quote:Op zondag 17 februari 2013 00:08 schreef BellaGoth het volgende:
Een relatie heb je omdat je bij een persoon wil zijn, niet omdat je perse verlangt naar knuffels.
Nog even een keertje deze vraag hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoe kan je uberhaupt verwachten van iemand dat hij je ECHT leuk vindt zonder dat hij je ECHT kent?
Normaliter heb ik school maar ik ben nu in afwachting van een stageplek. Nou dat slokt 25 uur per week op. Dan maak ik ook nog radio. Doe ik ook nog wat redactiewerk, nieuwslezen enzovoort. Nou heel af en toe spreek ik nog wat af met iemand. Dan zit je week wel redelijk vol. Maar ik laat er expres gaten in, want ik word meestal ontzettend gelukkig van een dag waarin ik niks doe en niemand zie.quote:
Daar ontmoet je amper leuke dames mee helaas. Of je moet geluk hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef BellaGoth het volgende:
Werk, hobbies, dingen doen met vrienden en zo af en toe lekker alleen een filmpje kijken/gamen.
Whut? Zo snel?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef BellaGoth het volgende:
Je gaat dan ook eerst een vriendschap aan. Meestal weet ik na een paar gesprekjes wel of iemand relatiemateriaal is.
Oh ik vind het wel fijn dat ik iedere avond wel gewoon leeg heb voor een biertje / gezelligheid oid.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Normaliter heb ik school maar ik ben nu in afwachting van een stageplek. Nou dat slokt 25 uur per week op. Dan maak ik ook nog radio. Doe ik ook nog wat redactiewerk, nieuwslezen enzovoort. Nou heel af en toe spreek ik nog wat af met iemand. Dan zit je week wel redelijk vol. Maar ik laat er expres gaten in, want ik word meestal ontzettend gelukkig van een dag waarin ik niks doe en niemand zie.
Ik kom af en toe een meisje tegen via werk, zo hebben we nu een of andere stagiaire uit Antwerpen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ontmoet je amper leuke dames mee helaas. Of je moet geluk hebben.
Nou ga nooit in een drukkerij werken. Da's een mannenwereldje.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom af en toe een meisje tegen via werk, zo hebben we nu een of andere stagiaire uit Antwerpen.
Leuke stem wel.
Oh en ik maak toevallig een programma met een vrouw. Maar dat is een unicum zo'n beetje in mijn vak.
Behoorde niet echt tot mijn lijstje met ambities.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ga nooit in een drukkerij werken. Da's een mannenwereldje.
Ik vind dat een beetje projectachtig klinkenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef BellaGoth het volgende:
Je gaat dan ook eerst een vriendschap aan. Meestal weet ik na een paar gesprekjes wel of iemand relatiemateriaal is.
Voor mij werkt dat niet zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef BellaGoth het volgende:
Jah precies. Dan doet hij dus aardig tegen een aantal meisjes in de hoop in hun broekje te komenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje projectachtig klinken
En wat als dat niet werkt? Uitgaan, hobbies, studie/werk, viavia?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef BellaGoth het volgende:
Hoezo projectachtig? Zo doen mensen dat al eeuwen, als ze een serieuze relatie willen.
Dan datingsitequote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als dat niet werkt? Uitgaan, hobbies, studie/werk, viavia?
Ja echt, sommige mensen hebben daar nogal last van
Ja dat bedoelde ik, dat ontbrak een beetje in het verhaal , ik ga niet met iemand omdat ik bedenk oh nou die wil wel een serieuze relatie of niet, ik ga met iemand omdat ik daar gevoelens voor krijg en met een beetje geluk is het wederzijds maar daar kom je dan wel achter.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef heloef het volgende:
Het is een gevoel, na een gesprek weet je wel of iemand interessant is. Dat lijkt me duidelijk.
Je slaat een stap over. Je moet eerst (semi-)vrijgezelle dames tegenkomenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ontmoet je amper leuke dames mee helaas. Of je moet geluk hebben.
Helaasquote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je slaat een stap over. Je moet eerst (semi-)vrijgezelle dames tegenkomen
Als iedereen pas met elkaar gaat praten als ze gevoelens voor elkaar krijgen praat niemadn met elkaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, dat ontbrak een beetje in het verhaal , ik ga niet met iemand omdat ik bedenk oh nou die wil wel een serieuze relatie of niet, ik ga met iemand omdat ik daar gevoelens voor krijg en met een beetje geluk is het wederzijds maar daar kom je dan wel achter.
Ik ben er ook niet echt mee bezig. Ik vaker dat ik nadat ik met iemand gepraat heb later bedenk "shit, ze is eigenlijk wel leuk". Ik ben wel eens iemand pas na twee jaar leuk gaan vinden.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, dat ontbrak een beetje in het verhaal , ik ga niet met iemand omdat ik bedenk oh nou die wil wel een serieuze relatie of niet, ik ga met iemand omdat ik daar gevoelens voor krijg en met een beetje geluk is het wederzijds maar daar kom je dan wel achter.
Dan ga je ergens anders heen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas
Waar ik kom, komen de dames ofwel met hun vriendje, ofwel met een groep. Of ze zijn totaal m'n type niet
Maarja dat ik ze op die manier niet tegenkom heb ik al wel aardig geaccepteerd hoorIk kom niet voor de vrouwen op die plekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |