Hahahahquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan je wel zo'n IKEA huis maken. Die pronken met dergelijke zaken 'kijk ons leven op 20m2'![]()
Ben jij IKEA qua stijl?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahahDie dingen zijn leuk altijd. Ik zou wel eens een huis willen zien zoals de IKEA mensen denken dat je je meubels kunt passen
Nee. Niet dat er verder iets mis mee is en ik ga er vast mijn eerste inrichting vandaan halen, maar zodra ik een beetje ga verdienen gaat het meeste de deur uit.quote:
Zo'n lack-tafeltje is al too much op 20m2quote:
Een Benny kast past altijd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo'n lack-tafeltje is al too much op 20m2
En Billy nietquote:
Omdat jij mij geen IKEA type lijkt. Ik denk dat het te conventioneel is voor je. Maar tell me if I'm wrongquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Ik leef nu wel in een IKEA kamer maar het is zo gruwelijk saai allemaal
Ach Facebookquote:
Meh, ik heb het, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:
Ik vind het ook heerlijk voor momentjes tussendoor waarin je even wat secondes moet doden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Meh, ik heb het, maar daar is ook alles mee gezegd.
Daar heb ik FOK! voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk voor momentjes tussendoor waarin je even wat secondes moet doden.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mjam, stroopwafel ontbijtkoek met roomboter
Er moet inderdaad een FOK!-app komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Facebook is handiger op mobiel, app enzo jwz.
Mja, zou kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat jij mij geen IKEA type lijkt. Ik denk dat het te conventioneel is voor je. Maar tell me if I'm wrong
Als ik ontbijtkoek eet moet ik altijd oppassen dat ik mijn tanden even check voordat ik de deur uit gaquote:
Tarrelhapper zei je ooit hč.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als ik ontbijtkoek eet moet ik altijd oppassen dat ik mijn tanden even check voordat ik de deur uit ga
The fuckquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tarrelhapper zei je ooit hč.
Nah voor mij hoeft dat niet eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een FOK!-app komen
Meubels geven vaak ook je persoonlijkheid weer toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen.Ik heb niet echt een uitgesproken meubelsmaak (nog).
Wie verzint zoietsquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tarrelhapper zei je ooit hč.
Ik ben daar veel te jong voor joh. Bovendien, de dingen die ik echt mooi vind kan ik nog lang niet betalen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Meubels geven vaak ook je persoonlijkheid weer toch?
Nou Sideshow.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wie verzint zoiets [ afbeelding ]
Kan ik me heul niet herinnerenquote:
Ohja ik vergeet het weerquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te jong voor joh. Bovendien, de dingen die ik echt mooi vind kan ik nog lang niet betalen.
Maar ik wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan ik me heul niet herinneren
Ik ook! Dat is echt supervet, ik ken iemand die zo'n ding heeftquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wil later echt zo'n ouderwetse studeerkamer maken. Lijkt me geweldig
Jij raaskalt wel vakerquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja ik vergeet het weerecht wat is deze?
Die wil ik ook wel inderdaad, lijkt me echt mooi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef Tchock het volgende:
Ik wil later:
- Eames Lounge Chair
- Barcelona Chair van Van der Rohe
- boekenkast met een rijdende ladder
- hangmat
Tot zo ver mijn huis.
Hm neequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
Hé Pax dit gaat niet spannend worden zo
Duurde ook even voordat ik hem zag, maar dat is best wel slecht inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
Wtf, ze hebben 24 radiologen deze foto (met anderen) laten onderzoeken op kankervorming, en maar vier (!!!) viel iets raars op![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zondag PEC-Twente gemist zekerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef Speedy_T het volgende:
Beste wedstrijd die ik in tijden gezien heb
Geweldig stadion, dramatische sfeer. Trouwens heb ik niks met clubs die zulke schulden hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:04 schreef Speedy_T het volgende:
Take me home United Road
To the place that I belong
To Old Trafford to see United
Take me home United Road
Ik heb zo'n bundeltje te pakken, gr gr.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:32 schreef Yreal het volgende:
Armoede altijd die borrels waneer je niemand kent
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bundeltje te pakken, gr gr.
Hahahah watquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef Maharbal het volgende:
Hallon,
Zojuust bundel gescoord in P-king. Leuke chicks.
Dag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
De wedstrijd was best wel oke(Y)
ondertussen Taken 2 gekeken:) (Y)
deze man is voldaan en gaat pitten..daag mederechtenstudentjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |