zit je bij nelly.com te kijken ofzoquote:
nee die shopping addict zooi op TLC ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit je bij nelly.com te kijken ofzo
owwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die shopping addict zooi op TLC ofzo
nee, shopverslaafden op tlcquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit je bij nelly.com te kijken ofzo
Ja, maar je moet er toch 'verzorgd" bij lopen man!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef Dwyn het volgende:
30.000 dollar aan kleding iedere maand.
Nice! Wij krijgen volgende week onze dakkapel al, maar ach..quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Yesssssss, BTW verlaging voor verbouwingen is per 1 maart
Dat scheelt een paar duizend hier, hoe relaxed is dat![]()
oh.... das wel jammer....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice! Wij krijgen volgende week onze dakkapel al, maar ach..
Ja, tsss.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er toch 'verzorgd" bij lopen man!
Meh helft al aanbetaald enzo. Morgen maar eens kijken met Baas hoe of wat. Scheelt wel 1000 euro. Maar wordt het bedrijf daar niet minder blij van?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh.... das wel jammer....
Misschien kun je nog sjoemelen met de datum? Of hebben jullie al veel betaald?
Bij ons gaat het om omleggen CV boven, 2 huge dakkapellen en een dakraam, dus dat tikt wel aan en is de moeite wel
bedrijf moet de BTW gewoon doorstorten naar de staat dus dat maakt voor hun niets uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh helft al aanbetaald enzo. Morgen maar eens kijken met Baas hoe of wat. Scheelt wel 1000 euro. Maar wordt het bedrijf daar niet minder blij van?
Oh ja, tuurlijk. Nou, morgen maar eens uitzoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bedrijf moet de BTW gewoon doorstorten naar de staat dus dat maakt voor hun niets uit
kan dus best dat ze er aan mee willen werken, als je ze lief aan kijkt (want meer administratieve rompslomp voor hun) en wellicht helpt het als je je tetten laat zien
Wordt het mooi? Vervanging of nieuwe dakkapel? Heb je schetsen/foto's/beschrijving?
Ik heb zo'n zin in dat die bij ons komen, zo tof![]()
Ruimte, licht én een sauna
dat zou mooi zijn jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Nou, morgen maar eens uitzoeken. Zou het geld voor de shutters opleveren
!
Nieuwe dakkapel, over de maximaal toegestane breedte van het huis. Hele nieuwe dakcontructie nodig want nu is er een steunbalk op de vloer. Dus veul meer ruimte daarna
.
vulde je mac voer toch niet echt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar even pasta opwarmen, hongeeeeeeeeeer
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat kan dan weer jammergenoeg niet helemaal. Maar heel kort door de bocht is het iemand die de verzekering van iemand die hem zachtjes aangereden had vet wil oplichten. Jammer nou net dat hij/zij het redelijk goed fakete, maar bij lange na niet goed genoeg
Dus hij valt nogal behoorlijk door de mand. Wat er voor zorgt dat hij/zij velen geld niet gaat krijgen
KipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt
Mijn collega had exact hetzelfde. Reed een paar weken geleden een andere auto zachtjes aan, vanuit stilstand. En die andere persoon heeft zich door de brandweer uit de auto laten zagen, terwijl het echt maar een klein tikje was en mijn collega vrijwel geen schade had. Echt,zulke mensen moeten mensen als jou tegenkomen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Hopelijk geen enorme stofbende, scheelt dat we een deur tussen slaapkamer en zolder hebben. Afwerking gaan we zelf doen (met hulp van paps enzo). Willen ook nog de dakpannen vervangen als de dakkapel geplaatst is want dat is het enige ana het huis waar sinds de bouw (1929) niets aan is gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn ja
Gewoon vragen dus en heeeeeel lief aankijken
Supergaaf! Dat scheelt echt ruimte en licht ja
Flinke verbouwing zeg! Veel last van stof enzo? Gaan jullie zelf afwerking doen of laten jullie dit (familie/vrienden/bouwvakkers) doen?
dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te fakenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef princess-a het volgende:
Ik ging een beutje terug lezen en toen zag ik dit
[..]
KipEcht
Mijn collega had exact hetzelfde. Reed een paar weken geleden een andere auto zachtjes aan, vanuit stilstand. En die andere persoon heeft zich door de brandweer uit de auto laten zagen, terwijl het echt maar een klein tikje was en mijn collega vrijwel geen schade had. Echt,zulke mensen moeten mensen als jou tegenkomen
ben je er morgen ook bij? Zo tof om te zien als je huis steeds gaver en mooier wordtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hopelijk geen enorme stofbende, scheelt dat we een deur tussen slaapkamer en zolder hebben. Afwerking gaan we zelf doen (met hulp van paps enzo). Willen ook nog de dakpannen vervangen als de dakkapel geplaatst is want dat is het enige ana het huis waar sinds de bouw (1929) niets aan is gedaan.
Dat kan je toch geen faken meer noemen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te faken
we zijn er dus altijd wel alert op, maar dit keer was het zo extreeeem duidelijk de eerste keer al
In mijn ziekenhuis tijd wel de gekste dingen gezien, vooral bij mensen die onbewust extreme dingen faken (da's bij hele ernstige psychiatrische stoornissen soms het geval). Vet epileptisch insult midden in de gang met schuimbekken en in broek pissen en alles. Dan sta je wel even te kijken hoor
I love my job
Volgende week wordt het geplaatstquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben je er morgen ook bij? Zo tof om te zien als je huis steeds gaver en mooier wordt
er is geen sprake van een onderliggende medische oorzaak, dus das toch faken? bij onbewust uiteraard weer heel anders dan bij bewust. Aanpak daarna is uiteraard ook altijd heel anders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan je toch geen faken meer noemen?
Het blijft wel bizar dat de geest dat allemaal kan aanrichten.
Ik had vroegah een vriendinnetje die een paar keer ineens spontaan flauwviel. En dan was ze echt een tijdje out, met blauwe lippen en alles. Ze is in het ziekenhuis ondersteboven gekeerd, maar er was niks wat het kon verklaren. Behalve dat ze borderline had..
HOIquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat bestaan er toch een mogolen. ongelooflijk
Maar onbewust zou ik geen faken noemen, omdat faken klinkt als dat je de boel probeert op te lichten. Als iemand epileptische aanvallen die heul niet epileptisch zijn is dat eerder psychosomatisch dan faken, die proberen immers niet op te lichtenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er is geen sprake van een onderliggende medische oorzaak, dus das toch faken? bij onbewust uiteraard weer heel anders dan bij bewust. Aanpak daarna is uiteraard ook altijd heel anders.
Ik heb ooit een vrouwtje gezien die steeds "bijna' in haar vingers sneedt als vorm van faken. Ze kon niet werken want ze kon haar handen niet meer "sturen". ze kon het volgens eigen zeggen echt niet en het zou helemaal verkeerd gaan. Dus ik eerst 10 keer gewaarschuwd, dat ze bijna in haar klauw sneed. en ze paste haar strategie maar niet aan, steeeeeeeds hetzelfde liedje.
En toen was ik het zo zat. Haar gewaarschuwd en toen lekker door laten gaan. Sneed ze dus in haar klauw, mij aankijken ik keek haar uiteraard met eengezicht aan
) en toen doorsnijden
![]()
![]()
![]()
Echt
Toch ben je psychisch niet helemaal goed als je bereid bent om in je eigen klauwen te snijden om maar niet te hoeven werkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten om iets te zeggen a la "als je zo door gaat, ruim je dan zelf wel het bloed op', waarna ze nog steeds niet stopte, totdat ik geen aandacht meer gaf
Mensen
ja daar heb je gelijk in hoor, faken is niet het goeie woord in dat geval.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar onbewust zou ik geen faken noemen, omdat faken klinkt als dat je de boel probeert op te lichten. Als iemand epileptische aanvallen die heul niet epileptisch zijn is dat eerder psychosomatisch dan faken, die proberen immers niet op te lichten.
Anders zou iedereen met hyperventilatie de boel ook oplichten![]()
O en mensen met aidstoornissen ook, die kiezen er toch zelf voor om zichzelf ziek te maken![]()
Hihi, ik heb even een beeld van hoe de gezondheidszorg er uit zou zien als het zo zou werken![]()
![]()
mooie was ook wel de adviesrapportage daarna naar de artsen/verzekeringquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch ben je psychisch niet helemaal goed als je bereid bent om in je eigen klauwen te snijden om maar niet te hoeven werken![]()
Wel vermakelijk though
Nice!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme, ik ben er echt blij mee, scheelt hier bijna 3000,-![]()
Dan kunnen we lekker de rest van de zolder ook afwerken en een meneertje inhuren die de verwarming om legt i.p.v. zelf aan de slag![]()
en ik kan dan natuurlijk meer falen op Ebay, toch?quote:
klinkt wel als een uitdagingquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dit was een opvallende, maar je wil niet weten hoeveel mensen bewust hele aandoeningen bij elkaar zitten te faken
we zijn er dus altijd wel alert op, maar dit keer was het zo extreeeem duidelijk de eerste keer al
In mijn ziekenhuis tijd wel de gekste dingen gezien, vooral bij mensen die onbewust extreme dingen faken (da's bij hele ernstige psychiatrische stoornissen soms het geval). Vet epileptisch insult midden in de gang met schuimbekken en in broek pissen en alles. Dan sta je wel even te kijken hoor
I love my job
wie denk je dat die opdracht verzonnen had?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het best knap om te verzinnen trouwens, dat je jezelf in je klauwen snijdt omdat je je handen niet kan sturen. Hoe kom je erop?
Sadistquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie denk je dat die opdracht verzonnen had?![]()
Oh kan je dat niet? DAT ZULLEN WE NOG WELEENS ZIEN, JAAAAAAA ECHT, HOPPA, LAAT MAAR ZIEN, NUUUUUUU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |