PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Misschien verwacht ik ook wel te veel.. ik verwacht dat er morgen of vrijdag toch wel UP bronzes en silvers komen, dan ben ik (hopelijk) weer positiefquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent wel erg DarkDarkSonic2 nu. Of DarkSonic3
Zolang er maar een UP Boetius, UP Pelle en UP Vilhena zijn, vind ik alles primaquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien verwacht ik ook wel te veel.. ik verwacht dat er morgen of vrijdag toch wel UP bronzes en silvers komen, dan ben ik (hopelijk) weer positief
meeeeeeeeeerquote:
Link staat in de OP waar ik het weghaalquote:
Hmm ok, nja De Rossi en Vidal op CDM doen het prima tot dusver.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond die echt heel slecht, zijn NIF en IF ten minste
Deze? http://tapiture.com/jaynificent/girlsquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Link staat in de OP waar ik het weghaal
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze? http://tapiture.com/jaynificent/girls
Ik wil meer van haar
Zo veel keus op die plaatsquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Haal Guarin voor CDM en je leven is meteen mooier
Abn amro tennis tournament?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Goede avond in Ahoy Rotterdam gehad.
Nee, er was een bijeenkomst van mijn schaakvereniging.quote:
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, er was een bijeenkomst van mijn schaakvereniging.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
Staat veel moois tussen
[ afbeelding ]
Koop hem dan gewoon via BIN
Oh, dat is wel interessant. Vertel er eens meer over.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
SIF Inler net gekocht voor 49K.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst nog even zo, en misschien dat ik liever Sneijder laat staan, ik vind hem best fijn eigenlijk.
En die SIF Inler is zeker kenser duur?
Doe es DMquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog een hele mooie foto in mijn DM box maar die is nakend dus mag ik die niet posten
Ik vind die hond leukerquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
De vriendin van KSINiet verkeerd, ik versta er alleen geen ene fuck van
Wat een kutaccent heeft zij
Wrong forum bro. Jij nam Fok zeker wel heel letterlijk?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wrong forum bro. Jij nam Fok zeker wel heel letterlijk?
Meh. Wel mooie ogen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
De vriendin van KSINiet verkeerd, ik versta er alleen geen ene fuck van
Wat een kutaccent heeft zij
Moralez CAMquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
RM gaat IF Lamela worden als Maggio niet bevalt. Giovinco gaat vervangen worden door UP El Shaarawy, maar wil Giovinco wel een kans geven, nog niet eerder mee gespeeld.
CAM gaat Di Natale worden denk ik en op CB 'gewoon' Chiellini.
Heb hem maar gekocht, nog nooit mee gespeeld, maar hoor wel goede verhalen over hem.quote:
Nee, ben aan het slapenquote:
Katten zijn kutquote:
Met 7 man is het ook lastig. Maar niet gedegradeerd dus no worriesquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:12 schreef Kamikazie het volgende:
Clubben ging iets minder dan gisteren
Paul is de zwakste schakelquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:12 schreef Kamikazie het volgende:
Clubben ging iets minder dan gisteren
Vond 433 nog wel lekker spelen eigenlijk. Moeten even een paar truukjes onder de knie krijgen en dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met 7 man is het ook lastig. Maar niet gedegradeerd dus no worries
Nee man, meer zweten als we met een spits van 2,10 spelenquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vond 433 nog wel lekker spelen eigenlijk. Moeten even een paar truukjes onder de knie krijgen en dan komt het wel goed.
Ik zeg altijd maar zo: zweten is zeker wetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee man, meer zweten als we met een spits van 2,10 spelen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die doet meestal het licht aan hier idd.
Ik doe het licht uit. Weltrusten
Dat hele Valentijnsgedoe was ik inderdaad vergeten toen ik vanochtend met mijn slaperige kop mijn vrouw gedag kuste (zelf is ze vrij door schoolvakanties)quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:52 schreef Thorb het volgende:
oh snap pots was op valentijnsdag snel het huis uit gevlucht
Nah, vanavond even netjes sorry zeggen en een beetje verleidelijk kijken en het zit weer goedquote:
Waarom heeft iedereen nu ineens geluk met silver packs? Ik heb na bijna 100k niks boven de 3k gehadquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Laat ik eens een silverpack openen: die Izaguirre levert best wat op
Als je in die 40 packs steeds iets van 2600 hebt is het ook prima he, maak je gewoon winstquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen nu ineens geluk met silver packs? Ik heb na bijna 100k niks boven de 3k gehad
Dat heb ik alleen niet, heel veel slechte packs met slechte rares en non-rares. Ik heb wel bijna mijn hele consumables pile vol met contracten om te verkopen als ze duurder worden. Maar ik heb dit jaar niet eens 1/10 van het geluk van vorig jaar toen ik bv. 2 silver IFs in 2 dagen had.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je in die 40 packs steeds iets van 2600 hebt is het ook prima he, maak je gewoon winst
Mevrouw PotS zit nog op de basisschool?quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hele Valentijnsgedoe was ik inderdaad vergeten toen ik vanochtend met mijn slaperige kop mijn vrouw gedag kuste (zelf is ze vrij door schoolvakanties)
Contracten zijn op dit moment al aardig duur hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen niet, heel veel slechte packs met slechte rares en non-rares. Ik heb wel bijna mijn hele consumables pile vol met contracten om te verkopen als ze duurder worden. Maar ik heb dit jaar niet eens 1/10 van het geluk van vorig jaar toen ik bv. 2 silver IFs in 2 dagen had.
Mevrouw PotS geeft les op een basisschoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mevrouw PotS zit nog op de basisschool?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mevrouw PotS geeft les op een basisschool
Je hebt het gewoon verbruid bij EAquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ja hoor, weer een bronze rare en weer is het een contract. Waarom open ik dan silver packs als ik zo vaak bronze rares krijg. Misschien ben ik te negatief maar dit is bijna niet mogelijk
Omdat ik zoveel winst maak met de SMLENO-spelers doen ze die niet meer in mijn packsquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon verbruid bij EA
Wat is er mee dan? Heb nog niks gehoord over crashes e.d.? Wat meer info?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey man. Mijn Perfect Piano doet het niet meer, fix ff ja?
Hij is bang dat ze hem in rotterdam al zijn vergetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef Revontulet het volgende:
Guidetti krijgt het ook steeds hoger in z'n bol...wat een debiel joh.
Ja inderdaad, hij heb een goed seizoen gehad, maar hij stelt verder niks voor. Hij is niemand, heeft zich verder nog nooit bewezen. Helaas is hij zo ontzettend opgehyped dat heel zuid achter hem aanloopt alsof hij god is en daar gedraagt hij zich nu naar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij is bang dat ze hem in rotterdam al zijn vergeten
He haakneus, doe even normaal joh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef Revontulet het volgende:
Guidetti krijgt het ook steeds hoger in z'n bol...wat een debiel joh.
Die knul blijft maar constant de aandacht opzoeken in rotterdam, ga gewoon lekker verder met je leven ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
He haakneus, doe even normaal joh.
Altijd al een vervelend mannetje gevonden, maar kan wel goed voetballen. Maar nu doet ie alsof ie een clublegende is en dat feyenoord zijn grote liefde is terwijl ie alleen een jaartje verhuurd wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij heb een goed seizoen gehad, maar hij stelt verder niks voor. Hij is niemand, heeft zich verder nog nooit bewezen. Helaas is hij zo ontzettend opgehyped dat heel zuid achter hem aanloopt alsof hij god is en daar gedraagt hij zich nu naar.
Dat je in een jaar verliefd kan worden op Feyenoord snap ik, het is een hele warme club met altijd een goeie sfeer, in voor en tegenspoed. Maar zoals Guidetti het voor doet komen....quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Altijd al een vervelend mannetje gevonden, maar kan wel goed voetballen. Maar nu doet ie alsof ie een clublegende is en dat feyenoord zijn grote liefde is terwijl ie alleen een jaartje verhuurd was
Heeft-ie dat gezegd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:09 schreef Tim86 het volgende:
Aangezien EL zelfs een docu over hem heeft gemaakt zal hij ook wel het idee hebben dat in NL iedereen denkt dat hij een halfgod is
"We could have won the title that year.."
![]()
Duizendmaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:09 schreef Tim86 het volgende:
Aangezien EL zelfs een docu over hem heeft gemaakt zal hij ook wel het idee hebben dat in NL iedereen denkt dat hij een halfgod is
"We could have won the title that year.."
![]()
Haha ja, dat was een van de zinnen in die reclame voor de docu die toen steeds voorbij kwamquote:
Schuimende cola dat je neus uitkomt...dat heb ik wel eens bij een goeie grap van vd Gijpquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, dat was een van de zinnen in die reclame voor de docu die toen steeds voorbij kwam![]()
Iedere keer als ik een slok drinken in mijn mond had spuugde ik hem weer uit..heeft me 10 liter gekost ofzo.
damnquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
WTF...
Wel zonde
[ afbeelding ]
Hij lijkt nuchterquote:
In het centrum sneeuwt het al lekker hoor (Hofplein rotterdam)quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier (Regio Rijnmond) nog niks aan het handje.
Hoezo, ik kom toch nooit buiten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:26 schreef Johnbon het volgende:
Als buienradar klopt zijn we hier om 12 uur de pineut.
ja en zeker ook elke dag mcdriven he papzak, ipv de fiets pakkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef vandermar het volgende:
Ik moet zo naar school, hopen dat de handrem het goed doet
Je valt in de herhaling...quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja en zeker ook elke dag mcdriven he papzak, ipv de fiets pakken
Alleen de kipnuggets zijn nog wel te vretenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling...
Daarbij ben ik al 4 jaar niet bij de mac geweest omdat het fucking smerig is en ik elitair ben en niet een plebejer.
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alleen de kipnuggets zijn nog wel te vreten
Ja, het is nog steeds troep, want ik weet hoe ze gemaakt worden, maar toch vind ik die wel te etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee
Enkel troep schuiven ze je voor.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alleen de kipnuggets zijn nog wel te vreten
jammie lijkt op milkshake aardbeiquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man die kipnuggets!
Haha, gekke kip lololol xDquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Roze slangenvleesquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Is dit serieus jouw app?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat is er mee dan? Heb nog niks gehoord over crashes e.d.? Wat meer info?
Die is er ook. "Het laatste gevecht". Volgens mij heeft Schelvis die gemaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:31 schreef vandermar het volgende:
Die docu vond ik ook bullshit hoor
Maak dan een van Pi-Air
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:58 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Die is er ook. "Het laatste gevecht". Volgens mij heeft Schelvis die gemaakt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:58 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Die is er ook. "Het laatste gevecht". Volgens mij heeft Schelvis die gemaakt.
Een ode aan jezelf?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:10 schreef Zhano het volgende:
Zit ff wat puushjes van vorig jaar te bekijken
Pukki voor 40k gekocht toen:
[ afbeelding ]
Zhano
[ afbeelding ]
Ik was de uitvinder van Kanu CDM in 352:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Beste team ooit (wel vnml single matches)
[ afbeelding ]
Leuk al dat voetbalgedoe in zo'n post, maar mijn ogen blijven toch echt bij die jonkvrouw steken...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:10 schreef Zhano het volgende:
Zit ff wat puushjes van vorig jaar te bekijken
Pukki voor 40k gekocht toen:
[ afbeelding ]
Zhano
[ afbeelding ]
Ik was de uitvinder van Kanu CDM in 352:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Beste team ooit (wel vnml single matches)
[ afbeelding ]
Fifa 10quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee? Gewoon memories van toen FUT nogwas.
Dat was toch met Jobson en Marlos ?quote:
Ja, en Geovanni, Ilsinho RB en de spits Rafael Moura. Maar de beste speler was IF Leonardo Silva, een IF die zoveel beter was dan andere IFs die ik toen hadquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat was toch met Jobson en Marlos ?
Vorig jaar met Morais, Maikon leite, Wellington Silva en Danilinho IF
hier ook en ik mag zometeen naar huisquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is het aan het ijzelen hier.
Hier ook ja..quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
Hier sneeuw...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
Ik zou maar vast een sneeuwschuivertje kopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:40 schreef Zhano het volgende:
Vanmiddag huurcontract tekenen en dan krijg ik de keyysssss
Zidane in Fut 10 ja ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Revontulet het volgende:
Ik had in FUT 10 een team met Del Piero, Nedved, Zidane, tijden waren dat zeg.
2e verdiepingquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou maar vast een sneeuwschuivertje kopen
Dat zou ik dan maar snel doen ja, vandaag al Ziggo oid bellenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
2e verdiepingNu nog GWL + internet fixen
Bellen is voor oude mensenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar snel doen ja, vandaag al Ziggo oid bellen
Bellen is wel vaak het snelst als je met spoed wil bestellenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bellen is voor oude mensenEn volgens mij kan ik geen Ziggo
Spoed? Hoe lang duurt het voor zoiets rond is dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bellen is wel vaak het snelst als je met spoed wil bestellen
Paar weken als je geluk hebt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spoed? Hoe lang duurt het voor zoiets rond is dan?
UPC een week normaal...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spoed? Hoe lang duurt het voor zoiets rond is dan?
UPC is nog sneller als je naar een UPC winkel gaat trouwens! Daar kwam ik pas achter na het bellen en alles al verstuurd wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:59 schreef Vinno het volgende:
[..]
UPC een week normaal...
Maar ik heb een keer een flink lulverhaal aan de telefoon opgehangen dat ik ontevreden was over de concurrent blablabla, toen had ik alles binnen 2 dagen in huis
Dus bellen kan zeker schelen ja!
Cazorla goeien chem. Oh dat stond er al, maar ach het is toch maar een speler van 180k.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CB ?,
Cazorla heeft ook maar 7 chem maar dat maakt me echt niet uit. Dat zal je echt niet gaan merken
quote:De vereiste kabeltelevisie aansluiting (¤ 18,20 per maand) is inbegrepen in de weergegeven abonnementsprijs.
Heeft en behoudt u de kabeltelevisie aansluiting, dan betaalt u ¤ 18,20 per maand minder.
Ah zo, ok. Ik heb daar nog helemaal niks, dus dan betaal ik wel gewoon die 18¤. Dan is UPC bijna 150¤ per jaar duurder. Bij UPC heb je wel nieuwsgroepen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Is toch duidelijk?
Je kijkt nu zeker bij zo'n alles in 1 pakket, als je al een los abonnement voor kabel tv hebt gaat dat van de prijs af anders zou je 2x voor hetzelfde betalen.
Wat voor mij wel een belangrijke reden was om naar UPC te gaan, is het verschil in HD aanbod.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah zo, ok. Ik heb daar nog helemaal niks, dus dan betaal ik wel gewoon die 18¤. Dan is UPC bijna 150¤ per jaar duurder. Bij UPC heb je wel nieuwsgroepen.
(Ik zit hier te kijken btw)
Ik heb geen Horizon abbo, maar gewoon alles in 1.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:29 schreef DutchSL het volgende:
Horizon zit niet in standaard abbo, moet je extra voor betalen.
Ja dat had ik gezien, alleen dat hoef ik toch niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:29 schreef DutchSL het volgende:
Horizon zit niet in standaard abbo, moet je extra voor betalen.
Is nie waar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja dat had ik gezien, alleen dat hoef ik toch niet.
Hmkay.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:31 schreef Vinno het volgende:
[..]
Is nie waar.
Je hebt Horizon box, dan kan je meer tegelijk opnemen enzo.
Maar met "gewone" pakket kan je ook gewoon online TV kijken op PC/iPad/whatever (met de gratis Horizon app)
Ik zou echt serieus niet meer weten hoe ik het anders moet doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Cazorla goeien chem. Oh dat stond er al, maar ach het is toch maar een speler van 180k.
Ja, als ze niet te lui zijn bij EA welquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rekik naar BlackburnZouden ze die nu nog int spel zetten? Hij zit in de db toch?
Moet ik daar perse een Apple device voor hebben of kan ik gewoon op mijn windows pc downloaden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:31 schreef Vinno het volgende:
[..]
Is nie waar.
Je hebt Horizon box, dan kan je meer tegelijk opnemen enzo.
Maar met "gewone" pakket kan je ook gewoon online TV kijken op PC/iPad/whatever (met de gratis Horizon app)
Op PC kan het gewoon online. Silverlight dingetje geloof ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet ik daar perse een Apple device voor hebben of kan ik gewoon op mijn windows pc downloaden?
Op hun site staat dat het uit de app store komt..
Hmm vanavond maar eens uitzoeken, kan ik lekker fappen op Kim Holland.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:36 schreef Vinno het volgende:
[..]
Op PC kan het gewoon online. Silverlight dingetje geloof ik.
Voor android enzo komt eraan als het goed is.
https://www.horizon.tv/nl_nl/quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hmm vanavond maar eens uitzoeken, kan ik lekker fappen op Kim Holland.
Dat die Pistorius een mongool is. Ik moest gewoon lachen om dit bericht, dit verzin je toch niet.quote:
Inloggen met Digid en dan bij je gegevens je adres aanpassen voldoet volgens mij. Dan krijg je vanaf 1 Maart uitwonend.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil mijn beurs omzetten naar uitwonend en ik kan het gewoon niet vinden![]()
Aight, heb het volgens mij gevondenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Inloggen met Digid en dan bij je gegevens je adres aanpassen voldoet volgens mij. Dan krijg je vanaf 1 Maart uitwonend.
Oh ja, dat wel volgens mij, dan krijg je pas per April..quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aight, heb het volgens mij gevonden![]()
Maar ik sta pas vanaf 5 maart ingeschreven in stillburg, die overlap van 4 dagen maakt niet uit?
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ja, dat wel volgens mij, dan krijg je pas per April..
Nee? Volgens mij las ik dat je op de 1e van de maand moet staan ingeschreven op je uitwonende adres..quote:
Ja ik sta ook officieel daar ingeschreven dan, maar omdat zij het 5 dagen later verwerken duurt het dus iets langer. Ik zal ze zo maar is boos bellen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee? Volgens mij las ik dat je op de 1e van de maand moet staan ingeschreven op je uitwonende adres..
Wat een service en niet eens extra kostenquote:Om digitale tv te bekijken via Horizon TV Online, heeft u niet per se een abonnement op Horizon TV nodig. U kunt namelijk ook van deze service gebruikmaken, wanneer u een abonnement heeft op digitale televisie én internet van UPC. Om toegang te krijgen tot Horizon TV Online, logt u simpelweg in met uw Mijn UPC-account.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik sta ook officieel daar ingeschreven dan, maar omdat zij het 5 dagen later verwerken duurt het dus iets langer. Ik zal ze zo maar is boos bellen.
De clue is denk ik dat je het niet op je TV kunt kijken dan? Anders betalen die Horizon klanten voor niksquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een service en niet eens extra kosten![]()
Thx Vinno.
Nee, juist erg mooi in-game en terecht zo duurquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ajax away shirt in mijn silverpack...spuuglelijk ding is het ook
Ik heb Swansea home en Panathinaikos away....veul mooierquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, juist erg mooi in-game en terecht zo duur
Ik heb nu de Celtic home kit en de Grasshopper away (inb4 HAH GAYYYYYY) maar die wil ik nog veranderen. Ik heb in ieder geval genoeg keus omdat ik de kits spaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Swansea home en Panathinaikos away....veul mooier
Mijn moeder kijkt toch alleen maar SBS6quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
De clue is denk ik dat je het niet op je TV kunt kijken dan? Anders betalen die Horizon klanten voor niks
Ik heb onderzoek gedaan en dit zijn de 2 mooiste kitsquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Swansea home en Panathinaikos away....veul mooier
Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb onderzoek gedaan en dit zijn de 2 mooiste kits
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ajax away shirt in mijn silverpack...spuuglelijk ding is het ook
quote:
Nice!quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GhanbiaWel jammer van die kutkeepert. Sulley was eerst IF Guarin, maar dan krijgt KPB geen 9
Kijk naar die prijzen van IF Yoshida danquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
IF Russell al naar 270k. Maar is nog altijd 150k teveel in mijn ogen
Meggiorini was ook gezakt
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk naar die prijzen van IF Yoshida dan
Niet veel prijzen bij VVV en SOuthampton lijkt me.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk naar die prijzen van IF Yoshida dan
quote:AFC Asian Cup winners: 2011
Naja ik vind het wel onvoorstelbaar dat je dat voor hem betaaltquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
JaEr is er 1 voor 184k verkocht. Beetje jammer
Jij hebt tenminste nog geluk, ik niet. Dit waren mijn beste bronze/silver pulls van gisteren (ik heb wel al een paar spelers verkocht) De silvers zijn zo slecht dat het genoeg zegt over hoe weinig geluk ik heb.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
JaEr is er 1 voor 184k verkocht. Beetje jammer
Lijkt me echt een kutteam voor zoveel geld, kun je veel toffere dingen van maken. Maar wss niet met Vidal als middelste CMquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:06 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan die dus wel, vraag me alleen af of Gustavo wel een beetje uit de voeten komt op die postie
Ik heb ook onderzoek gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb onderzoek gedaan en dit zijn de 2 mooiste kits
[ afbeelding ]
Dat is goed kutquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog geluk, ik niet. Dit waren mijn beste bronze/silver pulls van gisteren (ik heb wel al een paar spelers verkocht) De silvers zijn zo slecht dat het genoeg zegt over hoe weinig geluk ik heb.
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#fEDSWdVWPaI:360
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog geluk, ik niet. Dit waren mijn beste bronze/silver pulls van gisteren (ik heb wel al een paar spelers verkocht) De silvers zijn zo slecht dat het genoeg zegt over hoe weinig geluk ik heb.
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#fEDSWdVWPaI:360
Ik heb echt zoveel geprobeerd met Vidal maar iets anders met allemaal 9 chem dan dit kom ik echt niet. Alaba moet ik er ook in hebben maar alleen met Gustavo krijg ik ze allemaal op 9 chem. Als iemand wel iets anders heeft met de benodigde spelers erin dan zou ik dat echt knap vindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutteam voor zoveel geld, kun je veel toffere dingen van maken. Maar wss niet met Vidal als middelste CM
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel geprobeerd met Vidal maar iets anders met allemaal 9 chem dan dit kom ik echt niet. Alaba moet ik er ook in hebben maar alleen met Gustavo krijg ik ze allemaal op 9 chem. Als iemand wel iets anders heeft met de benodigde spelers erin dan zou ik dat echt knap vinden
Spelers die ik er zowiezo in wil hebben zijn:quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
? Of wil je perse Cazorla er in? En wie zijn er nog meer verplicht?
Oh zeg dat dan van die andere formatiequote:Op donderdag 14 februari 2013 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Spelers die ik er zowiezo in wil hebben zijn:
Cazorla (vind ik gewoon super fijn spelen)
Vidal
Alaba
Balotelli
Deze moeten er zowiezo in staan, Andere formatie mag ook hoor
Ik hoorde dat er grappen de rondte gingen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken de spelers van Steaua niet zo goed maar Ajax gaat denk ik gewoon winnen vanavond, hopelijk raakt er niemand geblesseerd want bij Steaua maken ze nog wel eens harde overtredingen.
Jij hebt echt altijd geluk hequote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk iets goeds/iets wat veel waard is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Spelers die ik er zowiezo in wil hebben zijn:
Cazorla (vind ik gewoon super fijn spelen)
Vidal
Alaba
Balotelli
Deze moeten er zowiezo in staan, Andere formatie mag ook hoor
Jezus altijd dezelfde die geluk hebben, ik heb vandaag nog helemaal niks goed gehadquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk iets goeds/iets wat veel waard is
[ afbeelding ]
Er is een verschil tussen 1x geluk hebben en heel vaak geluk hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jezus altijd dezelfde die geluk hebben, ik heb vandaag nog helemaal niks goed gehad
Vetquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Gevoel voor kou uitgeschakeld bij muizen
AMSTERDAM - Wetenschappers zijn er in geslaagd om het gevoel voor kou uit te schakelen bij muizen.
fucking chill.
windkracht 15quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VetDan kunnen ze dat ook bij ons doen. Vannacht was het weer zo koud in de nachtdienst
werk ook in de buurt van de kust, dus windkracht 15 ofzo, echt heel erg koud
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VetDan kunnen ze dat ook bij ons doen. Vannacht was het weer zo koud in de nachtdienst
werk ook in de buurt van de kust, dus windkracht 15 ofzo, echt heel erg koud
Beste Vinno,quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:32 schreef Vinno het volgende:
IF Vidal zit nu hele tijd rond 200k (PS3).
Dat zal toch nog wel iets zakken aankomende week denk ik?
Wow, deze is wel echt nicequote:
Pepe is goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wow, deze is wel echt nice, El Sharaawy er ook in, hier wordt ik wel vrolijk van,
Vraag me af hoe Rm Pepe speelt, heb jij em wel eens gehad ?
Ja, nou, het voelde aan als hele harde wind. En koud. Als je m tegen had met lopen kon je amper ademhalenquote:
Neen maar ik hoor daar meestal wel goede verhalen overquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wow, deze is wel echt nice, El Sharaawy er ook in, hier wordt ik wel vrolijk van,
er bestaan geen domme vragenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik wilde iets vragen, maar dat kan alleen maar backfire opleveren![]()
![]()
haha, ik heb nu al voorpretquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen
Dom was die ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen
ging zeker over Ajaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dom was die ook niet.
Backfire gehalte was alleen 100%.
[ afbeelding ]
Ik dacht ik probeer het te maken maar dan met Sanchez RM en Alves rb. Maar dan missen de cbs net 1 link en er is geen duitse keeper in serie a of italiaanse in de bundesligaquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet zonder een andere speler op 7 chem (Ghanese CDM op CB) te zetten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:41 schreef Zhano het volgende:
Kun je Vorsah op 9 chem krijgen in een 4 atb formatie met alleen maar golds?
Ik denk ook inderdaad dat de 4411 formatie de enige optie zal wezen. Helaas zal ik wel mijn MOTM Gervinho dan niet meer kunnen gebruiken. Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik dacht ik probeer het te maken maar dan met Sanchez RM en Alves rb. Maar dan missen de cbs net 1 link en er is geen duitse keeper in serie a of italiaanse in de bundesliga
Dacht ik al ja. Die CDM's zijn ook niet echt geschikt als CB en de keepers in die league zijn brakquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet zonder een andere speler op 7 chem (Ghanese CDM op CB) te zetten.
quote:
wordtquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:48 schreef diedjuh het volgende:
WTF ik word kampioen in divisie 2 en nu ben ik niet gepromoveerd....
EA
Ik ga ook goed in divisie 2quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:48 schreef diedjuh het volgende:
WTF ik word kampioen in divisie 2 en nu ben ik niet gepromoveerd....
EA
Achja, dan nog maar een keer even 10k binnen harken. Divisie 2 is wel simpel vergeleken met divisie 1.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook goed in divisie 29 punten uit 3 wedstrijden. Bij promotie snel mn teams naar een nieuw account traden
Doe nou niet zo irritant en geef gewoon antwoord!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beste Vinno,
Dat weten we helaas niet.
Helaas, hier kunnen we echt geen antwoord op geven. We weten dit soort dingen simpelweg niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:59 schreef Vinno het volgende:
[..]
Doe nou niet zo irritant en geef gewoon antwoord!!!
Hij zal vast nog wel wat zakken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:59 schreef Vinno het volgende:
[..]
Doe nou niet zo irritant en geef gewoon antwoord!!!
Jawel, weet je wel!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas, hier kunnen we echt geen antwoord op geven. We weten dit soort dingen simpelweg niet.
Hij is dit jaar ook wel echt absurd goed. De NIF bedoel ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar was hij maar 40k ofzo, deze markt
8k plus premium goud pakje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk 10k wanneer je divisie 2 wint en maar 8k bij een kampioenschap in divisie 1
Goldpack dabei jonguh!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk 10k wanneer je divisie 2 wint en maar 8k bij een kampioenschap in divisie 1
Hij was vorig jaar mijn favoriete middenvelder, dit jaar was hij ook wel goed maar waren toch een paar betere (zoals KPB).quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hij is dit jaar ook wel echt absurd goed. De NIF bedoel ik.
Yup, ik heb mijn team bijna vol.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:12 schreef wieisboos het volgende:
Arsenal heeft echt veel IF's voor zo'n matige ploeg, 12 keer gewonnen en 8 IF's + MOTM
nope, elke keerquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah dacht dat je alleen bij de eerste keer die pack kreeg
IF Siemquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:07 schreef nistelaria het volgende:
Wat zijn de beste Nederlandse middenvelders, 4-3-3?
Ik kan kiezen uit IF Strootman, Fer, Sneijder, VdV, N. de Jong en Wijnaldum.
Wijn-Fer-Sneijderquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:07 schreef nistelaria het volgende:
Wat zijn de beste Nederlandse middenvelders, 4-3-3?
Ik kan kiezen uit IF Strootman, Fer, Sneijder, VdV, N. de Jong en Wijnaldum.
Dat lijkt me echt geen chille combinatiequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Als Bony nou ff naar Ansie Maakdekachelaan gaat dan kun je mooi triple linken
Why? En zie editquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt geen chille combinatie
Ik vind een snellere spits naast Bony of Traore veel fijner en ze hebben beide 3* skill. Doumbia Bony is inderdaad al stukken beterquote:
Vind Wijnaldum naast SIF Altidore ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind een snellere spits naast Bony of Traore veel fijner en ze hebben beide 3* skill. Doumbia Bony is inderdaad al stukken beter
nee?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie dat een beetje gevolgd van Glowmouse en Danny?
neequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Fuszy het volgende:
WAT?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Fuszy het volgende:
Gaat t goed met je?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Fuszy het volgende:
wat een jostiquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
MED / Glowmouse per direct op zwart
FB / Glowmouse
Die nemen het allemaal veel te serieusquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
FB / Glowmouse
20000 Euri is toch best serieusquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die nemen het allemaal veel te serieus
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
FB / Glowmouse
die rechtsback is alleen zeer matig. Rest wel een prima teamquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:45 schreef vandermar het volgende:
Weldra even met deze bazen spelen.
[ afbeelding ]
goeden trollquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die rechtsback is alleen zeer matig. Rest wel een prima team
Haten op Konkoquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die rechtsback is alleen zeer matig. Rest wel een prima team
Bij deze fifa is dat ook had gescoord met Ronaldinhoquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef vandermar het volgende:
Schreeuwt Evert dit jaar ook weer als ROnaldinho scoort?
Vorige fifa was het altijd.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vond ik altijd wel gijl
correctie: Jij bakt er echt niks van.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:49 schreef Fuszy het volgende:
Die gast bakt er echt niks van hoor. Snap niet waarom jullie zo enthousiast zijn
Kan ik ook tegen jou zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
correctie: Jij bakt er echt niks van.
Ik hoop dat mijn idool nog een IF krijgt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Bij deze fifa is dat ook had gescoord met Ronaldinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |