quote:Met haar lange nagels greep kraakster Els van der W. in het kruis van haar ex-vriend. Ze draaide de man, die dreigend boven haar op de trap stond, zijn scrotum om. De balzak van haar ex scheurde en een van zijn testikels kwam zelfs 'buitenboord' te hangen. 'Als ik hem niet had aangepakt, had ik hier nu niet gezeten', zegt Els tegen de rechter.
'Ik was bang van die man. Hij had me al vaker mishandeld.' Els die in september vorig jaar de hele nacht op de bank had geslapen, vroeg aan haar ex of ze even van slaapplaats konden ruilen zodat ze zich wat op kon warmen. 'Hij had drugs gebruikt en ik zag aan zijn ogen dat het weer helemaal mis was', legt ze uit.
Beltegoed op
'Ik wilde hem aan zijn kruis van de trap trekken.' De graai van Els was goed raak. Met een gescheurde balzak, een bal ernaast hangend en een bebloed kruis, belt de ex-vriend uiteindelijk zelf de ambulance. 'Mijn beltegoed was op', zegt Els die wel wilde bellen maar niet kon.
Haar ex-vriend herstelde volledig, maar is voelt zich spreekwoordelijk in het kruis getast. Binnen het krakerswereldje in Zeist deed zijn pijnlijke verhaal al snel de ronde. Ook kon hij wekenlang nauwelijks lopen en was het lastig slapen. Els, die nog geen strafblad had, komt eraf met 60 uur taakstraf en te betalen schadevergoeding van 300 euro.
Bron:
ad
dankjequote:Op donderdag 14 februari 2013 03:59 schreef Higuain het volgende:
WARNING: Niet bij Google afb. open balzak intypen, je zult er spijt van krijgen.
Ja dacht ik ook, ook zonder beltegoed kan je 112 bellen volgens mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 06:59 schreef Jelleeee het volgende:
''Haar ex-vriend herstelde volledig, maar IS VOELT zich spreekwoordelijk in het kruis getast. ''
O, en het alarmnummer bellen is toch gratis dacht ik?
De regel is:quote:Op donderdag 14 februari 2013 03:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik dacht eerst een passage uit 50 tinten grijs te lezen
Dit dus. Haar advocaat heeft ook zitten slapen toen ze hun strategie doorbesprakenquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:30 schreef Loll het volgende:
ha ha zeggen dat je niet kon bellen terwijl 112 gratis gebeld kan worden door elke sim kaart
Das nou al de tweede keer vandaag dat je schreef wat ik wilde schrijvenquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, ook zonder beltegoed kan je 112 bellen volgens mij.
Is dit nou verder een te lichte straf voor een (redelijk) zware mishandeling, of is het feit dat zij ook weleens mishandeld werd een verzachtende omstandigheid?
grappig. Jij leest een heel ander stukje dan ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:26 schreef MichaelScott het volgende:
Jammer dat het weer zo licht bestraft wordt.Achterlijk wijf, iemand zwaar mishandelen omdat hij niet van slaapplaats wil wisselen.
Notenkrakers.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Notenkrakers.
'Mijn beltegoed was op', zegt Els
OMFGquote:Op donderdag 14 februari 2013 03:59 schreef Higuain het volgende:
WARNING: Niet bij Google afb. open balzak intypen, je zult er spijt van krijgen.
Dat dat nog je ex vriend isquote:Op donderdag 14 februari 2013 03:34 schreef Higuain het volgende:
Haar ex-vriend herstelde volledig, maar is voelt zich spreekwoordelijk in het kruis getast. Binnen het krakerswereldje in Zeist deed zijn pijnlijke verhaal al snel de ronde. Ook kon hij wekenlang nauwelijks lopen en was het lastig slapen. Els, die nog geen strafblad had, komt eraf met 60 uur taakstraf en te betalen schadevergoeding van 300 euro.
Je usernamequote:Op donderdag 14 februari 2013 08:51 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
grappig. Jij leest een heel ander stukje dan ik
Mwoa, http://www.bbrussen.nl/wp-content/uploads/2008/09/superkloten.jpgquote:Op donderdag 14 februari 2013 03:59 schreef Higuain het volgende:
Southparkquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:26 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Mwoa, http://www.bbrussen.nl/wp-content/uploads/2008/09/superkloten.jpg
quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:09 schreef flappy het volgende:
Maar 300 euro?
Goed dat ze niet heeft getoeterd. Dat kost 350.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |