SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten daar ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, omdat het spel door erg veel hitsige pubertjes gespeeld wordt. Riot harkt dus flink geld binnen door skins en champs met flinke uiers te maken!
Er zijn er op het moment (03-01-2013) 109 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus en pak hem beet elke twee tot drie weken komt er een nieuwe bij!
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Lolwiki Complete wiki met veel info over champions, skills, abilities, masteries en items.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe AD carry design, naam is Quinn en is Demacian.
Beetje treurig dat ze alles van Dota overnemen.quote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht, volgens mij is LOL nog de meest orginele MOBAquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje treurig dat ze alles van Dota overnemen.
Niet echt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht, volgens mij is LOL nog de meest orginele MOBA
De mensen die het hele genre 'bedacht' hebben zijn met LoL gekomen dus als er nu iemand dingen overneemt is het Valve, niet Riotquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dota1 is er al langer dan LoL hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De mensen die het hele genre 'bedacht' hebben zijn met LoL gekomen dus als er nu iemand dingen overneemt is het Valve, niet RiotDaarbij is het gewoon een goed idee dus waarom niet hetzelfde implementeren.
(ohja en het zat al jaaaaren eerder in FPS games)
Bullshit. In dota 2 zitten genoeg features die in dota 1 nog niet zaten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De mensen die het hele genre 'bedacht' hebben zijn met LoL gekomen dus als er nu iemand dingen overneemt is het Valve, niet RiotDaarbij is het gewoon een goed idee dus waarom niet hetzelfde implementeren.
(ohja en het zat al jaaaaren eerder in FPS games)
Dat zeg ik dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dota1 is er al langer dan LoL hoor.
Welk gedeelte is bullshit? Ik zie het nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bullshit. In dota 2 zitten genoeg features die in dota 1 nog niet zaten.
Ik zie genoeg. Dota 2 heeft veel dingen zelf bedacht die door Riot nagenoeg zijn overgenomen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus
http://en.wikipedia.org/wiki/Defense_of_the_Ancients
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Feak
[..]
Welk gedeelte is bullshit? Ik zie het niet
Je hoeft het niet te spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie genoeg. Dota 2 heeft veel dingen zelf bedacht die door Riot nagenoeg zijn overgenomen.
Ik speel het met plezier, maar dat betekent niet dat ze alles origineel hebben bedacht.quote:
Mja, tegenwoordig is alles wel een beetje gestolen dus ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik speel het met plezier, maar dat betekent niet dat ze alles origineel hebben bedacht.
Waar zie je mij dat zeggen, tering zegquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie genoeg. Dota 2 heeft veel dingen zelf bedacht die door Riot nagenoeg zijn overgenomen.
Jij claimt dat Valve allemaal dingen aan het overnemen is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen, tering zeg
dat doen ze niet? Heeft Valve dota uitgevonden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij claimt dat Valve allemaal dingen aan het overnemen is.
De man die Dota groot heeft gemaakt (Icefrog) zit nu bij Valve, dus indirect hebben ze dota wel uitgevonden als je het zo bekijktquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat doen ze niet? Heeft Valve dota uitgevonden?
En Guinsoo zit bij Riot.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
De man die Dota groot heeft gemaakt (Icefrog) zit nu bij Valve, dus indirect hebben ze dota wel uitgevonden als je het zo bekijkt.
Ik heb nergens gezegd dat Valve geen originele ideeën zou hebben. Enkel dat Dota 2 bij lange na niet het eerste spel is met een command wheel. Heb zelf ook niet begrepen waarom het niet in LoL zat. Om eerlijk te zijn is Riot ongelofelijk traag met veranderingen in het spel aanbrengen. Of misschien durft Valve wat meer dan Riot?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En Guinsoo zit bij Riot.
Dat is niet wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat er in Dota 2 veel nieuwe dingen zijn gemaakt items, graphics etc. etc. en dat Riot daar aardig wat van heeft overgenomen. Waaronder dit systeem.
Valve luistert dan ook naar de community, staan ze bekend om. Riot wat minder volgens mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat Valve geen originele ideeën zou hebben. Enkel dat Dota 2 bij lange na niet het eerste spel is met een command wheel. Heb zelf ook niet begrepen waarom het niet in LoL zat. Om eerlijk te zijn is Riot ongelofelijk traag met veranderingen in het spel aanbrengen. Of misschien durft Valve wat meer dan Riot?
Je zou denken dat Riot met zo'n gigantisch development team (en een enorme berg met geld) dergelijke functies zo ontwikkeld heeft. Wachten nog steeds op een fatsoenlijke replay recorder, niet in. air geschreven buggy launcher etc.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Simple story ladies and gents,
Dota had created 2 sons to follow its legacy, there names were LoL and dota 2/ dota junior... LoL was the first born and younger sibling was Dota 2
Calsot heeft wrekkles gebeat inlane en Keselo is platinum geworden. Verder alleen gehuil over games verliezenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Afgelopen maand nog interessante drama's gemist?
Dat ben je nodig voor lantern. Anders werkt je lantern niet. SPAM ALL TEH ABILITIES !11!EINZ!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef dustbrain het volgende:
Junglers die bij het junglen AL hun abilities spammen en denken dat ze blue buff nodig hebben de 2de en 3e keer.
En ondertussen een veigar alleen laten met bv een cassaopia met bue.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat ben je nodig voor lantern. Anders werkt je lantern niet. SPAM ALL TEH ABILITIES !11!EINZ!!
Ik vind het erger om tegen Caitlyn te lanen. Kut AA range.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef tdrone het volgende:
begin het ondertussen wel zat te worden om ieder potje een taric en ez te zien
Dan moet Veigar maar gewoon wat meer z'n best doen. ^^quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En ondertussen een veigar alleen laten met bv een cassaopia met bue.
Je kunt lastig zeggen dat je voornaamste doelgroep "oversekste veertienjarigen" is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef dustbrain het volgende:
Ik zocht een tread op over wrom bijna alle female champs in lol oversekst zijn. En een designer schreef dat dat kwam omdat je het verschil tussen male en female dan niet kan zien. Wat is deze? Iedereen weet dat mensen met een stijve pik sneller geld uitgeven.
No shit sherlock, gebruik is even die stoffige hersenen van je. Als een medewerker iets in de trant van "sex sells" zegt ligt hij er zo uit. Het is en blijft een Amerikaans bedrijf.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef dustbrain het volgende:
Ik zocht een tread op over wrom bijna alle female champs in lol oversekst zijn. En een designer schreef dat dat kwam omdat je het verschil tussen male en female dan niet kan zien. Wat is deze? Iedereen weet dat mensen met een stijve pik sneller geld uitgeven.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:12 schreef kensei het volgende:
[..]
No shit sherlock, gebruik is even die stoffige hersenen van je. Als een medewerker iets in de trant van "sex sells" zegt ligt hij er zo uit. Het is en blijft een Amerikaans bedrijf.
Wat een haat zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je kunt lastig zeggen dat je voornaamste doelgroep "oversekste veertienjarigen" is.
Sorry hoor schatjequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef dustbrain het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat zeg.
Ik dacht wel dat het in die richting zat, maar best veel chicks spelen LoL dus als ze slim zijn maken ze een groot deel niet oversekst.
Ik heb van 3 gehoord terwijl ik maar 1 call of duty speler ken. Mijn korte ervaring is vast wel representatief voor die miljoenen spelers.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"maar best veel chicks spelen LoL"
Ghehe
http://conversionxl.com/how-and-when-to-use-sex-to-sell-more/quote:Scientists claim they have discovered exactly why sex sells. Researchers found seeing an attractive man or woman in an advert excites the areas of the brain that make us buy on impulse, bypassing the sections which control rational thought.
“These results suggest that the lower levels of brain activity from ads employing NI (non-rational influence) images could lead to less behavioral inhibition, which could translate to less restraint when it comes to buying products depicted in the NI advertisements.”
- Dr. Ian Cook, a professor of psychiatry at the Semel Institute for Neuroscience and Human Behavior at UCLA
Anderzijds gaan die meiden toch massaal voor Teemo. Dus misschien eb je gelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Sorry hoor schatje![]()
Ik denk trouwens niet dat er veel mensen uit principe dit spel niet gaan spelen omdat er een paar pixel boobies in zitten
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef dustbrain het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat zeg.
Ik dacht wel dat het in die richting zat, maar best veel chicks spelen LoL dus als ze slim zijn maken ze een groot deel niet oversekst.
Ff gekeken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:40 schreef Zeroku het volgende:
Die nieuwe Jayce skin is ook voor de vrouwtjes.
Was schijnbaar een display bug, las ik op reddit. -->quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Is het ook al duidelijk waarom hij LP verloor terwijl hij gewonnen had? Best dom eigenlijk...
quote:No, I talked to the engineers and they confirmed that this was a display bug. The update from his previous loss hadn't shown up yet and it ended up being displayed here instead of the update from his win. He still gained LP from this game.
Cassie, shaco, lulu, karma, sona, rammus, galio, amumu, ashe... Speel teemo eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Anderzijds gaan die meiden toch massaal voor Teemo. Dus misschien eb je gelijk.
Of jij bent niet representatief.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cassie, shaco, lulu, karma, sona, rammus, galio, amumu, ashe... Speel teemo eigenlijk nooit.
Hoezo generaliseren?
Alhoewel teemo idd wel schattig is![]()
Was het een normal game? Volgende keer gewoon iedereen ignoren en je eigen ding doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef Meastro het volgende:
Pfff net echt de game of hell gehad. Pantheon top begint al begin van het spel te flamen. Ziggs mid soortgelijk. Ben ik leona bot met caitlyn, komt er een lee sin met minder dan half HP ganken zien we hem op tijd in de river dus ik denken laat ik hem verrassen, cait volgt en wij hebben Firstblood en double buff maar helaas cait gaat de andere kant op en besluit vervolgens voor alles mij de schuld te geven. Van teamfight is overigens de gehele game geen sprake, panth doet wat hij wil, ziggs doet wat hij wilt, iedereen eist van mij dat ik 100 wards koop etc etc.
Kortom /rant mode uit
Is me nog nooit overkomen zo'n potje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef pl4kkie het volgende:
Net een heerlijk potje gespeeld in de jungle, Kreeg wat contructive feedback van mensen. Na we midgame baron gekilled hadden en daarna gelijk het hele enemy team( waardoor ik een ace scoorde) gelijk mid gepushed met garen tank, 4 turrets down en de nexus voordat hun weer levend
waren
[ afbeelding ]
Ranked Bronze 2, stop er voor vanavond mee. Tweede game ook een throw van hier tot ginder en zelf als sona 6/4/20 gaan. Zo jammer altijd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Was het een normal game? Volgende keer gewoon iedereen ignoren en je eigen ding doen
Nou dat zal hem leren hoor!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:26 schreef Skillstorm het volgende:
Hehe, een vriend zat te klagen omdat iemand top or feed zei.
Ik verzocht hem om dit terug te zeggen: Train or rope, what do you prefer?
Zit je nu te kijken? Ben benieuwd hoe die top / bot lane swap gaat uitpakken.quote:
the league of draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Liandri het volgende:
gedomineerd als de p*st... had vrij snel aan het begin al zo`n idee dat het binnen 30 min wel gedaan zou zijn.
Aww net de lane verloren van een Taric? Komt wel goed hoor schatjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:39 schreef Salamando het volgende:
Ik heb het gevoel dat iedere downie met Taric gold kan halen, daar hoef je echt niks voor te kunnen.
Aan je AP carry vragen of hij/zij Morellonomicon haalt. Dag Tryndamere.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:55 schreef I.C.O.N. het volgende:
Net twee potjes gecarried als AP Tryn. Op het begin ragen teammates totdat je een lich bane en een zhonyas hebt, en jezelf elke 5 seconden voor 60% kan healen
Wel cool dat jij gewoon een eigen item in LoL hebt.quote:
smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is wel een leuke reactie.
Nope, ik word er alleen wel moe van dat ik hem echt ieder potje ziequote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Aww net de lane verloren van een Taric? Komt wel goed hoor schatje
Gewoon 100 voor je promotion matches, best of 3 als je tussen divisions klimt, best of 5 tussen silver/gold.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:40 schreef Lamabal het volgende:
Hoeveel LP moet je hebben voor een andere division?
Ja zou je zeggen maar je q scaled 1,5x AP met een base van 350 ofzo. Endgame betekend dat mana-less heals elke paar seconden. Met je ult en zhonyas ben je lang genoeg veilig om weer een keer te healen en de focus van de vijand is dan allang ergens anders weerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:07 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Aan je AP carry vragen of hij/zij Morellonomicon haalt. Dag Tryndamere.
Als dat door men naam komt... ik kende het spel nog niet volgends mij voor ik me hier geregistreerd had XDquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wel cool dat jij gewoon een eigen item in LoL hebt.
Snap ik, maar viel me gewoon opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:47 schreef Liandri het volgende:
[..]
Als dat door men naam komt... ik kende het spel nog niet volgends mij voor ik me hier geregistreerd had XD
Niet zo liegen he, voordat je poste had je net van een taric verlorenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:31 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nope, ik word er alleen wel moe van dat ik hem echt ieder potje zie.
En een gapcloser. Xin Zhao 2.0.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.reignofgaming.(...)r-2-14-quinn-is-here
Ze heeft een blind. Teemo 2.0.
Ah verkeerd begrepen dan, my badquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef Salamando het volgende:
Dat potje verloor ik de lane meer van Caitlyn (die bij mij zat) dan van Taric hoor, no worries Ook vond ik het kut want normaal ban ik Jayce, ik doe het 1x niet en meteen rolt die man ons hard op![]()
.
Voor mijn gevoel zie ik hem het vaakst als support, dat is het enige wat ik wilde zeggen.
Welkom. Silver IV is waar het allemaal losgaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:55 schreef Djurres het volgende:
Silver IV voor ranked
Gister laatste placement gedaan
Makkelijker gezegd dan gedaan, daarbij staat team rating los van solo queue, dus tenzij je altijd een team bij de hand hebt die al niet 5 spelers hebben...quote:
Valt wel mee. Als je net een team begint zit je over het algemeen tegen andere mensen met dezelfde insteek van "laten we een team beginnen". Je zit echt niet opeens tegen keihard getrainde CPL pro'squote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef ApoclysmX het volgende:
Team kan natuurlijk, maarja.. dan kom je meteen tegen andere teams.
Dan moet je sowieso al veel potjes geoefend hebben met een team voordat je daaraan wilt beginnen lijkt me.
Ik heb het geloof ik al eerder gezegd maar met een beetje speurwerk op internet (en dan dus voornamelijk de looking for clan/group deelfora van de official lol site) heb je zo een team bij elkaar gesprokkeld. Wat heb je zelf zoal al geprobeerd om het te realiseren?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, daarbij staat team rating los van solo queue, dus tenzij je altijd een team bij de hand hebt die al niet 5 spelers hebben...
Je kan toch ook gewoon normals 5v5's oefenen? En als dat lekker gaat ga je ranked.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef ApoclysmX het volgende:
Team kan natuurlijk, maarja.. dan kom je meteen tegen andere teams.
Dan moet je sowieso al veel potjes geoefend hebben met een team voordat je daaraan wilt beginnen lijkt me.
Is wel waar hoor, ik speel ook regelmatig met een premade maar dan moet ook iedereen online zijn. Is ook niet altijd het geval.quote:
Jaa, ben ik me van bewust. ;pquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon normals 5v5's oefenen? En als dat lekker gaat ga je ranked.
En dat ook. Ik zie zo vaak hier mensen klagen over noob teams en dat ze rating verliezen. Ga dan gewoon lekker normal. Tegenstand is daar exact hetzelfde -en- je hebt geen gezeur meer wat betreft rating.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon normals 5v5's oefenen? En als dat lekker gaat ga je ranked.
Dat is waar. Voor serieuze teams is het ook zaak om te zorgen dat er duidelijk afspraken gemaakt worden wanneer men online is en of je eventueel benchers neemt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel waar hoor, ik speel ook regelmatig met een premade maar dan moet ook iedereen online zijn. Is ook niet altijd het geval.
Dat snap ik maar iets vermijden omdat het voor geen meter werkt is geen oplossing natuurlijk. Maar goed niemand van ons die daar iets aan kan doen dus misschien een beetje nutteloze discussie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als je net een team begint zit je over het algemeen tegen andere mensen met dezelfde insteek van "laten we een team beginnen". Je zit echt niet opeens tegen keihard getrainde CPL pro's
[..]
Ik heb het geloof ik al eerder gezegd maar met een beetje speurwerk op internet (en dan dus voornamelijk de looking for clan/group deelfora van de official lol site) heb je zo een team bij elkaar gesprokkeld. Wat heb je zelf zoal al geprobeerd om het te realiseren?
En in zekere zin krijg je al compensatie als je per ongeluk een noob team hebt, je krijgt namelijk gewoon ip
Het het idee dat op normals de rage en het getrol zelfs stukken minder voorkomen, juist omdat er minder druk is. Niemand heeft het gevoel dat er iets concreets op het spel staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:30 schreef ems. het volgende:
[..]
En dat ook. Ik zie zo vaak hier mensen klagen over noob teams en dat ze rating verliezen. Ga dan gewoon lekker normal. Tegenstand is daar exact hetzelfde -en- je hebt geen gezeur meer wat betreft rating.
Mwoah. Normals is normals. Mensen spelen niet serieusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het het idee dat op normals de rage en het getrol zelfs stukken minder voorkomen, juist omdat er minder druk is. Niemand heeft het gevoel dat er iets concreets op het spel staat.
Heb in normals de afgelopen tijd eigenlijk nooit gedonder gehad.
Hm? Jawel hoor, ik heb maar weinig normals gehad waarin niet iedereen serieus speelde.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mwoah. Normals is normals. Mensen spelen niet serieus
Zo vaak gehad dat ze ap bot gingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm? Jawel hoor, ik heb maar weinig normals gehad waarin niet iedereen serieus speelde.
Vaak gehad dat men AP bot gaat, maar zelf geen support spelen? Tja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zo vaak gehad dat ze ap bot gingen.
Ah well its just normal.
Ik accepteer het ook wel, lekker boeiend. Mensen accepteren het niet als je geen support bot gaat. Want je moet mee met de meta. Derp
Hidden ELO dan? Heb er echt nooit last van.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zo vaak gehad dat ze ap bot gingen.
Ah well its just normal.
Ik accepteer het ook wel, lekker boeiend. Mensen accepteren het niet als je geen support bot gaat. Want je moet mee met de meta. Derp
Ben jij gek, support is saai. Alleen BC is leuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vaak gehad dat men AP bot gaat, maar zelf geen support spelen? Tja.
Niet perse, het betekend dat de tegenstander ook een duo in het team heeft zitten, die waarschijnlijk hetzelfde denkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Duoqeuen met mid en adc kan je makkelijk mee carryen
Geen verschil tussen ranked en normal wat dat betreft.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mwoah. Normals is normals. Mensen spelen niet serieus
Op gold niveau zeker wel..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen verschil tussen ranked en normal wat dat betreft.
Same here met normal. Ik speel uitsluitend normals en ik kom vrijwel nooit trolls tegen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Op gold niveau zeker wel..
Sinds ik uit zilver ben zie ik bijna nooit meer trolls in ranked
Ik heb juist in normals altijd dat mensen niet willen supporten, iets lekker geks (quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Same here met normal. Ik speel uitsluitend normals en ik kom vrijwel nooit trolls tegen.
Heb ik nog nooit meegemaakt.quote:
die veigar build anders best OP. 35% penetration en boots of speed tegen een team met +/- 35 mrquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:22 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wat een triest kutspel. Zit door totale mongolen in bronze 3. Tis godverdomme net alsof ik met en tegen bots speel. Alleen degene in mijn team zijn de easy bots. Ben helemaal klaar met ranked
Het is gewoon zo. Normals zijn tenminste nog op redelijk niveau (vaak rond de 1400 elo) maar als je stuck zit in bronze ranked is het om te janken. Helaas kun je met normals niks bereiken, wat het plezier in de game er wel minder op maakt.quote:
Jij lult gewoon dom. Met jouw instelling heb je niets in ranked te zoeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef Kriebelhoest het volgende:
Kortzichtige reactie is dat altijd die mensen maken. Spectate een game van me en je snapt het.
Maar je moet ook niet naar één game kijken. Als je goed speelt en je vaak je lane wint moet je van de 10 games die je speelt er op z'n minst 6 kunnen winnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef Kriebelhoest het volgende:
Kortzichtige reactie is dat altijd die mensen maken. Spectate een game van me en je snapt het.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetten_van_de_grote_aantallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:19 schreef Kriebelhoest het volgende:
150+ rankeds gedaan dus nee...naar 1 game kijk ik niet. Win 8 vd 10 keer mijn lane.
Probleem is dat ik echt 10-0 moet staan om de fouten van mijn teamgenoten goed kan maken (vaak bot die binnen 10 mins 0-5 staan etc). Helaas lukt dit vaak gewoon niet omdat er totaal geen sprake is van focussen in teamfights. Denk hierbij aan de adc die gewoon vol midden in het gevecht staat.
Dan niet. Direct voorbeeld uit me history:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:02 schreef dustbrain het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetten_van_de_grote_aantallen
Zed is ook een champion waarmee je dergelijke score kunt halen en nog kunt verliezen omdat hij geen potjes alleen kan carrien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:08 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Dan niet. Direct voorbeeld uit me history:
[ afbeelding ]
sorry hoor, maar dat zegt nou eenmaal niet zoveel. Hoe meer games jij speelt, hoe meer jij je elo gaat naderen. Het is dus onmogelijk om op hetzelfde niveau te blijven hangen als je echt beter verdient. Ik weet niet hoeveel games je hebt gespeeld, maar na een groot aantal games(enkele honderden) hoor je hoger te komen, mits je het verdient.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:08 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Dan niet. Direct voorbeeld uit me history:
[ afbeelding ]
en elke dag een halfuur wachten omdat andere mensen ook zo denken. Helaas zijn die mensen niet zo goed als ze zelf soms denken. Ik wil niet opscheppen hoor, maar ik speel echt 99% van de keren mid. Ik verdien gewoon fucking mid in ranked.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
protip: als je jezelf wilt carryen speel dan niet support of jungler, deze champs zijn 100% afhankelijk van de intelligentie van je team.
speel of mid of adc.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
protip: als je jezelf wilt carryen speel dan niet support of jungler, deze champs zijn 100% afhankelijk van de intelligentie van je team.
speel of mid of adc.
Midlane assassins vallen keihard af endgame, die moet volgens mij wisselen met midlane casters. (Ryze lijkt me beter om mee te carrien dan kassadin)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:44 schreef Keselo het volgende:
[..]Nee want jungle is zo slecht om in solo queue mee te carrien. De enige rol waarbij je direct invloed kan hebben op iedere lane in het spel, dat werkt echt niet. Over support ben ik het wel eens moet ik zeggen. ADC is 10 keer zwakker in S3 dan in S2, dus support valt automatisch ook hard naar beneden qua carry potentieel. Vroeger won je 9 van de 10 keer de game als je bot lane won en je AD gefeed kreeg, nu hangt het volledig af van hoe fed de bruisers en assassins van de tegenstander zijn.
Beste om mee te carrien in S3:
1. Top mits je bruiser speelt (bij voorkeur met teleport)
2. Carry junglers
3. Midlane assassins
4. De rest op Top
5. Support junglers (om je midlane en toplane aan het snowballen te krijgen)
6. Midlane casters
7. Support
8. AD Carry kun je pas echt mee carrien als de game langer dan 30 minuten duurt en je niet gruwelijk hard bent afgevallen early-midgame.
Nu is dat natuurlijk niet van toepassing als je qua niveau ver boven je team zit, maar als iedereen enigszins op hetzelfde niveau zit zou dit wel moeten kloppen. Feit blijft natuurlijk dat je als iedere rol kan carrien, maar als AD moet je eenmaal beter zijn dan als Top laner.
Oneens. Nu is Ryze wel een geval apart, maar over het algemeen zijn assassins enorm sterk (Zed, Talon en Kha'Zix vooral, Kassadin en Evelynn in mindere mate) omdat ze de squishies van de tegenstander in een seconde of 2 kunnen opblazen zonder dat je ze kan stoppen. Hierdoor heeft jouw team dus een 4v5 en mist de tegenstander haar grootste vorm van Damage. Jouw bruisers en support kunnen nu alles gebruiken om voor de carries te peelen zonder dat ze de enemy hoeven te diven en je hebt vrijwel altijd een win situatie voor je team.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:06 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Midlane assassins vallen keihard af endgame, die moet volgens mij wisselen met midlane casters. (Ryze lijkt me beter om mee te carrien dan kassadin)
Ow, ik dacht dat je met carry-junglers, ad-casters bedoelde. Oke oke.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:10 schreef Keselo het volgende:
[..]
Oneens. Nu is Ryze wel een geval apart, maar over het algemeen zijn assassins enorm sterk (Zed, Talon en Kha'Zix vooral, Kassadin en Evelynn in mindere mate) omdat ze de squishies van de tegenstander in een seconde of 2 kunnen opblazen zonder dat je ze kan stoppen. Hierdoor heeft jouw team dus een 4v5 en mist de tegenstander haar grootste vorm van Damage. Jouw bruisers en support kunnen nu alles gebruiken om voor de carries te peelen zonder dat ze de enemy hoeven te diven en je hebt vrijwel altijd een win situatie voor je team.
Dat plus het feit dat ze enorm effectief roamen.
De meeste AP casters zijn early-mid vreselijk sterk maar vallen endgame hard af door de Warmog meta waarbij je door 2 tanks gedived wordt. Ze hebben niet echt een mogelijkheid om snel langs de tanks te gaan en ze hebben ook niet de mogelijkheid deze snel te vermoorden. Enkele uitzonderingen daargelaten zoals Ryze (die enorm tanky is), Diana (tanky assassin) en Orianna (vanwege de utility die ze haar team biedt).
Neen, Lee Sin, Nocturne, Vi en Xin'Zhao.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je met carry-junglers, ad-casters bedoelde. Oke oke.
Wel jammer dat mages veel minder endgame assassin kunnen spelen. Veigar kan nog steeds de enemy ad-carry opblazen, maar met ahri moet ik wel 2 keer Q gooien en 2 keer foxfire + ult om de enemy ad-carry naar 0 hp te krijgen. Je team moet daarbij helpen, maar toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Neen, Lee Sin, Nocturne, Vi en Xin'Zhao.
sinds kort level 30?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:23 schreef Stevenzenl het volgende:
Sinds kort level 30 + 16 champs, dus lekker ranked spelen. 7 potjes gespeeld, 1 gewonnen!
Zojuist verloren door een waardeloze top, enige initiator was een nunu maar die snapte niet hoe hij zijn ult moest gebruiken. Ik ging 13-4-7 als MF ADC.
Vorige potjes ranked;
MF ADC - 14-8-12
Garen top; 8-2-4
Garen top; 5-1-6
Nu weet ik wel dat score's in principe lang niet alles zeggen, maar ik zweer het, aan mij ligt het (meestal) niet.
Al met al gaat het heerlijk dus!
Riot heeft bruisers te hard gebuffed en mages veelal met rust gelaten, sommige items zijn zelfs generfed. Met de Athene's buff van eerder deze week zal het misschien wel weer de goede kant op kruipen. Ik voel nog wel alsof je als AP mid te weinig keus hebt in je items en dat er niet echt een distinctief end-game item is (zoals IE/Triforce).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:22 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wel jammer dat mages veel minder endgame assassin kunnen spelen. Veigar kan nog steeds de enemy ad-carry opblazen, maar met ahri moet ik wel 2 keer Q gooien en 2 keer foxfire + ult om de enemy ad-carry naar 0 hp te krijgen. Je team moet daarbij helpen, maar toch.
Misschien moet iedereen maar geforceerd archangel kopen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Riot heeft bruisers te hard gebuffed en mages veelal met rust gelaten, sommige items zijn zelfs generfed. Met de Athene's buff van eerder deze week zal het misschien wel weer de goede kant op kruipen. Ik voel nog wel alsof je als AP mid te weinig keus hebt in je items en dat er niet echt een distinctief end-game item is (zoals IE/Triforce).
Zijn niet veel champions waar dat goed op is, en vaak is Athene's dan nog de betere keus omdat je een stoot cdr krijgt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Misschien moet iedereen maar geforceerd archangel kopen.
Over het algemeen is het geen goed idee om direct ranked te gaan spelen als je level 30 bent, maar je beter iedere role wat bij kan schaven in normal/drafts. Sowieso is een champion pool van 16 wel erg klein, maar goed, je zou er eventueel nog rond mee moeten kunnen komen.quote:
Triforce is toch vooral een mid-game item?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Riot heeft bruisers te hard gebuffed en mages veelal met rust gelaten, sommige items zijn zelfs generfed. Met de Athene's buff van eerder deze week zal het misschien wel weer de goede kant op kruipen. Ik voel nog wel alsof je als AP mid te weinig keus hebt in je items en dat er niet echt een distinctief end-game item is (zoals IE/Triforce).
Met red elixir + Riven shield kun je veel te veel maken. Ik heb dit een keer mogen counteren met Garen -die eveneens een veel te sterk schild heeft- en gewoon 8 health pots gekocht vanaf het begin. Zo heb ik de harass van Riven + haar red pot kunnen sustainen en heeft ze er helemaal niets aan gehad. Red elixir is puur om de gok te wagen dat je een kill krijgt en buiten proporties snowballt. Hou haar tegen en ze heeft 250g verpest aan een steroid.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
Damn
http://m.youtube.com/#/wa(...)%3DpEmy70ezFTw&gl=NL
Swain heeft moeite met het gooien van die stun ivm high mobility champs in de huidige meta en is heel gauw out of mana maar is over het algemeen een prima pick omdat hij veel self-peel heeft en als ap carry gewoon veel damage kan tanken zonder al te veel problemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef dustbrain het volgende:
Hoe doet Swain eigenlijk in S3? Die Liandry torment heeft direct bonus dammage bij zijn slow en root. Bovendien is het geen burst mage, dus moet ie passen in de hp meta.
Rond die leeftijd zou je je motorisch moeten ontwikkelen in sport/buiten spelen heb je later veel meer plezier van dan wat hand oog coordinatiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:39 schreef ems. het volgende:
Verbaast me niets. Rond die leeftijd ben je met gamen het gevaarlijkst
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je 'later' gaat doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:06 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Rond die leeftijd zou je je motorisch moeten ontwikkelen in sport/buiten spelen heb je later veel meer plezier van dan wat hand oog coordinatie
True desalniettemin zou mijn zoon tijds restrictie krijgen op zijn computer call it old fashion but hey. Heb laatst toevallig geparticipeerd in een onderzoek onder kinderen en de ontwikkeling van grofmotorische vaardigheden. Op zijn zachtst gezegt met schrikbarende resultatenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je 'later' gaat doen.
Maargoed, levenslessen enzo. Bovendien valt het prima allebei te ontwikkelen.
Lol ik dacht dat ik Tresh was D:!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
jij bent de slechste gezien je build, hoe kom je erop.. lifesteal als ap
Rond 14 jaar?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:12 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
True desalniettemin zou mijn zoon tijds restrictie krijgen op zijn computer call it old fashion but hey. Heb laatst toevallig geparticipeerd in een onderzoek onder kinderen en de ontwikkeling van grofmotorische vaardigheden. Op zijn zachtst gezegd* met schrikbarende resultaten
in 3 leeftijds catagorieen met als hoogste leeftijd 16 jaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Rond 14 jaar?
Ben je dan al niet zowat klaar met je motorische ontwikkeling?
Die games haat ik zo erg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:26 schreef pl4kkie het volgende:
Boehooeeeee, ik mag niet solo top, dus ga bot enemy maar feeding, 20 min voorbij gelijk surrender vote
Tiefus kinderen
Van wie niet, doe lekker eigenwijs als jij het beter weet!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:26 schreef pl4kkie het volgende:
Boehooeeeee, ik mag niet solo top, dus ga bot enemy maar feeding, 20 min voorbij gelijk surrender vote
Tiefus kinderen
Het ging over iemand andersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Van wie niet, doe lekker eigenwijs als jij het beter weet!
Als je lekker top gaat donderen ze vanzelf op, en als je veel aan de match toevoegt geven ze je achteraf nog zelfs honor?
Nooit geprobeerd though...
ik hoop dat jij voorlopig nog geen kinderen krijgtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef dustbrain het volgende:
Mijn kind mag van mij pad 24/7 computeren. Zollang hij maar niet zo afgezonderd raakt dat ie mensen niet meer aan durft te spreken.
Hij zegt in feite dat hij zijn alleen zal beperken met gamen als het een negatieve invloed zal hebben op zijn leven.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop dat jij voorlopig nog geen kinderen krijgt
ja ik kan wel lezenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij zegt in feite dat hij zijn alleen zal beperken met gamen als het een negatieve invloed zal hebben op zijn leven.
of heel heftig proberen te Lasthitten en dan maar iets van 100 minions hebben tegen bots bij de 40 mins markquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Skillstorm het volgende:
Ik weet nog toen ik een noob was, ik dacht dat die poison trail van Singed zijn passive was en altijd aanstond.
Net nog een potje waarbij een jungle rengar een top singed voor 2mins chased in z'n poison. En dat op lvl 30.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Skillstorm het volgende:
Ik weet nog toen ik een noob was, ik dacht dat die poison trail van Singed zijn passive was en altijd aanstond.
Oh..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Skillstorm het volgende:
Gister tijdens mijn placement match nog een 0/19 trundle in mn team, shit happens. Potje daarna had de tegenstander een hele slechte top die al vrij snel 0/5 ging en won ik vrij makkelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:14 schreef I.C.O.N. het volgende:
Wederom promotion games verlorennu een 0/12 gangplank
Zo is het ook inderdaad.. Er is vrij weinig aan te doen. Kan me er ondertussen ook minder druk om maken al blijft het natuurlijk zuur wanneer je qualify matches verliest. Nu sta ik weer op 75LP bronze 2, anders kon ik mijn weg naar silver inzettenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gister tijdens mijn placement match nog een 0/19 trundle in mn team, shit happens. Potje daarna had de tegenstander een hele slechte top die al vrij snel 0/5 ging en won ik vrij makkelijk.
Ik blijf ook maar schipperen tussen bronz 1 en 3quote:Op zondag 17 februari 2013 11:16 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zo is het ook inderdaad.. Er is vrij weinig aan te doen. Kan me er ondertussen ook minder druk om maken al blijft het natuurlijk zuur wanneer je qualify matches verliest. Nu sta ik weer op 75LP bronze 2, anders kon ik mijn weg naar silver inzetten
Good luck bro!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:09 schreef Cornelis83 het volgende:
Promotion match 1 gestart voor promotion naar brons 2... hopelijk lukt het...
Hetzelfde als je de promotion series verliest, je wordt weer teruggezetquote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je queue dodged terwijl je in 1 van de 3 promotion games zit?
Nee, als je promotion verliest ga je weer naar iets van 60-80 LP geloof ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef Cornelis83 het volgende:
best een zware straf dan.... 100 LP teruggezet worden. Want als je de promotion series verliest dan wordt toch weer op 0 LP gezet en moet je 100 punten halen om weer te kunnen promoten?
Ja, op de achtergrond word gewoon meegeteld, dus als je 1 keer wint en dan 2x verliest heb je meer dan 2x verlies meteenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee, als je promotion verliest ga je weer naar iets van 60-80 LP geloof ik.
Het is een waardeloze champ als hij niet in je teamcomp pastquote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wtf is er mis met gangplank dan?
Wat een onzin
Singed word keihard geraped door alles met range/ranged pokequote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Alles tegen Singed vind ik een hell.
als je die throw kan avoidenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Singed word keihard geraped door alles met range/ranged poke
Fixedquote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef P8 het volgende:
Ik heb nooit echt een fatsoenlijke Singed tegenover me gehad. Singed is een noobchamp en ik win altijd van hem.
Waarom post je het hier danquote:Op zondag 17 februari 2013 21:10 schreef I.C.O.N. het volgende:
Note to self: Op zondagavond geen ranked meer spelen..
Ik ga de queue weer in, kom ik in een team met de bans: Heimerdinger, Karma, Urgot
Vervolgens instalock Soraka revive / barrier.
Tot de laatste seconde gewacht (ons team bestond uit soraka, vayne, MF, evelyn, kayle). Maar niemand dodged. Weer gedodged, 65 punten. GG trolls
En wie van die vijf was jij en als welke positie had je in de lobby?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:10 schreef I.C.O.N. het volgende:
Note to self: Op zondagavond geen ranked meer spelen..
Ik ga de queue weer in, kom ik in een team met de bans: Heimerdinger, Karma, Urgot
Vervolgens instalock Soraka revive / barrier.
Tot de laatste seconde gewacht (ons team bestond uit soraka, vayne, MF, evelyn, kayle). Maar niemand dodged. Weer gedodged, 65 punten. GG trolls
Fixed np npquote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef dustbrain het volgende:
Vayne is ineens heel populair met haar FACKING HOGE endgame dammage.
Toeval, populariteit is juist omlaag gegaan:quote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar ik zie haar ineens veel vaker.
Hier, Taric meest gepickt, had ik toch gelijk!!1einzquote:Op zondag 17 februari 2013 22:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Toeval, populariteit is juist omlaag gegaan:
http://www.lolking.net/champions/vayne#statistics
In normals gelijk gebleven, ik speel alleen nog normalsquote:Op zondag 17 februari 2013 22:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Toeval, populariteit is juist omlaag gegaan:
http://www.lolking.net/champions/vayne#statistics
Niet stoer doenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef kensei het volgende:
Je zei dat je hem elke potje zag terwijl je hem toen in 2 van de 10 games in je history had
Dan voel ik me altijd vieze als ik verliesquote:Op zondag 17 februari 2013 23:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Gister lekker met taric gespeeld
Wel met obligatory roze skin natuurlijk
Pinks kopen en focussen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:28 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind Akali echt een piece of shit champion.
Je kan er niks tegen doen.
Als akali niet gefeed is heeft ie late/end game niet zo barre veel utility meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:28 schreef Skillstorm het volgende:
Dat is het probleem, was wel fed.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:19 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als akali niet gefeed is heeft ie late/end game niet zo barre veel utility meer.
Oh, doe ik ook altijd. Gewoon dodgen tot ik Gangplank krijg.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Wat een apen in ARAM. Mensen die dodgen omdat ze een champion krijgen die ze niet willen...
Random is een moeilijke term voor sommigen.
Heeft die recent buffs gehad dan? Kan mij herinneren dat ik sinds de Gunblade nerf geen last meer van haar had.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:28 schreef Skillstorm het volgende:
Geen idee of dat al is doorgevoerd, maar ze wordt/is wel wat gebuffed.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heeft die recent buffs gehad dan? Kan mij herinneren dat ik sinds de Gunblade nerf geen last meer van haar had.
Wat voor buffs moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Geen idee of dat al is doorgevoerd, maar ze wordt/is wel wat gebuffed.
Iets met d'r passive.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:25 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat voor buffs moet ik me hierbij voorstellen?
Niet zozeer een buff, eerder meer toegankelijk voor mensen die niet 10+ runes pages hebben en dat je toch altijd beide passives hebt.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:29 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Iets met d'r passive.
Even opzoeken.
Akali
These changes are to open up additional rune and mastery setups for Akali players. Theyre intended to be a small change for those players who choose to stick with the setups they currently use.
Twin Disciplines
Discipline of Force
Now takes effect immediately instead of requiring 19.5 Ability Power
Base damage bonus reduced to 6% from 8%
Discipline of Might
Now takes effect immediately instead of requiring 9.5 Attack Damage
Base spell vamp bonus reduced to 6% from 8%
Daardoor heb je nu wel meer vrijheid met het indelen van je runes waardoor je je meer op AP kan richten. Indirect is het denk ik dus een kleine buff.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:32 schreef DePele het volgende:
[..]
Niet zozeer een buff, eerder meer toegankelijk voor mensen die niet 10+ runes pages hebben en dat je toch altijd beide passives hebt.
Reden waarom ik denk dat akali het op dit moment heel goed doet, is met de nieuwe items en dan met name de Seeker's Armguards en de gunblade. Heb je genoeg offensive/defensive stats om goed te kunnen lanen. En bij Akali was de zwakke 1-5 levels altijd het grote probleem, nu dat iedereen gewoon met 9 pots 2 wards de lane inkomt als Akali, ben je hierdoor altijd wel voorzien.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heeft die recent buffs gehad dan? Kan mij herinneren dat ik sinds de Gunblade nerf geen last meer van haar had.
Ryze double rod of ages in eerste kwartier.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:02 schreef DePele het volgende:
[..]
Reden waarom ik denk dat akali het op dit moment heel goed doet, is met de nieuwe items en dan met name de Seeker's Armguards en de gunblade. Heb je genoeg offensive/defensive stats om goed te kunnen lanen. En bij Akali was de zwakke 1-5 levels altijd het grote probleem, nu dat iedereen gewoon met 9 pots 2 wards de lane inkomt als Akali, ben je hierdoor altijd wel voorzien.
Ook het feit dat de meeste AP/AD carries volledig damage zijn, totdat ze warmogs of iets dergelijks halen doet voor hen vaak de das om.
10+ runes pages? Ik heb er maar 2 wat ik rete irritant vind. Wanneer krijg je de optie voor meer dan de standaard 2 pages?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:32 schreef DePele het volgende:
[..]
Niet zozeer een buff, eerder meer toegankelijk voor mensen die niet 10+ runes pages hebben en dat je toch altijd beide passives hebt.
Als je er meer koopt, 6300 IP of 590 RP.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
10+ runes pages? Ik heb er maar 2 wat ik rete irritant vind. Wanneer krijg je de optie voor meer dan de standaard 2 pages?
Oh ja was de pack vergeten, goede tip.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Echt aan te raden om die rune page pack te kopen voor RP, 7 voor 2600.
Dan lekker je IP bewaren voor champions en runes.
Wel weer een beste investering, dan hou ik het voorlopig nog maar even bij 2 pages.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Echt aan te raden om die rune page pack te kopen voor RP, 7 voor 2600.
Dan lekker je IP bewaren voor champions en runes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |