abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122846356
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:07:05 #2
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_122846393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

moet je 'm eerst zien te vinden :')
3!
pi_122846475
16.000 dollar voor een tas :D _O- :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:09:29 #4
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:08 schreef Diconnected het volgende:
16.000 dollar voor een tas :D _O- :')
zit je bij nelly.com te kijken ofzo :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122846542
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_122846555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

nee die shopping addict zooi op TLC ofzo
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:10:14 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846583
Ik heb weleens een micropenor gezien trouwens, die was echt zooooo zielig :D
En dat bij een puur Hollandse bonkige bouwvakker :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:10:26 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846591
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nee die shopping addict zooi op TLC ofzo
owwwwwwwwwwww
pi_122846593
Telefonische Helpdesk Dwyn hier. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_122846608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

nee, shopverslaafden op tlc :')
pi_122846623
30.000 dollar aan kleding iedere maand. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:11:34 #12
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846651
Yesssssss, BTW verlaging voor verbouwingen is per 1 maart *O*
Dat scheelt een paar duizend hier, hoe relaxed is dat :D *O*
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:11:58 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846673
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef Dwyn het volgende:
30.000 dollar aan kleding iedere maand. :')
Ja, maar je moet er toch 'verzorgd" bij lopen man! :{w
pi_122846690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Yesssssss, BTW verlaging voor verbouwingen is per 1 maart *O*
Dat scheelt een paar duizend hier, hoe relaxed is dat :D *O*
Nice! Wij krijgen volgende week onze dakkapel al, maar ach..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:13:36 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122846787
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nice! Wij krijgen volgende week onze dakkapel al, maar ach..
oh.... das wel jammer....
Misschien kun je nog sjoemelen met de datum? Of hebben jullie al veel betaald?

Bij ons gaat het om omleggen CV boven, 2 huge dakkapellen en een dakraam, dus dat tikt wel aan en is de moeite wel :D
pi_122846806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ja, maar je moet er toch 'verzorgd" bij lopen man! :{w
Ja, tsss.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_122846825
Zo, avondeten :9
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_122846902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

oh.... das wel jammer....
Misschien kun je nog sjoemelen met de datum? Of hebben jullie al veel betaald?

Bij ons gaat het om omleggen CV boven, 2 huge dakkapellen en een dakraam, dus dat tikt wel aan en is de moeite wel :D
Meh helft al aanbetaald enzo. Morgen maar eens kijken met Baas hoe of wat. Scheelt wel 1000 euro. Maar wordt het bedrijf daar niet minder blij van?
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:17:47 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122847074
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Meh helft al aanbetaald enzo. Morgen maar eens kijken met Baas hoe of wat. Scheelt wel 1000 euro. Maar wordt het bedrijf daar niet minder blij van?
bedrijf moet de BTW gewoon doorstorten naar de staat dus dat maakt voor hun niets uit :)
kan dus best dat ze er aan mee willen werken, als je ze lief aan kijkt (want meer administratieve rompslomp voor hun) en wellicht helpt het als je je tetten laat zien :9

Wordt het mooi? Vervanging of nieuwe dakkapel? Heb je schetsen/foto's/beschrijving? :)
Ik heb zo'n zin in dat die bij ons komen, zo tof O+
Ruimte, licht én een sauna O+
pi_122847352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

bedrijf moet de BTW gewoon doorstorten naar de staat dus dat maakt voor hun niets uit :)
kan dus best dat ze er aan mee willen werken, als je ze lief aan kijkt (want meer administratieve rompslomp voor hun) en wellicht helpt het als je je tetten laat zien :9

Wordt het mooi? Vervanging of nieuwe dakkapel? Heb je schetsen/foto's/beschrijving? :)
Ik heb zo'n zin in dat die bij ons komen, zo tof O+
Ruimte, licht én een sauna O+
Oh ja, tuurlijk. Nou, morgen maar eens uitzoeken :9. Zou het geld voor de shutters opleveren :D!

Nieuwe dakkapel, over de maximaal toegestane breedte van het huis :9. Hele nieuwe dakcontructie nodig want nu is er een steunbalk op de vloer. Dus veul meer ruimte daarna O+.
pi_122847383
Oja loqi ik heb lipfinity
pi_122847431
Kutknie :r
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:26:16 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122847580
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh ja, tuurlijk. Nou, morgen maar eens uitzoeken :9. Zou het geld voor de shutters opleveren :D!

Nieuwe dakkapel, over de maximaal toegestane breedte van het huis :9. Hele nieuwe dakcontructie nodig want nu is er een steunbalk op de vloer. Dus veul meer ruimte daarna O+.
dat zou mooi zijn ja :D
Gewoon vragen dus en heeeeeel lief aankijken :D

Supergaaf! Dat scheelt echt ruimte en licht ja :Y
Flinke verbouwing zeg! Veel last van stof enzo? Gaan jullie zelf afwerking doen of laten jullie dit (familie/vrienden/bouwvakkers) doen?
pi_122847672
Ik ga maar even pasta opwarmen, hongeeeeeeeeeer :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:28:42 #25
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122847729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar even pasta opwarmen, hongeeeeeeeeeer :')
vulde je mac voer toch niet echt? :P
pi_122847773
Ik ging een beutje terug lezen en toen zag ik dit O+

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ja dat kan dan weer jammergenoeg niet helemaal. Maar heel kort door de bocht is het iemand die de verzekering van iemand die hem zachtjes aangereden had vet wil oplichten. Jammer nou net dat hij/zij het redelijk goed fakete, maar bij lange na niet goed genoeg :D
Dus hij valt nogal behoorlijk door de mand. Wat er voor zorgt dat hij/zij velen geld niet gaat krijgen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip O+ Echt O+ Mijn collega had exact hetzelfde. Reed een paar weken geleden een andere auto zachtjes aan, vanuit stilstand. En die andere persoon heeft zich door de brandweer uit de auto laten zagen, terwijl het echt maar een klein tikje was en mijn collega vrijwel geen schade had. Echt,zulke mensen moeten mensen als jou tegenkomen O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_122847999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dat zou mooi zijn ja :D
Gewoon vragen dus en heeeeeel lief aankijken :D

Supergaaf! Dat scheelt echt ruimte en licht ja :Y
Flinke verbouwing zeg! Veel last van stof enzo? Gaan jullie zelf afwerking doen of laten jullie dit (familie/vrienden/bouwvakkers) doen?
Hopelijk geen enorme stofbende, scheelt dat we een deur tussen slaapkamer en zolder hebben. Afwerking gaan we zelf doen (met hulp van paps enzo). Willen ook nog de dakpannen vervangen als de dakkapel geplaatst is want dat is het enige ana het huis waar sinds de bouw (1929) niets aan is gedaan :).
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:33:38 #28
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848010
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef princess-a het volgende:
Ik ging een beutje terug lezen en toen zag ik dit O+

[..]

Kip O+ Echt O+ Mijn collega had exact hetzelfde. Reed een paar weken geleden een andere auto zachtjes aan, vanuit stilstand. En die andere persoon heeft zich door de brandweer uit de auto laten zagen, terwijl het echt maar een klein tikje was en mijn collega vrijwel geen schade had. Echt,zulke mensen moeten mensen als jou tegenkomen O+
dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te faken :')
we zijn er dus altijd wel alert op, maar dit keer was het zo extreeeem duidelijk de eerste keer al :')

In mijn ziekenhuis tijd wel de gekste dingen gezien, vooral bij mensen die onbewust extreme dingen faken (da's bij hele ernstige psychiatrische stoornissen soms het geval). Vet epileptisch insult midden in de gang met schuimbekken en in broek pissen en alles. Dan sta je wel even te kijken hoor :D

I love my job :D
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:34:16 #29
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_122848051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja loqi ik heb lipfinity
oke! thnx :)
Knoei
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:34:42 #30
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848076
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hopelijk geen enorme stofbende, scheelt dat we een deur tussen slaapkamer en zolder hebben. Afwerking gaan we zelf doen (met hulp van paps enzo). Willen ook nog de dakpannen vervangen als de dakkapel geplaatst is want dat is het enige ana het huis waar sinds de bouw (1929) niets aan is gedaan :).
ben je er morgen ook bij? Zo tof om te zien als je huis steeds gaver en mooier wordt O+
pi_122848263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te faken :')
we zijn er dus altijd wel alert op, maar dit keer was het zo extreeeem duidelijk de eerste keer al :')

In mijn ziekenhuis tijd wel de gekste dingen gezien, vooral bij mensen die onbewust extreme dingen faken (da's bij hele ernstige psychiatrische stoornissen soms het geval). Vet epileptisch insult midden in de gang met schuimbekken en in broek pissen en alles. Dan sta je wel even te kijken hoor :D

Dat kan je toch geen faken meer noemen?
Het blijft wel bizar dat de geest dat allemaal kan aanrichten.
Ik had vroegah een vriendinnetje die een paar keer ineens spontaan flauwviel. En dan was ze echt een tijdje out, met blauwe lippen en alles. Ze is in het ziekenhuis ondersteboven gekeerd, maar er was niks wat het kon verklaren. Behalve dat ze borderline had..
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:37:54 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848265
Godsamme, ik ben er echt blij mee, scheelt hier bijna 3000,- _O_
Dan kunnen we lekker de rest van de zolder ook afwerken en een meneertje inhuren die de verwarming om legt i.p.v. zelf aan de slag :9 _O_
pi_122848318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ben je er morgen ook bij? Zo tof om te zien als je huis steeds gaver en mooier wordt O+
Volgende week wordt het geplaatst ;). maar neen, ik moet werken.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:41:44 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848493
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat kan je toch geen faken meer noemen?
Het blijft wel bizar dat de geest dat allemaal kan aanrichten.
Ik had vroegah een vriendinnetje die een paar keer ineens spontaan flauwviel. En dan was ze echt een tijdje out, met blauwe lippen en alles. Ze is in het ziekenhuis ondersteboven gekeerd, maar er was niks wat het kon verklaren. Behalve dat ze borderline had..
er is geen sprake van een onderliggende medische oorzaak, dus das toch faken? bij onbewust uiteraard weer heel anders dan bij bewust. Aanpak daarna is uiteraard ook altijd heel anders.

Ik heb ooit een vrouwtje gezien die steeds "bijna' in haar vingers sneedt als vorm van faken. Ze kon niet werken want ze kon haar handen niet meer "sturen". ze kon het volgens eigen zeggen echt niet en het zou helemaal verkeerd gaan. Dus ik eerst 10 keer gewaarschuwd, dat ze bijna in haar klauw sneed. en ze paste haar strategie maar niet aan, steeeeeeeds hetzelfde liedje.
En toen was ik het zo zat. Haar gewaarschuwd en toen lekker door laten gaan. Sneed ze dus in haar klauw, mij aankijkend (ik keek haar uiteraard met een :') gezicht aan :') ) en toen doorsnijden :') :') :')
Echt :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:42:36 #35
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848550
Ik kon het niet laten om iets te zeggen a la "als je zo door gaat, ruim je dan zelf wel het bloed op', waarna ze nog steeds niet stopte, totdat ik geen aandacht meer gaf :')

Mensen :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:43:21 #36
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122848591
wat bestaan er toch een mogolen. ongelooflijk :')
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:44:23 #37
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848670
ach joh, dat houdt mij weer aan het werk moet je maar denken :')
pi_122848683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat bestaan er toch een mogolen. ongelooflijk :')
HOI
pi_122848733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

er is geen sprake van een onderliggende medische oorzaak, dus das toch faken? bij onbewust uiteraard weer heel anders dan bij bewust. Aanpak daarna is uiteraard ook altijd heel anders.

Ik heb ooit een vrouwtje gezien die steeds "bijna' in haar vingers sneedt als vorm van faken. Ze kon niet werken want ze kon haar handen niet meer "sturen". ze kon het volgens eigen zeggen echt niet en het zou helemaal verkeerd gaan. Dus ik eerst 10 keer gewaarschuwd, dat ze bijna in haar klauw sneed. en ze paste haar strategie maar niet aan, steeeeeeeds hetzelfde liedje.
En toen was ik het zo zat. Haar gewaarschuwd en toen lekker door laten gaan. Sneed ze dus in haar klauw, mij aankijken ik keek haar uiteraard met een :') gezicht aan :') ) en toen doorsnijden :') :') :')
Echt :')
Maar onbewust zou ik geen faken noemen, omdat faken klinkt als dat je de boel probeert op te lichten. Als iemand epileptische aanvallen die heul niet epileptisch zijn is dat eerder psychosomatisch dan faken, die proberen immers niet op te lichten :).
Anders zou iedereen met hyperventilatie de boel ook oplichten ^O^
O en mensen met aidstoornissen ook, die kiezen er toch zelf voor om zichzelf ziek te maken :{w

Hihi, ik heb even een beeld van hoe de gezondheidszorg er uit zou zien als het zo zou werken :') O+ O+
pi_122848781
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten om iets te zeggen a la "als je zo door gaat, ruim je dan zelf wel het bloed op', waarna ze nog steeds niet stopte, totdat ik geen aandacht meer gaf :')

Mensen :')
Toch ben je psychisch niet helemaal goed als je bereid bent om in je eigen klauwen te snijden om maar niet te hoeven werken :')
Wel vermakelijk though :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:46:39 #41
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122848824
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

HOI
je voelt je aangesproken? O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:46:56 #42
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848838
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Maar onbewust zou ik geen faken noemen, omdat faken klinkt als dat je de boel probeert op te lichten. Als iemand epileptische aanvallen die heul niet epileptisch zijn is dat eerder psychosomatisch dan faken, die proberen immers niet op te lichten :).
Anders zou iedereen met hyperventilatie de boel ook oplichten ^O^
O en mensen met aidstoornissen ook, die kiezen er toch zelf voor om zichzelf ziek te maken :{w

Hihi, ik heb even een beeld van hoe de gezondheidszorg er uit zou zien als het zo zou werken :') O+ O+
ja daar heb je gelijk in hoor, faken is niet het goeie woord in dat geval.

Psychosomatiek, heerlijk :D
Gestoorde mensen O+ O+ O+

Bewuste oplichtfiguren zijn gewoon grappig, want die vallen vaak wel door de mand bij ons :P
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:47:52 #43
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122848900
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Toch ben je psychisch niet helemaal goed als je bereid bent om in je eigen klauwen te snijden om maar niet te hoeven werken :')
Wel vermakelijk though :')
mooie was ook wel de adviesrapportage daarna naar de artsen/verzekering >:O

maar goed ziek wel ja :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:48:51 #44
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_122848953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme, ik ben er echt blij mee, scheelt hier bijna 3000,- _O_
Dan kunnen we lekker de rest van de zolder ook afwerken en een meneertje inhuren die de verwarming om legt i.p.v. zelf aan de slag :9 _O_
Nice!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:49:52 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122849012
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Nice!!
en ik kan dan natuurlijk meer falen op Ebay, toch? :7
pi_122849014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

klinkt wel als een uitdaging :o

En Halllooo enorme besparing aan jullie kant, gunstig! *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_122849016
Ik vind het best knap om te verzinnen trouwens, dat je jezelf in je klauwen snijdt omdat je je handen niet kan sturen. Hoe kom je erop? :D
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:51:19 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122849081
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best knap om te verzinnen trouwens, dat je jezelf in je klauwen snijdt omdat je je handen niet kan sturen. Hoe kom je erop? :D
wie denk je dat die opdracht verzonnen had? :7

Oh kan je dat niet? DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN, JAAAAAAA ECHT, HOPPA, LAAT MAAR ZIEN, NUUUUUUU :7
pi_122849106
hoerige reisplannert :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:53:19 #50
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_122849200
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

wie denk je dat die opdracht verzonnen had? :7

Oh kan je dat niet? DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN, JAAAAAAA ECHT, HOPPA, LAAT MAAR ZIEN, NUUUUUUU :7
Sadist :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')