Nee, over het niet mee willen werken aan het opleggen van een minimumprijs aan ING voor hun hypotheken. En dat lijkt me niet meer dan terecht. Dat zou een bizar instrument zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef HD9 het volgende:
[..]
over concurrentie tussen banken duier niet is
http://www.telegraaf.nl/o(...)r_dan_elders___.htmlquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef 99.999 het volgende:
En met een verbod op concurrentie uit het buitenland heeft het helemaal niets te maken.
Wederom heeft dat niets met een verbod te maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:27 schreef HD9 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/o(...)r_dan_elders___.html
ik heb het niet over verbodquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wederom heeft dat niets met een verbod te maken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef HD9 het volgende:
[..]
over concurrentie tussen banken duier niet is
't Is heel simpel: voor de huidige pensioenen mogen de huidige jongeren werken. Voor de Staatsschuld trouwens ook. Voor de hypotheekschulden ook voor zover doorschuiven op de volgende generatie niet meer lukt. De jongeren mogen dus betalen, die pensioenen en spaartegoeden kunnen niet gebruikt worden om de schulden af te lossen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zouden die investment managers echt zo dom zijn, dat ze het absurde (directe en pensioen) spaarsaldo maar weer eens vergeten? Ik zou ze maar geen geld toevertouwen.
Wat een nietszeggende stukje, heb me er daadwerkelijk over verbaasd...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We horen bij een nieuw rijtje dankzij de huizenmarkt!http://www.bnr.nl/opinie/(...)bye-bric-welkom-fish
gewoon niet ingaan op die trol, hij verziekt wel meer interessante discussies, maar hij wordt er door de mods niet op aangesproken omdat hij zich uitspreekt voor het bubbel clubjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ken het wereldje dat kelders graaft een beetje en je zult er van staan te kijken hoeveel mensen een kelder willen, ja. En dan vooral onder monumentale panden op de meest ongunstige plekken!
Daar mogen ze namelijk niet zomaar een verdieping erop bouwen, want dat zou veel goedkoper zijn dan een kelder.
Dakterras mag vaak niet omdat het de aanblik van het pand verandert en omdat de privacy van de buren er onder kan lijden. Maar inderdaad, meestal omdat de constructie het niet aankan.
En toen ben ik maar gestopt, want je maakt me hier gewoonweg belachelijk... Je weet toch zelf ook wel dat er bezwaar aangetekend wordt tegen hoge bomen, lage schuttingen of verkeerde dakkapellen?
lul niet.quote:
[/q]quote:[quote]Op vrijdag 15 februari 2013 13:12 schreef HD9 het volgende:
[..]
ach boven de stand we hebben de bubble opgeblazen en nu gaat ie weer een stukje leeg, niks aan de hand, het is overigens de schuld van de overheid die jaagt de rente op bij de banken door concurrentie te verbieden, omdat ze vet op de botten moeten krijgen
Kees de Kort, dan mag het je toch niet verbazen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Wat een nietszeggende stukje, heb me er daadwerkelijk over verbaasd...
Ik dacht laat ik het eens een keer lezen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kees de Kort, dan mag het je toch niet verbazen?
Kees de Kort heeft dat rijtje niet bedacht hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kees de Kort, dan mag het je toch niet verbazen?
Ze hebben het best vaak geprobeerd maar kregen het niet voor elkaar een fatsoenlijk marktaandeel te verwerven en druipten daarna weer af.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kees de Kort heeft dat rijtje niet bedacht hoor.![]()
Nogmaals: waarom denk je dat de buitenlandse financierders weg blijven van de hypotheekmarkt hier? Of luisteren die ook naar Kees de Kort
Dat is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh, nou dan is er vast niks aan de hand en zuigen de bedenkers van het nieuwe "FISH"-rijtje het waarschijnlijk allemaal uit hun duim!
Dit klopt gewoon niet. Je probeert een verband te leggen dat er niet lijkt te zijn. Daar gaat mijn commentaar over.quote:Marktaandeel verwerven is altijd moeilijk, dat vrijwel niemand het oom maar meer wil proberen op de hypotheekmarkt is een teken aan de wand.
Tuurlijk is er een verband tussen het relatief hoge risico en de bereidheid om te investeren in de hypotheekmarkt. Zo werkt dat nou eenmaal in de markt. Dat ontkennen maakt het niet minder waar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal.
[..]
Dit klopt gewoon niet. Je probeert een verband te leggen dat er niet lijkt te zijn. Daar gaat mijn commentaar over.
Lijkt me na een aantal jaar daling logisch dat investeerders iets anders zoeken....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kees de Kort heeft dat rijtje niet bedacht hoor.![]()
Nogmaals: waarom denk je dat de buitenlandse financierders weg blijven van de hypotheekmarkt hier? Of luisteren die ook naar Kees de Kort
Het heeft niet zoveel met investeren te maken. Er zijn genoeg buitenlandse bedrijven geweest die het vol overgave hebben geprobeerd. Het is ze niet gelukt. Dat is het hele eieren eten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een verband tussen het relatief hoge risico en de bereidheid om te investeren in de hypotheekmarkt. Zo werkt dat nou eenmaal in de markt. Dat ontkennen maakt het niet minder waar.
Dank je voor het werk dat je erin stopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Update met alle gevraagde info. Inclusief prognose tot 2020 op basis van jaren 80. (dat zijn de bolletjes) .
Niet bepaald, hij roept al jaren dat de huizenmarkt door en door verrot is en stipt eventjes aan dat het blijkbaar genoeg reden is om ons internationaal bij het rijtje potentiële probleemlanden te rekenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:00 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Lijkt me na een aantal jaar daling logisch dat investeerders iets anders zoeken....
Kees de Kort doet alsof het wereldschokkend nieuws is..
Dan zegt het hele bericht toch niets?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bepaald, hij roept al jaren dat de huizenmarkt door en door verrot is en stipt eventjes aan dat het blijkbaar genoeg reden is om ons internationaal bij het rijtje potentiële probleemlanden te rekenen.
Voor wie de afgelopen jaren had opgelet is dat niet schokkend nee.
of ga samenwonenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:19 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Dan zegt het hele bericht toch niets?
Of ben je zo idolaat van hem?
Veel interssanter is die oplopende huurprijs.
Zoals ik al jaren roep. Koop iets voordat je straks bent overgeleverd.
Dan nog ga je je scheel betalen aan huur.quote:
Zo kan je elk bericht over de huizenmarkt afdoen als nietszeggend hè?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:19 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Dan zegt het hele bericht toch niets?
Of ben je zo idolaat van hem?
Veel interssanter is die oplopende huurprijs.
Zoals ik al jaren roep. Koop iets voordat je straks bent overgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |