PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Vraag je de automonteur toch een nieuwe?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
Me laptop kan nu niet meer open of dicht
Heb je hem helemaal gesloopt dan? Hij zou minstens of open of dicht moeten zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
Me laptop kan nu niet meer open of dicht
Als je iets niet kan doe het dan ook gewoon nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Ik dacht dus ik soldeer even iets vast brand ik zo door het koper heen haha
ik kan wel solderen hoor, maar ik dacht dat het koper dikker was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je iets niet kan doe het dan ook gewoon niet
ik heb hem een keer laten vallen me laptop en toen ging een scharnier kapot.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je hem helemaal gesloopt dan? Hij zou minstens of open of dicht moeten zijn
Naar de hoerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Vandaag een dagje Amsterdam gepland met wat vrienden. Komen we aan op het station wordt er omgeroepen dat er iemand voor de trein is gesprongen bij Driebergen-Zeist.
godallemachtig wat een mongool ben je toch ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Ik dacht dus ik soldeer even iets vast brand ik zo door het koper heen haha
YOLOquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godallemachtig wat een mongool ben je toch ook
Nee joh, dagje winkelen deze keer. We zijn maar naar Roermond geweest, leuke dingen bij de outlet centrum daar.quote:
Vind je het waard om naar Roermond te gaan ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee joh, dagje winkelen deze keer. We zijn maar naar Roermond geweest, leuke dingen bij de outlet centrum daar.
Niet altijd, maar heel soms kom je er wel leuke dingen tegen. Heb er wel eens Hugo Boss schoenen gekocht voor een leuke prijs.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind je het waard om naar Roermond te gaan ?
quote:
Ik moest wel lachenquote:
Mehh, Ozz is vaak overdreven positief in zijn hookers recensies. Meestal vallen ze mij wat tegen.quote:
dus het is wel gebeurd, maar niet zo hevig als hij verteld ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mehh, Ozz is vaak overdreven positief in zijn hookers recensies. Meestal vallen ze mij wat tegen.
Ik was er niet bij..quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus het is wel gebeurd, maar niet zo hevig als hij verteld ?
Mickey.jpgquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dus het is wel gebeurd, maar niet zo hevig als hij verteld ?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
El oh el, wat een belachelijke arbitrage
Real wordt een aantal keer heel erg gematst en dan is het al helemaal hilarisch dat hij ineens die corner gaat afluiten. Had hij dan gelijk moeten doen toen die bal over de lijn ging.
Wat was die scheids slecht
Niet dan?quote:
Mehhh komt door zijn Australische rootsquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien Iwan, Kroaten willen graag meekijken heb ik weleens gehoord.
Ik wil een 74 Varane met pacequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet dan?
Varane had rood moeten hebben omdat hij Evra vasthield en op de hak tikte toen hij er doorheen was.
Varane moet trouwens een UP krijgen met 75 pace ofzo, die kerel is een tank.
Overtreding op Di Maria eerste helft in 16 meter ? Overigens moest Jones al meerdere malen geel krijgen en dat bleef hem bespaard. Man U heeft aanvallend heel weinig laten zien en heeft laf gespeeld om meer dan een gelijkspel te verdienen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet dan?
Varane had rood moeten hebben omdat hij Evra vasthield en op de hak tikte toen hij er doorheen was.
Varane moet trouwens een UP krijgen met 75 pace ofzo, die kerel is een tank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |