SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
HuppelmutsI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Duurde lang zeg.Je moet je bek houden anders rij ik je morgen weer klem op je werk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja prima, dan nog. Gewoon na-apen dus. Ken jouw soort wel.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:06 schreef BobbyB het volgende:
Duurde lang zeg.
[..]
Je moet je bek houden anders rij ik je morgen weer klem op je werk.Wat is deze. Niks duurde lang. Ligt aan dit internet, niet aan mij. Ik ben megasnel, net als megamindy.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Lol. Ja, geweldig. Wat haat ik Valentijn zeg. Jarenlang honderden kaartjes, maar dit jaar voor het eerst single geloof ik.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee joh mafkees. Ik ga pas over een uur slapen.quote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Single? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:16 schreef Tamashii het volgende:
Lol. Ja, geweldig. Wat haat ik Valentijn zeg. Jarenlang honderden kaartjes, maar dit jaar voor het eerst single geloof ik.![]()
![]()
Ooooooohquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee joh mafkees. Ik ga pas over een uur slapen.Gezellig
Viroquote:![]()
![]()
Ja, morgen uitslapen dus. gebruik van maken natuurlijkquote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh kijk, dat is altijd fijn als je uit kan slapenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, morgen uitslapen dus. gebruik van maken natuurlijk![]()
![]()
Af!quote:Nee nog niets, jij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog iets van dat gesprek gehoord?![]()
Rokje is mijn vriendin natuurlijk.quote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |