PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Misschien verwacht ik ook wel te veel.. ik verwacht dat er morgen of vrijdag toch wel UP bronzes en silvers komen, dan ben ik (hopelijk) weer positiefquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent wel erg DarkDarkSonic2 nu. Of DarkSonic3
Zolang er maar een UP Boetius, UP Pelle en UP Vilhena zijn, vind ik alles primaquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien verwacht ik ook wel te veel.. ik verwacht dat er morgen of vrijdag toch wel UP bronzes en silvers komen, dan ben ik (hopelijk) weer positief
meeeeeeeeeerquote:
Link staat in de OP waar ik het weghaalquote:
Hmm ok, nja De Rossi en Vidal op CDM doen het prima tot dusver.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond die echt heel slecht, zijn NIF en IF ten minste
Deze? http://tapiture.com/jaynificent/girlsquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Link staat in de OP waar ik het weghaal
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze? http://tapiture.com/jaynificent/girls
Ik wil meer van haar
Zo veel keus op die plaatsquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Haal Guarin voor CDM en je leven is meteen mooier
Abn amro tennis tournament?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Goede avond in Ahoy Rotterdam gehad.
Nee, er was een bijeenkomst van mijn schaakvereniging.quote:
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, er was een bijeenkomst van mijn schaakvereniging.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
Staat veel moois tussen
[ afbeelding ]
Koop hem dan gewoon via BIN
Oh, dat is wel interessant. Vertel er eens meer over.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
SIF Inler net gekocht voor 49K.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst nog even zo, en misschien dat ik liever Sneijder laat staan, ik vind hem best fijn eigenlijk.
En die SIF Inler is zeker kenser duur?
Doe es DMquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog een hele mooie foto in mijn DM box maar die is nakend dus mag ik die niet posten
Ik vind die hond leukerquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
De vriendin van KSINiet verkeerd, ik versta er alleen geen ene fuck van
Wat een kutaccent heeft zij
Wrong forum bro. Jij nam Fok zeker wel heel letterlijk?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wrong forum bro. Jij nam Fok zeker wel heel letterlijk?
Meh. Wel mooie ogen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
De vriendin van KSINiet verkeerd, ik versta er alleen geen ene fuck van
Wat een kutaccent heeft zij
Moralez CAMquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
RM gaat IF Lamela worden als Maggio niet bevalt. Giovinco gaat vervangen worden door UP El Shaarawy, maar wil Giovinco wel een kans geven, nog niet eerder mee gespeeld.
CAM gaat Di Natale worden denk ik en op CB 'gewoon' Chiellini.
Heb hem maar gekocht, nog nooit mee gespeeld, maar hoor wel goede verhalen over hem.quote:
Nee, ben aan het slapenquote:
Katten zijn kutquote:
Met 7 man is het ook lastig. Maar niet gedegradeerd dus no worriesquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:12 schreef Kamikazie het volgende:
Clubben ging iets minder dan gisteren
Paul is de zwakste schakelquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:12 schreef Kamikazie het volgende:
Clubben ging iets minder dan gisteren
Vond 433 nog wel lekker spelen eigenlijk. Moeten even een paar truukjes onder de knie krijgen en dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met 7 man is het ook lastig. Maar niet gedegradeerd dus no worries
Nee man, meer zweten als we met een spits van 2,10 spelenquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vond 433 nog wel lekker spelen eigenlijk. Moeten even een paar truukjes onder de knie krijgen en dan komt het wel goed.
Ik zeg altijd maar zo: zweten is zeker wetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee man, meer zweten als we met een spits van 2,10 spelen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die doet meestal het licht aan hier idd.
Ik doe het licht uit. Weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |