagt, ze zouden beter moeten weten.
Dr. Achmet in Istanbul doet daar niet zo moeilijk over.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:10 schreef Koorbal123 het volgende:
Ik heb op school een aantal tentamens gemist omdat ik ziek ben geweest (beetje te heftig carnaval gevierd.) De examencommissie vroeg om een geneeskundige verklaring zodat ik de tentamens kan herkansen.
Ik kan daarvoor niet terecht bij mijn huisarts, want die schrijft zo'n verklaring
niet uit op grond van het medisch beroepsgeheim.
Weet iemand een andere dokter waar ik makkelijk zo'n medische verklaring kan krijgen?
Iemand die kan verklaren dat ik bijvoorbeeld een longontsteking of de ziekte van pfeiffer heb opgelopen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha 's avonds een vent en 's ochtends absent?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Die kende ik nog niet maar die is wel sterk!
Tuurlijk, de vrijdag voor carnaval ben je kiplekker, de donderdag erna ook en tussendoor heb je ff een longontsteking óf de Pfeiffer meegepakt... klinkt erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:10 schreef Koorbal123 het volgende:
Weet iemand een andere dokter waar ik makkelijk zo'n medische verklaring kan krijgen?
Iemand die kan verklaren dat ik bijvoorbeeld een longontsteking of de ziekte van pfeiffer heb opgelopen.
Sterker nog, het hele ziektebeeld heeft zich in recordtempo van vier dagen afgespeeld en de patiënt is nu alweer helemaal genezenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:58 schreef Leandra het volgende:
Met carnaval de ziekte van Pfeiffer oplopen en daar nu al ziek van zijn?
En ook al een diagnose... Hulde!
Uitzonderlijk, is er al een vakgroep opgericht om het bijzondere ziekteverloop van TS te onderzoeken, en is er al onderzocht wat voor afwijkend snel genezend DNA hij heeft?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:21 schreef DreO het volgende:
[..]
Sterker nog, het hele ziektebeeld heeft zich in recordtempo van vier dagen afgespeeld en de patiënt is nu alweer helemaal genezen
Zelfs een longontsteking is binnen 4 dagen ontstaan en weer geheel genezen. Een wonder, hallelujaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:21 schreef DreO het volgende:
[..]
Sterker nog, het hele ziektebeeld heeft zich in recordtempo van vier dagen afgespeeld en de patiënt is nu alweer helemaal genezen
Kende jij hem welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker achter die Xbox vandaan nerdje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |