Nee , zo bedoel ik het niet, je ziet iemand die je aardig lijkt , daar ga je een gesprek mee aan en uit een aantal gesprekken kun je merken of het iemand is waar je mee bevriend raakt of waar je verliefd op word .quote:Op zondag 17 februari 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iedereen pas met elkaar gaat praten als ze gevoelens voor elkaar krijgen praat niemadn met elkaar.
Ik kom onderhand overal in Nederland. Alleen niet op de plekken waar in de regel veel dames zitten. In de regel vind ik dat ook geen leuke plekken namelijk. En heb d'r zat ervaring mee ondertussen.quote:
Dit.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , zo bedoel ik het niet, je ziet iemand die je aardig lijkt , daar ga je een gesprek mee aan en uit een aantal gesprekken kun je merken of het iemand is waar je mee bevriend raakt of waar je verliefd op word .
Maar heel eerlijk ik denk dat de jongens hier te snel met een meisje praten en van alles verwachten , ik denk meer dat je met een open ontspanning houding er in kan gaan en wel zien hoe het gaat . Ik ben nooit gesprekken aangegaan met oh dat gaat mijn relatie worden ofzo en zo is het altijd lekker gegaan .
Ik denk een boel zo druk op zichzelf leggen en juist even de spontane dingen vergeten die het ontmoeten van mensen want dat is het eigenlijk meer moeilijker maakt.
Ga er gewoon open in zonder verwachtingen en maak gewoon lol , denk dat je het jezelf veel makkelijker maakt dan.
Ga je nooit naar feestjes van kennissen/collega's? Daar ontmoet je ook wel leuke mensen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom onderhand overal in Nederland. Alleen niet op de plekken waar in de regel veel dames zitten. In de regel vind ik dat ook geen leuke plekken namelijk. En heb d'r zat ervaring mee ondertussen.
Dan maar dingen doen die ik wél leuk vind, en het gebrek aan dames voor lief nemen.
Snik snik
Nee hij komt nooit leuke, vrijgezelle vrouwen tegen. Net als Benzin, Kaneelstokje, enz. enz.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:39 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Ga je nooit naar feestjes van kennissen/collega's? Daar ontmoet je ook wel leuke mensen.
Is het ook, zo sta ik er eigenlijk nog steeds in, ook al ben ik er hier obsessief mee bezigquote:Op zondag 17 februari 2013 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
Maar heel eerlijk ik denk dat de jongens hier te snel met een meisje praten en van alles verwachten , ik denk meer dat je met een open ontspanning houding er in kan gaan en wel zien hoe het gaat . Ik ben nooit gesprekken aangegaan met oh dat gaat mijn relatie worden ofzo en zo is het altijd lekker gegaan .
Ik denk een boel zo druk op zichzelf leggen en juist even de spontane dingen vergeten die het ontmoeten van mensen want dat is het eigenlijk meer moeilijker maakt.
Ik moet zeggen dat ik nu wel tot de conclusie ben gekomen dat ik er zo af en toe wel een tegenkom. Maar ik doe er gewoon niks mee. Dat zit niet in mijn systeem ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee hij komt nooit leuke, vrijgezelle vrouwen tegen. Net als Benzin, Kaneelstokje, enz. enz.
Ja maar zat, nee kom daar nooit iemand tegenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:39 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Ga je nooit naar feestjes van kennissen/collega's? Daar ontmoet je ook wel leuke mensen.
Ik ben daar nu wel vanaf. Vrouwen in je vriendenkring hebben helpt daar enorm tegen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , zo bedoel ik het niet, je ziet iemand die je aardig lijkt , daar ga je een gesprek mee aan en uit een aantal gesprekken kun je merken of het iemand is waar je mee bevriend raakt of waar je verliefd op word .
Ga er gewoon open in zonder verwachtingen en maak gewoon lol , denk dat je het jezelf veel makkelijker maakt dan.
Te weinig in ieder geval.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee hij komt nooit leuke, vrijgezelle vrouwen tegen. Net als Benzin, Kaneelstokje, enz. enz.
Dames tegenkomen is nooit een probleem. Vrijgezelle dames tegenkomen is een truc apart.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe meer dames je tegenkomt, hoe meer er vrijgezel zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dames tegenkomen is nooit een probleem. Vrijgezelle dames tegenkomen is een truc apart.
Je weet wel, die vrouwen die bij je gaan uithuilen als ze net gedumpt zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dames tegenkomen is nooit een probleem. Vrijgezelle dames tegenkomen is een truc apart.
Hier spreekt een vulture.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet wel, die vrouwen die bij je gaan uithuilen als ze net gedumpt zijn
Daar heb ik geen ervaring mee. Jij wel?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jah man, fucking moeilijk. Spreek er 10 aan misschien hebben er 3 een vriendje.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die ratio is ongeveer 1:50 en je moet verder ook uitkijken met stealth vrijgezelle dames. Dat zijn dames die op het eerste oog vrijgezel zijn, die verder heel aardig tegen je doen, maar toch voor een ander gaan. Dat is hen goed recht uiteraard.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe meer dames je tegenkomt, hoe meer er vrijgezel zijn.
Die geef ik een schop.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Rondschieten met een mitrailleur in de hoop iets te rakenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah man, fucking moeilijk. Spreek er 10 aan misschien hebben er 3 een vriendje.
Pssssssssst daar ga je de fout in, die moet je trouwens en proberen te verleiden, die zijn het kwetsbaarst .quote:Op zondag 17 februari 2013 01:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die ratio is ongeveer 1:50 en je moet verder ook uitkijken met stealth vrijgezelle dames. Dat zijn dames die op het eerste oog vrijgezel zijn, die verder heel aardig tegen je doen, maar toch voor een ander gaan. Dat is hen goed recht uiteraard.
[..]
Die geef ik een schop.
Ach, je gaat er niet dood aan. Het is niet zo dat je een gelimiteerd aantal keren een meisje aan kan spreken. Abundance..quote:Op zondag 17 februari 2013 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rondschieten met een mitrailleur in de hoop iets te raken
Ik heb toch wel een geweten.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pssssssssst daar ga je de fout in, die moet je trouwens en proberen te verleiden, die zijn het kwetsbaarst .
Ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Jij wel?
Kijk een kennerquote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pssssssssst daar ga je de fout in, die moet je trouwens en proberen te verleiden, die zijn het kwetsbaarst .
Huilen ze dan ook dat ze eens een aardige gast willen, iemand zoals jij?quote:
Misschien eens wat je zoekt wat meer uitbreiden en te kijken naar vrouwen die niet direct je type zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Die ratio is ongeveer 1:50 en je moet verder ook uitkijken met stealth vrijgezelle dames. Dat zijn dames die op het eerste oog vrijgezel zijn, die verder heel aardig tegen je doen, maar toch voor een ander gaan. Dat is hen goed recht uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |