zit je bij nelly.com te kijken ofzoquote:
nee die shopping addict zooi op TLC ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit je bij nelly.com te kijken ofzo
owwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die shopping addict zooi op TLC ofzo
nee, shopverslaafden op tlcquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit je bij nelly.com te kijken ofzo
Ja, maar je moet er toch 'verzorgd" bij lopen man!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef Dwyn het volgende:
30.000 dollar aan kleding iedere maand.
Nice! Wij krijgen volgende week onze dakkapel al, maar ach..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Yesssssss, BTW verlaging voor verbouwingen is per 1 maart
Dat scheelt een paar duizend hier, hoe relaxed is dat![]()
oh.... das wel jammer....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice! Wij krijgen volgende week onze dakkapel al, maar ach..
Ja, tsss.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er toch 'verzorgd" bij lopen man!
Meh helft al aanbetaald enzo. Morgen maar eens kijken met Baas hoe of wat. Scheelt wel 1000 euro. Maar wordt het bedrijf daar niet minder blij van?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh.... das wel jammer....
Misschien kun je nog sjoemelen met de datum? Of hebben jullie al veel betaald?
Bij ons gaat het om omleggen CV boven, 2 huge dakkapellen en een dakraam, dus dat tikt wel aan en is de moeite wel
bedrijf moet de BTW gewoon doorstorten naar de staat dus dat maakt voor hun niets uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh helft al aanbetaald enzo. Morgen maar eens kijken met Baas hoe of wat. Scheelt wel 1000 euro. Maar wordt het bedrijf daar niet minder blij van?
Oh ja, tuurlijk. Nou, morgen maar eens uitzoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bedrijf moet de BTW gewoon doorstorten naar de staat dus dat maakt voor hun niets uit
kan dus best dat ze er aan mee willen werken, als je ze lief aan kijkt (want meer administratieve rompslomp voor hun) en wellicht helpt het als je je tetten laat zien
Wordt het mooi? Vervanging of nieuwe dakkapel? Heb je schetsen/foto's/beschrijving?
Ik heb zo'n zin in dat die bij ons komen, zo tof![]()
Ruimte, licht én een sauna
dat zou mooi zijn jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Nou, morgen maar eens uitzoeken. Zou het geld voor de shutters opleveren
!
Nieuwe dakkapel, over de maximaal toegestane breedte van het huis. Hele nieuwe dakcontructie nodig want nu is er een steunbalk op de vloer. Dus veul meer ruimte daarna
.
vulde je mac voer toch niet echt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar even pasta opwarmen, hongeeeeeeeeeer
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat kan dan weer jammergenoeg niet helemaal. Maar heel kort door de bocht is het iemand die de verzekering van iemand die hem zachtjes aangereden had vet wil oplichten. Jammer nou net dat hij/zij het redelijk goed fakete, maar bij lange na niet goed genoeg
Dus hij valt nogal behoorlijk door de mand. Wat er voor zorgt dat hij/zij velen geld niet gaat krijgen
KipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt
Mijn collega had exact hetzelfde. Reed een paar weken geleden een andere auto zachtjes aan, vanuit stilstand. En die andere persoon heeft zich door de brandweer uit de auto laten zagen, terwijl het echt maar een klein tikje was en mijn collega vrijwel geen schade had. Echt,zulke mensen moeten mensen als jou tegenkomen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Hopelijk geen enorme stofbende, scheelt dat we een deur tussen slaapkamer en zolder hebben. Afwerking gaan we zelf doen (met hulp van paps enzo). Willen ook nog de dakpannen vervangen als de dakkapel geplaatst is want dat is het enige ana het huis waar sinds de bouw (1929) niets aan is gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn ja
Gewoon vragen dus en heeeeeel lief aankijken
Supergaaf! Dat scheelt echt ruimte en licht ja
Flinke verbouwing zeg! Veel last van stof enzo? Gaan jullie zelf afwerking doen of laten jullie dit (familie/vrienden/bouwvakkers) doen?
dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te fakenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef princess-a het volgende:
Ik ging een beutje terug lezen en toen zag ik dit
[..]
KipEcht
Mijn collega had exact hetzelfde. Reed een paar weken geleden een andere auto zachtjes aan, vanuit stilstand. En die andere persoon heeft zich door de brandweer uit de auto laten zagen, terwijl het echt maar een klein tikje was en mijn collega vrijwel geen schade had. Echt,zulke mensen moeten mensen als jou tegenkomen
ben je er morgen ook bij? Zo tof om te zien als je huis steeds gaver en mooier wordtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hopelijk geen enorme stofbende, scheelt dat we een deur tussen slaapkamer en zolder hebben. Afwerking gaan we zelf doen (met hulp van paps enzo). Willen ook nog de dakpannen vervangen als de dakkapel geplaatst is want dat is het enige ana het huis waar sinds de bouw (1929) niets aan is gedaan.
Dat kan je toch geen faken meer noemen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te faken
we zijn er dus altijd wel alert op, maar dit keer was het zo extreeeem duidelijk de eerste keer al
In mijn ziekenhuis tijd wel de gekste dingen gezien, vooral bij mensen die onbewust extreme dingen faken (da's bij hele ernstige psychiatrische stoornissen soms het geval). Vet epileptisch insult midden in de gang met schuimbekken en in broek pissen en alles. Dan sta je wel even te kijken hoor
I love my job
Volgende week wordt het geplaatstquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben je er morgen ook bij? Zo tof om te zien als je huis steeds gaver en mooier wordt
er is geen sprake van een onderliggende medische oorzaak, dus das toch faken? bij onbewust uiteraard weer heel anders dan bij bewust. Aanpak daarna is uiteraard ook altijd heel anders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan je toch geen faken meer noemen?
Het blijft wel bizar dat de geest dat allemaal kan aanrichten.
Ik had vroegah een vriendinnetje die een paar keer ineens spontaan flauwviel. En dan was ze echt een tijdje out, met blauwe lippen en alles. Ze is in het ziekenhuis ondersteboven gekeerd, maar er was niks wat het kon verklaren. Behalve dat ze borderline had..
HOIquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat bestaan er toch een mogolen. ongelooflijk
Maar onbewust zou ik geen faken noemen, omdat faken klinkt als dat je de boel probeert op te lichten. Als iemand epileptische aanvallen die heul niet epileptisch zijn is dat eerder psychosomatisch dan faken, die proberen immers niet op te lichtenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er is geen sprake van een onderliggende medische oorzaak, dus das toch faken? bij onbewust uiteraard weer heel anders dan bij bewust. Aanpak daarna is uiteraard ook altijd heel anders.
Ik heb ooit een vrouwtje gezien die steeds "bijna' in haar vingers sneedt als vorm van faken. Ze kon niet werken want ze kon haar handen niet meer "sturen". ze kon het volgens eigen zeggen echt niet en het zou helemaal verkeerd gaan. Dus ik eerst 10 keer gewaarschuwd, dat ze bijna in haar klauw sneed. en ze paste haar strategie maar niet aan, steeeeeeeds hetzelfde liedje.
En toen was ik het zo zat. Haar gewaarschuwd en toen lekker door laten gaan. Sneed ze dus in haar klauw, mij aankijken ik keek haar uiteraard met eengezicht aan
) en toen doorsnijden
![]()
![]()
![]()
Echt
Toch ben je psychisch niet helemaal goed als je bereid bent om in je eigen klauwen te snijden om maar niet te hoeven werkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten om iets te zeggen a la "als je zo door gaat, ruim je dan zelf wel het bloed op', waarna ze nog steeds niet stopte, totdat ik geen aandacht meer gaf
Mensen
ja daar heb je gelijk in hoor, faken is niet het goeie woord in dat geval.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar onbewust zou ik geen faken noemen, omdat faken klinkt als dat je de boel probeert op te lichten. Als iemand epileptische aanvallen die heul niet epileptisch zijn is dat eerder psychosomatisch dan faken, die proberen immers niet op te lichten.
Anders zou iedereen met hyperventilatie de boel ook oplichten![]()
O en mensen met aidstoornissen ook, die kiezen er toch zelf voor om zichzelf ziek te maken![]()
Hihi, ik heb even een beeld van hoe de gezondheidszorg er uit zou zien als het zo zou werken![]()
![]()
mooie was ook wel de adviesrapportage daarna naar de artsen/verzekeringquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch ben je psychisch niet helemaal goed als je bereid bent om in je eigen klauwen te snijden om maar niet te hoeven werken![]()
Wel vermakelijk though
Nice!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme, ik ben er echt blij mee, scheelt hier bijna 3000,-![]()
Dan kunnen we lekker de rest van de zolder ook afwerken en een meneertje inhuren die de verwarming om legt i.p.v. zelf aan de slag![]()
en ik kan dan natuurlijk meer falen op Ebay, toch?quote:
klinkt wel als een uitdagingquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te faken
we zijn er dus altijd wel alert op, maar dit keer was het zo extreeeem duidelijk de eerste keer al
In mijn ziekenhuis tijd wel de gekste dingen gezien, vooral bij mensen die onbewust extreme dingen faken (da's bij hele ernstige psychiatrische stoornissen soms het geval). Vet epileptisch insult midden in de gang met schuimbekken en in broek pissen en alles. Dan sta je wel even te kijken hoor
I love my job
wie denk je dat die opdracht verzonnen had?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best knap om te verzinnen trouwens, dat je jezelf in je klauwen snijdt omdat je je handen niet kan sturen. Hoe kom je erop?
Sadistquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie denk je dat die opdracht verzonnen had?![]()
Oh kan je dat niet? DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN, JAAAAAAA ECHT, HOPPA, LAAT MAAR ZIEN, NUUUUUUU
Gij sadistquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie denk je dat die opdracht verzonnen had?![]()
Oh kan je dat niet? DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN, JAAAAAAA ECHT, HOPPA, LAAT MAAR ZIEN, NUUUUUUU
Nee snap ik. Zolang je maar met open blik blijft kijken en niet als een blind paard overtuigd van je eigen kunnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is uiteraard niet helemaal zo simpel als ik het nu doe lijkenen geen exacte wetenschap, dus helemaal 100,00% zekerheid zit je nooit bij iedereen op, maar goed, die illusie heb ik ook niet.
moet binnenkort weer paar co-assistenten/arts-assistenten gaan opvoeden daarinquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee snap ik. Zolang je maar met open blik blijft kijken en niet als een blind paard overtuigd van je eigen kunnen
hehehehe, herkenbaar wel, maar dan andersom, ik ben hier "die vent"quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En mannen
Op de bank slapen, wakker worden, de tv harder zetten want interessant stukje en dan weer in slaap vallenZit ik hier verplichnaar een of andere kutserie te luisteren
met achtergrondsnurk
ff zappen en de AB verstoppen
nee die ligt altijd op het tafeltje naast me, dus is makkelijk voor Koosquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Broed jij de ab dan ook uit tot de batterijen gaan zweten?
Ik moest nog ff flink graven maar het is gelukt, yay
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, herkenbaar wel, maar dan andersom, ik ben hier "die vent"
godsamme, jij bent echt mijn tweelingzus hequote:
Serieus, wtf!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
godsamme, jij bent echt mijn tweelingzus he
Wat was dat nou met Tom Hankiepanky? Vind jij die ook extreem ergerlijk?
net als Rainman, dude, die gast IS gewoon rainmanquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Serieus, wtf!
En jaaaa, die kan alleen maar zichzelf spelendroplul
dan issie toch helemaal naar de tering op zijn werk?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
De tering...2 nachtjes in een hotel plannen met die diensten van Rick is ook een uitdaging![]()
Omdat aankomst alleen maar van maandag t/m donderdag is. Maargoed het is 6 uurtjes rijden, dus als we rond 12 uur aanrijden vanuit Mont Saint Michel dan zijn we rond 18 uur thuis en kan hij om 22.30 de nachtdienst in. Dat zou ook nog een optie zijn mits ik de laatste 2 uur ga rijden ofzo.
Hahaha, echt ja! En Nicholas Cage is er ook zoëen, met die geslagen hondenblikquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
net als Rainman, dude, die gast IS gewoon rainman
Ja dat had ie al gedaan maar die datum is niet mogelijk bij het hotelquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan issie toch helemaal naar de tering op zijn werk?
Kan hij niet langer vrij nemen of diensten ruilen?
Cagequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha, echt ja! En Nicholas Cage is er ook zoëen, met die geslagen hondenblik
captain corelli's mandalin weleens gezien, 1 stuk door met zo'n hoofd gezetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha, echt ja! En Nicholas Cage is er ook zoëen, met die geslagen hondenblik
Dank, ik vroeg me al af waar dat uit kwam.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat stukje op 2.15 m met die goudvissen herken ik uit een film, maar ik weet niet meer hoe die heet.... arggggg
oh ja, ik weet het weer, Office Space
Office Space (1999) - IMDb
die stem is van karakter Milton Waddams, gespeeld door Stephen Root
[ afbeelding ]
De nietmachinequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat stukje op 2.15 m met die goudvissen herken ik uit een film, maar ik weet niet meer hoe die heet.... arggggg
[ afbeelding ]
hmm crap... en voor zijn werk is het natuurlijk ook al snel, die datum... in de zin dat de planning allang gemaakt is enzo. Rot welquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat had ie al gedaan maar die datum is niet mogelijk bij het hotel
Het hotel heeft zojuist pas de beschikbare data doorgegeven. Dus hij moet OF 28 maart zien te ruilen of zijn nacht van 20 maart. Maar een nacht ruilen is altijd lastig.
Nee, doorgaans vermijd ik hemquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
captain corelli's mandalin weleens gezien, 1 stuk door met zo'n hoofd gezeten![]()
Laatst nog flarden van gezien op TVquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
IJs is mijn andere driedubbele tweelingzus
Le fu.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat had ie al gedaan maar die datum is niet mogelijk bij het hotel
Het hotel heeft zojuist pas de beschikbare data doorgegeven. Dus hij moet OF 28 maart zien te ruilen of zijn nacht van 20 maart. Maar een nacht ruilen is altijd lastig.
Drieling?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
IJs is mijn andere driedubbele tweelingzus
Ermahgerd, de opties!quote:
ik vind 'm briljantquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Laatst nog flarden van gezien op TVDie kop van die gast, en hoe hij praat
Wij gaan trouwens hierheen
http://www.hotel-le-mont-saint-michel.com/
Nou het is nog best redelijk op tijd, er wordt veel last minute geruild vanwege onverwachte toestanden of ziekte ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hmm crap... en voor zijn werk is het natuurlijk ook al snel, die datum... in de zin dat de planning allang gemaakt is enzo. Rot wel
ja dat klinkt beter hequote:
joh, dat komt wel goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou het is nog best redelijk op tijd, er wordt veel last minute geruild vanwege onverwachte toestanden of ziekte ofzo.
Het komt ook wel goed.
Ik zie alleen een beetje tegen de autorit omhoog. Zo'n end hebben we geen van beide ooit gereden hahaha! Maar ook dat komt goed!
Ik bij de tank.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat stukje van "Too many dicks on the dancefloor" zeek ik trouwens bijna bij in mijn broek
WIE WAT WAARquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat stukje van "Too many dicks on the dancefloor" zeek ik trouwens bijna bij in mijn broek
ja die ook, echt... driving in Russiaquote:
quote:
Naais.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Laatst nog flarden van gezien op TVDie kop van die gast, en hoe hij praat
Wij gaan trouwens hierheen
http://www.hotel-le-mont-saint-michel.com/
quote:
Succes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga slapen darlings, morgen met 2 kinders op tijd zien te komen op het consultatiebureau
Oh vaag...maar ff googelen op Hôtel Restaurant Les 13 Assiettesquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind 'm briljant
XML-parsefout: onverwachte parserstaat
Locatie: jar:file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/omni.ja!/chrome/toolkit/content/global/netError.xhtml
Regelnummer 305, kolom 54:
![]()
maar mont saint michel klinkt wel goed, ben ik ook eens geweest, heeeeel mooi daar
ja dattusquote:
heerlijk, klinkt goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh vaag...maar ff googelen op Hôtel Restaurant Les 13 Assiettes
Ik heb er zin in! Ik wil zķ graag weer ff érgens in het buitenland zijn hahaha!
Thnxquote:
HULDE BIJ DEZE!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Erkenning voor het bazenfilmpje
quote:Dear Kip,
Thank you for your order #132029384739229 with StrawberryNET.com.
Below are instructions for making your payment of ¤19,00 through PayPal. Once we have received your payment we will process and ship your order within 24 hours.
quote:Tweezerman - Slant Tweezer - Fashion Color Geranium - ¤19,00 1 ¤19,00
Promotional - Calvin Klein Fully Delicious Sheer Plumping Lip Gloss - # LG43 Translucent Plum (Unboxed) 8.5ml/0.29oz ¤0,00 1 ¤0,00
Promotional - Fusion Beauty Ultraflesh Black Magic The Ultimate Jet Black Eyeliner Collection 6pcs ¤0,00 1 ¤0,00
Registered Post - FREE SHIPPING
Ik zie het randje bij je cuticle waar geen nagellak zat. Het is erg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef Mss het volgende:
Op de foto lijkt het minder erg, wat is dezen
Daimn!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
Puckz, ik hoop dat je flink basecoat onder je flirty tankini hebt, mijn nagels zijn namelijk -ondanks een laagje basecoat- líchtjes gestained![]()
.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OH NOES!quote:Op donderdag 14 februari 2013 06:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Mss had gewoon koolmonoxide vergiftiging. RIP aan de nabestaanden
Ik ga mezelf eens uit bed slepen en turbodouchen, maar geen zin
quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:06 schreef Mss het volgende:
Ik heb zo achterlijk slecht geslapen vannacht. Hoogstens vier uur, constant wakker worden. Buhhh
Ik ga zo met m'n vriendin mee, die gaat haar trouwjurk passenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaan jullie nog wat doen op deze mooie falentijnsdag?
Drukke dag, therapie en alles. Maar net dus bijna flauwgevallen dus wel even rustig aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]heb je een drukke dag vandaag of niet zoveel gepland?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo met m'n vriendin mee, die gaat haar trouwjurk passen![]()
We gaan niet naar zo'n trouwshop hoor, ze gaat kijken naar een witte galajurk. Maar ik vind het toch zo tof dat ik mee mag
Mehquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Drukke dag, therapie en alles. Maar net dus bijna flauwgevallen dus wel even rustig aan.
Ik slik geen ibu en vind keelpastilles echt viesquote:
Mja als het ff niet anders kan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik slik geen ibu en vind keelpastilles echt vies![]()
Dus zo maar paracetamol nemen en dan lekker weet ik het hoe lang buiten lopen en mensen vragen stellengoed voor je man
Ik ga die mensen niet de hele tijd vragen stellen iig. M'n keel dort super pijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja als het ff niet anders kan.
Mja met een beetje pech heb je er nog best even last vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga die mensen niet de hele tijd vragen stellen iig. M'n keel dort super pijn
Oeh is soberso erg tofquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo met m'n vriendin mee, die gaat haar trouwjurk passen![]()
We gaan niet naar zo'n trouwshop hoor, ze gaat kijken naar een witte galajurk. Maar ik vind het toch zo tof dat ik mee mag
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Drukke dag, therapie en alles. Maar net dus bijna flauwgevallen dus wel even rustig aan.
Ahwquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh is soberso erg tof
[..]Ja velen drinken en rustig aandoen
Hier doen wij eik ook niks met faalentijnsdag. Eik nooit gedaan; maar ik kon het niet latenCif krijgt straks iets via de post
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahwwat dan?
Wij doen eigenlijk ook niet echt iets maar Intro heeft een etentje geregelden ik heb wel iets voor hem gekocht maar dat is meer praktisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ermahgerd zie mij eens morantisch doen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nee, iets voor in huis. Hehe maar als ik moet wachten tot we een keer samen gaan beslissen en kopen en weet ik het wat duurt het weer zo lang dus maar gewoon besteldquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ermahgerd zie mij eens morantisch doen![]()
en dan zelf de telegram opvreten
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Uiteraardquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
en dan zelf de telegram opvreten
OKAY DONE!quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZEG DAT JE VANAF NU ALLEEN NOG MAAR LAMAKOEKJES EIST.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OKAY DONE!
EN IK WEIGER DEZE NU NOG TE ETEN, IK DOE HET VOOR JOU OKAY!
Niks mis met Guido.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme, iemand schrijft iets voor 'Gido'.
OUDERS NOEM JE KIND GUIDO, GIDO IS NOG ERGER DAN GUIDO
agreequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel met gido![]()
Bij guido denk ik aan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij denkt steeds dat ik iemand ben die zegt van "Neeeee ik hoef niets" en dan boos is datze niets krijgt![]()
Maar ik hoef echt niets voor valentijn
吴 曼 迪
Pfff, verheven WO'ertjequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
mensen die avans en fontys university noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn het buitenlanders? Want voor het is het ook een "university" je kunt er immers een bachelor halenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
mensen die avans en fontys university noemen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pfff, verheven WO'ertje.
Zorg maar eerst dat je iets presteerrrrrt voordat je je beter voelt dan HBO'ers.Mooien spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
[..]
Pfff, verheven WO'ertje.
Zorg maar eerst dat je iets presteerrrrrt voordat je je beter voelt dan HBO'ers.MBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Pfff, verheven WO'ertje.
Zorg maar eerst dat je iets presteerrrrrt voordat je je beter voelt dan HBO'ers.HOGESCHOOOLLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow wacht als belg tel ik niet mee uiteraard![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
[..]
Pfff, verheven WO'ertje.
Zorg maar eerst dat je iets presteerrrrrt voordat je je beter voelt dan HBO'ers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolz
NEINZ het is gewoon onwaar
Ik voel me heul niet beter dan die mensen maar ze doen toch geen universiteit![]()
Ik ken wel een Gydoquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme, iemand schrijft iets voor 'Gido'.
OUDERS NOEM JE KIND GUIDO, GIDO IS NOG ERGER DAN GUIDO
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:47 schreef megamandy het volgende:
Mhehe M. Een whale gestuurd met whale you be my valentine![]()
![]()
Klinkt als Joop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij denkt steeds dat ik iemand ben die zegt van "Neeeee ik hoef niets" en dan boos is datze niets krijgt![]()
Maar ik hoef echt niets voor valentijn
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nope wel een Nederlandse met een Engelse roller derby blogquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zijn het buitenlanders? Want voor het is het ook een "university" je kunt er immers een bachelor halen
Ja!quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhhhh van D. ?
Overigens ging ik zoeken
http://en.wikipedia.org/wiki/Avans
Eik is het dus een 'vocational university'
quote:In the United States and Ireland, "college" and "university" are loosely interchangeable (and in the US, "school"),[1] whereas in the UK, New Zealand, Australia, Canada and other Commonwealth nations, "college" may refer to a secondary or high school, a college of further education, a training institution that awards trade qualifications, or a constituent part of a university. (See this comparison of British and American English educational terminology for further information.)
Ja dit en het blijft allemaal liggen ook nogquote:
Ik dacht: Wat zijn klotens?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet straks naar Leiden voor stagegesprek.Ik wil niet want keelaids en klotens
+1quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht: Wat zijn klotens?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht: Wat zijn klotens?
Ik denk het nog steedsquote:
Nog niks, moet straks wegquote:
Oh mijn trein rijdt gewoon en er ligt wel 2mm sneeuw!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nog niks, moet straks wegmaar heb het even goed geschreven voor Priem
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nog niks, moet straks wegmaar heb het even goed geschreven voor Priem
mehquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:25 schreef Mss het volgende:
Ohai. Slaap alles. Nog steeds duizelig.
Balenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
Ja heel kut. Ik heb therapie moeten afzeggen terwijl ik er juist heel erg behoefte aan had. Wilde vanmiddag studeren, maar dat gaat ook niet. En ik zou naar de kapper gaan. Dus ik baal nu.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
Ja heel kut. Ik heb therapie moeten afzeggen terwijl ik er juist heel erg behoefte aan had. Wilde vanmiddag studeren, maar dat gaat ook niet. En ik zou naar de kapper gaan. Dus ik baal nu.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef Incantrix het volgende:
Uurtje bij het consultatiebureau, kun je meteen je auto uit gaan lopen gravendikke ijzel jonge..
Maar we waren wél op tijdheb ik meteen maar een moorkop en een ons slagroomtruffels gehaald bij maison kelder en naar binnen gepropt om dat te vieren
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan ziet er echt geil uit als ze groen draagt
Good busy.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en ik heb ook nog de belastingaangifte gedaan. I haz a proud
Jottem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:04 schreef Diconnected het volgende:
En toen was ik weer thuis
ijzel op de bovenleidingen van de tram, dus heb 20 min in de kou staan blauwbekken. toen op het infobord: trams rijden nietdus weer naar huis gegaan en 3x bijna op m'n muil gevallen, maar ik ben heel.
Owjah! Voor wanneer moet dit weer gebeuren?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en ik heb ook nog de belastingaangifte gedaan. I haz a proud
Anders doe je een uurtje eerder oid?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ga ik het wagen om tot 5 uur in Eindhoven te blijven of zal ik toch eerder de trein terugnemen, just to be sure...
Echte liefdequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet door de glibber hoeven voor een kabel.
Ja, is wel een idee. Het is hier nu aan het ijzelen volgens mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Anders doe je een uurtje eerder oid?
Das wel fijn jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt ook dat 'ie alleen een bruggetje over hoeft vanaf z'n huis.
Nu kan het nog, vanaf volgende week zit ik dichter bij de stad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zat daar toen ook half in en toen ik allangg thuis was las ik op fb dat jij nog steeds niet thuis wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, is wel een idee. Het is hier nu aan het ijzelen volgens mij.
Ik heb gewoon nog steeds een trauma begin vorige maand, met dat treinen drama wat toen zo lang duurde, heb zo geen zin in een herhaling daarvan
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan ziet er echt geil uit als ze groen draagt
quote:
quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu kan het nog, vanaf volgende week zit ik dichter bij de stad.
Omg ga je samenwonen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu kan het nog, vanaf volgende week zit ik dichter bij de stad.
Ja dat was echt kutquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik zat daar toen ook half in en toen ik allangg thuis was las ik op fb dat jij nog steeds niet thuis wasdat was echt drama ja.
Als ik jou was zou ik gewoon al naar huis gaan. Tis echt dikke ellendequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat was echt kut
En nu rijdt er tussen Vlissingen en Roosendaal niks vanwege het weer. Ik lees overal verhalen over ijzel. Misschien dat ik gewoon dadelijk de trein al wel pak
Ik had geen problemen met tilburg-boxtelquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon al naar huis gaan. Tis echt dikke ellende
Ja daarom...quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon al naar huis gaan. Tis echt dikke ellende
Ik hoop dat het mij ook bespaard blijftquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met tilburg-boxtel
Gaat 'ie over naar z'n nieuwe huis. En da's 10 minuten de andere kant op tov mijn huis.quote:
Niet gek, de buien komen vanuit het westen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
storingen:
Geldermalsen-Dordrecht
Alkmaar-Den Helder/Enkhuizen/Heerhugowaard/Hoorn
Alkmaar
Roosendaal-Vlissingen
Arnhem-Nijmegen/Tiel
Haarlem
Arnhem-Nijmegen
Arnhem-Winterswijk
niks in de buurt waar miss moet zijn dus
Mja dan kun je voortaan wel elke dag eerder weg want 'straks is er storing'.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja daarom...
[..]
Ik hoop dat het mij ook bespaard blijftMaar volgens mij trekt alle ellende van west naar oost en gaat het hier ook vast nog wel fout
Daar kijk ik nooit naarquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet gek, de buien komen vanuit het westen.
Hier ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is hier weer begonnen met sneeuwen
Wel handig om te weten soms.quote:
Normaal hoor je ook geen verhalen over falende treinen en trams en dergelijke..quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dan kun je voortaan wel elke dag eerder weg want 'straks is er storing'.
Als er nu niks aan de hand is en om half 4/4u ook niet zou ik gewoon om 5u gaan
Het begon met ijzel, nu is 't sneeuw.quote:
Ik hoor nu ook geen verhalen over falende treinen en trams in brabantquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Normaal hoor je ook geen verhalen over falende treinen en trams en dergelijke..
Het komt vanuit het westen, de verwachting is dat het over het hele land trekt, vandaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook geen verhalen over falende treinen en trams in brabant
Buienradarvooruitzicht checken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het komt vanuit het westen, de verwachting is dat het over het hele land trekt, vandaar
Dat is wel echt crapquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef Diconnected het volgende:
Broer is nu onderweg naar huis, die moet nu dus ook helemaal om, omdat de trams dus niet rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |