PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Vraag je de automonteur toch een nieuwe?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
Me laptop kan nu niet meer open of dicht
Heb je hem helemaal gesloopt dan? Hij zou minstens of open of dicht moeten zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
Me laptop kan nu niet meer open of dicht
Als je iets niet kan doe het dan ook gewoon nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Ik dacht dus ik soldeer even iets vast brand ik zo door het koper heen haha
ik kan wel solderen hoor, maar ik dacht dat het koper dikker was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je iets niet kan doe het dan ook gewoon niet
ik heb hem een keer laten vallen me laptop en toen ging een scharnier kapot.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je hem helemaal gesloopt dan? Hij zou minstens of open of dicht moeten zijn
Naar de hoerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Vandaag een dagje Amsterdam gepland met wat vrienden. Komen we aan op het station wordt er omgeroepen dat er iemand voor de trein is gesprongen bij Driebergen-Zeist.
godallemachtig wat een mongool ben je toch ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Ik dacht dus ik soldeer even iets vast brand ik zo door het koper heen haha
YOLOquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godallemachtig wat een mongool ben je toch ook
Nee joh, dagje winkelen deze keer. We zijn maar naar Roermond geweest, leuke dingen bij de outlet centrum daar.quote:
Vind je het waard om naar Roermond te gaan ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee joh, dagje winkelen deze keer. We zijn maar naar Roermond geweest, leuke dingen bij de outlet centrum daar.
Niet altijd, maar heel soms kom je er wel leuke dingen tegen. Heb er wel eens Hugo Boss schoenen gekocht voor een leuke prijs.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind je het waard om naar Roermond te gaan ?
quote:
Ik moest wel lachenquote:
Mehh, Ozz is vaak overdreven positief in zijn hookers recensies. Meestal vallen ze mij wat tegen.quote:
dus het is wel gebeurd, maar niet zo hevig als hij verteld ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mehh, Ozz is vaak overdreven positief in zijn hookers recensies. Meestal vallen ze mij wat tegen.
Ik was er niet bij..quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus het is wel gebeurd, maar niet zo hevig als hij verteld ?
Mickey.jpgquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus het is wel gebeurd, maar niet zo hevig als hij verteld ?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
El oh el, wat een belachelijke arbitrage
Real wordt een aantal keer heel erg gematst en dan is het al helemaal hilarisch dat hij ineens die corner gaat afluiten. Had hij dan gelijk moeten doen toen die bal over de lijn ging.
Wat was die scheids slecht
Niet dan?quote:
Mehhh komt door zijn Australische rootsquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien Iwan, Kroaten willen graag meekijken heb ik weleens gehoord.
Ik wil een 74 Varane met pacequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet dan?
Varane had rood moeten hebben omdat hij Evra vasthield en op de hak tikte toen hij er doorheen was.
Varane moet trouwens een UP krijgen met 75 pace ofzo, die kerel is een tank.
Overtreding op Di Maria eerste helft in 16 meter ? Overigens moest Jones al meerdere malen geel krijgen en dat bleef hem bespaard. Man U heeft aanvallend heel weinig laten zien en heeft laf gespeeld om meer dan een gelijkspel te verdienen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet dan?
Varane had rood moeten hebben omdat hij Evra vasthield en op de hak tikte toen hij er doorheen was.
Varane moet trouwens een UP krijgen met 75 pace ofzo, die kerel is een tank.
Man Utd speelde niet laf maar kon niet beterquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Overtreding op Di Maria eerste helft in 16 meter ? Overigens moest Jones al meerdere malen geel krijgen en dat bleef hem bespaard. Man U heeft aanvallend heel weinig laten zien en heeft laf gespeeld om meer dan een gelijkspel te verdienen.
het is vandermarquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Overtreding op Di Maria eerste helft in 16 meter ? Overigens moest Jones al meerdere malen geel krijgen en dat bleef hem bespaard. Man U heeft aanvallend heel weinig laten zien en heeft laf gespeeld om meer dan een gelijkspel te verdienen.
Ik hoop elke keer dat hij het licht ziet, maar het mag niet batenquote:
en BDIL, dus er gaat sowieso niemand iets toegevenquote:
Er is maar 1 samenvatting toch ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
WAT IS NOU HET SCHEMA
Clubs
of
Samenvatting
Clubs
IK BEN IN PANIEK
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en BDIL, dus er gaat sowieso niemand iets toegeven
Litmanen doet ook nog mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij mag niet praten, koppig als een mofoquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven als ik fout zit maar ik zit nooit fout
Je bent foutquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven als ik fout zit maar ik zit zelden fout
Ik geef het altijd wel toe als ik ongelijk, maar dat is gewoon zelden het geval.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij mag niet praten, koppig als een mofo
Ga hier dan ook gewoon weg en ergens anders je gal spuwen. Onz ofzoquote:
Sukkel. Dat postte je net al op je andere account.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik geef het altijd wel toe als ik ongelijk, maar dat is gewoon zelden het geval.
edit: oh
Die met die strip is nog veel slechterquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die reclame van het WK allround
Zo goed is ie nou ook weer nietquote:
Af en toe wel een geniale pass maar viel tegen inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat was Rooney trouwens fucking slecht zeg
Ik had hem gisteren moeten kopen (een stuk of 10)quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo goed is ie nou ook weer nietDus maar lekker met De Ceglie
Als Scholes mee deed hadden ze gewonnen denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
United bestolen. Varane had wel rood mogen hebben op een doorgebroken Evra.
Corner aan het einde, wat bezielt die scheids
vond het wel tof dat Jones lekker zijn gang kon gaan, bij voetbal hoort ook gewoon fysiek.
Nog niet gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die met die strip is nog veel slechter
Tijdens het WK allround lijkt het me een goed moment om te slapen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
WK Allround, Voetbal en NBA Allstar games. Wanneer moet ik slapen dit weekend ?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Scholes mee deed hadden ze gewonnen denk ik
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
vond het wel tof dat Jones lekker zijn gang kon gaan, bij voetbal hoort ook gewoon fysiek.
Hij moet gewoon dichter om RvP spelen dan komen ze beide beter tot hun rechtquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Af en toe wel een geniale pass maar viel tegen inderdaad.
Sowieso Scholesquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Scholes mee deed hadden ze gewonnen denk ik
Zie hem nu pasquote:
Twee fouten van de scheids. Geen pingel voor Real en geen kaart voor Varane.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
Dat lukt niet aangezien Real beter is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij moet gewoon dichter om RvP spelen dan komen ze beide beter tot hun recht
mijn moeder heeft het ook goed voorspeldquote:
Ik dacht al, waar blijft die reactiequote:
Dat is geen penalty man, het is toch geen homosportquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Twee fouten van de scheids. Geen pingel voor Real en geen kaart voor Varane.
pics? met jouw leeftijd zal ze wel rond de 26 zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn moeder heeft het ook goed voorspeld
Tja dan ook geen kaart voor Varane beetje hetzelfde gefrommel/geduwquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is geen penalty man, het is toch geen homosport
Jonesquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is geen penalty man, het is toch geen homosport
ze is 50quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pics? met jouw leeftijd zal ze wel rond de 26 zijn
Ik wist niet dat ze in Roermond ook hoeren hadden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft die reactie
Verklaart een hoopquote:
Die kan nooit bij de bal toch, pakt hem vast en tikt hem op de hakken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja dan ook geen kaart voor Varane beetje hetzelfde gefrommel/geduw
Niet in de buurt van het Outlet, dat is dus wel balen voor je.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in Roermond ook hoeren hadden.Kan ik mijn bezoek aan Roermond de volgende keer misschien wat uitbreiden.
dan ben ik toch geboren toen zij 35 wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verklaart een hoop
[ afbeelding ]
Ja toch? Dat klopt toch? Toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goh van Persie geeft eens een interview als hij niet goed speelt dat moet ook de eerste keer zijn
ik ben het met VDM eensch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kan nooit bij de bal toch, pakt hem vast en tikt hem op de hakken.
Twee totaal verschillende situaties. De een een schouderduw (Di Maria is gewoon een slap washandje) en de ander een ultieme actie om een aanval af te stoppen.
Die scheids zei dat hij de bal speelde
Het zal mij niets verbazen dat hij nog in zijn maag zit met het feit dat Duitsland van Engeland verloor met de oorlog.
Schouderduw hahahahahahhahahahah met je arm in de rug geduwd worden is wat anders , mafkeesquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kan nooit bij de bal toch, pakt hem vast en tikt hem op de hakken.
Twee totaal verschillende situaties. De een een schouderduw (Di Maria is gewoon een slap washandje) en de ander een ultieme actie om een aanval af te stoppen.
Die scheids zei dat hij de bal speelde
Het zal mij niets verbazen dat hij nog in zijn maag zit met het feit dat Duitsland van Engeland verloor met de oorlog.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verklaart een hoop
[ afbeelding ]
Echt, je wordt gek van al die vrouwen die eerst carriere willen maken, en dan pas aan kinderen beginnenquote:
JIJ 15? En nog op de basisschool?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan ben ik toch geboren toen zij 35 was
Ik vind Jones ook geniaal, zou ook wel een UP mogen krijgen. DIe kerel is vreselijk snel voor een blanke mijnwerkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jones
zieke zieke baas tegen Di Maria de hele tijd.
Ik had trouwens verwacht dat Ronaldo ging proberen bij Rafael, want die had al geel, maar toen ging hij de hele tijd van kant wisselen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, je wordt gek van al die vrouwen die eerst carriere willen maken, en dan pas aan kinderen beginnenDan krijg je dit soort taferelen
schouder tegen schouder en toen gingen ze met elkaar ellebogen duwen, kan die Jones er wat aan doen dat hij tig keer zo sterk isquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Schouderduw hahahahahahhahahahah met je arm in de rug geduwd worden is wat anders , mafkees
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verklaart een hoop
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, je wordt gek van al die vrouwen die eerst carriere willen maken, en dan pas aan kinderen beginnenDan krijg je dit soort taferelen
yoloquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
Ik wil eigenlijk IF Neymar wel maar hij is zo duur
luie dondersteenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag weer lekker op de training voor in gecampt.
1 miljoen coins is wel een vrachtquote:
ja en welliton is waarschijnlijk 10x beterquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
1 miljoen coins is wel een vracht
Op sommige sites 180 euroquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom, niet normaalquote:
Niet snellerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja en welliton is waarschijnlijk 10x beter
Skillen met Ronnie is fijnerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
Ik neem de gewone Neymar wel
IF Ronaldinho CAM of Jadson?
Niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef diedjuh het volgende:
Commentator twijfelt of Lewandowski bewust over de bal maait.
wtf waarom heeft Welliton op het kaartje meer pace terwijl Neymar veel betere pacestats heeft? Strength lijkt me daar niet echt direct van invloed opquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom, niet normaal
[..]
Niet sneller
Dan is die ook veel gestegenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dinhoquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef vandermar het volgende:
Ronaldinho in 451 dus als CAM, we shall see
Sissoko kan het wel belopen als CM
Sjonge.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef wieisboos het volgende:
altijd leuk dit http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151388256
Bij mij gebeurd dit ook wel eens en dan sta ik als een gek op die controller te rammen, maar de keeper doet niks.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151227195
David Luiz
Is de CB, niet de CDM versiequote:
Custom skin?quote:
Hou nog maar ff vast danquote:
De markt van IF's en hele zeldzame NIF's is echt onvoorspelbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
Omdat Zlatan gisteren heeft gespeeld en rood heeft gepakt, is zijn prijs weer dik omhoog gegaan.![]()
Bazig. Ik had hem voor 600k in 4-1-2-1-2, de laagste bin in random formatie is nu 680k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |