SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
(1 maart wel Aldo ovb)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja sorry.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niets mee gedaan?you slut!
Klopt. Ik steek hem niet overal in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
dat doe je wel vaker (niet) volgens mij
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zie echt allemaal mensen met rozen lopen.
Oh, hoi.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Beter morgen kopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, hoi.
![]()
![]()
Vanmorgen bij supermarkt ook.. bloemen kopen ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oh, hoi.
ga dan naar een bloemist ofzo
En ik kreeg ook een valentijnskaart.. die zat tussen mijn laptop![]()
Waarschijnlijk met het oog op het slechte weer routes eerder begonnen. Of je hebt een hele snelle chauffeur.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar geef dan geen tijd op denk ik danq
![]()
Ja de helft was vast niet thuis dus dan ben je sneller klaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met het oog op het slechte weer routes eerder begonnen. Of je hebt een hele snelle chauffeur.![]()
![]()
Dat ligt er aan. Als hij te vroeg is moet ie gewoon wachten. Althans, dat moesten wij wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja de helft was vast niet thuis dus dan ben je sneller klaar![]()
Track & trace gaf aan tussen 14:00 en 16:00quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Als hij te vroeg is moet ie gewoon wachten. Althans, dat moesten wij wel.![]()
Ik heb voor proassist gereden en daar werd echt een afspraak gemaakt met de klant. Was ik een uur te vroeg en klant was er niet dan moest ik blijven wachten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Track & trace gaf aan tussen 14:00 en 16:00![]()
maar ik heb het over aanbiedingen die je stiekem wel wilde doen maar niet deedquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Ik steek hem niet overal in.![]()
![]()
zo werken ze niet allemaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb voor proassist gereden en daar werd echt een afspraak gemaakt met de klant. Was ik een uur te vroeg en klant was er niet dan moest ik blijven wachten.![]()
![]()
Dit is gewoon TNTPTTPOSTNLquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb voor proassist gereden en daar werd echt een afspraak gemaakt met de klant. Was ik een uur te vroeg en klant was er niet dan moest ik blijven wachten.
Maar goed, niet zeiken, meneer kan vanavond lekker spelen![]()
![]()
Daar gaat het omquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is gewoon TNTPTTPOSTNL
Maar goed, niet zeiken, meneer kan vanavond lekker spelen![]()
![]()
ik heb gelukkig niks te klagen over mijn bezorger. die is volgens mij zzp-er dus wilt echt graag de pakketjes kwijt. meestal ligt er een briefje met zijn 06 nummer als ik niet thuis was, komt ie het 's avonds alsnog brengen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. En dan ligt het er ook nog heel erg aan welke chauffeur je treft.![]()
![]()
moet je ze alsnog zelf afhalen neem ik aan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:27 schreef sararaats het volgende:
ik laat m'n pakketjes in een Kialapunt bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |