abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:23:47 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122862412
Zwangerschap & geboorte

14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull

16 september: Kleurdoos
27 september: Ymme
27 september: Spewey
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
04 oktober: Babbel1
16 oktober: Frezan
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:24:11 #2
259886 pessie
pi_122862423
Zijn er wijzigingen of aanvullingen?
pi_122862571
Zillah, mijlpaal der mijlpalen *O*

Sull, tweede trimester *O*

Ohh Fieder, dat klinkt niet fijn nee, dan is het beste maar gewoon je bed weer in kruipen inderdaad :*

Logi, wát een schatje! O+ Voel jij je ook weer beter? :)

Ik heb een pijnlijke band ongv. 10 cm onder m'n borsten, alsof ik vanbinnen helemaal beurs ben daar. Is al gevoelig met aanraken maar er is aan de buitenkant niets van te zien. Herkenbaar voor iemand?
pi_122862707
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:29 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb een pijnlijke band ongv. 10 cm onder m'n borsten, alsof ik vanbinnen helemaal beurs ben daar. Is al gevoelig met aanraken maar er is aan de buitenkant niets van te zien. Herkenbaar voor iemand?
Check :')

Vooral rechts trouwens, en vrij dicht onder mn borsten, maar volgens de verloskundige zijn dat je ribben die beurs worden omdat er de hele tijd iets tegenaan drukt. Baby danwel organen...
pi_122862723
Ow en fieder :* dat klinkt wel heel sneu! Gauw terug naar bed :Y
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:36:06 #6
259886 pessie
pi_122862752
Band rondom je romp of een plek? Een plek kan komen door trappende voeten of een stel billen, bij een band rondom kun je beter bellen.
pi_122862770
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Check :')

Vooral rechts trouwens, en vrij dicht onder mn borsten, maar volgens de verloskundige zijn dat je ribben die beurs worden omdat er de hele tijd iets tegenaan drukt. Baby danwel organen...
Hmm oké, had niet het gevoel dat ik het echt in m'n ribben voelde, meer 'weefsel' erboven maar opzich is het wel een logische verklaring natuurlijk.
pi_122862812
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef pessie het volgende:
Band rondom je romp of een plek? Een plek kan komen door trappende voeten of een stel billen, bij een band rondom kun je beter bellen.
Nee niet rondom, alleen aan de voorkant. Is ook geen pijn op de borst ofzo hoor, meer gewoon een heel beurs gevoel. Heb niet het idee dat ik vaak in m'n ribben word getrapt maar alles ligt natuurlijk wel in de verdrukking..
pi_122862814
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef pessie het volgende:
Dat is waar! Als je het gevoel hebt dat er een riem te strak om je buik zit oid dan moet je je verloskundige bellen, dan gaan ze checken op zwangerschapsvergiftiging of Hellp-syndroom.
pi_122862839
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:38 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee niet rondom, alleen aan de voorkant. Is ook geen pijn op de borst ofzo hoor, meer gewoon een heel beurs gevoel. Heb niet het idee dat ik vaak in m'n ribben word getrapt maar alles ligt natuurlijk wel in de verdrukking..
Precies! Ik voel nooit voetjes of billen daar, dus ik vond het ook maar vreemd, maar je organen liggen daar wel :Y
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:45:33 #11
259886 pessie
pi_122863044
En als je dan nog een paar weken verder bent helpt verzitten niet meer maar ligt er gewoon een bult onder je ribben :')
pi_122863206
En 's avonds thuis mn beha uitdoen zodat de beugels niet op de beurse plek duwen :')
pi_122863284
Zillah 40 weken! En dan dat lieve meisje van Logi O+
Hier zit de baby nu zo hoog dat ademen al een hele opgave is, laat staan een stukje fietsen( maar wel stug doorgaan hè, ik moet toch een paar boodschapjes halen). Ik hoop toch dat ie vanaf nu wat gaat zakken want men, dit is irritant. Ook slaat de vermoeidheid weer toe, wanneer mini vanmiddag haar middagdutje wil doen dan maar weer even lui op de bank liggen.

Gisteren dat kleine baby'tjes programma weer gezien, zo ontroerend. Al die kleine frommeltjes aan de toeters en bellen en dan beseffen dat je buikbaby al groter is dan wat daar in de couveuse ligt.

Ik zal me nu weer even twee trappen omhoog slepen om de wasmachine te vullen, ben net een hijgend paard wanneer ik daar aankom hahahha
pi_122863320
Hier zit die pijn ook vooral rechts, maar dan meer tussen de ribben in de flank/rugzijde. Vooral tijdens autorijden of lang in 1 houding zitten, dan kan het ineens enorm zeer gaan doen. Even staan/lopen verhelpt 't direct.

@Spirit: ik ga me nog niet ziekmelden, dat kan ik gewoon niet verkopen voor mezelf en voor de organisatie. Voel me daar echt nog te fit voor. Ik houd me wel strikt aan m'n werktijden. Zal heus nog wel eens een keer wat langer doorgaan, maar probeer me echt eraan te houden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122863330
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:53 schreef milka82 het volgende: en dan beseffen dat je buikbaby al groter is dan wat daar in de couveuse ligt.
Dat realiseer ik me ook heel regelmatig, dat mijn kindje nu al groter is dan het zoontje van vrienden van mij toen ie werd geboren :Y En dat is nu een supergezond en superslim jochie van 4 O+
pi_122863361
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier zit die pijn ook vooral rechts, maar dan meer tussen de ribben in de flank/rugzijde. Vooral tijdens autorijden of lang in 1 houding zitten, dan kan het ineens enorm zeer gaan doen. Even staan/lopen verhelpt 't direct.

@Spirit: ik ga me nog niet ziekmelden, dat kan ik gewoon niet verkopen voor mezelf en voor de organisatie. Voel me daar echt nog te fit voor. Ik houd me wel strikt aan m'n werktijden. Zal heus nog wel eens een keer wat langer doorgaan, maar probeer me echt eraan te houden.
En even ergens tussendoor een tukje doen aan je bureau of in een pauzeruimte?

Ik begin daar echt behoefte aan te krijgen, je kunt me wegleggen tegen een uur of 3 als ik 's ochtends ben begonnen... dus dan ga ik in de pauzeruimte bij het raam zitten en doe ik eventjes mn ogen dicht O+
pi_122863428
We zitten hier nogal opgepropt in een kantoorvilla, dus er is geen rustige ruimte waar je ongestoord even zou kunnen zitten / rusten. 15:00 uur is hier ook een onwijze inkak-tijd idd :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122863515
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zitten hier nogal opgepropt in een kantoorvilla, dus er is geen rustige ruimte waar je ongestoord even zou kunnen zitten / rusten. 15:00 uur is hier ook een onwijze inkak-tijd idd :').
Hm, jammer...

Cup-a-soup dan maar? :Y)
pi_122863647
L0t, die pijnlijke band om mijn middel heb ik steevast als ik rugklachten heb. Uitstralende spierpijn ofzo?

Logi: wat een mooi meisje, tof zeg O+

Voor het eerst in 24 weken heb ik een hele nacht geslapen vannacht! *O*
pi_122863652
XM, als je denkt dat je nog te fit bent, moet je het ook niet doen, maar zorg wel goed voor jezelf! Jij en die kruimel in je buik zijn nu even belangrijker dan je werk :)

Drie uur was bij mij ook de tijd dat ik alles uitzette en ging slapen tot vriend thuis was, dan koken, eten, weer slapen. Toen ik een manager vertelde dat ik eigenlijk alleen nog maar werkte en sliep meldde ze mij dat dat echt niet normaal was en ik naar de bedrijfsarts moest om ziekmelding te bespreken. En zo geschiedde O+ (met veel frustratie, traantjes, pijn en moeite omdat ik me zo'n onzettend watje voelde :') )
Sarcasme. Herken het.
pi_122863663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef L-E het volgende:
L0t, die pijnlijke band om mijn middel heb ik steevast als ik rugklachten heb. Uitstralende spierpijn ofzo?

Logi: wat een mooi meisje, tof zeg O+

Voor het eerst in 24 weken heb ik een hele nacht geslapen vannacht! *O*
HOE DOE JE DAT?!
Sarcasme. Herken het.
pi_122863711
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
XM, als je denkt dat je nog te fit bent, moet je het ook niet doen, maar zorg wel goed voor jezelf! Jij en die kruimel in je buik zijn nu even belangrijker dan je werk :)

Drie uur was bij mij ook de tijd dat ik alles uitzette en ging slapen tot vriend thuis was, dan koken, eten, weer slapen. Toen ik een manager vertelde dat ik eigenlijk alleen nog maar werkte en sliep meldde ze mij dat dat echt niet normaal was en ik naar de bedrijfsarts moest om ziekmelding te bespreken. En zo geschiedde O+ (met veel frustratie, traantjes, pijn en moeite omdat ik me zo'n onzettend watje voelde :') )
Ja, het is hier ook wel werken, thuiskomen, suffen op de bank, koken/boodschappen doen, eten, naar bed. Alleen de weekenden hebben wat variatie. Maar hier een bewust kinderloze manager, die er volgens mij ook niet zoveel mee heeft. Denk niet dat ik op zoveel begrip kan rekenen...
pi_122863727
Oef, en ik lig 's ochtends al te piepen als ik een aantal keer wakker ben geworden om om te draaien en wegens verkoud/benauwdheid :@
pi_122863755
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, het is hier ook wel werken, thuiskomen, suffen op de bank, koken/boodschappen doen, eten, naar bed. Alleen de weekenden hebben wat variatie. Maar hier een bewust kinderloze manager, die er volgens mij ook niet zoveel mee heeft. Denk niet dat ik op zoveel begrip kan rekenen...
Dat staat er volledig los van :{w
Maar maakt het natuurlijk wel lastiger om erover te beginnen, dat snap ik
pi_122863882
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat was die van mij ook. En hoewel tact niet haar sterkste punt was, stond ze wel voor haar werknemers, dus dat zegt ook niet alles :) En anders heb je altijd nog de bedrijfsarts die het kan overrulen.
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')