quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
me too... alleen Die Hard 5 waarschijnlijk deze première week...quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat ik zelf met mijn Puc niet naar Ushi ga
Ging jij nou weleens naar Scheveningen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond naar Die Hard
En Ushi wil ik nog wel zien.
dat vroeg je laatst ook alquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ging jij nou weleens naar Scheveningen?
Ohja jeetje. Sorry hoor, haha.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dat vroeg je laatst ook al
040 hier
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:43 schreef -Mo- het volgende:
Valentine's Day is A Good Day to DIE HARDDD!!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze een goede deal op de lokale auto-markt gedaan voor die snelweg scene's...quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef bigbass het volgende:
A Good Day To Die Hard heeft me niet teleur gesteld, wat een heerlijk lompe actiefilm. En met een budget waar je u tegen zegt zo te zien, dus alles gaat kapot en/of ontploft, heerlijk!
Zet gewoon Animal Planet of National Geographic aan, dan bespaar je je 10 euro aan een bioscoopkaartje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Deezertje het volgende:
Ja mensen, ik zat bij Chimpanzee vanmiddag.... maar kwam dus een meisje ruim een kwartier(!) na de start van de hoofdfilm binnen (met chips!). Hoe stom ben je dan? En Chimpanzee duurt maar 80 minuten dus binnen een uurtje stond ze weer buitenWellke knuppel laat zo'n meisje binnen en waarom betaald ze zoveel terwijl ze al flink te laat is? Sommige mensen komen echt niet voor de film lijkt het (maar ze was alleen). Ze was ergens in de twintig, dus geen zielig 6-jarig meisje dat anders de film zou missen.
NatGeo Wild dan hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zet gewoon Animal Planet of National Geographic aan, dan bespaar je je 10 euro aan een bioscoopkaartje.
Hoe weet jij nou weer dat ze 'flink betaald' heeft een geen PuC heeft net als wij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Deezertje het volgende:
Ja mensen, ik zat bij Chimpanzee vanmiddag.... maar kwam dus een meisje ruim een kwartier(!) na de start van de hoofdfilm binnen (met chips!). Hoe stom ben je dan? En Chimpanzee duurt maar 80 minuten dus binnen een uurtje stond ze weer buitenWellke knuppel laat zo'n meisje binnen en waarom betaald ze zoveel terwijl ze al flink te laat is? Sommige mensen komen echt niet voor de film lijkt het (maar ze was alleen). Ze was ergens in de twintig, dus geen zielig 6-jarig meisje dat anders de film zou missen.
Mooie haarkleur.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:04 schreef -Mo- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zat dit niet in Die Hard? Dat had de film wellicht nog kunnen redden.
Weet je zeker dat die nog draait, in Den Haag was het de laatste week en issie woensdag voor t laatst gedraaidquote:
Ja dat weet ik zeker. De kaarten zijn ook al gereserveerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die nog draait, in Den Haag was het de laatste week en issie woensdag voor t laatst gedraaid
bron: Facebook pagina Pathequote:Nog meer leuk nieuws! Zojuist bevestigd: Fast & Furious 6 draait vanaf 23 mei exclusief bij Pathé in IMAX!
Leuk man!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
bron: Facebook pagina Pathe
Denk niet dat dat de film had kunnen redden, misschien als het in slow motion werd weergegeven en dan 30 minuten langquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:04 schreef -Mo- het volgende:
[ afbeelding ]
na film 2 was er al bijzonder weinig meer aanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is het stom vind. Hoezo 'uitmelken'? Meh.
Ik heb na 2 niet eens meer verder gekeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
na film 2 was er al bijzonder weinig meer aan
Dit zat toch wel in Die Hard? Een halve seconde ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:04 schreef -Mo- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, veel te kort natuurlijk! Hier werd 'ie al weggecut geloof ik:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit zat toch wel in Die Hard? Een halve seconde ofzo?
quote:As of February 2013, director John Moore has already began work on a director's cut
ja exact, dit shot jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, veel te kort natuurlijk! Hier werd 'ie al weggecut geloof ik:
[ afbeelding ]
Nu moeten we wachten op de DC voor die paar extra seconden.
[..]
ja, maar je hebt de pas toch al. dus het maakt niet meer uit of je halverwege een film wegloopt. tuurlijk heb je dan indirect voor de film betaald, maar je voelt je niet/minder genaaid dan wanneer je een los kaartje hebt gekochtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:44 schreef Deezertje het volgende:
Even over 'het kost me toch niets' argument, dat denk ik zelf vaak ook hoor. Maar je betaalt wel degelijk 19 of 26 euro per maand. Als je tien films ziet in de maand betaal je alsnog 2,60 per film. Ja, het is een stuk minder dan een nieuw kaartje, maar het kost je nog steeds geld. Ook al zie je er 52, dan betaal je alsnog 50 eurocent per film. Het zou pas gratis zijn als je niets per maand hoefde te betalen...
Vandaag Ushi gezien: écht een slechte film; en dat terwijl ik normaal wel hou van nutteloze comedy's Deze was echt slecht. En natuurlijk, zoals je van het Nederlandse bioscoopbezoek mag verwachten, was de zaal ,op een vrijdagmiddag rond 14:00 uur bijna uitverkocht...
Ik hoefde ook niets te betalen, ik heb een unlimited kaart voor 4 maanden cadeau gekregenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:44 schreef Deezertje het volgende:
Even over 'het kost me toch niets' argument, dat denk ik zelf vaak ook hoor. Maar je betaalt wel degelijk 19 of 26 euro per maand. Als je tien films ziet in de maand betaal je alsnog 2,60 per film. Ja, het is een stuk minder dan een nieuw kaartje, maar het kost je nog steeds geld. Ook al zie je er 52, dan betaal je alsnog 50 eurocent per film. Het zou pas gratis zijn als je niets per maand hoefde te betalen...
Dus weggelopen? Zat te twijfelen, maar inmiddels uit mijn agenda gehaaldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Selestha het volgende:
A haunted house is de slechtste film ooit gemaakt geloof ikWorst 45 mins of my life
Gelukkig kostte het zo dus niets
Haunted House is een absoluut meesterwerkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Net teruggekomen van Ushi: slechtste Nederlandse productie ooit
Ben benieuwd naar Haunted House
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik ben na 45 minuten weggelopen ja. Ik kon het niet meer aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef tcr het volgende:
[..]
Dus weggelopen? Zat te twijfelen, maar inmiddels uit mijn agenda gehaald.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haunted House is een absoluut meesterwerkToch heb ik ooit wel een goede Uwe Boll film gezien: Rampage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er zoveel verschil tussen Spa en Sourcy dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom heeft Pathe de Spa nou weer vervangen door dat pauperSourcy begin dit jaar
Flight was trouwens een prima filmpje
gebottled water kopen in een bioscoopquote:Op zondag 17 februari 2013 02:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom heeft Pathe de Spa nou weer vervangen door dat pauperSourcy begin dit jaar
Flight was trouwens een prima filmpje
Ik vind het tijdens het eten wel lekker hoor in een restaurant. En ga geen kraanwater vragen. Vind ik zo armoedig.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Sowieso water kopen in Nederland. Kraanwater
In een restaurant is wat anders maar er zijn serieus mensen die geen kraanwater drinken en in de supermarkt pakken Bar Le Duc of flessen Spa inslaanquote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind het tijdens het eten wel lekker hoor in een restaurant. En ga geen kraanwater vragen. Vind ik zo armoedig.
Ja dat is wel gayquote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
In een restaurant is wat anders maar er zijn serieus mensen die geen kraanwater drinken en in de supermarkt pakken Bar Le Duc of flessen Spa inslaan
Nou Spa smaakt wel degelijk anders dan kraanwater. Sourcy en Bar Le Duc is gewoon kraanwater uit Utrecht.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
In een restaurant is wat anders maar er zijn serieus mensen die geen kraanwater drinken en in de supermarkt pakken Bar Le Duc of flessen Spa inslaan
Ja maar waarom zou je flessen Spa kopen voor thuis? Dat is gewoon dikke onzin.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nou Spa smaakt wel degelijk anders dan kraanwater. Sourcy en Bar Le Duc is gewoon kraanwater uit Utrecht.
Een beugel en een kleine popcorn: ¤5,96 (inclusief korting dus). Tja doe het ook niet te vaak (lees als in zelden).quote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef Deezertje het volgende:
Ik koop sowieso nooit wat bij de bioscoop (nog nooit!). Zag van de week een prijslijst hangen, is dat inclusief of exclusief de PUC-korting? Schandalige prijzen, zelfs als er nog 10-25% afgaat...
medium popcorn + fris a 5,30 (incl 10% korting): heel af en toe is dat prima te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef tcr het volgende:
[..]
Een beugel en een kleine popcorn: ¤5,96 (inclusief korting dus). Tja doe het ook niet te vaak (lees als in zelden).
Silver Linings Playbook was donderdagavond bij wijze van valentijnsvoorstelling.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Deezertje het volgende:
Zou Silver Linnings Playbook nog in voorpremiere gaan komende week? Nu nog vakantie...
Snap het sowieso niet waarom die voorpremieres altijd vrijdag- of zaterdagnacht zijn, dan kan ik nooit. Plan hem om 19:00 uur in en de zaal zit waarschijnlijk nog vol ook..
zalen zitten meestal toch wel vol volgens mijquote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef Deezertje het volgende:
Zou Silver Linnings Playbook nog in voorpremiere gaan komende week? Nu nog vakantie...
Snap het sowieso niet waarom die voorpremieres altijd vrijdag- of zaterdagnacht zijn, dan kan ik nooit. Plan hem om 19:00 uur in en de zaal zit waarschijnlijk nog vol ook..
Aldus de Pathé facebook....quote:De best bezochte films van dit weekend:
1. A Good Day to Die Hard
2. Verliefd op Ibiza
3. Ushi Must Marry
Ik ook niet, maar je moet je wel bedenken dat mensen in het weekend altijd naar nieuwe films gaan. Ik ga dalijk ook naar Ushi must marry. Als ik geen PuC had was ik waarschijnlijk niet gegaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
Aldus de Pathé facebook....
De nr 1 kan ik me helemaal in vinden, maar seriously, nummer 2 en 3....
Sterkte !quote:Op maandag 18 februari 2013 10:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je moet je wel bedenken dat mensen in het weekend altijd naar nieuwe films gaan. Ik ga dalijk ook naar Ushi must marry. Als ik geen PuC had was ik waarschijnlijk niet gegaan.
Die Hard?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mijn god, ik neem alles terug. Wat een slechte film, ik heb het niet uitgehouden tot het einde
Ook erg veel sterkte, slechtste film in de afgelopen tijdquote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ga zo denk ik naar A Haunted House, wens me maar sterkte
Wel veel dramatisch slechte releases laatste twee weken valt me opquote:Op maandag 18 februari 2013 13:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ook erg veel sterkte, slechtste film in de afgelopen tijdUSA productie dan he.
Kijk dan thuis een bluray ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ga zo denk ik naar A Haunted House, wens me maar sterkte
Told yaquote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mijn god, ik neem alles terug. Wat een slechte film, ik heb het niet uitgehouden tot het einde
Planning is op Movie 43 perfect voor mequote:Op maandag 18 februari 2013 19:09 schreef Deezertje het volgende:
Heb ik een keer vakantie... wat een kut planning weer komende week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
A Haunted House: wat een film, wat een humor, een woord GEWELDIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk hem donderdag in De Munt. Toepasselijke bioscoop ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik leef met je meequote:Op maandag 18 februari 2013 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kijk hem donderdag in De Munt. Toepasselijke bioscoop ook..
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
A Haunted House: wat een film, wat een humor, een woord GEWELDIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Bluray thuis kijken is nu zeker wel heel aantrekkelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Jawel hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef xminator het volgende:
Zo slecht kan die toch vast niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |