Kimi staat er niet meer bij??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Geen probleem, omdat ik net toch niets te doen had heb ik gelijk de banner maar een beetje bijgewerkt. weet iemand toevallig wie het origineel had gemaakt? Nu kloppen de fonts niet :p
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik merk het nu pas op, ik had de 2010 of 2011 template gebruikt omdat die nog relatief schoon was. De 2012 versie was door iemand doorgekrast met rode lijntjes :p
Ik ga niet meer. De laatste keer (2011) was het 4 graden tijdens de race.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:50 schreef Joene het volgende:
Overigens de kaarten voor de nurnburgring zijn mooi geprijst 180,- weekend brons!
Op kou kun je je prima kleden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer. De laatste keer (2011) was het 4 graden tijdens de race.
Speciaal voor de F1 heb ik een Film1 en Sport1 combi-pakket genomen, ik moet het gewoon zien...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Tarado het volgende:
Zelf kijk ik waarschijnlijk niet maar er is wel een link http://www.viponlinesports.eu/sports/formula-1.htmltwitter:MBrundleF1 twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 18:21:29First F1 show of the season live at 6.30pm UK time this evening on SkyF1 HD and Sky Sports 1 HD reageer retweet
hij mag ook vrijdagtrainingen rijden en als dat bevalt mag hij bij de eerste race ook de rest van het weekend rijdenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:40 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Doet van de Garde echt mee of alleen testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij mag ook vrijdagtrainingen rijden en als dat bevalt mag hij bij de eerste race ook de rest van het weekend rijdenGeweldig, dus een Nederlander aan de startSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Ehmz, de wagens zijn altijd belangrijk geweest hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef LoganMCV het volgende:
Jammer dat hij in een wagen zit die nooit op eigen kracht punten kan halen...F1 is een beetje suf geworden nu de wagens zo belangrijk zijn geworden
Alsof je eind jaren 30 kon winnen als je niet in een Mercedes reed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef LoganMCV het volgende:
Jammer dat hij in een wagen zit die nooit op eigen kracht punten kan halen...F1 is een beetje suf geworden nu de wagens zo belangrijk zijn geworden
dat was vroeger nog veel erger hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef LoganMCV het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand heel erg gehecht aan de tabel in de OP? Want ik heb er eentje gemaakt met de zenders en de starttijden erbij.
[ afbeelding ]
Kleine verrekijker meenemen om de ticker tape onderin het scherm ook kunt lezen, zodat je ook weet welke RBR er voorop rijdt en welke Caterham achteraan.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Heeft iemand ervaring met staanplaatsen in Spa? Ik ben bij diverse races geweest maar nog nooit in België. Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen om nooit geen staanplaats kaarten meer te kopen na Monza. Zijn er genoeg schermen is het vechten voor een mooi plaatsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |