abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122846356
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:07:05 #2
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_122846393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

moet je 'm eerst zien te vinden :')
3!
pi_122846475
16.000 dollar voor een tas :D _O- :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:09:29 #4
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:08 schreef Diconnected het volgende:
16.000 dollar voor een tas :D _O- :')
zit je bij nelly.com te kijken ofzo :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122846542
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_122846555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

nee die shopping addict zooi op TLC ofzo
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:10:14 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846583
Ik heb weleens een micropenor gezien trouwens, die was echt zooooo zielig :D
En dat bij een puur Hollandse bonkige bouwvakker :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:10:26 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846591
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nee die shopping addict zooi op TLC ofzo
owwwwwwwwwwww
pi_122846593
Telefonische Helpdesk Dwyn hier. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_122846608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

nee, shopverslaafden op tlc :')
pi_122846623
30.000 dollar aan kleding iedere maand. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:11:34 #12
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846651
Yesssssss, BTW verlaging voor verbouwingen is per 1 maart *O*
Dat scheelt een paar duizend hier, hoe relaxed is dat :D *O*
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:11:58 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846673
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef Dwyn het volgende:
30.000 dollar aan kleding iedere maand. :')
Ja, maar je moet er toch 'verzorgd" bij lopen man! :{w
pi_122846690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Yesssssss, BTW verlaging voor verbouwingen is per 1 maart *O*
Dat scheelt een paar duizend hier, hoe relaxed is dat :D *O*
Nice! Wij krijgen volgende week onze dakkapel al, maar ach..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:13:36 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846787
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nice! Wij krijgen volgende week onze dakkapel al, maar ach..
oh.... das wel jammer....
Misschien kun je nog sjoemelen met de datum? Of hebben jullie al veel betaald?

Bij ons gaat het om omleggen CV boven, 2 huge dakkapellen en een dakraam, dus dat tikt wel aan en is de moeite wel :D
pi_122846806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ja, maar je moet er toch 'verzorgd" bij lopen man! :{w
Ja, tsss.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_122846825
Zo, avondeten :9
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_122846902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

oh.... das wel jammer....
Misschien kun je nog sjoemelen met de datum? Of hebben jullie al veel betaald?

Bij ons gaat het om omleggen CV boven, 2 huge dakkapellen en een dakraam, dus dat tikt wel aan en is de moeite wel :D
Meh helft al aanbetaald enzo. Morgen maar eens kijken met Baas hoe of wat. Scheelt wel 1000 euro. Maar wordt het bedrijf daar niet minder blij van?
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:17:47 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122847074
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Meh helft al aanbetaald enzo. Morgen maar eens kijken met Baas hoe of wat. Scheelt wel 1000 euro. Maar wordt het bedrijf daar niet minder blij van?
bedrijf moet de BTW gewoon doorstorten naar de staat dus dat maakt voor hun niets uit :)
kan dus best dat ze er aan mee willen werken, als je ze lief aan kijkt (want meer administratieve rompslomp voor hun) en wellicht helpt het als je je tetten laat zien :9

Wordt het mooi? Vervanging of nieuwe dakkapel? Heb je schetsen/foto's/beschrijving? :)
Ik heb zo'n zin in dat die bij ons komen, zo tof O+
Ruimte, licht én een sauna O+
pi_122847352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

bedrijf moet de BTW gewoon doorstorten naar de staat dus dat maakt voor hun niets uit :)
kan dus best dat ze er aan mee willen werken, als je ze lief aan kijkt (want meer administratieve rompslomp voor hun) en wellicht helpt het als je je tetten laat zien :9

Wordt het mooi? Vervanging of nieuwe dakkapel? Heb je schetsen/foto's/beschrijving? :)
Ik heb zo'n zin in dat die bij ons komen, zo tof O+
Ruimte, licht én een sauna O+
Oh ja, tuurlijk. Nou, morgen maar eens uitzoeken :9. Zou het geld voor de shutters opleveren :D!

Nieuwe dakkapel, over de maximaal toegestane breedte van het huis :9. Hele nieuwe dakcontructie nodig want nu is er een steunbalk op de vloer. Dus veul meer ruimte daarna O+.
pi_122847383
Oja loqi ik heb lipfinity
pi_122847431
Kutknie :r
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:26:16 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122847580
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh ja, tuurlijk. Nou, morgen maar eens uitzoeken :9. Zou het geld voor de shutters opleveren :D!

Nieuwe dakkapel, over de maximaal toegestane breedte van het huis :9. Hele nieuwe dakcontructie nodig want nu is er een steunbalk op de vloer. Dus veul meer ruimte daarna O+.
dat zou mooi zijn ja :D
Gewoon vragen dus en heeeeeel lief aankijken :D

Supergaaf! Dat scheelt echt ruimte en licht ja :Y
Flinke verbouwing zeg! Veel last van stof enzo? Gaan jullie zelf afwerking doen of laten jullie dit (familie/vrienden/bouwvakkers) doen?
pi_122847672
Ik ga maar even pasta opwarmen, hongeeeeeeeeeer :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:28:42 #25
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122847729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar even pasta opwarmen, hongeeeeeeeeeer :')
vulde je mac voer toch niet echt? :P
pi_122847773
Ik ging een beutje terug lezen en toen zag ik dit O+

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ja dat kan dan weer jammergenoeg niet helemaal. Maar heel kort door de bocht is het iemand die de verzekering van iemand die hem zachtjes aangereden had vet wil oplichten. Jammer nou net dat hij/zij het redelijk goed fakete, maar bij lange na niet goed genoeg :D
Dus hij valt nogal behoorlijk door de mand. Wat er voor zorgt dat hij/zij velen geld niet gaat krijgen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip O+ Echt O+ Mijn collega had exact hetzelfde. Reed een paar weken geleden een andere auto zachtjes aan, vanuit stilstand. En die andere persoon heeft zich door de brandweer uit de auto laten zagen, terwijl het echt maar een klein tikje was en mijn collega vrijwel geen schade had. Echt,zulke mensen moeten mensen als jou tegenkomen O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_122847999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dat zou mooi zijn ja :D
Gewoon vragen dus en heeeeeel lief aankijken :D

Supergaaf! Dat scheelt echt ruimte en licht ja :Y
Flinke verbouwing zeg! Veel last van stof enzo? Gaan jullie zelf afwerking doen of laten jullie dit (familie/vrienden/bouwvakkers) doen?
Hopelijk geen enorme stofbende, scheelt dat we een deur tussen slaapkamer en zolder hebben. Afwerking gaan we zelf doen (met hulp van paps enzo). Willen ook nog de dakpannen vervangen als de dakkapel geplaatst is want dat is het enige ana het huis waar sinds de bouw (1929) niets aan is gedaan :).
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:33:38 #28
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848010
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef princess-a het volgende:
Ik ging een beutje terug lezen en toen zag ik dit O+

[..]

Kip O+ Echt O+ Mijn collega had exact hetzelfde. Reed een paar weken geleden een andere auto zachtjes aan, vanuit stilstand. En die andere persoon heeft zich door de brandweer uit de auto laten zagen, terwijl het echt maar een klein tikje was en mijn collega vrijwel geen schade had. Echt,zulke mensen moeten mensen als jou tegenkomen O+
dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te faken :')
we zijn er dus altijd wel alert op, maar dit keer was het zo extreeeem duidelijk de eerste keer al :')

In mijn ziekenhuis tijd wel de gekste dingen gezien, vooral bij mensen die onbewust extreme dingen faken (da's bij hele ernstige psychiatrische stoornissen soms het geval). Vet epileptisch insult midden in de gang met schuimbekken en in broek pissen en alles. Dan sta je wel even te kijken hoor :D

I love my job :D
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:34:16 #29
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_122848051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja loqi ik heb lipfinity
oke! thnx :)
Knoei
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:34:42 #30
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848076
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hopelijk geen enorme stofbende, scheelt dat we een deur tussen slaapkamer en zolder hebben. Afwerking gaan we zelf doen (met hulp van paps enzo). Willen ook nog de dakpannen vervangen als de dakkapel geplaatst is want dat is het enige ana het huis waar sinds de bouw (1929) niets aan is gedaan :).
ben je er morgen ook bij? Zo tof om te zien als je huis steeds gaver en mooier wordt O+
pi_122848263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te faken :')
we zijn er dus altijd wel alert op, maar dit keer was het zo extreeeem duidelijk de eerste keer al :')

In mijn ziekenhuis tijd wel de gekste dingen gezien, vooral bij mensen die onbewust extreme dingen faken (da's bij hele ernstige psychiatrische stoornissen soms het geval). Vet epileptisch insult midden in de gang met schuimbekken en in broek pissen en alles. Dan sta je wel even te kijken hoor :D

Dat kan je toch geen faken meer noemen?
Het blijft wel bizar dat de geest dat allemaal kan aanrichten.
Ik had vroegah een vriendinnetje die een paar keer ineens spontaan flauwviel. En dan was ze echt een tijdje out, met blauwe lippen en alles. Ze is in het ziekenhuis ondersteboven gekeerd, maar er was niks wat het kon verklaren. Behalve dat ze borderline had..
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:37:54 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848265
Godsamme, ik ben er echt blij mee, scheelt hier bijna 3000,- _O_
Dan kunnen we lekker de rest van de zolder ook afwerken en een meneertje inhuren die de verwarming om legt i.p.v. zelf aan de slag :9 _O_
pi_122848318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ben je er morgen ook bij? Zo tof om te zien als je huis steeds gaver en mooier wordt O+
Volgende week wordt het geplaatst ;). maar neen, ik moet werken.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:41:44 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848493
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat kan je toch geen faken meer noemen?
Het blijft wel bizar dat de geest dat allemaal kan aanrichten.
Ik had vroegah een vriendinnetje die een paar keer ineens spontaan flauwviel. En dan was ze echt een tijdje out, met blauwe lippen en alles. Ze is in het ziekenhuis ondersteboven gekeerd, maar er was niks wat het kon verklaren. Behalve dat ze borderline had..
er is geen sprake van een onderliggende medische oorzaak, dus das toch faken? bij onbewust uiteraard weer heel anders dan bij bewust. Aanpak daarna is uiteraard ook altijd heel anders.

Ik heb ooit een vrouwtje gezien die steeds "bijna' in haar vingers sneedt als vorm van faken. Ze kon niet werken want ze kon haar handen niet meer "sturen". ze kon het volgens eigen zeggen echt niet en het zou helemaal verkeerd gaan. Dus ik eerst 10 keer gewaarschuwd, dat ze bijna in haar klauw sneed. en ze paste haar strategie maar niet aan, steeeeeeeds hetzelfde liedje.
En toen was ik het zo zat. Haar gewaarschuwd en toen lekker door laten gaan. Sneed ze dus in haar klauw, mij aankijkend (ik keek haar uiteraard met een :') gezicht aan :') ) en toen doorsnijden :') :') :')
Echt :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:42:36 #35
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848550
Ik kon het niet laten om iets te zeggen a la "als je zo door gaat, ruim je dan zelf wel het bloed op', waarna ze nog steeds niet stopte, totdat ik geen aandacht meer gaf :')

Mensen :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:43:21 #36
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122848591
wat bestaan er toch een mogolen. ongelooflijk :')
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:44:23 #37
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848670
ach joh, dat houdt mij weer aan het werk moet je maar denken :')
pi_122848683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat bestaan er toch een mogolen. ongelooflijk :')
HOI
pi_122848733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

er is geen sprake van een onderliggende medische oorzaak, dus das toch faken? bij onbewust uiteraard weer heel anders dan bij bewust. Aanpak daarna is uiteraard ook altijd heel anders.

Ik heb ooit een vrouwtje gezien die steeds "bijna' in haar vingers sneedt als vorm van faken. Ze kon niet werken want ze kon haar handen niet meer "sturen". ze kon het volgens eigen zeggen echt niet en het zou helemaal verkeerd gaan. Dus ik eerst 10 keer gewaarschuwd, dat ze bijna in haar klauw sneed. en ze paste haar strategie maar niet aan, steeeeeeeds hetzelfde liedje.
En toen was ik het zo zat. Haar gewaarschuwd en toen lekker door laten gaan. Sneed ze dus in haar klauw, mij aankijken ik keek haar uiteraard met een :') gezicht aan :') ) en toen doorsnijden :') :') :')
Echt :')
Maar onbewust zou ik geen faken noemen, omdat faken klinkt als dat je de boel probeert op te lichten. Als iemand epileptische aanvallen die heul niet epileptisch zijn is dat eerder psychosomatisch dan faken, die proberen immers niet op te lichten :).
Anders zou iedereen met hyperventilatie de boel ook oplichten ^O^
O en mensen met aidstoornissen ook, die kiezen er toch zelf voor om zichzelf ziek te maken :{w

Hihi, ik heb even een beeld van hoe de gezondheidszorg er uit zou zien als het zo zou werken :') O+ O+
pi_122848781
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten om iets te zeggen a la "als je zo door gaat, ruim je dan zelf wel het bloed op', waarna ze nog steeds niet stopte, totdat ik geen aandacht meer gaf :')

Mensen :')
Toch ben je psychisch niet helemaal goed als je bereid bent om in je eigen klauwen te snijden om maar niet te hoeven werken :')
Wel vermakelijk though :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:46:39 #41
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122848824
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

HOI
je voelt je aangesproken? O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:46:56 #42
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848838
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Maar onbewust zou ik geen faken noemen, omdat faken klinkt als dat je de boel probeert op te lichten. Als iemand epileptische aanvallen die heul niet epileptisch zijn is dat eerder psychosomatisch dan faken, die proberen immers niet op te lichten :).
Anders zou iedereen met hyperventilatie de boel ook oplichten ^O^
O en mensen met aidstoornissen ook, die kiezen er toch zelf voor om zichzelf ziek te maken :{w

Hihi, ik heb even een beeld van hoe de gezondheidszorg er uit zou zien als het zo zou werken :') O+ O+
ja daar heb je gelijk in hoor, faken is niet het goeie woord in dat geval.

Psychosomatiek, heerlijk :D
Gestoorde mensen O+ O+ O+

Bewuste oplichtfiguren zijn gewoon grappig, want die vallen vaak wel door de mand bij ons :P
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:47:52 #43
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848900
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Toch ben je psychisch niet helemaal goed als je bereid bent om in je eigen klauwen te snijden om maar niet te hoeven werken :')
Wel vermakelijk though :')
mooie was ook wel de adviesrapportage daarna naar de artsen/verzekering >:O

maar goed ziek wel ja :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:48:51 #44
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122848953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme, ik ben er echt blij mee, scheelt hier bijna 3000,- _O_
Dan kunnen we lekker de rest van de zolder ook afwerken en een meneertje inhuren die de verwarming om legt i.p.v. zelf aan de slag :9 _O_
Nice!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:49:52 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122849012
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Nice!!
en ik kan dan natuurlijk meer falen op Ebay, toch? :7
pi_122849014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

klinkt wel als een uitdaging :o

En Halllooo enorme besparing aan jullie kant, gunstig! *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_122849016
Ik vind het best knap om te verzinnen trouwens, dat je jezelf in je klauwen snijdt omdat je je handen niet kan sturen. Hoe kom je erop? :D
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:51:19 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122849081
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best knap om te verzinnen trouwens, dat je jezelf in je klauwen snijdt omdat je je handen niet kan sturen. Hoe kom je erop? :D
wie denk je dat die opdracht verzonnen had? :7

Oh kan je dat niet? DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN, JAAAAAAA ECHT, HOPPA, LAAT MAAR ZIEN, NUUUUUUU :7
pi_122849106
hoerige reisplannert :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:53:19 #50
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122849200
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh kan je dat niet? DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN, JAAAAAAA ECHT, HOPPA, LAAT MAAR ZIEN, NUUUUUUU :7
Sadist :D
pi_122849210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Gij sadist _O- _O-
pi_122849221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Sadist :D
*;
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:54:11 #53
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122849243
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Gij sadist _O- _O-
^)
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:54:30 #54
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122849268
Hehehehehehe
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:55:39 #55
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122849334
Ben je nooit bang dat je ernaast zit Kip? Dat je iemand van faken beticht maar dat zo`n persoon er echt niets aan kan doen?
ff als patient gevraagd die eerst van een somatoforme stoornis verdacht werd :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:01:14 #56
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122849666
Oh nee hoor, we kijken er om die reden met een heel team naar, volgen veel bijscholingen en altijd medische oorzaken uitsluiten.
Bepaalde gedragsobservaties zijn daarbij bijv. ook heel belangrijk omdat je dan patronen ziet in handelen die niet kloppen bij ziektebeeld/verdenking.

Dat ik het nu zo roep bij dat figuur van vandaag is omdat het zwaaaaar overduidelijk was en het verhaal ook aan alle kanten rammelde. Maar ik moet het ook hard kunnen maken, dus figuur wordt nog gescreend door mijn collega's, om het op papier compleet te hebben, ookal is dat nu eigenlijk overbodig voor de conclusie.

Ik heb tot op heden nog niet gehad dat ik ernaast zat. Zal in de toekomst waarschijnlijk heus wel een keer voor gaan komen, da's menselijk, maar ik probeer het te ondervangen door samen met collega's er onafhankelijk naar te kijken (dus niet van tevoren overleggen voor je diegene hebt gezien ofzo).
Weleens iemand doorverwezen gekregen met rare klachten die zelf dacht psychosomatische stoornissen te hebben, en dat bleek MS en bij een ander een hersentumor te zijn.
Dat gebeurt helaas ook weleens.
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:05:14 #57
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122849920
Ik ben inmiddels wel heel goed in dit liedje mee zingen :7

woensdag 13 februari 2013 @ 22:05:50 #58
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122849954
Oh ja dat klinkt wel goed inderdaad, en aardig waterdicht :)
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:07:22 #59
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122850058
Het is uiteraard niet helemaal zo simpel als ik het nu doe lijken :P en geen exacte wetenschap, dus helemaal 100,00% zekerheid zit je nooit bij iedereen op, maar goed, die illusie heb ik ook niet.
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:08:01 #60
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122850091
Oe, ik ga nog even een Tweezerman falen, 19,- bij strawberrynet, gratis verzendkosten en gratisjjjjj eyeliner erbij :9
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:09:22 #61
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122850168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is uiteraard niet helemaal zo simpel als ik het nu doe lijken :P en geen exacte wetenschap, dus helemaal 100,00% zekerheid zit je nooit bij iedereen op, maar goed, die illusie heb ik ook niet.
Nee snap ik. Zolang je maar met open blik blijft kijken en niet als een blind paard overtuigd van je eigen kunnen :)
pi_122850245
WIL OOK FALEN!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:10:42 #63
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122850248
En mannen :')
Op de bank slapen, wakker worden, de tv harder zetten want interessant stukje en dan weer in slaap vallen :') Zit ik hier verplichnaar een of andere kutserie te luisteren :') met achtergrondsnurk :')

ff zappen en de AB verstoppen :P
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:11:05 #64
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122850267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Nee snap ik. Zolang je maar met open blik blijft kijken en niet als een blind paard overtuigd van je eigen kunnen :)
moet binnenkort weer paar co-assistenten/arts-assistenten gaan opvoeden daarin :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:11:35 #65
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122850298
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En mannen :')
Op de bank slapen, wakker worden, de tv harder zetten want interessant stukje en dan weer in slaap vallen :') Zit ik hier verplichnaar een of andere kutserie te luisteren :') met achtergrondsnurk :')

ff zappen en de AB verstoppen :P
hehehehe, herkenbaar wel, maar dan andersom, ik ben hier "die vent" :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:12:29 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122850350
Broed jij de ab dan ook uit tot de batterijen gaan zweten?
Ik moest nog ff flink graven maar het is gelukt, yay :P
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:13:04 #67
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122850380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Broed jij de ab dan ook uit tot de batterijen gaan zweten?
Ik moest nog ff flink graven maar het is gelukt, yay :P
nee die ligt altijd op het tafeltje naast me, dus is makkelijk voor Koos :P
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:13:48 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122850418
Oh beter. Jodokus laat me altijd werken }:|
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:14:14 #69
95408 Incantrix
pi_122850446
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

hehehehe, herkenbaar wel, maar dan andersom, ik ben hier "die vent" :')
:D *;
3!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:15:14 #70
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122850525
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef Incantrix het volgende:

[..]

:D *;
godsamme, jij bent echt mijn tweelingzus he :D

Wat was dat nou met Tom Hankiepanky? Vind jij die ook extreem ergerlijk? :D
pi_122850567
Mijn pa. :') Gaat 'ie met m'n lamp klooien, vliegen de stoppen eruit. Kortgesloten peertje ofzo. :')

(Ja, het is zo'n knurft die de stroom erop laat. O+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:16:09 #72
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122850583
Koos roept vanuit de slaapkamer waar ik zo hard om aan het lachen ben, maar ik start net dat filmpje in wat Schaar postte :D

deze

_O- _O- _O-

Ik lach niet heel vaak hard hardop achter de laptop, maar bij dit filmpje wel :D
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:16:20 #73
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122850593
De tering...2 nachtjes in een hotel plannen met die diensten van Rick is ook een uitdaging :')
Omdat aankomst alleen maar van maandag t/m donderdag is. Maargoed het is 6 uurtjes rijden, dus als we rond 12 uur aanrijden vanuit Mont Saint Michel dan zijn we rond 18 uur thuis en kan hij om 22.30 de nachtdienst in. Dat zou ook nog een optie zijn mits ik de laatste 2 uur ga rijden ofzo.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:16:33 #74
95408 Incantrix
pi_122850612
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

godsamme, jij bent echt mijn tweelingzus he :D

Wat was dat nou met Tom Hankiepanky? Vind jij die ook extreem ergerlijk? :D
Serieus, wtf! :D

En jaaaa, die kan alleen maar zichzelf spelen :') droplul :')
3!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:18:15 #75
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122850705
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Serieus, wtf! :D

En jaaaa, die kan alleen maar zichzelf spelen :') droplul :')
net als Rainman, dude, die gast IS gewoon rainman :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:18:54 #76
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122850736
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
De tering...2 nachtjes in een hotel plannen met die diensten van Rick is ook een uitdaging :')
Omdat aankomst alleen maar van maandag t/m donderdag is. Maargoed het is 6 uurtjes rijden, dus als we rond 12 uur aanrijden vanuit Mont Saint Michel dan zijn we rond 18 uur thuis en kan hij om 22.30 de nachtdienst in. Dat zou ook nog een optie zijn mits ik de laatste 2 uur ga rijden ofzo.
dan issie toch helemaal naar de tering op zijn werk?
Kan hij niet langer vrij nemen of diensten ruilen?
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:19:52 #77
95408 Incantrix
pi_122850792
En godsamme, die kloterige kutbelastingdienst doet dit jaar ineens pas automagisch je gegevens invullen na 1 maart, maar ik wil nu al aangifte doen :( en ik heb het zelf in zitten vullen, maar ik kan niet vinden waar ik moet zeggen dat we al voorlopige teruggaaf hypotheekrente-aftrek krijgen dus nu kan ik er niks mee. Fuuu -O-
3!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:21:09 #78
95408 Incantrix
pi_122850869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

net als Rainman, dude, die gast IS gewoon rainman :')
Hahaha, echt ja! En Nicholas Cage is er ook zoëen, met die geslagen hondenblik :r
3!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:23:05 #79
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122850976
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dan issie toch helemaal naar de tering op zijn werk?
Kan hij niet langer vrij nemen of diensten ruilen?
Ja dat had ie al gedaan maar die datum is niet mogelijk bij het hotel :')
Het hotel heeft zojuist pas de beschikbare data doorgegeven. Dus hij moet OF 28 maart zien te ruilen of zijn nacht van 20 maart. Maar een nacht ruilen is altijd lastig.
pi_122851040
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Hahaha, echt ja! En Nicholas Cage is er ook zoëen, met die geslagen hondenblik :r
Cage :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:24:16 #81
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122851052
En natuuuuurlijk is hij nu ook aan het werk dus ik ben al aan het appen maar hij heeft het druk en antwoord dus niet en ik wil het NU weten!! NU!!JETZT!!EINZ! :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:24:48 #82
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851091
Dat stukje op 2.15 m met die goudvissen herken ik uit een film, maar ik weet niet meer hoe die heet.... arggggg

oh ja, ik weet het weer, Office Space :D

Office Space (1999) - IMDb

die stem is van karakter Milton Waddams, gespeeld door Stephen Root

_O_
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:25:25 #83
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851126
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Incantrix het volgende:

[..]

captain corelli's mandalin weleens gezien, 1 stuk door met zo'n hoofd gezeten :') _O-
pi_122851133
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat stukje op 2.15 m met die goudvissen herken ik uit een film, maar ik weet niet meer hoe die heet.... arggggg

[ afbeelding ]

_O_
Dank, ik vroeg me al af waar dat uit kwam. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:26:09 #85
95408 Incantrix
pi_122851170
quote:

[ afbeelding ]

_O_
De nietmachine *O* _O_

En IJs *;
3!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:26:11 #86
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851172
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Het hotel heeft zojuist pas de beschikbare data doorgegeven. Dus hij moet OF 28 maart zien te ruilen of zijn nacht van 20 maart. Maar een nacht ruilen is altijd lastig.
hmm crap... en voor zijn werk is het natuurlijk ook al snel, die datum... in de zin dat de planning allang gemaakt is enzo. Rot wel ;(
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:26:43 #87
95408 Incantrix
pi_122851202
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

captain corelli's mandalin weleens gezien, 1 stuk door met zo'n hoofd gezeten :') _O-
Nee, doorgaans vermijd ik hem ;)
3!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:26:57 #88
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851214
IJs is mijn andere driedubbele tweelingzus :Y
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:27:08 #89
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122851226
quote:

[ afbeelding ]

_O_
Laatst nog flarden van gezien op TV :P Die kop van die gast, en hoe hij praat :')

Wij gaan trouwens hierheen O+
http://www.hotel-le-mont-saint-michel.com/
pi_122851237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122851258
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Le fu. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:27:50 #92
95408 Incantrix
pi_122851259
quote:
Drieling? :P
3!
pi_122851289
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ermahgerd, de opties!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:29:05 #94
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851335
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Laatst nog flarden van gezien op TV :P Die kop van die gast, en hoe hij praat :')

ik vind 'm briljant :D

XML-parsefout: onverwachte parserstaat
Locatie: jar:file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/omni.ja!/chrome/toolkit/content/global/netError.xhtml
Regelnummer 305, kolom 54:

;(

maar mont saint michel klinkt wel goed, ben ik ook eens geweest, heeeeel mooi daar O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:29:27 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122851352
quote:

[..]

hmm crap... en voor zijn werk is het natuurlijk ook al snel, die datum... in de zin dat de planning allang gemaakt is enzo. Rot wel ;(
Nou het is nog best redelijk op tijd, er wordt veel last minute geruild vanwege onverwachte toestanden of ziekte ofzo.
Het komt ook wel goed.
Ik zie alleen een beetje tegen de autorit omhoog. Zo'n end hebben we geen van beide ooit gereden hahaha! Maar ook dat komt goed! *O*
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:29:28 #96
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851354
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef Incantrix het volgende:

[..]

ja dat klinkt beter he :') :@ :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:30:06 #97
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851383
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Nou het is nog best redelijk op tijd, er wordt veel last minute geruild vanwege onverwachte toestanden of ziekte ofzo.
Het komt ook wel goed.
Ik zie alleen een beetje tegen de autorit omhoog. Zo'n end hebben we geen van beide ooit gereden hahaha! Maar ook dat komt goed! *O*
joh, dat komt wel goed :)
Tussendoor gewoon velen koffie en af en toe stoppen om wat te eten en te piesen :)
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:31:26 #98
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851459
Dat stukje van "Too many dicks on the dancefloor" zeek ik trouwens bijna bij in mijn broek :D
pi_122851484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat stukje van "Too many dicks on the dancefloor" zeek ik trouwens bijna bij in mijn broek :D
Ik bij de tank. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122851508
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
WIE WAT WAAR
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:32:29 #101
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851523
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik bij de tank. :')
ja die ook, echt... driving in Russia O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:32:59 #102
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851552
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

WIE WAT WAAR

0.43 m _O_
pi_122851565
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Naais. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:33:38 #104
95408 Incantrix
pi_122851583
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ja dat klinkt beter he :') :@ :')
_O-

Maar ik ga slapen darlings, morgen met 2 kinders op tijd zien te komen op het consultatiebureau :')
3!
pi_122851606
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef Incantrix het volgende:

[..]

_O-

Maar ik ga slapen darlings, morgen met 2 kinders op tijd zien te komen op het consultatiebureau :')
Succes. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:34:33 #106
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122851643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik vind 'm briljant :D

XML-parsefout: onverwachte parserstaat
Locatie: jar:file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/omni.ja!/chrome/toolkit/content/global/netError.xhtml
Regelnummer 305, kolom 54:

;(

maar mont saint michel klinkt wel goed, ben ik ook eens geweest, heeeeel mooi daar O+
Oh vaag...maar ff googelen op Hôtel Restaurant Les 13 Assiettes :Y
Ik heb er zin in! Ik wil zķ graag weer ff érgens in het buitenland zijn hahaha!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:35:03 #107
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851675
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

ja dattus :D

Sterkte Trixje!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:35:38 #108
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851707
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Oh vaag...maar ff googelen op Hôtel Restaurant Les 13 Assiettes :Y
Ik heb er zin in! Ik wil zķ graag weer ff érgens in het buitenland zijn hahaha!
heerlijk, klinkt goed O+

vergeet niet langs de Franse supermarché te gaan en je auto vol te laden met kaas, worst en wijn :9
pi_122851788
Overal stof. Dat was een goed idee, m'n pc ontstoffen om tien uur 's avonds. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:37:05 #110
95408 Incantrix
pi_122851810
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Thnx :') dat wordt nog wat, de één is aan het regelen (lees: die wil zo ongeveer de hele dag door aaneengesloten drinken zodat ik meer melk ga maken) en de ander is zindelijk aan het worden maar is te koppig om het te zeggen als hij geplast heeft/moet plassen :')

WIN
3!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:37:48 #111
95408 Incantrix
pi_122851856
Baai! :O :*
3!
pi_122851881
dat filmpje _O-
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:38:18 #113
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122851891
Trustuh Trix :*
pi_122851912
Erkenning voor het bazenfilmpje O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:39:18 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122851957
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Erkenning voor het bazenfilmpje O+
HULDE BIJ DEZE!!!!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:51:06 #116
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122852758
quote:
Dear Kip,

Thank you for your order #132029384739229 with StrawberryNET.com.

Below are instructions for making your payment of ¤19,00 through PayPal. Once we have received your payment we will process and ship your order within 24 hours.
*O*

Ideaal voor falen, dat PayPal O+

quote:
Tweezerman - Slant Tweezer - Fashion Color Geranium - ¤19,00 1 ¤19,00
Promotional - Calvin Klein Fully Delicious Sheer Plumping Lip Gloss - # LG43 Translucent Plum (Unboxed) 8.5ml/0.29oz ¤0,00 1 ¤0,00
Promotional - Fusion Beauty Ultraflesh Black Magic The Ultimate Jet Black Eyeliner Collection 6pcs ¤0,00 1 ¤0,00
Registered Post - FREE SHIPPING
*O*
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:57:13 #117
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122853205
En dan nu lekker slapen :z
Slapen na het falen O+ O+ O+
pi_122853569
Velen stress hier in huis, wat een gezelligheid :') -O-
pi_122855860
Puckz, ik hoop dat je flink basecoat onder je flirty tankini hebt, mijn nagels zijn namelijk -ondanks een laagje basecoat- líchtjes gestained :') ;(.

:'( :'( :'(
Aids.
pi_122855888
Op de foto lijkt het minder erg, wat is dezen :'(
Aids.
pi_122856027
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef Mss het volgende:
Op de foto lijkt het minder erg, wat is dezen :'(
Ik zie het randje bij je cuticle waar geen nagellak zat. Het is erg. :Y

Zo rot altijd. ;(
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:59:14 #122
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122856388
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
Puckz, ik hoop dat je flink basecoat onder je flirty tankini hebt, mijn nagels zijn namelijk -ondanks een laagje basecoat- líchtjes gestained :') ;(.

[ afbeelding ]

:'( :'( :'(
Daimn! :o

Ik gebruik nooit bc _O- achja, er gaat toch gewoon weer een andere lak op.
pi_122859062
Bwuh vroeg.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_122859160
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 06:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwuh vroeg.
Ja he.
  donderdag 14 februari 2013 @ 06:55:55 #125
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122859179
Mss had gewoon koolmonoxide vergiftiging. RIP aan de nabestaanden ;(

Ik ga mezelf eens uit bed slepen en turbodouchen, maar geen zin :')
pi_122859221
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 06:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Mss had gewoon koolmonoxide vergiftiging. RIP aan de nabestaanden ;(

Ik ga mezelf eens uit bed slepen en turbodouchen, maar geen zin :')
OH NOES!
Aids.
pi_122859227
Ik heb zo achterlijk slecht geslapen vannacht ;(. Hoogstens vier uur, constant wakker worden. Buhhh
Aids.
pi_122859901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 07:06 schreef Mss het volgende:
Ik heb zo achterlijk slecht geslapen vannacht ;(. Hoogstens vier uur, constant wakker worden. Buhhh
;( heb je een drukke dag vandaag of niet zoveel gepland?
pi_122859993
Gaan jullie nog wat doen op deze mooie falentijnsdag?
pi_122860050
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaan jullie nog wat doen op deze mooie falentijnsdag?
Ik ga zo met m'n vriendin mee, die gaat haar trouwjurk passen O+
We gaan niet naar zo'n trouwshop hoor, ze gaat kijken naar een witte galajurk. Maar ik vind het toch zo tof dat ik mee mag O+
pi_122860108
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:28 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

;( heb je een drukke dag vandaag of niet zoveel gepland?
Drukke dag, therapie en alles. Maar net dus bijna flauwgevallen dus wel even rustig aan.
Aids.
pi_122860241
Ik voel me kut FUCK my LIFE :')
pi_122860268
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:40 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

We gaan niet naar zo'n trouwshop hoor, ze gaat kijken naar een witte galajurk. Maar ik vind het toch zo tof dat ik mee mag O+
O+ O+
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:43 schreef Mss het volgende:

[..]

Drukke dag, therapie en alles. Maar net dus bijna flauwgevallen dus wel even rustig aan.
Meh ;( Ja rustig aan idd meis.
pi_122860333
Ik kan niet eens praten :')
pi_122860415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan niet eens praten :')
;( keelpastilles en ibu?
pi_122860435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:59 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

;( keelpastilles en ibu?
Ik slik geen ibu en vind keelpastilles echt vies :@
Dus zo maar paracetamol nemen en dan lekker weet ik het hoe lang buiten lopen en mensen vragen stellen :') goed voor je man
pi_122860448
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik slik geen ibu en vind keelpastilles echt vies :@
Dus zo maar paracetamol nemen en dan lekker weet ik het hoe lang buiten lopen en mensen vragen stellen :') goed voor je man
Mja als het ff niet anders kan.
pi_122860460
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:01 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Mja als het ff niet anders kan.
Ik ga die mensen niet de hele tijd vragen stellen iig. M'n keel dort super pijn :')
pi_122860461
Mehehehehe de uva bellen om te zeggen dat ze moeten betalen 10.gif
pi_122860481
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik ga die mensen niet de hele tijd vragen stellen iig. M'n keel dort super pijn :')
Mja met een beetje pech heb je er nog best even last van :X
pi_122860809
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:40 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Oeh is soberso erg tof O+

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:43 schreef Mss het volgende:

[..]

:o Ja velen drinken en rustig aandoen :*

Hier doen wij eik ook niks met faalentijnsdag. Eik nooit gedaan; maar ik kon het niet laten :') Cif krijgt straks iets via de post :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_122860936
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:21 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oeh is soberso erg tof O+

[..]

:o Ja velen drinken en rustig aandoen :*

Hier doen wij eik ook niks met faalentijnsdag. Eik nooit gedaan; maar ik kon het niet laten :') Cif krijgt straks iets via de post :P
Ahw O+ wat dan?

Wij doen eigenlijk ook niet echt iets maar Intro heeft een etentje geregeld O+ en ik heb wel iets voor hem gekocht maar dat is meer praktisch :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 09:29:06 #143
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122860976
Nieuwe sokken? O+
pi_122861001
Gisteravond vlak voor we gingen slapen:
Ik tegen Fred: "we doen toch niks aan valentijnsdag he?" :o
Fred: "Goed plan"

Slotje opgelost :') O+
pi_122861009
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ahw O+ wat dan?

Wij doen eigenlijk ook niet echt iets maar Intro heeft een etentje geregeld O+ en ik heb wel iets voor hem gekocht maar dat is meer praktisch :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ermahgerd zie mij eens morantisch doen O-)
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_122861014
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nieuwe sokken? O+
Nee, iets voor in huis. Hehe maar als ik moet wachten tot we een keer samen gaan beslissen en kopen en weet ik het wat duurt het weer zo lang dus maar gewoon besteld :')
pi_122861031
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

SPOILER
Ermahgerd zie mij eens morantisch doen O-)
O+ O+ en dan zelf de telegram opvreten :D
pi_122861036
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:30 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

O+ O+ en dan zelf de telegram opvreten :D
Uiteraard *)
:') _O-
pi_122861058
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Uiteraard *)
_O- _O- _O- _O-
pi_122861066
Ik zie sneeuw, de NS had gelijk! O+
pi_122861120
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Uiteraard *)
_O-
pi_122861142
Nee hoor.. Cif kennende krijg ik niet eens de kans en heeft ie het binnen een half uur opgevreten O+ :D
pi_122861161
Pehehehe ik zag deze net op fb voorbij komen :') _O-

pi_122862113
pi_122862450
mir is een baas _O_
pi_122862459
:D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_122862651
mijn ontbijt

:9~
pi_122862665
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn ontbijt
[ afbeelding ]

HOEZO GEEN LAMA EROP\
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:33:01 #159
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_122862666
quote:
mijn ontbijt
[ afbeelding ]

Nom :9
pi_122862667
quote:
mijn ontbijt
[ afbeelding ]

:9

Stroopwafel hier :')
pi_122862669
Ik heb keel aids ;(
pi_122862673
lamakoekjes O+
pi_122862676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb keel aids ;(
Welkom bij de club *O*
pi_122862735
Oh het is een caramelwafel :9~ hoezo kende ik die nog niet.
pi_122862745
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

HOEZO GEEN LAMA EROP\
collega had deze meegenomen ;(
pi_122862748
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

collega had deze meegenomen ;(
ZEG DAT JE VANAF NU ALLEEN NOG MAAR LAMAKOEKJES EIST.
pi_122862760
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

ZEG DAT JE VANAF NU ALLEEN NOG MAAR LAMAKOEKJES EIST.
OKAY DONE!

EN IK WEIGER DEZE NU NOG TE ETEN, IK DOE HET VOOR JOU OKAY!
pi_122862761
Morgen! Enne Mir O+
pi_122862775
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

OKAY DONE!

EN IK WEIGER DEZE NU NOG TE ETEN, IK DOE HET VOOR JOU OKAY!
*O* O+
pi_122862783
En fuuuuuu, der zou om 10u hier iemand voor de deur staan die de wasmachine zou fixen want kapoet. En nou smst ie me net dat ie niet kan want hij moet met z'n kint naar Rotterdam :')
pi_122862796
pi_122862811
quote:
_O-
pi_122862840
Godverdomme, iemand schrijft iets voor 'Gido'.

OUDERS NOEM JE KIND GUIDO, GIDO IS NOG ERGER DAN GUIDO :'(
pi_122862855

ermnerm

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 10:39:38 ]
pi_122862863
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

ermnerm
NOM!
pi_122862906
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:

Niks mis met Guido. :6

Gido was vroeger een stagiair bij ons theheheh :D
pi_122862927
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Niks mis met Guido.
Wel met gido :'(

Bij guido denk ik aan:

pi_122862942
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Wel met gido :'(

Bij guido denk ik aan:

[ afbeelding ]
agree
pi_122862966
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

agree
_O-
pi_122863065
Lol :')
pi_122863094
Niks mis met de naam Guido verder maar om die reden zou ik mijn kind nooit zo noemen :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:47:44 #182
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122863111
Mhehe M. Een whale gestuurd met whale you be my valentine :') O+ O-)
SPOILER
en hij denkt steeds dat ik iemand ben die zegt van "Neeeee ik hoef niets" en dan boos is datze niets krijgt _O-
Maar ik hoef echt niets voor valentijn :')
吴 曼 迪
pi_122863257
Omg hartjesdonut gekregen op werk O+
pi_122863321
geen zin om brood te smeren dus koekjes in tas geflikkerd. Goeden oplossing :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:56:36 #185
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_122863360
Had ik de laatste paar dagen alleen nog keelpijn, hoesten en geen stem.. word ik nu grieperig :{ ja hallllooo, na een week heb ik t wel gezien hoor :(
Knoei
pi_122863399
Iedereen heeft aids ;(
pi_122863410
Brum heeft al koorts en ik begin me ook koortsig te voelen, JOEPIE
pi_122863415
Ik ga vanavond naar opnames van de Grote Improvisatieshow. Met 3 vriendinnen, waarvan 2 getrouwd en 1 in serieuze relatie. Nouja, ik vind het iig een goede besteding van mijn valentijnsdag. :D
pi_122863504
mensen die avans en fontys university noemen :'(
pi_122863518
dan zeggen mbo mensen voortaan ook, 'I study at the koning willem 2 university in den bosch' :') _O-
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:04:53 #191
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_122863616
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pfff, verheven WO'ertje :{w .
Zorg maar eerst dat je iets presteerrrrrt voordat je je beter voelt dan HBO'ers.

SPOILER
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:05:15 #192
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122863629
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn het buitenlanders? Want voor het is het ook een "university" je kunt er immers een bachelor halen :')
吴 曼 迪
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:06:03 #193
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122863660
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:04 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Zorg maar eerst dat je iets presteerrrrrt voordat je je beter voelt dan HBO'ers.

SPOILER
Mooien spoiler O+
吴 曼 迪
pi_122863766
quote:

[..]

SPOILER
MBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO *O*
pi_122863842
Ermahgerd 2 zijn vandaag pcies een half jaar getrouwd (op fb).
Enige wat ik zit te denken is: euh... had ik dat ook moeten onthouden toen ik een half jaar getrouwd was? :') :@
Ik mag blij zijn als ik mijn 1 jaar niet vergeet... Wat wellicht ook het geval zal zijn :')
pi_122863863
quote:

[..]

SPOILER
HOGESCHOOOLLL *O*

ow wacht als belg tel ik niet mee uiteraard :7 :')
pi_122864072
quote:

[..]

SPOILER
:') lolz

NEINZ het is gewoon onwaar :6
Ik voel me heul niet beter dan die mensen maar ze doen toch geen universiteit :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:17:40 #198
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_122864086
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:

Ik ken wel een Gydo :Y.
pi_122864103
Ik voel me wel beter dan jullie. Bah NL'ers :r *)

*rel-schop-post* O-)
pi_122864134
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:47 schreef megamandy het volgende:
Mhehe M. Een whale gestuurd met whale you be my valentine :') O+ O-)
SPOILER
en hij denkt steeds dat ik iemand ben die zegt van "Neeeee ik hoef niets" en dan boos is datze niets krijgt _O-
Maar ik hoef echt niets voor valentijn :')
Klinkt als Joop. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122864138
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef megamandy het volgende:

[..]

Zijn het buitenlanders? Want voor het is het ook een "university" je kunt er immers een bachelor halen :')
Nope wel een Nederlandse met een Engelse roller derby blog :D
Priem likete het op feestboek :')
pi_122864166
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ken wel een Gydo :Y.
Die mag blijven :Y
pi_122864254
En as we speak ben ik onderweg naar Tilburg UNIVERSITY :6 :')
pi_122864583
Ahhhhh van D. ?

Overigens ging ik zoeken :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Avans

Eik is het dus een 'vocational university' *)
pi_122864717
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhhhh van D. ?

Overigens ging ik zoeken :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Avans

Eik is het dus een 'vocational university' *)
Ja!
Maar dat is dan een Engelse term of whut? Ik zou het eerder college noemen :P
pi_122864743
Mja NHTV noemen ze ook university of applied sciences. Volgens mij klinkt het populairder als je je school zo noemt :P
pi_122864869
Zo te lezen is het idd een engelse term ;)

quote:
In the United States and Ireland, "college" and "university" are loosely interchangeable (and in the US, "school"),[1] whereas in the UK, New Zealand, Australia, Canada and other Commonwealth nations, "college" may refer to a secondary or high school, a college of further education, a training institution that awards trade qualifications, or a constituent part of a university. (See this comparison of British and American English educational terminology for further information.)
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:51:36 #208
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122865218
Is college niet meer mbo? Dat zag je vaker bij de MTV dating programma's, gaan ze naar een college om secretaresse te worden _O-
吴 曼 迪
pi_122865334
Fuuu sneeuw in Tilburg :')
pi_122865355
ehmegewrd zulks veel sneeuw :D
pi_122865416
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu sneeuw in Tilburg :')
Nee -O-
Dan komt het ook zo richting Eindhoven ;(

Hoop dat de treinen straks nog rijden en zo :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:58:38 #212
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_122865424
Hier geen sneeuw meer maar regen/ijzel :{
pi_122865663
Het gaat hier super hard *O*
pi_122865724
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Het gaat hier super hard *O*
Ja dit en het blijft allemaal liggen ook nog :')
pi_122865782
Ik wou nog richting stad en richting andere kant van de stad vandaag. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122865828
Wat een goed idee van mij dat ik vanmorgen mijn Uggs heb aangetrokken zeg! Nou!
pi_122865902
Ik moet straks naar Leiden voor stagegesprek. :') Ik wil niet want keelaids en klotens :')
pi_122865952
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet straks naar Leiden voor stagegesprek. :') Ik wil niet want keelaids en klotens :')
Ik dacht: Wat zijn klotens? :')
pi_122866050
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

+1 :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122866094
Fuuu, ijzel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122866142
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

_O- ja dat was wel matig geformuleerd :')
pi_122867126
Noeezzzz no snowwwww :(

Heb het wel gehad met dat winterweer :')

En yay vanavond skaten in de piazza in eindhoven. Omdat het kan :D O-)
pi_122867186
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

+ 2 :')
pi_122867253
En weer terug in de trein :')
pi_122867277
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik denk het nog steeds :D
Nee ? :@
pi_122867296
Kloten ken ik wel; maar zo ver ik weet heeft dico die niet :')
pi_122867339
Klote-ns :')
pi_122867360
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:54 schreef Diconnected het volgende:
Klote-ns :')
Ermahgerd wat nu weer O+
pi_122867432
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ermahgerd wat nu weer O+
Nog niks, moet straks weg :') maar heb het even goed geschreven voor Priem :Y
pi_122867467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Oh mijn trein rijdt gewoon en er ligt wel 2mm sneeuw!!!! :')

Ik ga zo lunchen met brum met onze zieke hoofden O+
pi_122867649
Ermahgerd ik heb teveel eten bij en vanavond uit eten :')
pi_122867673
Ik hoop niet dat t druk is omdat Valentijn :')
pi_122867706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Diconnected het volgende:

[..]

_O- Ik haalde het er niet uit :')
pi_122867724
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:04 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

_O- Ik haalde het er niet uit :')
maakt niet erg O+
pi_122867778
Dumdumdum
pi_122868424
Acht kilo kip gehaald, als een echte baas :7
pi_122868430
Ohai. Slaap alles. Nog steeds duizelig ;(.
Aids.
pi_122868549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:25 schreef Mss het volgende:
Ohai. Slaap alles. Nog steeds duizelig ;(.
meh -O-
pi_122868639
Ja heel kut. Ik heb therapie moeten afzeggen terwijl ik er juist heel erg behoefte aan had. Wilde vanmiddag studeren, maar dat gaat ook niet. En ik zou naar de kapper gaan. Dus ik baal nu.
Aids.
pi_122868695
Mijn fiets was een ijsblokje geworden. In slechts twee uur :'(
pi_122868772
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
Ja heel kut. Ik heb therapie moeten afzeggen terwijl ik er juist heel erg behoefte aan had. Wilde vanmiddag studeren, maar dat gaat ook niet. En ik zou naar de kapper gaan. Dus ik baal nu.
Balen ;( :*
pi_122868828
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122868863
Valentijnsafspraak met m'n bad vanavond. O+

O+ Bad O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122868962
Sjaan ziet er echt geil uit als ze groen draagt O+
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:54:56 #245
95408 Incantrix
pi_122869520
Uurtje bij het consultatiebureau, kun je meteen je auto uit gaan lopen graven :') dikke ijzel jonge..

Maar we waren wél op tijd 8-) heb ik meteen maar een moorkop en een ons slagroomtruffels gehaald bij maison kelder en naar binnen gepropt om dat te vieren :@
3!
pi_122869588
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef Incantrix het volgende:
Uurtje bij het consultatiebureau, kun je meteen je auto uit gaan lopen graven :') dikke ijzel jonge..

Maar we waren wél op tijd 8-) heb ik meteen maar een moorkop en een ons slagroomtruffels gehaald bij maison kelder en naar binnen gepropt om dat te vieren :@
^O^ :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122869623
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
:Y O-)
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:59:47 #248
95408 Incantrix
pi_122869709
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

+1
3!
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:00:16 #249
95408 Incantrix
pi_122869724
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

^O^ :9
Ik vķel mijn kwabben groeien, maarja :Y)
3!
pi_122869759
Ermahgerd, zoetsappige post. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122869769
quote:

[..]

^O^
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:03:36 #252
95408 Incantrix
pi_122869864
Oh, en ik heb ook nog de belastingaangifte gedaan. I haz a proud *)
3!
pi_122869896
En toen was ik weer thuis :')
ijzel op de bovenleidingen van de tram, dus heb 20 min in de kou staan blauwbekken. toen op het infobord: trams rijden niet :') dus weer naar huis gegaan en 3x bijna op m'n muil gevallen, maar ik ben heel. :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:04:52 #254
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122869914
Good busy trix! Ik heb al in geen ziljoen jaar meer belastingaangifte gedaan :D
pi_122869998
En nu heb ik nog meer aids aan m'n keel ;(
pi_122870056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Incantrix het volgende:
Good busy. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122870073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:04 schreef Diconnected het volgende:
En toen was ik weer thuis :')
ijzel op de bovenleidingen van de tram, dus heb 20 min in de kou staan blauwbekken. toen op het infobord: trams rijden niet :') dus weer naar huis gegaan en 3x bijna op m'n muil gevallen, maar ik ben heel. :')
Jottem. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122870118
Ermnerm broodje beenham met pepersaus :9~
pi_122870204
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Incantrix het volgende:
Owjah! Voor wanneer moet dit weer gebeuren? :')

Ik moet de papieren even zoeken :X :@ :r :X
pi_122870243
Ik moet toch maar een keer een systeem zoeken hoe we onze papieren het beste kunnen ordenen :')
Nu is het 'dump alles op een hoop in de kast' :')
En elk jaar vervloek ik mezelf omdat ik dan de goeie papieren voor de belastingen moet gaan zoeken :') Als ik ze nog niet kwijt ben dan :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:14:19 #261
95408 Incantrix
pi_122870295
Voor 1 april. Als je na 1 maart het progsel download vult 'ie je bekende gegevens voor je in voor zover bij de belastingdienst bekend. Ik doe 'm alleen altijd in februari, dus wilde 'm weghebben.
3!
pi_122870420
Ga ik het wagen om tot 5 uur in Eindhoven te blijven of zal ik toch eerder de trein terugnemen, just to be sure... :')
pi_122870446
Niet door de glibber hoeven voor een kabel. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122870463
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ga ik het wagen om tot 5 uur in Eindhoven te blijven of zal ik toch eerder de trein terugnemen, just to be sure... :')
Anders doe je een uurtje eerder oid?
pi_122870483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet door de glibber hoeven voor een kabel. O+
Echte liefde O+
pi_122870548
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Echte liefde O+
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122870573
Scheelt ook dat 'ie alleen een bruggetje over hoeft vanaf z'n huis. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122870624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Anders doe je een uurtje eerder oid?
Ja, is wel een idee. Het is hier nu aan het ijzelen volgens mij.

Ik heb gewoon nog steeds een trauma begin vorige maand, met dat treinen drama wat toen zo lang duurde, heb zo geen zin in een herhaling daarvan :')
pi_122870631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt ook dat 'ie alleen een bruggetje over hoeft vanaf z'n huis. :')
Das wel fijn ja :Y
pi_122870746
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:22 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Das wel fijn ja :Y
Nu kan het nog, vanaf volgende week zit ik dichter bij de stad. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122870756
SPOILER
SPOILER
pi_122870760
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja, is wel een idee. Het is hier nu aan het ijzelen volgens mij.

Ik heb gewoon nog steeds een trauma begin vorige maand, met dat treinen drama wat toen zo lang duurde, heb zo geen zin in een herhaling daarvan :')
Ja ik zat daar toen ook half in en toen ik allangg thuis was las ik op fb dat jij nog steeds niet thuis was :X dat was echt drama ja.
pi_122870786
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
_O- O+

quote:

[..]

:9 O+
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

+1
O+
pi_122870802
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoezo dat?
pi_122870838
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Omg ga je samenwonen?
pi_122870851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja ik zat daar toen ook half in en toen ik allangg thuis was las ik op fb dat jij nog steeds niet thuis was :X dat was echt drama ja.
Ja dat was echt kut :')

En nu rijdt er tussen Vlissingen en Roosendaal niks vanwege het weer. Ik lees overal verhalen over ijzel. Misschien dat ik gewoon dadelijk de trein al wel pak :@
pi_122870898
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja dat was echt kut :')

En nu rijdt er tussen Vlissingen en Roosendaal niks vanwege het weer. Ik lees overal verhalen over ijzel. Misschien dat ik gewoon dadelijk de trein al wel pak :@
Als ik jou was zou ik gewoon al naar huis gaan. Tis echt dikke ellende :')
pi_122870914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ik had geen problemen met tilburg-boxtel ^O^
pi_122870937
storingen:

Geldermalsen-Dordrecht
Alkmaar-Den Helder/Enkhuizen/Heerhugowaard/Hoorn
Alkmaar
Roosendaal-Vlissingen
Arnhem-Nijmegen/Tiel
Haarlem
Arnhem-Nijmegen
Arnhem-Winterswijk

niks in de buurt waar miss moet zijn dus :+
pi_122870955
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja daarom...

quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik had geen problemen met tilburg-boxtel ^O^
Ik hoop dat het mij ook bespaard blijft :D Maar volgens mij trekt alle ellende van west naar oost en gaat het hier ook vast nog wel fout :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:30:38 #281
95408 Incantrix
pi_122871015
Mijn liefje is anderhalf uur eerder weggegaan en is nu dus onderweg, ben benieuwd. Hoop dat hij heel vroeg is, dan kan hij meteen nog ff werken, hoeft hij vanavond niet meer.
3!
pi_122871051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:25 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Gaat 'ie over naar z'n nieuwe huis. En da's 10 minuten de andere kant op tov mijn huis. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122871079
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
storingen:

Geldermalsen-Dordrecht
Alkmaar-Den Helder/Enkhuizen/Heerhugowaard/Hoorn
Alkmaar
Roosendaal-Vlissingen
Arnhem-Nijmegen/Tiel
Haarlem
Arnhem-Nijmegen
Arnhem-Winterswijk

niks in de buurt waar miss moet zijn dus :+
Niet gek, de buien komen vanuit het westen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122871087
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja daarom...

[..]

Ik hoop dat het mij ook bespaard blijft :D Maar volgens mij trekt alle ellende van west naar oost en gaat het hier ook vast nog wel fout :')
Mja dan kun je voortaan wel elke dag eerder weg want 'straks is er storing'.
Als er nu niks aan de hand is en om half 4/4u ook niet zou ik gewoon om 5u gaan :P
pi_122871095
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niet gek, de buien komen vanuit het westen. :+
Daar kijk ik nooit naar *O*
pi_122871101
Het is hier weer begonnen met sneeuwen :Y
pi_122871111
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is hier weer begonnen met sneeuwen :Y
Hier ook. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122871139
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Daar kijk ik nooit naar *O*
Wel handig om te weten soms. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122871141
En het viel in tilburg echt wel mee met de sneeuw, in boxtel ook. Nu is het een superkleine hagel wat er valt.
pi_122871179
tis voornamelijk ijzel :Y
pi_122871183
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Mja dan kun je voortaan wel elke dag eerder weg want 'straks is er storing'.
Als er nu niks aan de hand is en om half 4/4u ook niet zou ik gewoon om 5u gaan :P
Normaal hoor je ook geen verhalen over falende treinen en trams en dergelijke..
pi_122871218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef Diconnected het volgende:
tis voornamelijk ijzel :Y
Het begon met ijzel, nu is 't sneeuw. :')

Maar ik hoef niet ver weg. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122871224
hier is het nu afwisselend sneeuw of hagel :')
pi_122871233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Normaal hoor je ook geen verhalen over falende treinen en trams en dergelijke..
Ik hoor nu ook geen verhalen over falende treinen en trams in brabant :P
pi_122871282
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik hoor nu ook geen verhalen over falende treinen en trams in brabant :P
Het komt vanuit het westen, de verwachting is dat het over het hele land trekt, vandaar :P
pi_122871332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het komt vanuit het westen, de verwachting is dat het over het hele land trekt, vandaar :P
Buienradarvooruitzicht checken?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122871341
Broer is nu onderweg naar huis, die moet nu dus ook helemaal om, omdat de trams dus niet rijden :')
pi_122871371
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef Diconnected het volgende:
Broer is nu onderweg naar huis, die moet nu dus ook helemaal om, omdat de trams dus niet rijden :')
Dat is wel echt crap :')
pi_122871394
Hier ook sneeuw dit dat alles
Aids.
pi_122871422
Nu is het weer geen sneeuw meer. :')

Mag het warm water regenen? O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_122871425
:7